Šta je novo?

Pančevački most

Cesto razmisljam kad prelazim autobusom preko Pancevackog mosta kad idem za Vrsac,sta bi se desilo ne daj Boze,da autobus ili neko drugo vozilo sleti u Dunav .Zastita je nikakva,ograda trula ,ne postoje betonske barijere kao na mostovima na Adi i Gazeli i onda se desi ovakav slucaj..

44753_pmost2_f.jpg


http://www.vesti-online.com/Vesti/Hronika/38134/Sleteo-sa-Pancevackog-mosta-na-deponiju

Razumem radujete se zbog mosta na Adi i rekonstruisane Gazele ali jedini most na Dunavu vam je u ocajnom stanju i tu niko nista ne preduzima... :rolleyes:
 
Tolika najava od njegovoj obnovi i nista. cini mi se da oni cekaju most Zemun - Borca da sredili Pancevac. Nadam se da gresim. :(
 
Radice petlju u februaru a rekonstrukcija mosta zavisi od ruskog kredita za drugi kolosek do panceva.
 
Ranije se pominjalo da će se tokom rekonstrukcije mosta prostor tog neizgrađenog železničkog koloseka koristiti za drumski saobraćaj. Šta će biti ako u međuvremenu počne izgradnja pruge? Jako su neorganizovani kad je Pančevac u pitanju. U čijoj je on nadležnosti, uostalom?
 
Republika-zeleznice Srbije jer su zeleznicki koloseci na njemu.Plasim se i ja da ce organizacija biti uzasna.
 
A pa ako se ZS sa svojim "menadzmentom" nalazi u celoj prici onda nema razloga da sumnjamo u kataklizmu :laugh: :laugh:
 
Direkcija je raspisala tender za izvodjaca radova na izgradnji petlje,izgleda da nema niceg od rekonstrukcije mosta i prosirenje 29. novembra.

Makar ce radovi na petlji poceti relativno skoro.
 
Nemam vremena da precesljavam celu temu, jel exproprijacija odradjena? Tamo iza je neko skladiste, a sa ove strane ima i nekih kuca...
 
Gde ce biti kruzne petlje za ukljucenje i iskljucenje sa mosta ce biti,ali nece biti onog sirenja 29 novembra ka visnjici na onom suzenju.
 
[video]http://www.youtube.com/watch?v=S3ySq_d8Kek[/video]
Malo truckanja po Pančevcu.

Znam da mostovi obično i trebaju da nešto malo vibriraju (ublaživanje opterećenja), ali je Pančevački objasnio. Skoro celom dužinom je takva situacija, pa ko' hoće jedan dž rolerkoster (dok bajsem prelazi most), zna gde da ide. :)
 
Jednom sam isao peske preko Pancevca,vec dok stignes do pola mosta ukopcas kakve oscilacije prave kamioni,kakve busevi,a kakve kola :D

Definitivno je najopasniji ljudski instikt,kada osecas da gubis tlo pod nogama,a to je na pancevcu non stop jer nikada nije mirno "tle" pod tvojim nogama.

Kolko vidim,bice rekonstrukcija pancevca na jesen ili sledece godine zbog ruskog kredita pa mozda i dozivi do te rekonstrukcije.
 
Pančevački most dobija petlju
N. V. BRKOVIĆ | 17. januar 2012. 22:31 | Komentara: 0
U Bulevaru despota Stefana uskoro počinje izgradnja nove saobraćajnice. Investiciona vrednost radova koji će početi na proleće 247 miliona dinara

bg-pancevac.jpg


VOZAČI, ali i ostali učesnici u saobraćaju, konačno će dobiti alternativu da izbegnu opasnost koja svakodnevno već više decenija vreba kod Pančevačkog mosta. U Bulevaru despota Stefana na proleće bi trebalo da počne izgradnja nove petlje, koja će razmrsiti sadašnje ukrštanje puteva i omogućiti vozačima da se jednostavnije i bezbednije uključe u saobraćaj na "Pančevcu".

U Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda objašnjavaju da je nova saobraćajnica neophodna radi sprečavanja direktnog ukrštanja vozila koja skreću levo iz Bulevara despota Stefana ka Pančevačkom mostu i vozila koja iz Višnjičke ulice idu ka centru grada.

- Biće izgrađena nova rampa i obnovljen deo postojeće prilazne mostovske konstrukcije u pravcu ka Pančevu - kaže Nenad Bajić iz Direkcije. - Investiciona vrednost radova je 247 miliona dinara. U smeru ka Višnjici iz centra grada, uz desnu stranu Bulevara despota Stefana, biće dograđene dve saobraćajne trake u dužini od 375 metara, kojima će se saobraćaj izlivati iz Bulevara na novu rampu. U ovom delu biće izgrađeno i novo stajalište javnog prevoza, a u nastavku Bulevara biće dograđena izlivna traka za vozila koja skreću desno u Ulicu Mije Kovačevića.

Izdignuta rampa kojom će vozila sa dograđenog dela Bulevara ići na Pančevački most široka je sedam metara i ima jednu saobraćajnu i jednu zaustavnu traku, dugačka je 200 metara i najvećima delom biće izgrađena na nasipu, dok će sa mostom biti povezana konstrukcijom. Zbog ove nove ulivne veze neophodno je na ovom delu porušiti i zameniti konstrukciju mosta u dužini od 88 metara.

Izgradnjom nove denivelisane raskrsnice sprečiće se dalje ukrštanje saobraćaja na levom skretanju ka Pančevačkom mostu i time povećati bezbednost svih učesnika u saobraćaju, a Bulevar despota Stefana biće slobodniji za prolazak vozila koja saobraćaju ka centru grada i ka Višnjici.

