[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376155#p376155:2zp1fosm je napisao(la):
Earthmoving » 15 Mar 2016 11:25 am[/url]":2zp1fosm]Lepo zvuči ali će nam život proći dok (i ako) se to ostvari a mi moramo da nalazimo parking mesto svaki dan. A mesta u pomenutim krajevima nema.
Prevoz u pomenutim krajevima je loš jer kad se na tranže natrpaju svi iz MMLuga, Kaluđerice, Cvetka... dok dođe do nas dole ne možeš da uđeš unutra.
Dalje GSPrevoz nije adekvatan. Moj primer, živim na Lionu, radim na pančevačkom putu. Razdaljina svega 6 km. Ali za tih 6 km morao bi da menjam čak 3 GSPrevoza (do Vuka, do Pančevca, do Pančevačkog puta). Znači ništa od korišćenja GSPa.
Primetio sam da ljudi po svetu bicikle voze po ravnim terenima, što je kod nas ok na NBG , Zemunu... Ali po brdskim terenima ne znam dal sam igde po svetu viđao, pa tako i u delovima Bg-a sa uzbrdicama (Zvezdara, Bubuder, Bbrdo, Rakovica...) to mi se ne čini da jei da će zaživeti kao realno prevozno sredstvo
Без неких претерано великих улагања је могуће:
1) Преусмерити трамвај број 3 од Правног факултета до Вуковог споменика преко Поштанске штедионице са уградњом 4 скретнице и 2 укрштаја, чиме се знатно побољшава и сама тројка, и све линије на критичном сегменту Вук-Правни
2) Скратити једну линију (сугеришем 14) до радио-индустрије, чиме се и побољшава регулисање трамвајског саобраћаја, и бар неки трамваји не буду претрпани путницима из предграђа. Друга метода је направити 7л, тако да сваки други полазак на 7 завршава на Радио индустрији.
3) На самом терминусу Смедеревски пут је могуће и потребно уградити други колосек, ради регулације саобраћаја.
4) Увести правило да на линији 7 никада не саобраћа једоструки КТ4, да се смањи број КАФ-ова, а повећа број Швајцараца са приколицом и дуплих КТ4. И на осталим линијама, нарочито 5, повећати број возила већег капацитета макар радним даном.
5) Линију 6 вратити да као раније иде сваких 10-так минута, а не на 20-30 минута.
6) Имати везу возом Вуков споменик - Крњача на сваких 7-15 минута у шпицу у комбинацији линија Крњача - Батајница и Рипањ - Панчево Војловица.
7) На делу семафора са спореднијим улицама направити сигнални приоритет трамваја.
8 ) Направити уређену бициклистичку инфраструктуру све од Лиона до Крњаче.
Уз већа улагања могуће је:
1) Направити трамвај на средини улице у жутој траци од Цветка до Смедеревског пута, као у Војводе Степе. Ту долази у обзир и варијанта трамваја на десној страни улице у оба правца.
2) Подвожњк за шински превоз код Цветкове пијаце.
3) Продужење трамваја до краја Малог мокрог луга, чиме се на бољи начин деле градски и приградски токови.
4) Набавка нових возова, и даљи развој градских железница.
Та глупост о "брдовитом Београду неподесном за бицикле" је... глупост. У том делу града узбрдице су кратке, а много већи проблем је осећај безбедног бициклирања, и систем предрасуда везаних за неразвијену бициклистичку културу. Рецимо, другарски те убедим да намерно 10 дана идеш бициклом, и да те после 10 дана питам да ли би осетио те успоне? Тих 6 километара је 20 минута у врх главе.