Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Не желим да скрећем разговор са теме непрописног паркирања, али не знам где бих другде ово окачио.

На следеће две фотографије је приказано такси стајалиште у Улици Милентија Поповића испред блока 19а.
Верујем да је било какав коментар непотребан. Напоменућу само да се на слици не види да се овај блатњави траг протеже до Сава центра и даље. Мада се двоумим да ли ми је утисак недеље блатњави траг или сама каљуга...

Ова улица је реновирана пре годину-две и том приликом је обновљен и овај део тротоара. На трамвајском стајалишту су том приликом уграђене плоче, а и на самом тротоару су жутом бојом исцртана места за таксисте.
Једино ми није јасно шта је пројектант смислио, како ће такси возила да сиђу са тротоара на коловоз. Ваљда није ненормалан и ваљда зна у каквом граду живи? Зар му није пало на памет да је боље да ту стави неки штампани бетон него да прави овакву каљугу!?

(Фотографије нисам смањивао да би могло да се ужива у сваком детаљу.)

149wg1w.jpg


303czt3.jpg
 
ето... макар на новом београду то не би смео да буде проблем, тамо су улице и булевари довољно широки и има места и за проток саобарћаја и за паркирање.
или ипак нема?
 
Novi sistem „Parking servisa”
Snimaće nepropisno parkirane
Autor: G. S. | 19.01.2009. - 08:56

Projekat „Pauk video nadzor“ za praćenje odnošenja automobila koje vlasnici nepropisno parkiraju, zaživeće polovinom ove godine. Sistem funkcioniše tako što ekipe „Parking servisa” sa terena šalju fotografije automobila čiji su vlasnici načinili prekršaje. Automobil za koji dispečeri i policija procene da najviše ugrožava saobraćaj prvi će biti uklonjen.

Prioriteti za odnošenje zavisiće i od trenutnog rasporeda auto dizalica. Uvođenjem ovog sistema obezbediće se bolja koordinacija između saobraćajne policije i nadležnih službi preduzeća i podići nivo održavanja komunalnog reda u gradu, kažu u „Parking servisu”.
Realizacijom ovog projekta omogućiće se kontrolisanje parkiranja i praćenje odnošenja nepropisno parkiranih vozila iz jednog centra, prenosom podataka bežičnim putem.
- Projekat bi u potpunosti trebalo da bude realizovan do kraja prvog polugodišta 2009. godine. „Pilot“ verzija je već u upotrebi i daje dobre rezultate - kažu u „Parking servisu”.
Oprema za će u celosti biti isporučena u prvoj polovini godine što finansira Grad Beograd i Sekretarijat za saobraćaj. Do sada je završena ugradnja GPS uređaja u sve auto dizalice „pauk“ tako da je već sada u dispečerskom centru, koji se nalazi u prostorijama „Pakring servisa” kod Starog savskog mosta moguće videti gde se dizalice nalaze.
izvor: blic
link: http://www.blic.rs/beograd.php?id=74911

vezano za bold - da li to znaci da ce ostalima makar biti naplacene kazne, ako bar nisu od prioriteta za nosenje?
logicno bi bilo, s obirom na to da ce imati fotku kao dokaz...
 
Taj sistem je osudjen na propast. Dok ovima stigne u centru slika i dok odaberu koje ce vozilo da sklone pa dok stigne ekipa sa paukom, taj automobil ce vec da ode odatle.
 
Konačno su se setili. :grand:
Naravno da će svi da dobiju multi megapiskel kolor fotografiju sopstvenog ljubimca i uz nju račun za fotografske usluge :lol:
To što je pobegao sa mesta zločina ne znači da nije kriv. :p
 
Vojvode Stepe dana 26.01.2009. i ovakvih akrobacija ima svakog dana.

2q0vuwn.jpg

59sdi8.jpg
 
Паркирају усред пешачких зона
Улице попут Господске, Рајићеве, Ђуре Јакшића, Сремске, ускоро би требало да буду „очишћене” од аутомобила и враћене пешацима
vor4op.jpg

Постављањем жардинијера и такозваних потапајућих стубића град намерава да спречи неодговорне возаче да паркирају аутомобиле у улицама намењеним пешацима. Ово, међутим, још није коначно решење, али је свакако једна од опција коју градске власти разматрају како би улице попут Нушићеве, Ђуре Јакшића, Рајићеве, биле коначно враћене шетачима.

