Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Uraditi kontra. Zonirati interne blokovske parkinge, stanarima specijalne nalepnice, a ovaj paring u ostrvu ostaviti van naplate. I, kad se vozai nviknu, nakon godinu, dve, uvesti i njega pod naplatu.
 
Ceo ovaj kraj ne treba da ima plaćanje parkinga, jer sa ovih par stotina mesta se rešava problem parkiranja čitavog kraja. A to što je Vesić zaboravio da nije u turskoj kasabi i misli da će Beograđanima da uzima harač kako mu se ćefne, treba građani da se skupe i da mu pokažu šta misle o njegovoj genijalnoj ideji. Umesto ovde da se skupljaju i štite svoje džepove, oni idu da štite tuđe džepove trange frange "biznismena" iz Hercegovačke. I dok se tamo bore protiv neke imaginarne priče da će i njima neko tako da upadne noći u kuće, ovde će realno svaki dan da ih pljačkaju al eto to je legalno a ono nije i onda u čemu je problem? Pitaju se pitaju
 
d2d80a90934a4b1afe12d320c786aa03.jpg
8c4d53f8003b0d4000073f1137aaf768.jpg


Po meni najlepsi kraj ove ulice blokovi oko carine 33 i 34. Bilo bi bas steta da i ovu zelenu oazu pretvore u parking, valjda ce biti pameti


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nema potrebe. Nema tu mnogo komercijalnih objekata. Živim tu i uvek ima mesta za parkiranje.

Doduše, šuškalo se da će zonirati ceo deo Bulevara Zorana Đinđića od Omladinskih brigada do Narodnih heroja (baš ovaj deo koji je na slici), ali za sada ništa zvanično o tome (to mi je rekao radnik Parking servisa)
 
Део ближи Арени је асфалтиран, док други део чека асфалт...
 
"Паук" зграбио црвени "ферари"
В. Н. | 28. мај 2016. 17:05 | Коментара: 0

Бахати власник опет не поштује прописе. Недавно био паркиран на пешачком прелазу у Макензијевој. Овога пута паркиран на резервисаном паркинг-месту на Тргу Николе Пашића

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... eni-ferari
 
Premestili su ovaj bilbord malo napred tako da je sada sve u redu.

 
Izgleda da će asfaltirati svaki milimetar. A znamo kako je urađen ovaj parking u 22. bloku - nije iscrtan, bandere nisu u ravni sa asfaltom (o manjim zelenim "poluostvrima" gde bi bile bandere da ne pominjemo), samo asfalt, asfalt, asfalt... Predlažem da se linije 17, 68 i 74 izbace iz ulice, da ne vide ljudi sramotu. :evil: :evil: :evil:
qioMbFB.jpg
 
Бцио око на бзђ код 21. блока. Након изградње паркинга, иронично по сред остављеног коридора за метро, број аутомобила се утростручио а закрчење десне траке, сада у оба смера, додатним аутомобилима је веће него пре изградње нових паркинг места.

Имамо нови најочигледнији пример погубности аутомобилског урбанизма.
 
Смањиће се број аутомобила кад то ускоро зонирају, па ћемо имати полупразне асфалтне површине уместо травњака, а унутар блокова (где неће бити зонирано) још већу гужву него раније...

Какво постигнуће наших Бриљантних умова!

Срамите се, ДЕБИЛЧИНЕ!
 
Dobro, barem će biti mesta za parkiranje. Ne verujem da će se desiti zoniranje duž Bulevara dr Zorana Đinđića, biće to besplatno parkiranje.
 
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... 5516-mesta

Samo u Novom Beogradu "poplaveće" 2.254 parking-mesta u sedam ulica. Od toga, samo Bulevar Zorana Đinđića dobija 449 novoizgrađenih mesta, dok su u ostalim saobraćajnicama postojeća parking-mesta koja će samo biti zonirana.

