Evo, ja radim u stanu u 29. U ulazu je, uz razne firme, i Rvački savez Srbije...(doduse nije mi jasno gde ti svi ljude rade… ok u mom delu dosta stanova je pp sto je poseban problem ali nije kao da ima mnogo poslovnih zgrada…)
Mislim da ne to ne smeju, jer ta parking mesta ne ispunjavaju tehničke uslove.Велики број празних места никако не може бити нешто похвално за планере, с обзирим да је плава зона у ванблоковском делу у БЗЂ препуна у периоду 8-17. Можда су могли да осмисле да један део ових блоковских паркинг места не буде зелена зона, већ у неком хибридном режиму тј да до 17 часова може да се плати дневна карта, а након тога да важе правила искључиво за зелену зону. А ако је то сувише компликовано онда да барем један ред паркинг места унутар блока, вероватно овај најближе самом булевару ставе да буде плава зона, а остатак зелена.
Искрено ми је драго што је су у први план стављени станари зграде и што им је овом зоном помогунуто, али мора се мислити и на оне који имају посао у близини, а верујте ситуација је близу очаја, више сам пута писао о томе. Ту донекле још увек ствар ваде блокови са друге стране Омладинских бригада (попут 33 и 38), када се они зонирају запослени више неће имати опцију доласка аутомбилом на посао
A ko će to da subvencioniše? Mesečna karta može da bude 100-150 evra, ne manje.Градња великих гаража би могла да помогне али само ако би постојала опција куповине месечних карата која не би коштала више од неколико хиљада динара.
Да, али ако ти у делу града омогућиш станарима приоритет у односу на "дођоше" а у другом делу града не онда то дефинитивно јесте неправда или чак дискриминација. Станари овог блока дуго су били дискриминисани јер су околни блокови били зонирирани а они не. Сад су дочекали да буду пребачени из дискримисаних у привилеговане, а јако дуго су то чекали.Samo da odgovorim na ovo, radim u centru ceo život i gotovo nikad nisam imao mogućnost da dolazim na posao automobilom, niti je bilo koji od mojih poslodavaca imao dužnost prema meni da mi obezbedi parking mesto. Tek od skoro radim u jednoj zgradi gde imam mogućnost da se parkiram, ali to je nakon mnogo godina dolaska na posao javnim prevozom.
Zaposleni treba sa svojim poslodavcem da dogovaraju uslove oko dostupnosti parkinga kao benefita koji firma pruža, ali mislim da nije ok da se očekuje od grada da obezbeđuje parking za zaposlene u jako naseljenim opštinama. Prioritet moraju ostati stanari.
Не треба нико да субвенционише и не предлажем да се граде нерентабилне гараже, нисам био прецизан. Само сам изнео свој утисак да једино на тај начин ове велике гараже могу решити проблем са паркирањем запослених, јер нико није спреман да даје 10% своје плате за паркирање, а свакако је сулудо трошити паре из буџета, да би појединци имали комодитет да колима долазе на посао и за то не потроше више од пар процената своје плате.A ko će to da subvencioniše? Mesečna karta može da bude 100-150 evra, ne manje.
...
Postoji dnevna u celom gradu vec 15 godina, kosta 900 din.Mogla bi se, eventualno, uvesti i neka dnevna karta za zelenu zonu na NB za, tipa, 700 dinara, plava da bude npr. 300, pa ko se kako snađe...
Ipak tu ima dosta parkinga, kao śto reče, može se tržišno regulisati tražnja.
A ovo što si napisao da niko neće davati 10% zarade na parkiranje, da znaš da mnogi to rade, ovde, a i po svetu. Koliko košta zakup garaže tu u 29? Izračunaj koliko trošiš na kola mesečno - u Srbiji ima ljudi koji spaljuju i trećinu mesečne zarade (što je pakao). Da li ćeš imati skuplji auto ili jeftiniji auto i obezbeđen parking - realna je dilema.
Cudno je sto isto kosta i u prvoj i u trecoj zoni, i cudno je da nisu menjali cenu od osnivanja zona.Eto vidiš, pojma nemam. Pa onda možda malko da je smanje, ovde gde ima poprilično mesta.
Pa nije kazna, 24h u garazi Obilicev venac kosta 1500 din, a 24 h na ulici 900.Ahm, da, misliš na kaznu. Pa eto, kad je frka, može i to da posluži.