Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Nama bi dobro došao jedan veliki Park & Ride negde u tom delu između Sava Centra i TC Ušća. Oni bi služio i Areni i Sava centru, a bogami i TC Ušće u kome često ne može da se nađe mesto (npr. sinoć oko 19h su svi "štekovi", tj. mesta koja nisu zvaničan parking bila zauzeta)
 
Stigao mi je odgovor i Sekretarijata za saobracaj. I to posle nepunih 15 dana :D
Istina nije bas onakav kakav sam zeleo ali su objasnili kome i zasto bas njima trebam da se javim :p
 
Da li ce siriti garazu preko zelene povrsine u marsala burjuzova kao sto je predhodno bilo planirano
 
Nesto ne vjerujem da ce izgledati bas kao na ovim slikama ali da je vrijeme da se renovira vrijeme je.
 
nadam se da će povećati parking mesta na uštrb ukupnog kapaciteta. parking mesta su kriminalno mala.
 
треба да се у Тиршовој код УДК-а, Делиградској, Пастеровој и Др Суботића или укине зона, или стави да буде плава, без ограничења
 
Ne obraćajte pažnju na naslov članka; to je samo indikator krize našeg novinarstva.

http://www.blic.rs/vesti/beograd/pa...godine-izgledati-renovirana-garaza-na/nee9yl4

PARKING IZ SNOVA
Pogledajte kako će sledeće godine izgledati renovirana garaža na Obilićevom vencu

M.T. | 16. 12. 2015 - 18:05h | Foto: RAS Srbija
| Komentara: 2
Vozači u centru prestonice često ne mogu da nađu slobodno parking mesto, a sledeće godine čak će i jedna garaža biti neprepoznatljiva. Ko ne veruje nek pogleda ekskluzivne fotografije kako bi garaža na Obilićevom vencu trebalo da izgleda nakon rekonstrukcije. Nadogradnjom će objekat “Parking servisa” dobiti još 220 parking mesta što znači da će se praktično napraviti još jedna garaža iznad postojeće. Pored izgradnje četiri polunivoa planirano je za sledeću godinu ojačanje konstrukcije garaže, izrada nove fasade i krova i ugradnja lifta. Takođe, u renoviranoj garaži “Obilićev venac” premijerno će biti postavljena tri punjača za električne automobile, a zatim će tu pogodnost imati i drugi objekti u prestonici.

0ae63d6394541167a1f0ecc8cb792fd4.jpg


bedcb49c634834416114a11fd4b74eb3.jpg


3ad7fc9120173952afcefb63c79fd621.jpg

Solidno deluje render za nadogradnju, mada bi voleo da vidim neko zelenilo kao na ovom primeru koji je skoro isti kao render nove garaže:

Juniper-Green-Wall.jpg


I ovo bi mogli da odrade, pa da zaborave priključak na EDB:

2058191_Juniper_4-27-13-1200x800.jpg
 
Koliko će trebati vremena da se neko odveze do poslednjeg sprata garaže? Garaža će biti dosta visoka i još ako se stvori gužva na rampamai u samoj garaži čini mi se da će biti dosta čekanja.
 
Nadam se da ce se neko setiti da treba da se rekonstruisu i one stepenice pored garaze koje povezuju Obilicev venac i Marsala Birjuzova...Taj prolaz nocu izgleda sablasno...
 
i jedna velika greška na renderu.


Ulaz će biti moguć samo iz maršala birjuzova. Obilićev venac će biti pešačka ulica, a nikako pista za automobile.
 
A bio je i ovaj render ranije na eKapiji 2013-e, gde se vidi pomalo zelenila ali je postojala varijanta ulaska sa Obilićevog. Tu ide pešačka i drvored na moju i vašu radost :)

garaza_obilicev_venac_2_311213_tw1024.jpg


garaza_obilicev_venac_1_311213_tw1024.jpg


garaza_obilicev_venac_311213_tw1024.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363089#p363089:3g1bjkt9 je napisao(la):
Biciklistkinja » 17 Dec 2015 11:21 am[/url]":3g1bjkt9]Koliko će trebati vremena da se neko odveze do poslednjeg sprata garaže? Garaža će biti dosta visoka i još ako se stvori gužva na rampamai u samoj garaži čini mi se da će biti dosta čekanja.

Možda planiraju ovako nešto :D

54caa950a012a_-_parking-01-xln.jpg


1831w3tacuohhjpg.jpg
 
Solarni paneli bi bil odlicni na zadnjoj etazi zbog energetske efikasnosti
Prethodni render je predvidjao neki poslovni prostor u sklopu iste
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363133#p363133:erdqjner je napisao(la):
Nepopravljivi optimista » 17 Дец 2015 03:28 pm[/url]":erdqjner]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363089#p363089:erdqjner je napisao(la):
Biciklistkinja » 17 Dec 2015 11:21 am[/url]":erdqjner]Koliko će trebati vremena da se neko odveze do poslednjeg sprata garaže? Garaža će biti dosta visoka i još ako se stvori gužva na rampamai u samoj garaži čini mi se da će biti dosta čekanja.

