U ulici Milutina Milankovića na Novom Beogradu pri njenom kraju ka Tošinom bunaru parking nije po sredini već je sa strane, jer nema mesta u sredini. Takođe te sredine između smerova služe za proširenje saobraćajnice sa 3+3 na 4+4 trake kada bude zatrebalo.
Dok je Bulevar Zorana Đinđića započet 1998 godine prilikom izgradnje arene i tada su zbog nedostatka novca i nafte (bitumen) krenuli sa pravljenjem saobraćajnice 2+2 sa velikim razmakom između smerova da bi imalo mesta za prepravljanje bulevara u 3+3 ili 4+4 kada bude novca i dođe vreme, naravno i metro. U to vreme je asfalt bio retka pojava za videti i veoma nedostupan jer se nije imalo nafte za proizvodnju bitumena. Zato je trotoar i parking iz tog doba sav od behaton materijala u celom gradu. Usput naparvili su parking kod arene na severnom ulazu između smerova Bulevara Zorana Đinđića, neuspešno imitirajući parking ispred Sava centra u ulici Vladimira Popovića izgrađen 1988 godine.
Posle 2001 godine su samo nastavili sa izgradnjom tamo gde su prethodni stali, isto zbog nedostatka novca, i tako ostade Bulevar Zorana Đinđića na 2+2 trake sa velikim razmakom između smerova sve do danas. Kako je trebalo da izgleda ta saobraćajnica Bulevar Zorana Đinđića celom njenom dužinom može se videti na deonici od Bulevara umetnosti kod Mercatora TC do ulice Omladinskih brigada. Gde su 4+4 trake, s tim da je krajnja desna za parking, tako da su 3+3 kolovozne trake za kretanje vozila. Kažem veoma jednostavno za napraviti, ali tih kriznih godina '90-tih nije bilo asfalta ni novca.
@Miki BGD
Na ovo je @direktor mislio:
Izvor:
http://www.artbeton.rs/prod.php?id=127
Zanimljivo je da se taj behaton sada predstavlja kao luksuzni izbor što realno i jeste s obzirom jer se mora ručno postavljati, dok je za vreme blokade i nestašice svega, radna snaga bila jeftina, nafte (asfalta) nema, cmenta ima i samo ređaj kocke za trotoar kao tetris.
Još tada sam znao da je to skuplje od asfalta u normalnim životnim i društvenim uslovima gde se asfalt proizvodi na veliko.
Inače kod parkiranja je bitno da se jasno razdvoje dva parking mesta (behaton to omogućuje raznim bojama), a na taj način se vozači pravilno parkiraju i tada nema oštećenja vozila jedno od drugo. Kada se samo postavi asfalt ili behaton bez obleležavanja tada se parkiraju kao slepci, što po pravilu znači moguće oštećenje vozila o susedno vozilo.
Edit:
Takođe ja nisam oduševljen ovim behatonom iz kojeg može da raste trava, jer sama trava i dostupnost zemlje povećava vlagu ispod vozila kada je parkirano i oštećuje visokom vlagom donji deo automobila kao i limariju vozila.