Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385198#p385198:xrs205iz je napisao(la):
Mair » 10 Мај 2016 01:41 pm[/url]":xrs205iz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385055#p385055:xrs205iz je napisao(la):
Михаило » 09 May 2016 18:34[/url]":xrs205iz]Први блок који се буде зонирао на Новом Београду повлачи зонирање целог Новог Београда...

Već su zonirani delovi oko bloka 12 (na ulici) i blok 11A (parking kod Wiener Städtische koji tu postoji već 30 godina),
То је 20так паркинг места што је занемарљиво у односу на зонирање читавих блокова.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385198#p385198:xrs205iz je napisao(la):
Mair » 10 Мај 2016 01:41 pm[/url]":xrs205iz]
Merkator od kada je vlasništvo Idea naplaćuje ulaz na svojih 950 parking mesta tržnog centra. Nije ništa strašno, ali dovoljno da ne možeš da se parkiraš o njihovom trošku, a da ne kupiš ništa u objektu tržnog centra. Bilo je i pre pokušaja, ali je sada to zaživelo.

Naplata se vrši i na parkingu Sava Centra od 2007 ili 2009 od tada zaposleni u zgradi Delte (pola spratova je i tada bilo Banca Intesa u Deltinoj zgradi, sada je cela zgrada vlasništvo Banca Intesa) su počeli da se parkiraju u okolnim parkinzima unutar bloka 21 i bloka 22. Takođe 2007 izgrađene su dve zgrade "Savo Grad" (gradio Neimar "V" ) u blizini ove ex. Deltine sada Banca Intesa i zaposleni u toj zgradi parkiraju na parkingu ulica Vladimira Popovića ili u bloku 21. Sada ima ovaj novi parking u sredini smerova Bulevara Zorana Đinđića, pa je sitacija bolja.
Управо од кад су за неограничену употребу и позатварани сви ти паркинзи које си навео и најстаје хаос у блоковима 21, 22 и 30, иако сами паркинзи НИСУ били у тим блоковима. То је управо оно о чему причам, да се затварањем паркинга за неограничену употребу (исти ефекат као зонирање), притисак сели на оближње блокове који постају пренатрпани.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385198#p385198:xrs205iz je napisao(la):
Mair » 10 Мај 2016 01:41 pm[/url]":xrs205iz]
Kadtad će biti zoniran blok 21 i blok 22. To je već pitanje dana i to je normalna stvar s obzirom na atraktivnost lokacije za stanovanje i poslovanje u tom delu Novog Beograda.
Управо је зонирање протерало пословне просторе из центра на НБГ. Зонирањем се проблем само склања у страну и прелива на друго место. Једино право решење је више паркинг места.
 
Nisi u pravu, zoniranjem se ljudi destimulisu da idu kolima na posao a to je najveci problem blokova 21 i 22 (uz naravno los javni prevoz).
 
Ljudi ne bi išli kolima na posao kad bi imali pouzdaniju, jeftiniju i bržu alternativu. GSP na žalost nije ništa od toga, još uvek. Blok 28 će biti sledeće mesto gde će biti vrlo teško naći parking, zbog novih poslovnih zgrada u Milutina Milankovića. Ljudi će biti prinuđeni da dolaze dotle automobilima, jer između ostalog ne postoji nijedna linija gradskog prevoza koja ide duž čitave ulice Milutina Milankovića, a i ove postojeće (67, 71 i 94), idu s mene pa na uštap, na svakih pola sata.
 
@Mihailo

Zato sam i nabrojao te primere na Novom Beogradu jer su to začeci zoniranja, tačnije naplate parkiranja. Naplata parkiranja kod Sava Centra je inicirala da je sada taj parking 6 godina već poluprazan preko celog dana i ako je najbliži poslovnim zgradama Banca Intesa (ex Delta) i "Savograd", kao i samom Sava Centru. Dok sa druge strane imamo sada izgradnju besplatnih parking mesta u Bulevaru Zorana Đinđića. Kada je već tako neka onda bude besplatan parking i kod Sava Centra ili da nema bespalatnog parkiranja u okolini. Blok 21 i blok 22.
Što se tiče atraktivnosti NBG, nije samo zbog besplatnog parkinga atraktivan za izgradnju novih poslovnih zgrada. Već su to i druge prednosti.



