Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Ne podrzavam ovo betoniranje zelenih povrsina niti sirenje zona kako su oni predvideli ali metro nece skloniti sa ulica automobile ljudi koji zive u centru grada. Ili ce biti na ulicama kao sada ili cemo ih skloniti u podzemne garaze cime bi grad mogao jos i da zaradi.
 
Али човече, подземним гаражама можеш само повећати број аутомобила у центру. Нико ни не тврди да ће метро склонити аутомобиле (преко главе ми је тог спина, 6 година то понављате као папагаји) али ће макар оних 60% грађана који користе јавни превоз имати пристојан сервис и за промену - уложиће се у нешто што није аутомобилска инфраструктура и што неће повећати број аутомобила у центру.
 
Ajde ovako, da kazemo da grad nece uloziti ni dinar vec neki privatni investitor kroz javno privatno partnerstvo gde bi grad ubirao deo zarade. Te garaze ce biti visoko profitabilne kao i postojece. Idealno bi bilo da se sredstva koja grad dobije naplatom parkiranja odajaju za izgradnju metroa.
 
Ма и да су високопрофитабилне (а нису, евентуално Човићу јесу) тим гаражама само привлачиш додатне аутомобиле у град који су по логици ствари примарно штетни у саобраћају па тек онда на паркинг месту.

А ако по теби овог момента метро није приоритет свих приоритета већ неке гараже којима би се финансирао метро (да ли заиста верујеш у то?!) онда стварно немам више ентузијазма за даљу дискусију са тобом на ову тему.
 
Metro jeste prioritet ali nije ugrozen nepostojecim finansiranjem novih garaza za koje se ocekuju javno privatna partnerstva. Dodatno finansiranje sam pomenuo vise u perspektivi ka daljem sirenju mreze pored inicijalne vece investicije koja bi morala da se desi barem za prvu liniju.
 
Ako bi se cena parkiranja u centru podigla, nove garaže u centru ne bi "dovukle" više saobraćaja u centar.
Ja želim da se uklone kola sa trotoara u centru, a garaže vidim kao jedini način za to.
Naravno, stanari bi morali da dobiju vrlo povlašćenu cenu za mesečno parkiranje u garažama, a za ostale cena od 1€/h.

Poslato sa telefona
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389382#p389382:2qm8rlx2 je napisao(la):
Miki BGD » Thu Jun 02, 2016 11:14 am[/url]":2qm8rlx2]Izgleda da će asfaltirati svaki milimetar. A znamo kako je urađen ovaj parking u 22. bloku - nije iscrtan, bandere nisu u ravni sa asfaltom (o manjim zelenim "poluostvrima" gde bi bile bandere da ne pominjemo), samo asfalt, asfalt, asfalt... Predlažem da se linije 17, 68 i 74 izbace iz ulice, da ne vide ljudi sramotu. :evil: :evil: :evil:
qioMbFB.jpg

Ovo je stvarno sramota, pretvoriće ceo grad u parking imbecili imbecilski. Ovaj parking sa strane je već totalno iživljavanje.

Bez zoniranja unutar blokova sledi raspad, pošto su dve solucije.
1. divlji parking će još više da podivlja
2. ako pauk postane revnosniji, stanovnici ova dva bloka ima da naj*** pošto će i oni gledati gde da parkiraju. Pa sve i uz činjenicu da će posle 19h biti besplatno.
 
ovo bi jedino imalo smisla da se
- ili zoniraju mesta unutar blokova
- ili mesta u plavoj zoni ponude po nekoj bagatelnoj ceni (red velicine 2000 din) onima koji tu dolaze na posao, pa da onda oni malo oslobode unutrasnjost blokova.

Ali znajuci da nas covek radije kruzi pola sata nego plati 50 dinara, ne verujem da je opcija 2 moguca :)
 
За 21. блок и околину Арене решење је било да се изгради планирана надземна гаража, па ко хоће да вози а да се не мучи - нек плати 60-70 динара сат и нек ужива (то је за наше услове адекватна цена, не мора евро сат). Али, не може тако у вукојебини: прво се дозволи промена плана да би "Сосијете женерал" подигао зграду на месту предвиђеном за гаражу, а онда се травњаци претворе у паркинг!

(Никада нисам о нашем случају говорио као о банана држави, јер, банана је супер воћка коју волим да једем; ово је, речју, говно од државе.)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389629#p389629:rmdwch7u je napisao(la):
Пантограф » Fri Jun 03, 2016 10:55 am[/url]":rmdwch7u]За 21. блок и околину Арене решење је било да се изгради планирана надземна гаража, па ко хоће да вози а да се не мучи - нек плати 60-70 динара сат и нек ужива (то је за наше услове адекватна цена, не мора евро сат). Али, не може тако у вукојебини: прво се дозволи промена плана да би "Сосијете женерал" подигао зграду на месту предвиђеном за гаражу, а онда се травњаци претворе у паркинг!

