Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Sele parking
N. VUKIĆ | 30. mart 2016. 19:05 | Komentara: 0

Novo ruho za Slaviju podrazumeva ne samo rekonstrukciju kolovoza i tramvajskih šina, već i selidbu parkirališta sa najpoznatijeg trga u Beogradu.


zbg%20(9)_620x0.jpg


NOVO ruho za Slaviju podrazumeva ne samo rekonstrukciju kolovoza i tramvajskih šina, već i selidbu parkirališta sa najpoznatijeg trga u Beogradu. Planirano je da tokom obnove ovaj prostor bude namenjen za odvijanje saobraćaja.

U Gradskoj upravi kažu da će pravac od Makenzijeve prema Kralja Milana i Beogradskoj biti prohodan jer će na prostoru gde je sada smeštena služba "Parking servisa" biti izgrađena privremena saobraćajnica.

- Parking-prostor između Beogradske i Ulice prote Mateje se ukida i iskoristiće se za odvijanje pešačkog saobraćaja u vreme radova - objašnjava Luka Petrović, direktor Agencije za investicije. - Dok će parking između Prote Mateje i Alekse Nenadovića ostati u funkciji i tokom radova, a i kasnije.

U JKP "Parking servis" su nam potvrdili da su obavešteni i spremni za selidbu.

- Planirano je da se potpuno izmesti "Fast-park" i deo gde "pauk" donosi vozila, a trebalo bi da ostane u upotrebi parkiralište sa desne strane Ulice prote Mateje - rekli su u ovom preduzeću. - Sve što nadležni budu tražili od nas mi ćemo uraditi.

Oni dodaju da se po završetku rekonstrukcije Trga Slavija neće vraćati na prostor koji će se tokom radova koristiti kao privremena saobraćajnica. Naime, na mestu sadašnjeg montažnog parkirališta prostor će biti prenamenjen.

RADI NON-STOP CELE GODINE

Parkiralište Slavija 1 i 2 ima ukupno 216 parking-mesta za automobile. Radi non-stop cele godine. Za svaki započeti čas korisnik plaća 80 dinara. Mesečna pretplata radnim danom od 17.00 do 8.00, vikendom od petka u 17 do ponedeljka u 8 časova i u dane državnih praznika je 3.960 dinara. Parkiranje vozila osoba sa invaliditetom besplatno je prva tri časa, a nakon tog vremena plaćaju parkiranje po započetom času. Za vozila koja se pogrešno parkiraju, u slučaju uklanjanja, plaća se cena utvrđena za prenos nepropisno parkiranih vozila, prema važećem cenovniku.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... le-parking

najvili su poklanjanje nekog fast parka bolnici u smederevu mozda ce ovaj tamo da zavrsi
 
Како би ту на Славији легла два паркинга спратности као околне зграде са неким пригодним фасадама.
 
Простор паркинга П1 би требало искористити за гаражу од 5-6 спратоваса улазима/излазима на обе улице

Требало би видетеи да ли се и део црвеног правоугаоника може претворити у гаражу. Ту су куће већ повучене од садашњег ивичњака.
 


Nadam se da će bar jedan kršten inženjer :grand: raditi rekonstrukciju garaže "Obilićev venac" i da će ispraviti ovu glupost od ograde, koja zadovoljava formu, a ne suštinu. Ograda služi za zaštitu ljudi od pada sa visine. Ljudi su i mala deca, a ova rupa je dovoljna da propadne dete od 2-3 godine. Nadam se da će se neko pametan setiti da ovaj propust ispravi dok neko ne nastrada.. Inače ova ograda se nalazi na poslednjem nivou desnog krila stepenica gledano sa Obilićevog venca.
 
Bar da stave raster ploce sa travom na parking oni ce naravno ljuljnuti asfalt
 
Mene više interesuje gde oni misle da naprave ta parking mesta u Nehruovoj i D Vukasovića ?
 
Steta..Bas je bilo lepo videti tako zelenu povrsinu :/
Bolje da su napravili u Milutina Milankovica..
 
Bulevar Zorana Đinđića - nedelju dana pre početka katastrofe, trava je pokošena, izgleda prelepo.
oiIy5Yb.jpg

q2G5t7z.jpg

8OzUFsI.jpg
 
ja ne mislim da je to katastrofa, jer:
1. razdelno ostrvo nije zelena povrsina u pravom smislu te reci
2. proci ce metro tuda (kao sto je i planirano) pa ce svakako devastirati to ostrvo
 
Kako nije zelena povrsina do metroa je moglo ostati zeleno
 
Trenutna situacija je takva pa moraju da se prave novi parkinzi.

Ovo treba da bude nauk, da se ubuduće ne može dobiti građevinska dozvola ako objekat nema u planu dovoljan broj parking mesta (i za goste i za zaposlene i za stanare...)
 
E nemoze se dobiti dozvola u papirima sve cisto ali nakon izgradnje garazu pretvore u stanove ili pos prostor itd Moralo bi da se veze kupovina gar mjesta itd
 
Ma sav parking na ulicu i na trotoare sta ce nam oni a i garaze podzemne nam nisu potrebne samo metro a ovi automobili ce nestati sami od sebe.
 
Људи не желе да прихвате чињеницу да аутомобила на улицама НИКАДА неће бити мање него сада, и да њих треба негде сместити где најмање сметају.

Београд, као уосталом и цела држава је јако сиромашна и аутомобиле користе само они који могу, а ти који данас могу да се тако луксузирају, моћиће увек. Стандард тешко може бити нижи, и једино може да расте. Ако нам стандард буде растао, број аутомобила може само да расте.