VODOVOD, KANALIZACIJA, RASVETA
U PLANU je i izgradnja nove vodovodne i kanalizacione mreže, a postojeća će biti rekonstruisana. Dva cevovoda biće zamenjena novim većeg prečnika, a postojeći će biti izmešten u novi trotoar na dograđenom delu Bulevara. Kišna kanalizacija, koja će prihvatati vode svih slivnika iz okolnih ulica, biće izgrađena u dužini od 600 metara, a duž nove saobraćajnice biće postavljena nova elektroenergetska instalacija i javna rasveta.

Izvor Novosti
 
Plan koji se prvi pojavio je izgledao ovako:

2hxolu1.jpg


Ili taj render nije tačan, ili su odustali od jedne strane???
 
Значи одустаје се од градње оне друге рампе, правац из Панчева и силазак на Булевар деспота Стефана према Вишњици, а која је иначе била предвиђена. Штета.

upload images
 
Ugroženi su samo oni koji hoće na Višnjičku ulicu i to da moraju da pređu 600m više nego što bi sa rampom.

Ok, i oni koji se zaje*******u, pa hoće da se vrate na Pančevac u drugom pravcu, ali oni se ne računaju.
 
S obzirom na tih nesto jace od 2 miliona eura samo ce graditi samo jednu rampu.Stvarno steta,mislim da bi trebalo graditi obe petlje+podzemni prolaz jer je prelazenje 29. novembra ispod mosta opasna avantura.
 
Na ovom renderu se vidi i "pomoćna saobraćajnica" u Bul. despota Stefana koja će opsluživati ovu rampu? Da li je ovaj render uopšte tačan?
 
Ovo rešenje ima ozbiljan problem kod spajanja saobraćaja označenih plavim i narandžastim strelicama ...
... koji se kasnije na potezu od stotinak metara preklapa, gde bi plavi želeli da pređu iz desne u levu traku a narandžasti obrnuto iz leve u desnu traku ...
... a ako plavi imaju poteškoća da se uključe u Bulevar Des. St. blokiraće ceo potez ...

2hxolu1.jpg
 
Gledajte s vedrije strane, bar imaju u planu fizičko odvajanje traka..
 
Realno deo sa silaskom sa mosta je totalno neisplativ i nepotreban. Time se i eliminiše ukrštanje plavog i narandžastog smera.

Jedino bi se moralo pristupiti izgradnji na postojećim patrljcima koji bi povezali most i Dunavsku ulicu, zbog izmeštanja kamiona iz Bulevara d. Stefana.
 
GOJE":4ljtqe8s je napisao(la):
Realno deo sa silaskom sa mosta je totalno neisplativ i nepotreban. Time se i eliminiše ukrštanje plavog i narandžastog smera.

Od tebe sam navikao na racionalne komentare a ovaj to nije.
Prvo taj smer je veoma potreban jer bi rasteretio prolaz kroz tesni kružni tok kod Bogoslovije za deo vozila koji sa mosta idu na Karaburmu, Višnjicu, Mirijevo... Dođite momci sa NBG-a da vidite u špicu kako je zabavno proći tom horor raskrsnicom, pa onda procenjujte dali tu treba "baciti" čitava dva mil. eura. U stvari potrošilo se preko Save pa valja prištedeti na istoku, to je ipak druga liga... ;)
Ovo sa ukrštanjem plavih i crvenih strelica je čista besmislica, pa to imate na svim petljama tipa detelina i sve najnormalnije funkcioniše (na ovom forumu samo što nije formiran pokret - hoćemo detelinu gde god je to moguće. Mislim da je samo kružni tok popularniji na ovim stranicama... :p
Dakle nije ovo nikakva ušteda ovo je bezobrazluk i prst u oko severoistočnom Beogradu od moćnog NBG lobija. :) Nema nam druge moramo i mi kukavci da odnegujemo nekog novog žutaća... :cool:
 
Dobro, izgradnja ove rampe ne isključuje mogućnost da će u dogledno vreme biti izgrađena i druga. Naravno da bi bilo najbolje da kad već rade, izgrade obe rampe.

No, naša posla! Verujem da trenutno nemaju kinte za obe rampe, a da im je bitno da nešto urade na Pančevcu jer godinama stižu samo obećanja, a ništa konkretno se ne radi. Imajući u vidu da nas na proleće čekaju izbori, verujem da su se opredelili da na brzinu izgrade jednu rampu koja je urgentnija. Nadam se samo da na drugu nećemo čekati 40 godina.
 
Hej pa ja sam zapravo sa Dort Jola, i gravitiram (zbog tazbine :p ), baš ka P. mostu. Ne znam što si me svrstao u NBG-ovce, ipak sam dorćolska ovca :cool:

Nisam baš siguran da je broj vozila u špicu koja bi išla ovim smerom (most - Višnjica, Karaburma), veći od 20% ukupnih vozila na "bogosloviji" da bi se značajnije rasteretio Kružni tok.
 
GOJE":2mw6w3p3 je napisao(la):
Realno deo sa silaskom sa mosta je totalno neisplativ i nepotreban. Time se i eliminiše ukrštanje plavog i narandžastog smera.

Jedino bi se moralo pristupiti izgradnji na postojećim patrljcima koji bi povezali most i Dunavsku ulicu, zbog izmeštanja kamiona iz Bulevara d. Stefana.

Spajanje sa Dunavskom je mnogo bitnije nego izostavljeni silazak na Bul.D.Stefana. Sem za kamione, verujem da bi se smanjio i broj automobila u Bul.D.Stefana od Cvijiceve do mosta
 
A mene zanima kako bi spajanjem sa dunavskom resili problem pesackih i biciklistickih staza?Mozda im to poskupljuje celu ideju.
 
Vrh