Šta je novo?

Pančevački most

Izgleda da se opet nesto "sleglo" jer je cesalj nesto pre iskljucenja za 29ti iskocio tako da frizira gume pa samo prsti. Automobil "shtosuje" kad prelazi preko. Milsim da je cak to onaj isti stub sto je spao pre nekog vremena. Ne obecava...
 
Обећава панорамски преглед града у пешачком дефилеу преко моста, првим већим спадањем поменутог.
Џони браво за слику, покушао сам то да сликам раније али се из кола слабо разазнаје на слици. +
 
I dalje haos na Pančevcu: Radnici konačno počeli sanaciju mosta

S.Ž. | 22. 06. 2013. - 11:17h izmena vesti 14:43h | Foto: D. Grubin - Ilustracija | Komentara: 0
Posle višesatnog čekanja da počne sanacija Pančevačkog mosta, čiji je "gumeni tepih" na silazu u Bulevar despota Stefana oštećen, radnici su konačno izašli na teren. Tokom pre podneva u smeru ka gradu pravile su se ogromne gužve u saobraćaju jer je jedna traka zatvorena, a u Putevima Srbije kažu da će kvar biti otklonjen do kraja dana.
Da li će nakon završetka radova biti smanjene gužve na Pančevcu, ostaje da se vidi.

Mnogi koji su pokušali da iz pravca Pančeva krenu ka centru grada, praktično su mileli po Pančevačkom mostu, a neki automobili su zbog visokih temperatura čak i "prokuvali".

Telefoni redakcije "Blica" bili su usijani, a nezadovoljni građani nisu mogli da se pomere s mesta, zaglavljeni u koloni, bez vode.

Među putnicima, kao i inače, bilo je i dece, a ogorčenje je kulminiralo kada su na zatvorenoj traci za saobraćaj videli samo policajce - ne i radnike.

- Prvo je postavljena privremena saobraćajna signalizacija na delu na kom je oštećen "gumeni tepih" mosta, a ekipe su izašle na teren da utvrde u čemu je problem. Budući da ta sanacija nije mali posao, bilo je potrebno neko vreme da se radnici pripreme i donesu potrebne alate - kažu u Odeljenju za odnose sa javnošću Puteva Srbije.

U ovom Odeljenju kažu da će oštećeni "gumeni tepih" na kolovozu biti saniran do kraja dana.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/389400 ... ciju-mosta
 
био на панчевцу малопре, колапс тотални, гужва је до крњаче. а када сам око 2 ишао преко дунава, гужва је била до пола моста.
 
То је заоставштина нама на левој обали после изградње. Са ове временске дистанце, ако има побољшања после ове интервенције само је има на правцу вишњица - центар. Нас закла онај семафор, пешаци а и даље нам је за 100м преко рампе ( чисто да будем негативан до краја ) :lol:
 
imbecilnost je to sto taj pesacki prelaz nije postavljen vise ka visnjici. Pesaci bi mogli da prolaze ispod silazne rame sa mosta i ne bi morali da se guraju sa automobilima koji se ukljucuju u 29-ti
 
Imbecilno je sto nisu dodate stepenice na dva kraja i da se onda trotar mosta koristi kao pasarela ,i naravno da prolaze ispod silazne rampe i sami timm 2 pjesacka su suvisna a na protocnosti bi se itekako dobilo i to sve za smjesne pare nekih 20 000 e
 
Plači Leva obalo: Haos na Pančevačkom mostu
AUTOR: DOL
Beograd -


Beogradskih 35 stepeni Celzijusovih danas najteže podnose stanovnici Leve obale Dunava. Višesatne gužve na Pančevačkom mostu u pravcu grada, uzrokovane oštećenjem „gumenog tepiha“ na silazu u Bulevar despota Stefana, potrajaće i večeras pošto su radnici posle više sati čekanja izašli kasno popodne na lice mesta. U Putevima Srbije kažu da će kvar biti popravljen do kraja dana, do kada će se koristiti samo jedna traka.



