Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

То неће да дирају, као што си видео, није у плану.

Мики, не би било лоша да шкљоцнеш неку слику тих радова који су већ почели и поставиш овде на подтеми
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377060#p377060:3sxzbgj9 je napisao(la):
direktor » 20 Mar 2016 05:14 pm[/url]":3sxzbgj9]Beograd dobija 1.400 novih parking mesta
Beonfo | 20. 03. 2016 - 14:09h

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali rekao je danas da uskoro počinje dogradnja i rekonstrukcija tri beogradske garaže, kao i da sledeće godine kreće izgradnja dve nove podzemne garaže na Strudentskom trgu i u Ulici kneza Miloša. On je istakao da će to omogućiti oko 1400 novih parking mesta u centru grada.

daed248d999a1f56ef95ff03fc21cd53.jpeg


http://www.blic.rs/vesti/beograd/beogra ... ta/1tg605n

za garazu zeleni vjenac jedna od projekata je planirao porisrenje do uliccne linije zgrade pored

Dogradnja parkinga na Obilicevom vencu me je bas onako malo razocarala kao vest. Nadao sam se da ce to konacno da sruse. Parking treba da bude pod zemljom, dobili bi vise parking mesta i dobili bi ceo jedan novi prostor na povrsini.
 
Hvala Gago.
Što se tiče Bloka 34, živeću u ubeđenju da su to uradili na moju inicijativu jer sam na dosta adresa slao predloge (sa slikama) da, između ostalog i, tu urade parking.

Što se tiče BZĐ, mogli su da ostave bar neki deo neparkingovan, ali ako zasade drvorede, biće super.

Poslato sa telefona
 
Што се зеленила (дрвећа) тиче, на новим паркинзима у Булевару АВНОЈ-а, мислим да ће бити исти као на оном првом урађеном паркингу. Значи само по два дрвета и трава.

За блок 34 се стварно надам да су прихватили неки од твојих предлога.
 
Gago hvala na planovima.
Deo planova je ok, ali dobar deo samo pokazuje intenciju, na svako zgodno mesto ti parking posadi.

Kao što ranije pomenu nekoliko ljudi, novi parkinzi duž Zorana Đinđića ima da budu prazni u svim periodima osim radnim časovima. Kao neko ko tamo finansira, pre sam bio za to da se ceo potez tih blokova zonira i promoviše javni prevoz. Kažnjavanjem bi se rasterala gužva oko brze hrane, zonama u 21 i 22 ljudi koji tu parkiraju i onda prelaze u centar grada na posao, plus zaposleni u zgradama okolo.
 
DusanBG":1w7mdjqk je napisao(la):
Kao što ranije pomenu nekoliko ljudi, novi parkinzi duž Zorana Đinđića ima da budu prazni u svim periodima osim radnim časovima. Kao neko ko tamo finansira, pre sam bio za to da se ceo potez tih blokova zonira i promoviše javni prevoz. Kažnjavanjem bi se rasterala gužva oko brze hrane, zonama u 21 i 22 ljudi koji tu parkiraju i onda prelaze u centar grada na posao, plus zaposleni u zgradama okolo.

Znam da je ovo prethodni post, ali morao sam da citiram jer je u ovom suština. Bravo! :D
 
Sa jedne strane:
XqSXqwj.jpg

5oPUHEE.jpg

HsFgRFK.jpg


Sa druge strane:
sOO94nb.jpg


Na ovoj slici se najbolje vidi šta je do sada urađeno:
PpekE7O.jpg


Postavili su table i za radove u BZĐ i za radove u Dušana Vukasovića i za Nehruovu ulicu. Ostale table nisam slikao, jer bi se u pozadini videlo kako se radnici presvlače u njihovoj kućici, pa da ne pomisle svašta.
PhNRIfK.jpg


Na stubu od jedne table je neko zalepio transparent Više parking mesta, više automobila, više gužve ili tako nešto, pošto sam video na brzinu dok su radnici sklanjali to.
 
Pricam sa likom sto radi u garazu na obilicev i kaze svaki dan imaju 2-3 provale bar, slome staklo, obiju vrata da ukradu nesto i tako. Top, a kamere bi skupo kostale da se postave svudje i neko to da gleda :|
 
Pa da ljudi ne ostavljaju stvari na vidno mesto bilo bi manje provala

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=380881#p380881:24orzhne je napisao(la):
MilisaV » Wed Apr 13, 2016 9:00 am[/url]":24orzhne]Pa da ljudi ne ostavljaju stvari na vidno mesto bilo bi manje provala

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
Svakako ali to ne opravdava kradju i manjak bezbjednosti na parkiznima. A i cesto zbog nicega polome staklo jer ne znaju sto je u kesi i sl. Kako bih rado pravio zamku za te lopove, ostavis laptop na sic i cekas, i onda ili hapsis ako si sa policijom, ili lomis ruke i noge u suprotnom... Jednog dana
 