У намери да што већи део центра града намени искључиво пешацима, Дирекција за путеве прошле године претворила је Чика Љубину улицу у пешачку зону. То, нажалост, није дало очекиване резултате. Аутомобили се овде и даље несметано паркирају, грађани и власници радњи се буне, а у Скупштини града, засад, немоћно слежу раменима.

Ни Саобраћајна полиција не може да изађе на крај са овом појавом, јер мандатне казне изгледа нису довољне да би утицале на сузбијање овако неодговорног понашања. Додатни проблем је и што без одобрења саобраћајаца „Паркинг сервис” не може самоиницијативно да уклони непрописно паркирани аутомобил.

Подизање нивоа саобраћајне културе свакако је најбољи начин да се искорени оваква појава, али ће град предузети још неке мере, најављује др Драгољуб Ђаконовић, секретар за саобраћај.

– Размишљамо да на прилазима пешачких зона поставимо жардинијере и „потапајуће” стубиће и да тако физички спречимо возила да се паркирају. Нажалост, испоставило се да то што смо неку улицу поплочали не значи да смо је аутоматски претворили у пешачку зону – истиче др Ђаконовић.

Он наглашава да је још 2005. године донета одлука да у улицама као што су Сремска, Лазе Пачуа, Марка Леке, буде уведен посебан режим саобраћаја. То значи да је у њима забрањено паркирање, али ова одлука се, нажалост, не примењује у потпуности.

– Ово је озбиљан проблем и зато ћемо морати да појачамо сарадњу са саобраћајном полицијом, као и са градским и општинским комуналним службама – најављују у Секретаријату за саобраћај.

Највише посла град ће имати у Земуну јер су тамо Магистратски трг и Господска улица, иначе пешачке зоне, одавно претворене у гараже на отвореном. И док „Паркинг сервис”, општинари и саобраћајна полиција пребацују одговорност с једних на друге, пешаци ће и даље морати да се пробијају кроз редове паркираних аутомобила како би стигли до зграде општине или полицијске станице.

Н. Миковић
[објављено: 28/01/2009]
Izvor: Politika
Link: http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Parkiraju-usred-peshachkih-zona.sr.html

Saobraćajna policija bolje da ćuti kada je Zemun u pitanju. Na ulazu u Gospodsku ulicu koja je pešačka zona postoji kapija koja je stalno otvorena (a treba da je u funkciji propustanja samo dostavnih vozila i treba da je zatvorena za ostale), postoji kućica za pandure koja je odmah do kapije i ti isti panduri ni ne pogledaju vozilo koje prođe, a kamoli da ga zaustave, postoji više znakova za zabranu kretanja vozila a vrhunac ironije što je sve to ispred SUP Zemun. Šta više reći...
 
– Размишљамо да на прилазима пешачких зона поставимо жардинијере и „потапајуће” стубиће и да тако физички спречимо возила да се паркирају. Нажалост, испоставило се да то што смо неку улицу поплочали не значи да смо је аутоматски претворили у пешачку зону – истиче др Ђаконовић.
Ja ne znam da li uopste da komentarisem ovakvu izjavu.

Pa POSTAVITE, KRETENI! ZAR JE TO TAKO TESKO?!? :bash: IMATE ZARDINJERE, IMATE INGERENCIJE NAD ZELENILOM, IMATE KAMIONE. Jel treba za ruku da vas vodimo? Jel vas strah od zlog cike sto vozi BMW? butji butji... :bash:
 
Goldstein":hfwrsj33 je napisao(la):
Saobraćajna policija bolje da ćuti kada je Zemun u pitanju. Na ulazu u Gospodsku ulicu koja je pešačka zona postoji kapija koja je stalno otvorena (a treba da je u funkciji propustanja samo dostavnih vozila i treba da je zatvorena za ostale), postoji kućica za pandure koja je odmah do kapije i ti isti panduri ni ne pogledaju vozilo koje prođe, a kamoli da ga zaustave, postoji više znakova za zabranu kretanja vozila a vrhunac ironije što je sve to ispred SUP Zemun. Šta više reći...
Samo jedno - SRS.

btw WOW ponirući stubovi... Jeeeeeee!!!! :D
 
Слика из Ресавске улице. Наградно питање: "Чему служе црно-жути метални стубићи дуж тротоара? Зна ли неко њихову намену? У ствари, питање је зна ли њихову намену онај ко их је поставио?

w83oko.jpg
 
Извињавам се због лоших фотографија (ноћ, камера мобилног телефона...).

