Šta je novo?

Pančevački most

Ja ovako neuk smatram da Pancevac treba da bude potpuno rekonstruisan, rad samo na jednom malom delu je gotovo besmislen. Ti cesljevi verovatno i ne mogu da se vrate na mesto bez neke vece prepravke i ciscenja i cega vec. A zatvaranje pancevca trenutno nikako nije opcija. Mislim da to nece biti moguce ni posle zemunskog.
 
У праву си, неће бити лако ни после Борчанског моста, али нешто овде мора да се уради. Лаику не оставља ни промил сумње да мост потпуно није безбедан. Не знам да ли би била опција затворити половину, током радова на потпуном обнављању, које је неизбежно.
 
Sigurno da neka privremena konstrukcija može da obezbedi radove. Ili, da se napravi neki pomoćni most (to se radilo na više stranih projekata) pa preko njega da ide saobraćaj a da se radovi na mostu ubrzaju i završe za nekoliko meseci.

Vodni saobraćaj može da se propušta jednom dnevno ili pak 2 puta dnevno. Veći deo saobraćaja bi bio izmešten na Kineza...

ili da čekamo da i tu pukne neki deo pa onda da paničimo?
 
ja bih to ovako:
Po otvaranju Kineskog mosta, pancevac ostaje otvoren samo za javni gradski i prigradski prevoz. Sve ostalo ide na Besku, Kineza, Kovin. Posto je most 2 + 2 + zeleznica, sa redukovanjem licnog prevoza, mogle bi se izbeci ogromne huzve za vreme trajanja radova.
Preduslov svih preduslova je na vreme postaviti znake obavestenja da je Pancevacki most u sanaciji tako da se ljudi na vreme odvoje na alternativne pravce.
Borca , Ovca , Kotez... Sta da vam kazem, moracete izdrzati...

P.S. Imam jedno pitanje , vezano za konstrukciju Pancevackog mosta.
Posto je kako vidim prilican problem `uglaviti` jos jedan most izmedju Ratnog ostrva i Pancevackog mosta,
koliko je tehnicki izvodljivo modifikovanje mosta da bude u dva nivoa?
Znaci, dal je moguce i isplativo ojacati resetkastu konstrukciju tako da se iznad postojeceg mosta postave jos 2+2 trake, makar samo za putnicka vozila???
 
Nisam ni priblizno strucan, ali mi se takva ideja ne svidja... treba tu uklopiti prilazne puteve, pa stubovi mosta... Meni se ona ideja mosta preko VRO mnogo vise svidja, konkretno, moja varijanta :D a fali i Visnjicki, ovaj Kovinski je 1+1 to nam je ujedno poslednji most na Dunavu. Posle njega postoji jos trajekt u Ramu... I ostaci starog rimskog mosta :)
 
most Kovin - Smederevo može da posluži, međutim njega putnici u tranzitu i inače vrlo često koriste, tako da ne znam koji bi dobitak bio.
Ko ide iz pravca Banata na Pančevac, ako produžava na jug, inače će ići na Kovin nego kroz BG.
 
@Gorstak89
Prilazni putevi ne bi trebali biti problem, jer sa sumadijske strane se penje teren ka Bogosloviji.
Mene je vise interesovalo koliko je to na samoj konstrukcijski mosta izvodljivo i isplativo.

Sto se tice mosta preko VRO, licno se nadam da nikada nece postojati. I cela prica oko VRO i rukavca do zemuna koja je ovih dana plasirana je jedna velika namestaljka. ista kao svojevremena prodaja srpskih secerana za simbolican iznos pod izgovorom neisplativosti...
 
PROBIO ZAŠTITNU OGRADU: Kamion pao sa Pančevačkog mosta!

Teretno vozilo probilo je oko 17.40 časova zaštitnu ogradu na pančevačkom mostu i sa visine od 15 metara palo na travnatu površinu

petlja-pancevacki-most-izgradnja-petlja-pocetak-beograd-1342094870-184837.jpg




PANČEVO - Teretno vozilo probilo je oko 17.40 časova zaštitnu ogradu na pančevačkom mostu i sa visine od 15 metara palo na travnatu površinu.

Za sada nema informacija da li je neko povređen.


Kako nezvanično saznajemop uzrok ove nesreće je najverovatnije klizav kolovoz. Saobraćajna policija je na Pančevačkom mostu i obavlja uviđaj.

http://www.kurir-info.rs/kamion-pao-sa- ... nak-951459
 
Prošao sam večeras tuda. Radi se o mestu (na ulazu u Beograd), gde se uvek posle jače kiše stvaraju jako duboka jezera (sigurno i preko 20cm).
 
Iskopao sam neke slike sa neta, čisto da imamo za arhivu. Najbitnije je da nema žrtava!