@Mekbejn

Ima istine to što kažeš i verujem da će ljudi i dalje nastaviti da dolaze svojim automobilom na posao bez obzira na naplatu parkiranja, pogotovu ako žive u kući u širem gradskom jezgru ili na periferiji. S tim da će sada od toga imati grad koristi, a ne samo saobraćajnu gužvu, jer će sada naplatiti parkiranje i time možda imati više novca za bolje ulice i parking, kao i za javni prevoz.
 
Upravo to je i kljucna stvar koju bi zoniranje trebalo da radi. Pare od parkinga usmeriti na javni prevoz i edukaciju ljudi. Koja je mana takvog pristupa.
 
Meni je interesantno da niko ne vidi posledice novog parkinga, a to je da BZĐ ne može da podnese toliko vozila oko 17h kad ljudi krenu da se vraćaju sa posla. I sada se, bez novog parkinga, formiraju manje gužve u BZĐ zbog kratkog trajanja zelenog svetla na semaforima i zbog toga što ima dve trake. Moglo bi se preživeti izgradnjom treće trake, ali sada za tako nešto nema mesta. Takođe, ko će da reši problem ljudi koji nemaju kola, a to je gradski prevoz ka centru i liniju 68 koja ide na 30 minuta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385221#p385221:3a41jdcs je napisao(la):
gile » 10 May 2016 03:00 pm[/url]":3a41jdcs]Ljudi ne bi išli kolima na posao kad bi imali pouzdaniju, jeftiniju i bržu alternativu. GSP na žalost nije ništa od toga, još uvek. Blok 28 će biti sledeće mesto gde će biti vrlo teško naći parking, zbog novih poslovnih zgrada u Milutina Milankovića. Ljudi će biti prinuđeni da dolaze dotle automobilima, jer između ostalog ne postoji nijedna linija gradskog prevoza koja ide duž čitave ulice Milutina Milankovića, a i ove postojeće (67, 71 i 94), idu s mene pa na uštap, na svakih pola sata.
Драго ми је да неко поставља ствари прагматично, зашто користи кола. Управо уз Булевар Милутина Миланковића је на празним блоковима настало много пословних зграда, а да је јавни превоз минималан. Ја сам сам био раније предлагао да се 67 продужи дуж целе Милутина Миланковића, па да се веже на Савске блокове преко Тошиног бунара, и наравно, поправи интервал.

Али ту остаје и даље недостатак убрзаних аутобуских линија. Рецимо, 50 треба да има макар радним даном експресну варијанту са само 10 од 31 стајалишта. Сам БГ:ВОЗ је добар, али само за неке правце. Нарочито на истоку града, недостају линије које иду аутопутем источно од Аутокоманде.

Али констатација "јефтинији јавни превоз", па има ли ишта скупље од свакодневне вожње кола? Па неко ко путује колима од Јерковића до Милутина Миланковића потроши 20.000 месечно на тај превоз (урачуната амортизација). Да постоји 18 експрес, који би изашао из Јерковића право на аутопут, па макар само у шпицу да постоји, радије би користио тај превоз.
 
Ja sam imao ideju za jednu kruznu NBG liniju Zorana Djindjica - Milentija Popovica - Milutina Milankovica - Bulevar umetnosti.

Ili na drugu stranu, umesto Milutina Milankovica da ide bulevarom Nikole Tesle. Takt min 20 minuta, idealno 10 ili manje.
 
:) I ja, u to ne jednu već dve: Tošin Bunar, M.Milankovića, Antifašističke borbe, Z.Đinđića, i Bulevar umetnosti, M.Milankovića, Milentija Popovića, Z.Đinđića. Po dva busa na liniji, 10 min. interval (mogu i oni kineski električni jer su kratke linije), i pola NBG nema opravdanja da sedne u auto sem u izuzetnim slučajevima.
 