Поплочана улица поред галерије Прогрес:
30trm1j.jpg


Исти BMW је свакога дана паркиран овде:
33pavm9.jpg


Трг Републике:
2zso85d.jpg

307x28k.jpg
 
beaver":nazpnbbn je napisao(la):
Слика из Ресавске улице. Наградно питање: "Чему служе црно-жути метални стубићи дуж тротоара? Зна ли неко њихову намену? У ствари, питање је зна ли њихову намену онај ко их је поставио?
Ne znam da li je tako ovde, ali kod 11. aprila na Bezanijskoj Kosi pored onog "trznog centra" imaju isti takvi stubici. Cesto sam tako mogao da vidim parkirana vozila iza njih i pitao se kuda su prosli. Tek jednom, slucajno kroz prozor busa, sam video kako lik iz radnje izvlaci jedan stub da bi mogao da se parkira i posle ga vraca. Znaci prakticno je sebi rezervisao parking prostor.
To ne sprecava policiju da dodje i svima naplati kaznu, ali to se nikad ne desava.
 
beaver":3naczo1l je napisao(la):
Слика из Ресавске улице. Наградно питање: "Чему служе црно-жути метални стубићи дуж тротоара? Зна ли неко њихову намену? У ствари, питање је зна ли њихову намену онај ко их је поставио?

http://i42.tinypic.com/w83oko.jpg
Onaj ko ih je postavio zna, ali kao sto mozes da vidis, neko je izvukao jedan stubic, koji sada stoji u bastici drveta naslonjen na isto. Iako sam pacifista po ubedjenju u svim prilikama, kada vidim ovakve stvari prosto osetim potrebu da uradim nesto nazao tim automobilima.

Mislim da grad treba pod hitno da krene u dve akcije:

- hitna izgradnja podzemnih lokacija po centru

- dosledno i konstantno uklanjanje nepropisno parkiranih vozila sa narocitim akcentom na ulice koje su postale pesacke zone.

Cim se bude sredio broj sa parking mestima u gradu, uvesti kao obavezu prilikom kupovine automobila da je buduci vlasnik pribavio odgovarajuce garazno mesto ili parking prostor za svog ljubimca. Bez ovog papira, automobil ne moze biti kupljen.
 
Mooolim??? Gde si to video da traze takav papir!!! Ja sam protiv! A zamisli onda problem sa ljudima koji imaju neuknjizene garaze itd...
Sve u svemu kljuc je u policiji i redovnom uklanjanju nepropisno parkiranih i kaznjavanje paprenim kaznama. Nece im bre pasti na pamet ponovo isto da urade. Sve se mi ovde trudimo da predlazemo neke stvari, vi koji ste tamo zovete, prijavljujete, medjutim javasluk i korupcija izjeda Srbiju. Mozda bi arhitekti trebali paznju na to da usmerimo. Mene jeza uhvati da svaki put kad dodjem u BG ne mogu tri sata da prodjem kroz prolazni na Zelenjaku od silnih 'karton' tezgi. Cak sam video i kako ih jure. Verujem da pazar dele! Ne znam... arhitekte u NGO za borbu protiv korupcije! Pa kad to iskorenimo (tj umanjimo) onda lepo saveti, predlozi, crtezi, preporuke...
 
Meni ta ideja uopste ne deluje toliko blesavo.

