Šta je novo?

Pančevački most

Zar bus nije probio deo ograde koji račva spust sa mosta u bulevar Despota Stefana i uspon do Bogoslovije (na slici ispod)?

 
Jeste, ali tada sam primetio da je ograda i tu probijena. Ne znam sve detalje.
 
dzonihsv":3t2qxqvm je napisao(la):
Kamioni, avioni...

Kamioni/busevi prave tragove i kanale u asfaltu (u desnoj traci) i kad dođeš do spojeva, pošto je taj kanal malo spustio visinu asfalta, ti gumom dobro raspališ po spoju koji stoji na svom (izdignutom) mestu u odnosu na asfalt. Godinama je tako. Situacija je malo bolja u levoj traci, jer manje kamiona tuda ide i manji su kanali.

A zašto je tako? Verovatno su u pitanju ''kvalitetan'' asfalt i ''dobra'' podloga.
Џонисв, Вучко је питао за разлику обеју низводних трака у односу на обе узводне траке на мосту, а не за разлику између трака у једном правцу.
А иначе си у праву за то да је десна трака увек оптерећенија од леве траке истог смера, а баш због тешких возила.

Вучко каже: "Iz kog razloga je nizvodna strana mosta mnogo losija nego uzvoda? Osetno se primeti kada se prelazi automobilom."

А зашто је баш низводна страна моста лошија од узводне, то не знам, сигурно стручњаци из грађевинске струке знају.
 
Мислим да је то, како који део. Из града, ка Борчи пре металне конструкције има улегнућа већих, недостају сливници па ми ту делује као најгори део ( то је ваљда страна коју је Вучко оценио као лошу, има и из правца Богословије до тог дела доста асфалта похабаног. Али је део изнад саме реке бољи, чини ми се него на другој страни, ка граду, у истој линији. Такав сам ја утисак стекао.
Мада су то финесе, у једној хомогеној средини, каква је овај мост на сваком свом сантиметру! :cry:
 
Četvrta i poslednja popravljena rupa na prilaznoj konstrukciji Pančevačkog mosta u smeru ka gradu.



Koji metar niže su čistili nakupljenu prljavštinu na trotoaru.

 
Druga strana priče tj. mosta.

Nisam trotoarom prošao preko mostovske konstrukcije (u smeru ka Krnjači) već neko vreme i danas prođoh. Vidoh jedno umetničko delo, verovatno napravijeno tokom menjanja tih ploča na drugoj strani mosta.

Sam prelaz biciklom nije strašan, ako se digne dupe, al' će sigurno ovaj malter koji pravi mali uspon, kroz godinu-dve da propadne i samim tim prelaz preko ovog betonskog bloka će biti prilično nezgodan.

Lokacija bloka:

2013-09-28182712.png


Fotke:

fotka1.jpg
fotka2.jpg


Sa obzirom šta i kako vidim da rade ovi iz Puteva Srbije, proteklih godina pogotovo... zayebite Telekom i ostalu boraniju, evo prvog kandidata za privatizaciju.
 
Radiće se "Pančevac", Železnice dobile dozvolu

Autor: Tanjug

Ministarstvo građevinarstva i urbanizma odobrilo je danas Železnicama Srbije građevinsku dozvolu za izvođenje radova na rekonstrukciji i modernizaciji pruge Pančevački most - Pančevo Glavna.
Ta deonica, bitna i za saobraćaj u Beogradu jer bi se tako produžila linija BG voza i na levu obalu Dunava, se finansira iz ruskog državnog kredita.

Iz tog kredita, ukupne vrednosti od 800 miliona dolara, za modernizaciju pruge Pančevački most - Pančevo Glavna biti izdvojeno je oko 60 miliona evra.

Zahvaljujući dobroj saradnji Železnica i Ministarstva saobraćaja, i uz punu pomoć i podršku tog Ministarstva, obezbeđeno je i finansijsko učešće države Srbije, u vrednosti od 15 odsto od iznosa kreditnih sredstava.

Kako je saopšteno je iz Železnica, na taj način stekli su se uslovi za skori početak radova na modernizaciji, odnosno izgradnji i elektrifikaciji drugog železničkog koloseka u dužini od 15 kilometara na deonici koja je na železničkoj magistrali Beograd Centar - Pančevo Glavna - Vršac - državna granica na Rumunijom.

Projekat obuhvata i rekonstrukciju postojećeg koloseka i infrastrukture u stanicama Krnjača, Ovča, Pančevački most, Krnjača most i Sebeš, uključujući i most preko Tamiša, dve stanice, dva stanična perona, pet novih mostova, jednu ukrsnicu, vučnu podstanicu Pančevo i ranžirnu stanicu Krnjača.