Možda planiraju ovako nešto :D

54caa950a012a_-_parking-01-xln.jpg


1831w3tacuohhjpg.jpg
Ово није јавна гаража. То су Фолксвагеновe "изложбенe гаражe" ткз. Autotürme (ауто куле) за конфигурацију и испоруку возила. Купцу се по жељи показује возило у жељеној боји, нивоу опреме, са CO2 софтвером или без CO2 софтвера (ха, ха, ха :laugh: ), а после се купцима одатле и испоручују та возила. Постоји нека идеја да се ове ауто куле затворе због огромних трошкова. Иначе обе примају укупно 800 возила.
http://www.autostadt.de/de/autostadt-er ... utotuerme/

https://www.google.rs/maps/uv?hl=sr&pb= ... oioIjgEwCg
 
Старт-стоп систем нова услуга „Паркинг сервиса”
Нова услуга ЈКП „Паркинг сервис” старт-стоп систем, који корисницима омогућава да плате паркирање за тачно онолико минута колико су били паркирани, почеће да функционише 1. фебруара, рекао је градски менаџер Горан Весић на данашњој конференцији за новинаре.
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1732963
 
Не знам како ово да прокоментаришем.

Када потпише уговор, корисник добија линк помоћу кога може да приступи СТАРТ-СТОП апликацији. У зависности од тога да ли су за коришћење апликације заинтересовани појединци или фирме, подносилац приликом потписивања уговора треба да достави на увид личну карту и саобраћајну дозволу, односно доказ о регистрованом седишту фирме на територији града Београда. Право коришћења СТАРТ-СТОП апликације одобрава се само оним корисницима који немају дуговање на име издатих дневних налога.

Захтев и све потребне информације о коришћењу апликације, доступни су на сајту „Паркинг сервиса“, www.parking-servis.co.rs, и у пословницама Корисничког сервиса (Краљице Марије бр. 7, Старине Новака бр. 22, Милешевска бр. 51). Особе које немају возило у свом власништву или нису ,,овлашћени” корисник возила, не могу да потпишу Уговор за коришћење СТАРТ-СТОП апликације.
 
Ja ne razumem potez kojim se resurs koji je u deficitu, dakle parking prostor ondnosno parking mesta pojeftinjuje i to naprednom aplikacijom. Meni je ovo čisto predizborno dodvoravanje, ne mogu da vidim ekonomsku logiku u ovom potezu, mozda neko moze da pojasni? Konzumacija prostora od strane motornog vozila nije fundamentalno ljudsko pravo, a i nešto ne verujem da će ovom opcijom doći do većeg obrta, ukoliko je to bio cilj. Dakle, kupovina nekog socijalnog mira smanjenjem troška vozača mislim da nije opcija, jer ko ima za gorivo i registraciju, cenim da ima i za parking. Treba stimulisati pešačenje, ulagati u veći kvalitet javnog prevoza i biciklizam kao vid transporta, i mislim da upravo deo ovog novca od naplate parkinga treba u to i ulagati.
 
A ja ne razumem ovaj "napredni" korak u nazad - naplata parkinga po zonama je izvorno uvedena kako bi se parkiranje vremenski ograničilo i omogućilo svima da koriste parking mesta na ulici, a ovaj potez ide upravo u suprotnom smeru.
 
Čekajte malo. Ovo je samo poštenije - nisi bio ceo sat, nemoj platiti ceo sat.
Čak mislim da će smanjiti broj onih koji parkiraju 'samo da kupim cigare' jer će moći za 5 dinara da se parkira na 10 minuta.

Takođe, i dalje ostaje ograničenje od 1, 2 ili 3 sata po zonama
 
Ti koji su stali samo 'po cigare' nisu do sada plaćali jer je prvih 10-15 minuta ionako besplatno (dok kontrolor napravi krug).
Ja bih prvi koristio ovaj novi sistem, ali uglavnom parkiram po garažama jer me smara da tražim mesto na ulici, tj. nikad se ne zna da li će se mesto naći odmah ili za 15 minuta i gde.
Ovako odem pravo u garažu i ne trošim vreme.
A i retko idem u grad (NBGD rulz)

Poslato sa telefona
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370541#p370541:wq0bpqlc je napisao(la):
mekbejn » 07 Feb 2016 07:31 pm[/url]":wq0bpqlc]Čekajte malo. Ovo je samo poštenije - nisi bio ceo sat, nemoj platiti ceo sat.
Čak mislim da će smanjiti broj onih koji parkiraju 'samo da kupim cigare' jer će moći za 5 dinara da se parkira na 10 minuta.

Takođe, i dalje ostaje ograničenje od 1, 2 ili 3 sata po zonama

To nigde nisam pročitao - do sada.

Ali - ko će kao građanin - fizičko lice da ide da se registruje u Parking servisu za aplikaciju: lični podaci, podaci o vozilu... da bi plaćao parking 24 dinara umesto 48? Koliko često parkiramo privatne automobile u zoni na manje od sat da bi išli na noge Parking servisu sa dokumentima zbog aplikacije?
Šta se krije iza ovoga?
 
Krije se nesposobnost da se napravi dobra aplikacija.

Ne verujem da postoji neka teorija zavere, jednostavno - GLUPOST JE NEUNIŠTIVA!
 
Vrh