Vec sada su investitori obavezni da prilikom izgradnje objekta izgrade i odredjen broj mesta. Ukoliko je stambena zgrada, svaki stan mora imati svoje parking mesto/garazu. Ukoliko su objekti tipa shopping mall-a tu postoje raznorazne racunice od toga da na svaki sto za cetiri osobe ide jedno parking mesto i tako slicne stvari. Problem je u tome sto u beogradu ima mnogo vise automobila nego sto je urbanistickim planovima predvidjeno te zbog toga imamo npr. Delta City gde za vikend covek ne moze da normalno hoda po trotoaru jer su automobili svuda isto tako u novim stambenim zgradama postoje porodice sa 2 ili cak 3 automobila i parkiraju ih van garaze. Ovime bi samo pokusao da se odrzi sklad izmedju onoga sto su urbanisti predvideli i onoga sto se realno dogadja na terenu.

Moj predlog bi bio sproveden tek na kraju kada bi bile izgradjene sve neophodne garaze po gradu, ne pre toga.
 
Taman da se nadovezem...

Vec sam pisao da sam Gradskoj komunalnoj inspekciji prosledio 3 prijave za naknadno kaznjavanje nepropisno parkiranih vozila na biciklistickoj stazi Dorcol - Ada gde stalno vozim bajs. Naravno prosledio sam i CD sa fotkama svih automobila, a jasno se vide i registacije.

PRIJAVE SU ODBIJENE iako je sasvim moguce preko registarskih tablica naci vlasnike i kazniti ih.
Naravno zalio sam se Gradskom vecu protiv zakljucka prijava pa cemo videti sta ce biti.

Evo kako to izgleda:

Prijava - http://tinypic.com/view.php?pic=s1uek0&s=5
Odgovor (1001 razlog za nerad) - http://tinypic.com/view.php?pic=302vsp4&s=5
Zalba na zakljucak prijave - http://tinypic.com/view.php?pic=1znyc20&s=5
 
zhaba":34m5x2x6 je napisao(la):
Mooolim??? Gde si to video da traze takav papir!!!
Mislim da to ima u Japanu. To uopste nije tako losa ideja, ali ima i to svoje mane. Jednom sam slucajno negde nabasao na internetu na neka mesta(u Japanu) kako sebi obezbediti parking mesto i ako na toj lokaciji realno nema mesta. Posto su im auta uglavnom patuljasta, koristli su svaku rupu gde mogu da uglave auto da to nazovu parking. Bilo je i zanimljivih resenja kao na primer da ako imas jedno parking mesto, a dva auta onda kupis neku vrstu dizalice za to jedno mesto i parkiras onda dva auta, jedno iznad drugog. Ako hoces da koristi ono gornje prvo moras da isparkiras ono donje, spustis gornje, pa ponovo parkiras ono prvo.
 
Mene zanima da li mi imamo pravo kao gradjani da nam on pruzi materijalne dokaze u vidu fotografije koji ce dokazati njegovu tvrdnju da nije naisao ni na jedno vozilo. Ukoliko se to samo svodi na njegovu rec, a bez dokaza kao sto je c.s.i. pokazao onda je taj inspektor obavio vrlo lose svoj posao.

Ovo sve je nevezano za to sto nije kaznio nepropisno parkirane automobile.

p.s. inspektor je ocigledno los u svom poslu, a to se najbolje vidi iz nacina na koji vodi dokumentaciju. umesto da se pozove brojem na tvoj dopis on pravi novi spis pod novim brojem i tako bezrazlozno gomila papirologiju, a o tome sto ce tvoju prijavu tako biti neuporedivo teze naci da ne pricam.

p.p.s. evo kako englezi kontrolisu svoju vlast

http://www.theyworkforyou.com/
 
Ne znam šta da ti kažem c.s.i., korumpirani službenici ne smeju da konstatuju parkirane aute mufljuza i "uglednih privrednika". Ako imaš snage možda ne bi bilo loše da pošalješ žalbe na TV (beogradska hronika, studio-b...), neka se zna i pisati (bolje rečeno "dosađivati") Đilasu.
 
Ja ove rampe nisam pre video ? I nema nigde automobila ? Šta to treba da znači :/

2872phy.jpg


s44dow.jpg


25exyxh.jpg
 
Ta lampa stoji tu vec godinama, stajala je i pre rekonstrukcije ulice...

EDIT: lampa, rampa, whatever... :p
 
Vrh