Šta je novo?

Pančevački most

Борчанац":2wkx2xob je napisao(la):
На том делу је и сам асфалт као гомила лежећих и то дуго баш. Да неко изврши терористички акт на овом мосту, то би био најглупље протраћени експлозив икада.

E nasmeja me :lol:
 
Па не могу само да вас секирам, могу некад и да насмејем :wink:
 
Aneks broj 1 ugovora za modernizaciju srpskih železnica iz ruskog kredita, koji se odnosi na modernizaciju pruge Pančevački most - Pančevo Glavna, potpisali su 14. juna ove godine.

- Deonica je dugačka 15 kilometara, a njenom modernizacijom i elektrifikacijom povećaće se propusna moć pruge, skratiće se vreme vožnje vozova i povećati njihova brzina na 120 kilometara na čas - ističu u ovom preduzeću.

Ovo mi je nezamislivo.
 
Radovi od 60me na 15 kilometra to znaci 4 me po kilometru. Da li neko zana sta ce konkretno da rade na pojedinim delovima trase.

@ Борчанац

Stanica na tom mestu je odlicno resenje jer kombinuje voz i autobuse. Treba urediti i veci parking i prostor za bicikle, tako da ljudi mogu da komutiraju kao na Zapadu. Znaci to bi bio pravi interchange. Postojeca stanica Krnjaca je u sred njive i nicemu ne sluzi.
Stanica ne mora da bude grandomanska vec funkcionalna, mislim da ima prostora da se to sredi, sa pametnim pakovanjem.
Nacin finansiranja moze piti PPP, PPI ili prosta koncesija. Tu ce prolaziti vise hiljada ljudi dnevno naci ce se koncesionar da napravi stanicu, sa prominentnom nadstresnicom prostorom za putnike i izgradi deset lokala koje ce izdavati, naplacivati parking itd. Najbolje je da stanica i prilazi izgradi samodoprinosom tada ce dodata vrednost ostati Krnjaci/Borci.
Opcija da voz stigne u Borcu je lepa ali neizvodljiva, jer:
- to dosta kosta, a male su gustine
- nema ko da plati investiciju
- nema ko da plati realnu cenu karte
- leva obala nema svoju opstinu, tako da se tamo niko nista ne pita
-Toma, PPV, Tadic, Cheda, Miskovic ne zive tamo- tu zive siromasni ljudi
- Nema kanalizacije, ni plana, ni reda, ni svesti o lokalnoj zajednici

Krnjaca Most je realna i treba sto pre da se uradi. Stanica bi mogla da bude pocetak regeneracije, i funkcionalno i arhitektonski i ekonomski...

Nesto sto lici nasem slucaju bi bile stanice DLR u Istocnom L.

http://www.arcspace.com/features/alsop- ... r-station/
 
Sta je po meni trenutno najgroznije na Pancevackom mostu - nepostojanje betonskih bankina na prilazima mostu sa obe strane. To je uzasno opasno. Takodje bih istu stvar uveo samo u back2back varijati duz celog Zrenaniskog puta osim na mestima gde postoje regulisana skretanja. Razmotrio bih i varijantu da se duz Zrenjaninca organizuju kruzni tokovi, tako da vozaci mogu legalno da se vrate na suprotnu stranu, a ne da idu do Ovce da bi se vratili 2km nazad. Danas naravno svi prelaze preko duple pune linije.
 
Danas osvanuo transparent:

pancevac1.jpg

414708_pancev_ff.jpg
 
Будућа реконструкција би морала да подразумева проширење тротоара и организовање прилаза мосту бициклом. Од стазе на 25ом до моста, обалом има 2 км. И о томе треба мислити.

А Џонихсв је могао паролу и ћирилицом... :D
 
E Gago, sad si im dao dovoljan razlog da ništa ne preduzmu - zato što nije napisano na službenom pismu... :roll:
 
Одличан гест, ето, нека је и на латиници, само нека се тргну људи мало и боре за себе и своје.
Брига о себи довешће и до ћирилице на крају те људске надоградње.
Гага је већ потпуно комплетна личност и сигурно није дао никакве контра разлоге...већ ваљан савет кроз подршку.
 
Реља, без обзира да ли је написано на ћирилици или .......... , они којима је намењен транспарент, ће се увек вадити да нема довољно пара за тако нешто ! Ипак се надам да ће га и "видети" и пронаћи паре. Ма прате они и Беобилд, па ће видети.
Хвала Борчанац, управо сам и на то мислио.
 
Нажалост транспарент је поцепан. Вероватно због ветра. :(
 
Pa izvesno je da ozbiljnija sanacija i rekonstrukcija Pancevackog mosta dolazi u obzir tek nakon zavrsetka 'kineskog' mosta. Naravno da u okviru tih radova treba ocekivati i sredjivanje trotoara.
Znaci pre 2015. se ne treba nadati...

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Данас сам после дужен времена прошао мостом, а прелазак преко чешљева је изгледао и звучао као прелаз преко степеника :?
 
Most bi posle rekonstrukcije mogao da ponese stari naziv "Kralja Petra". Barem na forumum, kao što radimo sa Mostom Miladina Zarića.
 
По томе би Газела требало да се зове мост Ј.Б. Тита. Таман посла..
 
drum1":309esmi8 je napisao(la):
По томе би Газела требало да се зове мост Ј.Б. Тита. Таман посла..
Da li se gazelatako zvala?
 
Мало се спрдам са Газелом...
Али ни овај се није тако звао.. срушен је више пута. Ни Бранков није мост Краља Александра.
 
Vrh