Inače, postojeći broj obeleženih parking-mesta u Bulevaru Zorana Đinđića je 1.042. Posle izgradnje novih, na potezu od Španskih boraca do Bulevara umetnosti, čiji se završetak očekuje 15. avgusta, ukupno će biti 1.491 mesto u plavoj zoni. U Ulici Vladimira Popovića postoji 1.037 parking-mesta, u Antifašističke borbe, od Bulevara Mihajla Pupina do Bulevara Arsenija Čarnojevića - 217 mesta.

Toliko ima i u Španskih boraca, od Bulevara Mihajla Pupina do Bulevara Arsenija Čarnojevića. U Bulevaru umetnosti, od Bulevara Mihajla Pupina do Bulevara Arsenija Čarnojevića, postoji 64, Bulevaru Milutina Milankovića, od Omladinskih brigada do Tošinog bunara - 195 i u Tošinom bunaru, od Nikole Dobrovića do Bulevara Arsenija Čarnojevića - 76 mesta. Sva postojeća parking-mesta biće uvedena u sistem naplate, a parkiranje će se tarifirati kao u plavoj zoni.
 
Biće pomaka ali po tome da neće imati gde šibica da padne unutar blokova. Ima stanari nervne slomove na dnevnoj bazi da doživljavaju.
 
Ovo je besmisleno proširivati plavu zonu samo na ulice, ili se ceo kraj zonira do neke granice ili se ništa ne zonira. Logučno je da će svi tražiti mesta unutar blokova kad je blok odmah sa strane. Sličnu situaciju samo u manjoj meri jer je manja dožina granice imamo između zoniranih i ne zoniranih delova grada.

Zoniranjem grada bi trebale da se izvuku pare od vozača automobila koje bi se uložile u efikasni javni prevoz. U Beogradu je zoniranje samo sebi cilj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389478#p389478:2w2tliwm je napisao(la):
Пантограф » 02 Jun 2016 05:27 pm[/url]":2w2tliwm]Смањиће се број аутомобила кад то ускоро зонирају, па ћемо имати полупразне асфалтне површине уместо травњака, а унутар блокова (где неће бити зонирано) још већу гужву него раније...

Какво постигнуће наших Бриљантних умова!

Срамите се, ДЕБИЛЧИНЕ!
Повећаће се гужве јер ће још више да се паркирају у десној траци булевара. А унутрашњост блока је већ сада препуна аутомобила.
 
Па ја не верујем, идиоти ће да зонирају једини велики паркинг на ком заправо и има места - улица Владимира Поповића. Ово је апсолутно страшно, судуло, ст*** не решава ништа, само хоће да узму паре. Немам речи да опишем количину глупости...
 
Не знам шта се чудите. То се дешава већ 15 година. Ћутали смо кад су одузели тротоаре пешацима у Старом Граду и зонирали их. Видео Ћоки да му се може и кад се уталио са Весићем сотоном пре две године ово је било извесно.

У наредних 15 година све што ће БГ да види од "капиталних пројеката" биће гараже.
 
Da suludo je da se naplacuje farbom iscrtano parking mesto ali da bi se ti automobili pomerili sa ulica u centru grada potrebne su podzemne garaze. Automobilima nije mesto na pesackim stazama vec u garazama. Broj automobila ljudi koji zive u centru se nece smanjiti tako da je potreba ocigledna.
 
Не разумем. Једино горе од овог бетонирања слободних зелених површина у корист аутомобила је градња ужасно скупих подземних гаража. Као што видимо, на свако ново паркинг место на површини добијемо два нова аутомобила у тој зони док подземне гараже често остану и празне јер није то то ако баја не паркира свог немца испред кафића. А Београд у односу на многе европске престонице заправо има огроман број паркинг места у центру управо због отимачине тротоара.

Ја стварно не знам докле ће овде форумаши да игноришу искуства, па целог света, где је улагање у аутомобилску инфраструктуру генерисало више аутомобила а проблем је остајао или чак бивао све гори? 21 век је век јавног превоза а Београд на том пољу у овом веку није уложио ниакава значајна средства осим у потрошну робу (аутобусе) и у трамваје који су минамлно искоришћени услед очајне трамвајске мреже.

Једино економски, друштвено, сада већ и цивилизацијски прихватљиво копање у центру града у наредних 10 година би било копање метро тунела.
 
Vrh