Potencijalni uzrok nesreće:

Nezgoda se dogodila na oko 200 metara pre skretanja u Ulicu 29. novembar, a prema prvim nezvaničnim informacijama dobijenim iz policije, najverovatnije da je uzrok bio klizav kolovoz i slaba vidljivost, zbog kiše koja je padala

kam.jpg


bg-sleteo-kamion-06-2408.jpg


bg-sleteo-kamion-mala.jpg


sleper-probio-ogradu-pan.jpg


imag1478.jpg


panccevaccki-most.jpg


Kompletan tekst iz Novosti:

Kamion pao sa Pančevačkog mosta
J.D.Lj. | 24. avgust 2013. 18:12 > 21:34 | Komentara: 0

Teretno vozilo probilo je oko 17.40 časova zaštitnu ogradu na Pančevačkom mostu i sa visine od 15 metara palo na travnatu površinu. Vozač je povređen, ali nije životno ugrožen.

ŠLEPER beogradskih tablica, koji se kretao iz smera Pančeva prema Beogradu, a kojim je upravljao D. Z. (51), probio je u subotu oko 17.40 zaštitnu ogradu na Pančevačkom mostu i sa visine od 15 metara pao na travnatu površinu u blizini stovarišta?! Srećom, pukim čudom, vozač teretnog vozila je preživeo nesreću.

Nezgoda se dogodila na oko 200 metara pre skretanja u Ulicu 29. novembar, a prema prvim nezvaničnim informacijama dobijenim iz policije, najverovatnije da je uzrok bio klizav kolovoz i slaba vidljivost, zbog kiše koja je padala

To je dovelo do toga da je vozač šlepera iznenada izgubio kontrolu nad vozilom, probio ogradu i sleteo sa mosta u šiblje, iza ograde zrenjaninskog preduzeća "Keramika Jovanović", koje tu ima svoje skladište materijala.

Nesrećnog D. Z. koji je po dolasku nadležnih službi bio u svesnom stanju i komunikativan, iz smrskane kabine vatrogasci su izvlačili skoro dva sata.

Za sve to vreme, lekari Hitne pomoći su stalno nadzirali povređenog, kojem su još u kabini, priključili infuziju. Noge povređenog vozača su bile zaglavljene pa su se vatrogasci dobro namučili da ga oslobode i prenesu na nosila.

Za to vreme, povređeni vozač se povremeno "gubio", a kada bi došao svesti, jaukao je od nesnosnih bolova.

On je zadobio teške povrede - otvoren prelomom leve potkolenice, oguljotine po licu i ugrovan je po celom telu. Sumnja se da je, usled pada sa velike visine, zadobio i povrede unutrašnjih organa i krvarenje, zbog čega je prevezen u Urgentni centar, na reanimaciju.

ZASTOJ NA MOSTU

VATROGASCIMA su tokom spasavanja asistirali policajci Palilule i saobraćajna policija. Oni su, takođe, vršili uviđaj saobraćajne nezgode, ali i kontrolisali saobraćaj na Pančevcu koji je više od sat vremena bio usporen i stvorio velike gužve.

ČUVAR

O saobraćajnoj nezgodi na Pančevačkom mostu, Hitnu pomoć vatrogasce i policiju, obavestio je telefonom jedan od čuvara sa stovarišta, koji su, uprkos lošem vremenu i kiši, stigli vrlo brzo na lice mesta.

Izvor: http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:450617-Kamion-pao-sa-Pancevackog-mosta
 
!?

Ponovo nesreća: Autobus probio zaštitnu ogradu na Pančevačkom mostu!

Autor: B.J. | 25.08.2013 - 13:00:00h | Komentara: 0

Autobus Auto transportnog preduzeća (ATP) Pančevo udario je sinoć oko 2.15 sati posle ponoći u zaštitnu ogradu na Pančevačkom mostu i probio je, saznaje "Alo.rs!".

Vozilo se na svu sreću nije survalo s mosta, a u nezgodi nije bilo povređenih.
Do izletanja autobusa koji se kretao u smeru Bulevaru despota Stefana za sada je došlo iz neutvrđenih okolnosti.
Saobraćaj na ovoj deonici bio je obustavljen do 3.50 sati.

Da podsetimo, u subotu je oko 17.40 sati kamion, samo osam sati kasnije, na Pančevačkom mostu kamion takođe probio zaštitnu ogradu i pao sa visine od 15 metara na travu. Vozač kamiona D.Z. (51) prevezen je na reanimaciju Urgentnog centra.

http://www.alo.rs/vesti/hronika/pon...io-zastitnu-ogradu-na-pancevackom-mostu/28827
 
Zamena ploča na pešackim stazama iza Pančevca

Radovi na zameni betonskih ploča na pešačkim stazama, u smeru Pančevo-Beograd, neposredno posle Pančevačkog mosta obavljaće se od 22 juče do 6 sati ujutro, sopšteno je iz Javnog preduzeća "Putevi Srbije".

27571-bgmost_01_foto_Nemanja_Kostic.jpg


Tokom izvođenja radova, za saobraćaj će biti zatvorena desna kolovozna traka, a radovi će biti adekvatno obezbeđeni saobraćajnom opremom i signalizijom.

