Šta je novo?

Pančevački most

Laki znamo kako ce izgledati petlja.Pogledaj prosle strane.To su u pitanju dve petlje za despota stefana.

Sto se tice blokade zeleznickoj saobracaja,uzasna stvar ali ako bi radili istovremeno drugi kolosek do panceva i stanicu krnjaca bilo bi opravdano.
 
Za Bukurešt bi voz mogao da ide od Pančeva, ali kako god bilo, ovo je toliko idiotski da nemam reči. Pogotovo što ovakvu ideju nisu mogli slučajno da čuju pogrešno. Jedino ako je nečija pametna ideja da poploča samo stranu gde nema koloseka.

A sav teretni saobraćaj bi onda morao na montažno-demontažni most, jer drugog na Dunavu nema.

Ne, nemoguće, neko se zeza.
 
Zeleznicki saobracaj ne moze da se obustavi zbog rafinerije (i ostale industrije u PA). Moze da se redukuje eventualno...
 
vucko":2dvi6vgy je napisao(la):
Laki znamo kako ce izgledati petlja.Pogledaj prosle strane.To su u pitanju dve petlje za despota stefana.

Sto se tice blokade zeleznickoj saobracaja,uzasna stvar ali ako bi radili istovremeno drugi kolosek do panceva i stanicu krnjaca bilo bi opravdano.

Hvala. Tražio sam, ali nisam zašao tako daleko, nisam znao da je plan toliko star.

ow0Fh.png

http://g.co/maps/excha
 
Star???Ovo je mlad plan,ima samo 2-3 godine otprilike.A to sto nisu uradili te petlje vec 60 godina je vec glupost.

Nacuh da na prolece rade sigurno ove petlje,samo mi nije jasno da li ce siriti i 29 novembra ka mije kovacevica,stvarno su balvani ako ne eksproprisu tih nekoliko kucica.
 
Pored ove falusoidne raskrnice, trebalo bi uraditi podzemne pešake prelaze.
 
vucko":2vw96xau je napisao(la):
Star???Ovo je mlad plan,ima samo 2-3 godine otprilike.A to sto nisu uradili te petlje vec 60 godina je vec glupost.

Nacuh da na prolece rade sigurno ove petlje,samo mi nije jasno da li ce siriti i 29 novembra ka mije kovacevica,stvarno su balvani ako ne eksproprisu tih nekoliko kucica.
Tih nekoliko kućica će se same srušiti, u jako su lošem stanju. Mislim da tu nisu "provukli" 2 trake, zato što se na par metara od sadašnje sužene ulice (uskog grla) nalazi ogromna provalija od raskrsnice Mije Kovačevića i Despota Stefana pa sve do Pančevca. Te kućice se nalaze na samoj ivici ambisa.
 
AlexLU":q7h1x5vg je napisao(la):
Pored ove falusoidne raskrnice, trebalo bi uraditi podzemne pešake prelaze.
Наравно. Ако то не ураде, џаба петља.

Мада мислим да нема шанси да се то одради, пре ће затворити овај прелаз и преусмерити пешаке доле на семафор.
 
Ту су два прелаза, између две аутобуске станице и испод моста (испод трака које иду ка Богословији). Следећи прелаз је 300 метара даље ка центру, али након раскрснице. Већ сам на претходној страни објашњавао зашто сматрам да у овом тренутку не би требала да се прави петља за искључење са моста. Заборавио сам да додам да би требало регулисати прелаз улице. Чисто сумњам да ће радити подземни пролаз, не знам како би било са пасарелама, које би биле на месту садашњих прелаза. У сваком случају, ови прелази су сада доста оптерећени, а додатно успоравају саобраћај.
 
Jel onaj ruski kredit za zeleznicu ide i za Pancevac posto je most vlasnistvo Zeleznica?
 
Ide,to je u sklopu onog drugog koloseka za pancevo.Imas u nekoj ranijoj vesti koliko ce grad,a koliko republika da da novca.

Dajem ruku da ce pred izbore to poceti da rade a i one petlje.
 
AlexLU wrote: ,, . . . . . zato što se na par metara od sadašnje sužene ulice (uskog grla) nalazi ogromna provalija od raskrsnice Mije Kovačevića i Despota Stefana pa sve do Pančevca. . . . ,,

Ma nikako da se setim kako to izgleda , može li neka sličica
ne samo da se potsetimo nego možda padne i neki predlog . . . :rolleyes:
 
@ranko999
+1 :)
Hvala , da. . . . .
tu je moguc jedino pristup od Tri bika u pravcu mosta , jednom sam se spustio kolima baš tu da zadovoljiom radoznalost
i tu su neke stare hale i barake za koje sam još onda mislio da ce se urušiti same od sebe. . . .