Гаража на Обилићевом венцу

garaza_1.jpg


garaza_2.jpg


garaza_3.jpg
 
malo da kažem nešto o bloku 21 kad već tu živim:
Prvi problem bloka 21 je to što u ono vreme kada se gradio nije bilo ovoliko automobila, sad je drugačiji standard i auto je dostupniji.
Drugi problem je upravo zoniranje centra jer sada ljudi dođu kolima ispred moje zgrade i onda nastave dalje prevozom i u toku dana je nemoguće naći parking mesto u 6 kaplara.
Treći problem je što i ove nove zgrade, poslovne, nemaju adekvatne parkinge. I problem parkiranja i gužbe će se osetno rešiti tek kada se lepo propiše koliko mesta i kakvih mora da ima zgrada. Belvile nema taj problem..

A problem prevoza je posebna priča, automobila će biti a nama fale brze linije ili ti METRO. sve ostalo je ništa. Kao i maštanje da će bilo koji potez da sputa nas iz autolobija :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385739#p385739:2lltc3nf je napisao(la):
Вожд » 12 Мај 2016 08:45 pm[/url]":2lltc3nf]
file.php

@Вожде, прво што ми је са твоје слике упало у очи је билБодер :D за зајечарско :vops: и због тога сам ти укњижио плусићћћ :wink:
Сликани радови на изградњи паркинга и не упадају у очи због билБодера :D, они су у другом плану. :lol:
 
Хвала Гаго, оно јесте - Зајечарско се не може омашити.. :lol:

Па, живели.. :)
 
Prolazim svaki dan i nije mi jasan plan sa tih nekoliko bilborda koji stoje i koje očigledno neće da pomeraju (šta ti je privatna incijativa). Da li neko zna kako će da izleda deo oko bilborda, mislim gde je saobraćajnica gde parking mesto?
 
Danas su koristili lepo vreme I uhvatili se posla..
 
Danas se prošetah Bulevarom Z.Đ. i sve mi se čini da je jedino rešenje zoniranje svih blokova između Milentija Popovića, auto-puta, Bulevara Mihaila Pupina i recimo do Narodnih heroja.

Uz zoniranje bi morali da non-stop idu u ovlašćeni da pišu čestitke jer videh pauka kako se sprema da odnese jedno vozilo (kod vagona), a u krugu od 50 metara barem 20 vozilo nepropisno parkirano.
 
Mair, 95 je naša metro autobuska linija. Zlo od linije ali je koristi jako puno ljudi. Možda i nema popularnije linije od te. Uz rizik da me neko napenali, treba nbg-u više autobusa i verovatno još koja linija jer što je prevoz kvalitetniji to je korišćenje veće. i manje automobila. prirodno manje automobila, ja planiram da uzmem skuter samo zato što nam je prevoz spor i gubim dosta vremena čekajući a sa druge strane su mi garaže preskupe. U prilog tome ide i činjenica da ljudi dođu baš do bloka 21 gde je prevoz fantastičan (uglavnom) i odatle idu prevozom - dakle može i bez forsiranja. Nekoliko linija metroa bi tek rešilo probleme.

Što se tiče zoniranja propatiće ljudi koji tu žive. Što uprkos mržnji prema ljudima koji žive tu negde nije fer.
A kad je odnošenje u pitanju naši odnose i šta treba i šta ne treba, lično mislim da su mnoga odnošenja protivustavna. Samo treba redovno pisati kazne, to je ujedno i jeftinije, tj profitabilnije je imati po nekog saobraćajca koji će konstantno pisati kazne i onda bi ti bahati vozači bili malo vredniji pa bi parkirali malo dalje gde može da se parkira a ne tik ispred lokala ili čega već.

Da dodam još i ovo da sam ispred SAVA NOVA video dosta džipova koji su parkirani na onom putu a ne na namenskom parkingu :)
 
Što se tiče zoniranja, pa upravo bi stanari tih blokova prodisali. Njima se obezbedi vrlo jeftina godišnja karta (kao što imaju stanari u centru, ali još jeftinija).

Ali ni zoniranje nije rešenje, ako nadležni ne kažnjavaju nepropisno parkirane (kao u zoniranom delu Bulevara umetnosti i Trešnjinog cveta)
 
Vrh