Mnogi koji su pokušali da iz pravca Pančeva krenu ka centru grada, praktično su mileli po Pančevačkom mostu, a neki automobili su zbog visokih temperatura čak i "prokuvali", što je dodatno stvaralo gužve. Na mostu je situacija na trenutke bila dramatična pošto je među putnicima bilo i dece. Zarobljeni putnici nisu imali ni vode za osveženje. Bes i ogorčenje izazivala je činjenica da su na na zatvorenoj traci satima stajali samo policajci - ne i radnici.
- Prvo je postavljena privremena saobraćajna signalizacija na delu na kom je oštećen "gumeni tepih" mosta, a ekipe su izašle na teren da utvrde u čemu je problem. Budući da ta sanacija nije mali posao, bilo je potrebno neko vreme da se radnici pripreme i donesu potrebne alate - kažu u Odeljenju za odnose sa javnošću Puteva Srbije.
Najnoviji haos na Pančevačkom mostu usledio je manje od 48 sati posle prethodnog kolapsa kada je preksinoć na saobraćajnici iz pravca centra grada došlo do prevrtanja kamiona, pa su svi oni koji žive na Levoj obali bili prinuđeni na dugo čekanje. Pančevački most im je jedina opcija da idu i vraćaju se iz centra i ostalih delova grada, a višegodišnja nebriga nadležnih proizilazi iz činjenice da gradske vlasti prebacuju odgovornost na republičke jer je on formalno u nadležnosti Republike, a ove opet nisu pokazale naročitu brigu za jedini beogradski most preko Dunava.
- See more at: http://www.danas.rs/danasrs/srbija/beog ... 4EoPs.dpuf
 
Nije potrebno da zatvore traku da bi bila guzva. Dovoljno je samo da radnici stoje na trotoaru i već se napravi kolona od 1km. Evo zbog cega je bilo potrebno da se prelazi ćuprija 30 minuta.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NvSW7bwMpBY[/youtube]
 
Moram opet da kazem da petlja na Pancevcu dobro funkcionise i da se saobracaj preko mosta povecao sigurno 10 do 20 posto . Imam osecaj kao da petlja usisa sve sto joj pridje, bilo to iz pravca Despota Stevana , Bogoslovije ili iz pravca Visnjicke banje , a da su sad problemi tamo negde na semaforima u Bulevaru Despota Stevana .

Cekamo zavrsetak mosta Zemun- Borca pa ce nam mnoge stvari biti jasnije .
 
bboris7":213bd3ye je napisao(la):
Moram opet da kazem da petlja na Pancevcu dobro funkcionise i da se saobracaj preko mosta povecao sigurno 10 do 20 posto . Imam osecaj kao da petlja usisa sve sto joj pridje, bilo to iz pravca Despota Stevana , Bogoslovije ili iz pravca Visnjicke banje , a da su sad problemi tamo negde na semaforima u Bulevaru Despota Stevana .

Cekamo zavrsetak mosta Zemun- Borca pa ce nam mnoge stvari biti jasnije .
Доказ више да је повећање капацитета за моторни друмски саобраћај у великом граду сипање воде у море. Истовремено, остављени су катастрофални услови за далеко перспективнији, бициклистички саобраћај, а саобраћајница која, као техничко решење нуди највећу капацитет и највиши квалитет није побољшана ни мало.

Ако би неким чаробним штапићем Панчевац проширили на 3+3 траке, то би направило тотални колапс у "Старом" Београду.
 
Karlo del Ponte":301w588b je napisao(la):
Ако би неким чаробним штапићем Панчевац проширили на 3+3 траке, то би направило тотални колапс у "Старом" Београду.

Apsolutno se ne slazem sa tim. Pancevackom mostu je više nego potrebno da ima 3 trake u jednom smeru odnosno još jednu dodatnu zaustavnu traku, koju bi koristili autobusi. U proseku više puta dnevno se neki auto pokvari, i dovoljno je da bude 10 minuta na kolovozu i već će se napraviti gužva do OMV pumpe. Proširenjem za po jednu (zaustavnu) traku ne bi se povećao protok vozila ali bi se kvalitet usluge (posebno javnog prevoza) značajno poboljšao. To je problem koji neće rešiti ni Kineski most.
 
Kako neko može da izjavi da je povećanje kapaciteta loše??? Ajde lepo onda da srušimo sve i gužve neće biti....
 
Карло је мислио вероватно, да је боље улагати у исплативије и чистије ресурсе од друмског саобраћаја. Боље је имати још по једну траку али је можда још боље имати развијеније железничке мреже које ће преузети саобраћај. Па да и ове две траке имају мање оптерећења и буду довољне.
Ја од данас силазим са обе ноге, на оба точка 8) кад год могу, за опште добро. Здрав човек, а чист град.
 