Iz ovog preduzeća apeluju na sve učesnike u saobraćaju da obrate pažnju na postavljenu privremenu saobraćajnu signalizaciju i prilagode brzinu kretanja postojećim uslovima i da povedu računa o bezbednosti radnika na putu.

Danas sam prošao tuda i primetio sam da su neke ploče već zamenjene! :gobb:

Izvor: 24sata
 
Dobo su se sjetil sta su cekali do sad da neko upane u dunav mozda
 
Popravljaju betonske ploče na prilaznoj konstrukciji, pošto su ploče upale i nisu bezbedne za prelazak.
Nije bilo opasnosti da tu neko upadne u Dunav, ali... nikad se ne zna. :)

Mislim da su ovu rupu sanirali.

1174939_513413255405860_752310799_n.jpg
 
Popravili su jednu rupu, ali dobio sam informaciju da se navodno spremaju da zamene i druge čim vide kako se ponaša ova koju su postavili. A glavni inženjer u putevima Srbije se nada da će sve rupe na prilaznoj konstrukciji sanirati do prvog snega. Daj bože :D
 
Petar.sv":3jjv0ufk je napisao(la):
....čim vide kako se ponaša ova koju su postavili. A glavni inženjer ....

Dobar primer inžinjerskskog pristupa
,,Ako prodje , prodje. . . ,,
:lool: :laugh: :lool:
 
Kao što Petar.sv gore prikaza, tu rupu su i sanirali. Fotka ispod.



Ovako izgleda deo ograde koje su opravili posle izletanja kamiona.



A ovo je deo kojeg (mislim) su sinoć oko 22.30h opravljali. Videću danas da l' je zaista sređen il' mi se učinilo (išao sam u pravcu Borče, pa ne vidoh dobro).



BEZ OBZIRA na ove popravke za koje mora ići makar mala pohvala, ostali delovi mosta nisu u ništa boljem stanju (druga strane je totalni raspad, gora 3x nego ona ka gradu).
 
dzonihsv":3ue4cc74 je napisao(la):


A ovo je deo kojeg (mislim) su sinoć oko 22.30h opravljali. Videću danas da l' je zaista sređen il' mi se učinilo (išao sam u pravcu Borče, pa ne vidoh dobro).

Jutros sam video iz autobusa da su popravili još dve rupe i mislim da je jedna od njih ova. :D
 
Мала похвала за њих и мало већа за тебе Џони!

На сликама може да се примети да постављају бетонске елементе. Мислим да је то одлично јер асфалтни тротоари услед вибрација постану као површина месеца. Рупе и брдашца, што се може видети на сликама. Биће то охрабрење за бициклисте и удобнија вожња. ( осим наравно ако сам све погрешио :) )

На страну све. Немам снаге да описујем изглед моста више, тужно. Колико је само места са другачијом оградом, пешачења, губитка времена...
Надам се да ћемо на овом месту некада примећивати мост, нормалан, функционалан објекат. Са њега погледати град из другог угла, можда застати и замислити се...
Када ругло не буде одвлачило пажњу на негативне мисли, можда приметимо реку, обале и панораму вољеног града.
 
Iz kog razloga je nizvodna strana mosta mnogo losija nego uzvoda? Osetno se primeti kada se prelazi automobilom.
 
Kamioni, avioni...

Kamioni/busevi prave tragove i kanale u asfaltu (u desnoj traci) i kad dođeš do spojeva, pošto je taj kanal malo spustio visinu asfalta, ti gumom dobro raspališ po spoju koji stoji na svom (izdignutom) mestu u odnosu na asfalt. Godinama je tako. Situacija je malo bolja u levoj traci, jer manje kamiona tuda ide i manji su kanali.

A zašto je tako? Verovatno su u pitanju ''kvalitetan'' asfalt i ''dobra'' podloga.
 
Danas sam prošao Pančevcem i zabeležio par fotografija.

Na par mesta ograda se raspada.


Sveže popravljene rupe.



I ova rupa je popravljena, ali nemam fotografiju.
Ovde su betonsku ploču sa asfaltom vratili u ležište pa je nisam prepoznao :D



Ukupno je popravljeno 4 rupe na prilaznoj konstrukciji.
Na tri su menjali betonske ploče, a jednu betonsku ploču su podigli.
Time je na ovom delu pristupne konstrukcije (ka gradu) rešen problem potonulih betonskih ploča.
 
Ova prva fotka - razvaljena ograda, nije bila takva kad sam ja fotkao ove ploče pre par dana. Teško da bi' ''omašio'' ogradu u takvom stanju, da l' da fotkam, da l' da vidim... svejedno. To je izgleda nešto skoro rascepano, verovatno neki kamion/kombi koji je udario u taj deo i vratio se odma' na put, izbegavši cimanje sa policijom i eventualnu kaznu (brzina neprilagođena uslovima puta).
 
Vrh