20160413_173113.jpg


20160413_173136.jpg


20160413_173623.jpg


baba visnjina i njegoseva bice dosta laznih zauzeca i dosta laznih slobodnih mjesta sve mi se cini
 
http://www.archdaily.com/443597/the-wor ... -car-parks

Parking garages generally have a bad reputation - particularly now that cars are seen as such an environmentally unfriendly way to travel, not to mention the fact that they are often unattractive utilitarian structures. To counteract this common perception, the website Stress Free Airport Parking has launched an award for the World's Coolest Car Park. Read on after the break to find out which 10 parking structures have been shortlisted for the top award.

xavier_2.jpg

Ballet Valet Parking Garage in Miami, USA

xavier.jpg

Parc des Celestins in Lyon, France

Sofia.jpg

Charles Street in Sheffield, UK

3583093011_ba250483e6_z.jpg

Eureka Tower Car Park in Melbourne, Australia
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=381178#p381178:12bsgwkm je napisao(la):
Nepopravljivi optimista » Čet Apr 14, 2016 6:19 pm[/url]":12bsgwkm]Najava

cd7daf6c2c338350ba401d06f82f8b2b.jpg


Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

ova izborna kampanja je najkvalitetnija do sada :D dok opozicija pljuje naprednjake, naprednjaci mesecima cekali izbore i razvlacili se sa radovima po gradu koji su 90% bili gotovi i sad u jeku izborne kampanje samo otvaraju deo po deo rezultata, lukavo al dobro bolje to nego obecanja da ce biti necega :Di da se prstom ne mrdne :D
 
pa to je konacno njihov teren, ceo mandat je jedna velika predizborna kampanja, posebno je uspesno ako se iz drzavnog cupa uzme jedno 5-6 miliona evra za finasiranje iste.

i dalje imam negativan utisak povodom renoviranja, umesto rusenja, ovog parkinga na obilicevom vencu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=381296#p381296:3i2y8oty je napisao(la):
Drakche » Pet Apr 15, 2016 9:04 am[/url]":3i2y8oty]pa to je konacno njihov teren, ceo mandat je jedna velika predizborna kampanja, posebno je uspesno ako se iz drzavnog cupa uzme jedno 5-6 miliona evra za finasiranje iste.

i dalje imam negativan utisak povodom renoviranja, umesto rusenja, ovog parkinga na obilicevom vencu.

Sto covece?
 
U Nehruovoj kopaju razdelno ostrvo i smanjuju ga, ne znam da li to ima neke veze sa parkingom koji treba da se gradi.

 
Danas je pocela nadgradnja i rekonstrukcija garaze na Obilicevom vencu. Nadam se da radovi nece biti retardirano spori kao u Zmaj Jovinoj. Ja da uzmem budak i da je raskopavam brze bih napredovao. Takvo izvodjenje radova mora biti nedopustivo. Sramota.
 
На сајту Београд пута каже да су неки припремни радови у Нехруовој улици. Какви припремни радови, не наводи се, само кажу да је санација и адаптација.

Да ли скидају и ивичњаке, пошто се у првом плану твоје слике не види да их скидају, личи као да копају неки канал за инсталације !

РАСПОРЕД РАДОВА ЕКИПА ГРАЂЕВИНСКЕ ОПЕРАТИВЕ
19.04.2016.

САНАЦИЈА И АДАПТАЦИЈА
НОВИ БЕОГРАД
Агостина Нета-припрема
Нехруова-припрема
Душана Вукасовића-припрема
Др.Ивана Рибара-компресор

http://beogradput.rs/#!prettyPhoto
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382175#p382175:23jkm84b je napisao(la):
Гага » Tue Apr 19, 2016 9:10 pm[/url]":23jkm84b]На сајту Београд пута каже да су неки припремни радови у Нехруовој улици. Какви припремни радови, не наводи се, само кажу да је санација и адаптација.

Да ли скидају и ивичњаке, пошто се у првом плану твоје слике не види да их скидају, личи као да копају неки канал за инсталације !

РАСПОРЕД РАДОВА ЕКИПА ГРАЂЕВИНСКЕ ОПЕРАТИВЕ
19.04.2016.

САНАЦИЈА И АДАПТАЦИЈА
НОВИ БЕОГРАД
Агостина Нета-припрема
Нехруова-припрема
Душана Вукасовића-припрема
Др.Ивана Рибара-компресор

http://beogradput.rs/#!prettyPhoto

Ivičnjake nisu skidali, a rupu koju su iskopali nasipaju sa tucanikom i sada valjak ga utabava, ali koliko vidim isto piše i u D Vukasovića da je priprema, znači da sobzirom da se u obe ulice radi parking to mora da ima veze sa tim, samo ne znam kakve, jer je rečeno da izgradnja parkinga u te dve ulice počinje 16-og, a ovo su trenutno jedini radovi.
 
Kad je vec pomenuto, mogli bi paralelno sa prosiravanjem garaze da urade i prosirenje pesacke zone, sto da ne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382181#p382181:2dcj7xxo je napisao(la):
nbgcity » 19 Апр 2016 10:42 pm[/url]":2dcj7xxo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382175#p382175:2dcj7xxo je napisao(la):
Гага » Tue Apr 19, 2016 9:10 pm[/url]":2dcj7xxo]На сајту Београд пута каже да су неки припремни радови у Нехруовој улици. Какви припремни радови, не наводи се, само кажу да је санација и адаптација.