(Никада нисам о нашем случају говорио као о банана држави, јер, банана је супер воћка коју волим да једем; ово је, речју, говно од државе.)

Pantograf, mislim da je parcela na kojoj je planirana garaža bliže onoj osmospratnici uz BZĐ, sada su stambene zgrade tu. Jednostavno ne vidim poentu određivanja ugaone lokacije za garažu, to je jednostavo protivno zdravoj pameti. Koliko se sećam po starim planovima na mestu societe banke je zapravo soliter.

A što se tiče plaćanja, nije uopšte problem plaćanje, obzirom da vidimo da niko neće da plaća :D po tome kako je parking ispred Sava Centra poluprazan u svako doba dana, dok je okolo raspad. Dakle potrebno je da se poštuje zakon, odnosno da nema divljeg parkiranja.

Druga strana medalje je što je parking kod SC bezobrazno skup, da je nešto normalo, verujem da bi im neko i stao. Mislim da 60-70 din je preterano za sat parkinga u zemlji sa ovim prosečnim zaradama. Za otvoreni parking
 
У блоку 21. је и даље катастрофална ситуација, паркира се и по тротоарима унутар блока, а у Зорана Ђинђића у смеру ка Арени је десна трака увек заузета паркираним возилима и поред нових паркинга и постојећих.
 
Živim na Lionu, na Bulevaru. A isto mislim da važi i za okolne krajeve Vračar, Krst, delove Voždovca....Kod nas na Bulevaru nikada nije bio problem parkiranja, bilo je mesta i na Bulevaru i iza. Do pre 12 godina. Od tada je sve krenulo na gore da bi sada došlo do katastrofe. Pre 12tak godina je počela intenzivnija izgradnja višespratnica umesto kuća i udžerica. Ulice se nisu proširile ni za milimetar. Zgrade su uvlaćene ali taj dodatni prostor se nije koristio za parking. Gradska vlast je izdavala sve više i više dozvola nemilosrdno eksploatišući postojeću infrastrukturu. Govorili su da će usled izgradnje obaveznih garaža ispod novih zgrada problem parkiranja novih stanara biti rešen. Ali slagali su , to se nije desilo. Neki stanari su kupovali garaže, drugi nisu nego su pretrpavali infrastrukturu u koju su se doselili. Čak i neki koji su imali garaže su parkirali napolju jer ih je mrzelo da ulaze u garaže. Gradska vlast je loše radila, svakodnevni život je postao pakao. A onda je usledilo nešto još gore za parking po kraju - rekonstruisan je Bulevar Kralja Aleksandra. Na samo jednom proširenju za stanicu u sredini ulice oduzeto je sa jedne i druge strane ulice 70,80 parking mesta. 8 šestospranica sa oko 150 stanova pored nekadašnje kafane Lion je ostalo bez ijednog parking mesta na Bulevaru! Ne, grad nije izgradio ni jedno novo za te ljude. Kako su planirali gde će se parkirati, u vazduhu? Iskošavanjem parking mesta na drugim delovima takođe smanjen broj mesta. Kraj koji samo par godina pre toga nije imao problema sa parkiralištima je pretovoren u haos za parking.
Grad je direktno odgovoran davanjem dozvola, ne planiranjem prostora za parking, ne ulaganjem u postojeću infrastrukturu već samo žestokom eksploatacijom postojeće.
Zako treba i da plati za rešenje problema. Na postojećim parkinzima treba da dignu2,3 sprata betonske konstrukcija za besplatno parkiranje. Takođe treba i da otkupe po koju preostalu udžericu i izgrade par spratova besplatnog parirališta. Jer pre toga što su uradili, mi smo imali besplatan parking. Samo nek vrate ono što su nam uzeli.
 
Koliko rade preslgivanje ivicnjaka dugo sramota plu ne obore ivicnjake cjelom duzinom pjesackog
 
Ne znam koliko je uticaja na ovo imao moj komentar, no, eto, nije sve tako crno. Barem ovaj parking grade kvalitetnije nego što su onaj kod Bloka 21. :(
juI9zqV.jpg



Ako čitaju, ovim putem da kažem da nema potrebe da asfaltiraju oko parkinga kao kod Bloka 21, jer toga nema ni sa druge strane ulice gde je parking izgrađen prilikom gradnje ulice i zato što mnogo lepše izgleda tako, nego da onaj lep drvored bude okovan asfaltom. :!: :!: :!:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389509#p389509:ci8r84o7 je napisao(la):
Mair » Чет Јун 02, 2016 7:20 pm[/url]":ci8r84o7]Ako stvarno bude kao što je u ovim predlozima iz ovih vesti onda će i biti nekog pomaka.