Друго, Београд по проценту становништва које користи јавни превоз је у самом европском врху, колико год да нам је превоз очајан. Толики проценат корисника може само да опада како се стандард буде повећавао.

Метро са улица неће склонити НИ ЈЕДАН ЈЕДИНИ АУТОМОБИЛ. У неком граду са развијенијом економијом хоће, у теорији. У Београду неће. Ко у овом сиромаштву користи ауто, тај на метро никад прећи неће. Метро треба да помогне онима који користе јавни превоз и да смањи трошкове његовог функционисања.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379788#p379788:v3gt6gff je napisao(la):
stf » 07.Apr.2016/11:38 am[/url]":v3gt6gff]
Метро са улица неће склонити НИ ЈЕДАН ЈЕДИНИ АУТОМОБИЛ. У неком граду са развијенијом економијом хоће, у теорији. У Београду неће. Ко у овом сиромаштву користи ауто, тај на метро никад прећи неће. Метро треба да помогне онима који користе јавни превоз и да смањи трошкове његовог функционисања.
Nije istina..
Ja koristim auto kada idem negde po NBGDu.. Ali na primer kada idem u centar grada uvek koristim BG-Voz ili BUS zato sto je jednodnostavno lakse(ne moram da jurim parking) i brze..
Jos kada bi se uveo brzi, tacniji i manje opterecen vid prevoza to bi definitivno koristili ljudi koji izbegavaju GSP na sve moguce nacine zbog ogromnih guzvi u autobusim ali i same "cistoce" istih...
 
Добро, bl3y4, сад ми још само реци да би продао аутомобил када би метро био изграђен, и никада га више не би купио? :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379799#p379799:18jmeebx je napisao(la):
stf » 07.Apr.2016/12:07 pm[/url]":18jmeebx]Добро, bl3y4, сад ми још само реци да би продао аутомобил када би метро био изграђен, и никада га више не би купио? :)
Nisam to rekao. Sigurno ne bih prodao auto i smatram da svaka kuca treba da ima jedan.. :D
Apsolutno nevoravatan vid prevoza..Kad god vam zatreba on je tu..I nikada ne morate da ga cekate po 25minuta...
-Na GSP ne mozes da se oslonis kao na pouzdan vid prevoza.
-Nikada ne mozes biti siguran da li i kada ce autobus doci.. Znam da cekam ponekad 601 i 45 po 25minuta, a voznja mi traje 20min do Zemuna npr...
Ali zato na BGVoz mozes da se oslonis donekle..Ako dodje onda dodje u +-1min u odnosu na raspored..
A ako ne dodje..ee onda neko strajkuje ili imaju neke radove ali naravno niko se ne seti da okaci parce papira na oglasnu tablu sa obavesenjem..
-----
Ja samo kazem da ljudi koriste automobile toliko zato sto je prevoz ocajan.. Neki se odluce za minibuseve ali to je bas mali broj.
Auto nikada ne bih prodao..Uglavnom zato sto mi ne sluzi samo za po gradu vec cesto idem van, a sa cenama medjugradskog prevoza kakve su sada ako ide 2 ljudi u kolima dodje se na isto osim sto imas mesta za noge, klimu, muziku itd..
 
@STF
uglavnom si u pravu osim prodaje automobila.

Poenta je da ako imamo metro kroz Bulevar Zorana Djindjica deo ljudi koji rade tu ce dolaziti prevozom. Dakle bice potreban manji broj parking mesta, jer tu sada za stanare ima dovoljno.

Pricamo sada o konkretnom slucaju, uopsteno se slazem s tobom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379802#p379802:37d1ucov je napisao(la):
bl3y4 » 07 Апр 2016 11:14 am[/url]":37d1ucov]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379799#p379799:37d1ucov je napisao(la):
stf » 07.Apr.2016/12:07 pm[/url]":37d1ucov]Добро, bl3y4, сад ми још само реци да би продао аутомобил када би метро био изграђен, и никада га више не би купио? :)
Nisam to rekao. Sigurno ne bih prodao auto i smatram da svaka kuca treba da ima jedan.. :D


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379807#p379807:37d1ucov je napisao(la):
mekbejn » 07 Апр 2016 11:28 am[/url]":37d1ucov]@STF
uglavnom si u pravu osim prodaje automobila.

Ето. Дакле, као што са рекао, метро НЕЋЕ смањити број аутомобила које негде треба паркирати. Тамо где живите, у највећем броју случајева, такође нема довољно паркинг места, а на овом форуму се баца дрвље и камење на свако уређење паркинг места као на "аутомобилизацију" и "паланизовање" града.

Комуњаре, који се дижу у небеса због најсавршенијег урбанизма су нас у црно завили јер су градили висококапацитетне саобраћајнице без икаквог осећаја да та возила када не иду тим саобраћајницама, негде треба и да се паркирају, јелте ...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379807#p379807:37d1ucov je napisao(la):
mekbejn » 07 Апр 2016 11:28 am[/url]":37d1ucov]Poenta je da ako imamo metro kroz Bulevar Zorana Djindjica deo ljudi koji rade tu ce dolaziti prevozom. Dakle bice potreban manji broj parking mesta, jer tu sada za stanare ima dovoljno.

Pricamo sada o konkretnom slucaju, uopsteno se slazem s tobom.

Да ли ће? Можда ће изградњом метроа део људи прећи на јавни превоз, али ће растом стандарда, неги други део да побегне од истог, какав год метро имали.
 
Паркинг зоне ће једном морати да буду уведене и на НБ, посебно у овом делу, па ће онда мало ко моћи ту да долази колима на посао. Али, остаће велики проблем паркирање станара, јер је број паркинг места у 21. блоку једноставно - смешан.
 
Vrh