Aneksom broj jedan Ugovora za modernizaciju srpskih železnica iz ruskog državnog kredita, koji se odnosi na modernizaciju pruge Pančevački most - Pančevo Glavna, a koji su 14. juna ove godine potpisali Železnice Srbije i RŽD Internešnel, predviđen je rok za završetak radova od 824 dana.

Tako će već za red vožnje za 2015/2016. godinu, saobraćaj biti projektovan novom dvokolosečnom, elektrificiranom prugom između Beograda i Pančeva.

http://www.mondo.rs/a620818/Info/Ekonomija/Radice-se-Pancevac-Zeleznice-dobile-dozvolu.html
 
Sjajno,blago stanovnicima Krnjače dobijaju metro.. :kafa:
 
U principu bice stanica kao Tosin Bunar sto i nije toliko losa stvar,naprotiv,povecace broj korisnika BgVoza i Beovoza znatno. U povratku iz grada je pristup busevima lak ali u odlasku je odaljena stanica buseva na Zrenjanincu previse
 
Па у том делу Крњаче мали број људи живи. Једино што има индустријска зона. Али је она километрима разуђена, а мало шта ту озбиљно ради. Не схватам како ће се повећати број путника?
Сем ако укину садашњи превоз, али то је већ терор, присила.
 
I hoce,okretnice ce biti premestene na levu stranu dunava,95 ce biti prepolovljen na dve linije i.t.d. Pa ce kada ljudi budu morali da presedaju kod pancevca znatan deo koristiti gradsku zeleznicu.
 
Ма знам то све, зато и кажем. Мислим да је то више него погрешно.
Нека је направе и не дирају ништа ако је то права ствар, па ако људи пређу на воз нека коригују остали превоз.
Против овакве принуде треба се борити свим средствима. Организација, блокада ( али централних градских саобраћајница, пошто за ове крајеве нико не мари ) И на крају и материјална штета, што да не, онеспособити све, поломити, насиљем против насиља.
А кад направе трасу за насеља која би да убаце у воз, онда ок. И сада има станица која је чак успут, П.мост, зашто би некоме одговарало да скреће негде ка Панчеву.
 
vucko":1otg25vo je napisao(la):
I hoce,okretnice ce biti premestene na levu stranu dunava,95 ce biti prepolovljen na dve linije i.t.d. Pa ce kada ljudi budu morali da presedaju kod pancevca znatan deo koristiti gradsku zeleznicu.
Ја сам својевремено сугерисао поделу 95 на 2 линији на други начин, Блок 45-Панчевачки мост и Ушће-Борча, како би имали нешто краће поузданије линије.

Већ сам на некој од тема, које су се тицале градске железнице, оценио да је без нових пруга реално очекивати око 20% прелазака Панчевца возом. За више од тога, морали би имати план огромних улагања у цео Београдски железнички чвор, за наредних 20-30 година...
 
Dugo (čitava 2 meseca) nije bilo neko sr*nje sa mostom.

Izgleda da kreće jedan po jedan spoj da se raspada (jbga, dotrajalo). Fotka je napravljena na silasku ka Bulevaru Despota Stefana danas oko 15h.

Dok sam fotkao, prošla su 2 GSP busa. Jedan kratki i jedan dupli. Ovaj kratki je prešao manje-više ok, al' je zato ovaj dupli (Ikarbus beše, ne ovaj najnoviji, već prethodna serija) prilikom prelaska zadnje osovine/točkova, tako lepo lupio po ovom ''ležećem'' da je sam ''ležeći'' uspeo da poskoči.


''Most'' - kao by dzonihsv, on Flickr

PS: Klikom na fotku bi direktno trebalo da otvorite maksimalnu rezoluciju. Ako ne radi, javite da prepravim.
 
sinoć sam prošao tuda, bila su 2-3 policijska auta i nešto su zagledali rupe na tom delu.
Deluje kao da je opet nešto 'palo' kao prošli put
 
Nije vozio brzo. Otprilike je usporio na 10-15ak km/h i polako prešao. Zadnji deo je lupio jer je ''ležeći'' dosta visok, plus sam nagib silazne rampe i jednostavno, amortizacija samog busa koja radi svoj posao.

Mada, ko zna kol'ko je njih danas izlupalo buseve na tom delu. :D
 
На том делу је и сам асфалт као гомила лежећих и то дуго баш. Да неко изврши терористички акт на овом мосту, то би био најглупље протраћени експлозив икада.

Добра страна је да су пре око месец дана заменили све оштећене банкине на петљи у Крњачи, уз оне поправке ограда и местимичне обнове тротоара стичем утисак да га макар имају у виду, да га нису препустили случају. А је то само козметика, умиривање савести, па се опет боље осећам због бриге.
 
direktor":1mdjpaf6 je napisao(la):
Pancevac odlucio da se samounisti

решио је да је боље часно да умре харикиријем него да га полако убијамо неодржавањем. :)
:violina:
 
Vrh