Pogledajte prilog 1


file.php

file.php

Тек сад сам приметио да будале планирају да ударе паркинге и у Милутина Миланковића и тако спрече ширење трамваја :bash:
 
Aman nije taj parking za dovjeka kako je nastao tsko ce i da leti bar da stavljaju raster behaton sace sa travom umjesto asfalta
 
Ako bi neko mogao da mi prevede drugi deo rečenice. A parking će tu biti doveka, jer ja ne verujem da će se metro ikad graditi...
 
Код нас су та привремена решења углавном на деценију-две. Као нпр. крпеж шупе у неком дворишту и сл. решења.
 
U ulici Milutina Milankovića na Novom Beogradu pri njenom kraju ka Tošinom bunaru parking nije po sredini već je sa strane, jer nema mesta u sredini. Takođe te sredine između smerova služe za proširenje saobraćajnice sa 3+3 na 4+4 trake kada bude zatrebalo.

Dok je Bulevar Zorana Đinđića započet 1998 godine prilikom izgradnje arene i tada su zbog nedostatka novca i nafte (bitumen) krenuli sa pravljenjem saobraćajnice 2+2 sa velikim razmakom između smerova da bi imalo mesta za prepravljanje bulevara u 3+3 ili 4+4 kada bude novca i dođe vreme, naravno i metro. U to vreme je asfalt bio retka pojava za videti i veoma nedostupan jer se nije imalo nafte za proizvodnju bitumena. Zato je trotoar i parking iz tog doba sav od behaton materijala u celom gradu. Usput naparvili su parking kod arene na severnom ulazu između smerova Bulevara Zorana Đinđića, neuspešno imitirajući parking ispred Sava centra u ulici Vladimira Popovića izgrađen 1988 godine.
Posle 2001 godine su samo nastavili sa izgradnjom tamo gde su prethodni stali, isto zbog nedostatka novca, i tako ostade Bulevar Zorana Đinđića na 2+2 trake sa velikim razmakom između smerova sve do danas. Kako je trebalo da izgleda ta saobraćajnica Bulevar Zorana Đinđića celom njenom dužinom može se videti na deonici od Bulevara umetnosti kod Mercatora TC do ulice Omladinskih brigada. Gde su 4+4 trake, s tim da je krajnja desna za parking, tako da su 3+3 kolovozne trake za kretanje vozila. Kažem veoma jednostavno za napraviti, ali tih kriznih godina '90-tih nije bilo asfalta ni novca.

@Miki BGD
Na ovo je @direktor mislio:


Izvor: http://www.artbeton.rs/prod.php?id=127

Zanimljivo je da se taj behaton sada predstavlja kao luksuzni izbor što realno i jeste s obzirom jer se mora ručno postavljati, dok je za vreme blokade i nestašice svega, radna snaga bila jeftina, nafte (asfalta) nema, cmenta ima i samo ređaj kocke za trotoar kao tetris. :( Još tada sam znao da je to skuplje od asfalta u normalnim životnim i društvenim uslovima gde se asfalt proizvodi na veliko.

Inače kod parkiranja je bitno da se jasno razdvoje dva parking mesta (behaton to omogućuje raznim bojama), a na taj način se vozači pravilno parkiraju i tada nema oštećenja vozila jedno od drugo. Kada se samo postavi asfalt ili behaton bez obleležavanja tada se parkiraju kao slepci, što po pravilu znači moguće oštećenje vozila o susedno vozilo.

Edit:
Takođe ja nisam oduševljen ovim behatonom iz kojeg može da raste trava, jer sama trava i dostupnost zemlje povećava vlagu ispod vozila kada je parkirano i oštećuje visokom vlagom donji deo automobila kao i limariju vozila.
 
Nego tu je i vlaga od zemlje i ako je trava simbolična, ali ona nekako uvek isklija. Ima jakih korova (mutanta) kome nafta ništa ne smeta. Borba biljke za život je uvek starija samo treba Sunca, tačnije da ne bude često popunjen parking i eto neke biljke. Nagledao sam se takvih parkinga proređeno popunjenih i onda trava isklija ispod ili uvek između dva automobila.
 
Takvi parkinzi samo sa starijim modelom radtera u obliku saca ima gomila i sasvim pristojno izgleda
Bez stete po kola
 
Vrh