Да ли скидају и ивичњаке, пошто се у првом плану твоје слике не види да их скидају, личи као да копају неки канал за инсталације !

РАСПОРЕД РАДОВА ЕКИПА ГРАЂЕВИНСКЕ ОПЕРАТИВЕ
19.04.2016.

САНАЦИЈА И АДАПТАЦИЈА
НОВИ БЕОГРАД
Агостина Нета-припрема
Нехруова-припрема
Душана Вукасовића-припрема
Др.Ивана Рибара-компресор

http://beogradput.rs/#!prettyPhoto

Ivičnjake nisu skidali, a rupu koju su iskopali nasipaju sa tucanikom i sada valjak ga utabava, ali koliko vidim isto piše i u D Vukasovića da je priprema, znači da sobzirom da se u obe ulice radi parking to mora da ima veze sa tim, samo ne znam kakve, jer je rečeno da izgradnja parkinga u te dve ulice počinje 16-og, a ovo su trenutno jedini radovi.
То су ови радови, а слику сам украо :wink: од Микија БГД, који ју је поставио на овој истој страни, а у склопу проширења паркинга у Булевару АВНОЈ-а.


Штета што слика не може да се увећа. Мики БГД, да ли имаш ову слику у већој резолуцији ? Ако да постави је да видимо како ће све то изгледати. Хвала ти унапред.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376155#p376155:2zp1fosm je napisao(la):
Earthmoving » 15 Mar 2016 11:25 am[/url]":2zp1fosm]Lepo zvuči ali će nam život proći dok (i ako) se to ostvari a mi moramo da nalazimo parking mesto svaki dan. A mesta u pomenutim krajevima nema.
Prevoz u pomenutim krajevima je loš jer kad se na tranže natrpaju svi iz MMLuga, Kaluđerice, Cvetka... dok dođe do nas dole ne možeš da uđeš unutra.
Dalje GSPrevoz nije adekvatan. Moj primer, živim na Lionu, radim na pančevačkom putu. Razdaljina svega 6 km. Ali za tih 6 km morao bi da menjam čak 3 GSPrevoza (do Vuka, do Pančevca, do Pančevačkog puta). Znači ništa od korišćenja GSPa.
Primetio sam da ljudi po svetu bicikle voze po ravnim terenima, što je kod nas ok na NBG , Zemunu... Ali po brdskim terenima ne znam dal sam igde po svetu viđao, pa tako i u delovima Bg-a sa uzbrdicama (Zvezdara, Bubuder, Bbrdo, Rakovica...) to mi se ne čini da jei da će zaživeti kao realno prevozno sredstvo
Без неких претерано великих улагања је могуће:
1) Преусмерити трамвај број 3 од Правног факултета до Вуковог споменика преко Поштанске штедионице са уградњом 4 скретнице и 2 укрштаја, чиме се знатно побољшава и сама тројка, и све линије на критичном сегменту Вук-Правни
2) Скратити једну линију (сугеришем 14) до радио-индустрије, чиме се и побољшава регулисање трамвајског саобраћаја, и бар неки трамваји не буду претрпани путницима из предграђа. Друга метода је направити 7л, тако да сваки други полазак на 7 завршава на Радио индустрији.
3) На самом терминусу Смедеревски пут је могуће и потребно уградити други колосек, ради регулације саобраћаја.
4) Увести правило да на линији 7 никада не саобраћа једоструки КТ4, да се смањи број КАФ-ова, а повећа број Швајцараца са приколицом и дуплих КТ4. И на осталим линијама, нарочито 5, повећати број возила већег капацитета макар радним даном.
5) Линију 6 вратити да као раније иде сваких 10-так минута, а не на 20-30 минута.
6) Имати везу возом Вуков споменик - Крњача на сваких 7-15 минута у шпицу у комбинацији линија Крњача - Батајница и Рипањ - Панчево Војловица.
7) На делу семафора са спореднијим улицама направити сигнални приоритет трамваја.
8 ) Направити уређену бициклистичку инфраструктуру све од Лиона до Крњаче.

Уз већа улагања могуће је:
1) Направити трамвај на средини улице у жутој траци од Цветка до Смедеревског пута, као у Војводе Степе. Ту долази у обзир и варијанта трамваја на десној страни улице у оба правца.
2) Подвожњк за шински превоз код Цветкове пијаце.
3) Продужење трамваја до краја Малог мокрог луга, чиме се на бољи начин деле градски и приградски токови.
4) Набавка нових возова, и даљи развој градских железница.

Та глупост о "брдовитом Београду неподесном за бицикле" је... глупост. У том делу града узбрдице су кратке, а много већи проблем је осећај безбедног бициклирања, и систем предрасуда везаних за неразвијену бициклистичку културу. Рецимо, другарски те убедим да намерно 10 дана идеш бициклом, и да те после 10 дана питам да ли би осетио те успоне? Тих 6 километара је 20 минута у врх главе.
 
Vrh