Конкретно, мислим на то да у зони између аутопута на југу, Дунава на северу, Саве на западу и Миријева на истоку није могуће направити јефтино и једноставно решење повећања капацитета друмског саобраћаја. Са повећањем капацитета улаза, иовако претрпан друмски транспортни систем би био још натрпанији. Ефекат по житеље Трећег Београда, који су се одлучили да изађу колима на мост, био би никакав, а на десној обали Дунава катастрофа. Стога највећи смисао и имају градски шински системи и бицикл. Аутобуска решења су на граници засићења на том правцу.

По питању стварног повећања капацитета и квалитета, као привремена добра мера би била жута трака на мосту у правцу Београда, и на Зрењанинцу, која би то била од 6-9 ујутру радним даном, и то без икаквих озбиљних инвестиција. У правцу Зрењанинца је ситуација нешто боља, по од аутомобила по град бољи аутобуски превоз.
 
Данас сам прелазио мост, у катастрофално је стању, редовном за њега. Стазе готово да нису проходне, делови тротоара су се буквално урушили по 40ак цм, што је Џонихсв сликао. А опет је бицикла присутна у солидној мери, обзиром да се међу светом сматра лудошћу прећи бициклом. Неке људе је немогуће спутати!
 
Борчанац":gzikgce3 je napisao(la):
А опет је бицикла присутна у солидној мери, обзиром да се међу светом сматра лудошћу прећи бициклом.

Ovo! 8 od 10 ljudi ne sme ili smatra da preko Pančevačkog nije moguće preći biciklom. To su neka moja zapažanja kod osoba raznih doba. Čak znam i neke mlade ljude (tu oko 20 god.) koji ni ne pomišljaju da pređu most biciklom.

Svakim danom je situacija gora i gora. Čak i pre 4 godine kad sam počeo redovno da prelazim biciklom Pančevački most, ''trotoari'' nisu bili u tako lošoj situaciji kao danas.

Mene, lično, posebno iritiraju oni asfalt-beton češljevi na početku trotoara na samoj konstrukciji mosta iz pravca Krnjače. Ja, sa MTB-om sa dobrim amortizerom ne mogu sa više od 10-14km/h da pređem preko njih, inače uništavam felne tj. točkove.
 
Да ли су чешљеви све ни не памтим али као да на сваких 25 метара ударам у ивичњак.
Људи готово да су у праву, све је мање могуће безбедно проћи туда, а никада није био у добром стању, значи сад је дно. На пар места да се наслониш на ограду тешко да би подржала. Не знам јел бољи тротоар на страни што гледа ка Панчеву?

Да замолимо ове креативне људе да осмисле неки х bridge за ове крајеве? :D
 
U principu, isto je i sa druge strane. Trotoar na Pančevačkom iznad samog Dunava je sa obe strane iole podnošljiv. Međutim, ''pristupni put(evi)'' je/su raspad sistema. Pre godinu dana (ili to beše dve?), na jednom delu trotoara pored onog restorana (Konoba kod Goce i Renata) je bio uklonjen betonski poklopac, pa si na pola trotoara imao rupu 20x30cm koja gleda dole 20m ispod mosta. :)
 
Predjoh ga u oba pravca u subotu, cesljevi su divota jedna.. fali jedna totalna rekonstrukcija!
 
Вечерас ето креће замена чешљева на Панчевцу.


ZAMENA SPOJEVA: Počinju radovi na Pančevcu!
BEOGRAD, 12:58, 30.07.2013.Autor: Agencija TANJUG

Tokom radova na zameni dilatacija saobraćaj će se obavljati desnom trakom

BEOGRAD - Na Pančevačkom mostu u Beogradu večeras, od 22 do pet sati ujutru, biće zatvorena leva traka na prilaznoj konstrukciji, u smeru prema Pančevu, najavili su Putevi Srbije.

Tokom radova na zameni dilatacija saobraćaj će se obavljati desnom trakom.

Radovi će biti obezbeđeni saobraćajnom opremom i signalizacijom, navedeno je u saopštenjuhttp://www.beobuild.rs/forum/posting.php?mode=reply&f=17&t=33
 
To su jedno 2-3x do sad postavljali na sajtu StudiaĐ.

I bude radova, zaista. Ali zatim, preko prelaska češljeva, ne vidim neku razliku pre ili posle. Bukvalno, zatvore traku po par sati, čačkaju par češljeva, otvore je i ništa drugačije nije.
 
Vrh