Jedini odgovor . . . . zlatni kvadrati , mislim da se grad i bori i za taj prostor u okviru onog sa lukom . . . .
dok Beograd dobije svoje. . . . to ce tako stajati i stajati . . . . šteta
 
Четири дугих година је прошло, а никако да крене да се ради овај мост. Ја сам највише за варијанту да мост користи искључиво јавни саобраћај, такси, међуградски бусеви, хитне службе, возила за снабдевање, а остали на скелу. Евентуално да се мост отвори за сва возила ноћу од 23-6, а викендом од 23-7.
 
Evo Bašić jutros u Novostima najavljuje početak izgradnje petlje na Pančevcu za februar:
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:358474-Potencijal-na-obali-Dunava

Pomozi Bože, jer stvarno je suludo da mi koji idemo iz pravca Karaburme, Višnjice, a posle izgradnje Mir. bulevara i Mirijeva, čekamo da prvo ceo Banat skrene levo. Ko ujutru ide iz tog pravca zna kolike su gužve, pa me zanima da li je negde pomenuto da će se u sklopu radova širiti Bul. despota Stefana do Tri bika, tj. do raskrsnice s Mije Kovačevića (tu ima 4-5 kućica ("Garfild" itd.)), ili će i to čekati rešenje spora Miškovića i Đilasa oko Luke?
 
mekbejn":jxcrhmze je napisao(la):
Pričitaj celu temu, pomenuto je bar dva puta

Jeste, u pravu si mekbejn, i to u postovima 148 i 262. Izvinjavam se ali toliko je vremena prošlo od tih postova, a naravno i od najava radova od strane nadležnih organa pa do realizacije. Znači to se neće raditi sada, što naravno pokazuje kakav tretman kod gradskih vlasti ima nekih 200.000 ljudi iz Mirijeva, Karaburme, Višnjice i Višnjičke Banje. Tužno i frustrirajuće! Skupo im je da izvrše eksproprijaciju 4-5 kućica i da ih sruše, a ovamo kad treba osvetliti "most-preko-pip" ne gleda se na desetine hiljada evra. Mislim da su mnoge lansirne rampe slabije osvetljene nego što će on biti!
Jedino je utešno što se više neće čekati da skrenu vozila prema Borči, ZR i PA, pa će se ići u špicu prema Bul. despota Stefana, makar i dalje jednom trakom...
 
GOJE":i60a62fn je napisao(la):
Srce ruke i lopata":i60a62fn je napisao(la):
...200.000 ljudi iz Mirijeva, Karaburme, Višnjice i Višnjičke Banje...

Da nije malo mnogo kume?

Stanite na neko brdo pa pogledajte: Mirijevo došlo do Kaluđerice, Višnjička Banja gotovo do Slanaca, Karaburma se spojila s Mirijevom i sve zgrade od 4 sprata nadzidane tako da imaju i peti (Karaburma se proširila i u širinu i u visinu; u Mirijevuo takođe ima dosta nadzidanih zgrada) - govorim o stanju na terenu, a ne o popisu od pre 10 godina. Možda i nema svih 200 hiljada, ali vrlo je blizu toj cifri.
 
Popis 2011:

Opština Palilula - 170,593 stanovnika (od čega skoro 70,000 s'one strane Dunava).
Opština Zvezdara - 148,014 stanovnika

To daje oko 250,000 stanovnika za te 2 opštine ukupno sa ove strane Dunava, a samo mogu da pretpostavim da je odnos stanovništva pola/pola (Karaburma, Mirijevo i Višnjica/Palilula, Ruzveltova, Dimitrijala, Bulevar)
 
Baš u vezi s popisom danas je u citiranim Novostima Bašić rekao da veruje da na Paliluli već živi 200.000 ljudi (bez obzira što popis kaže da je manje). Ali nije problem, možemo da se nađemo i na 150.000, mi Srbi volimo da se cenjkamo :) , a nismo jedini. Poenta je zapravo da i tih 125.000 ljudi zaslužuje da se zarad njihovih 20 minuta života svakog radnog dana (a bogami i dosta litara goriva, kao i nerava) sruši 5 kuća...
 
Ma i ja sam zapeo za formu, a ne za suštinu :) Suština je da je odavno trebalo napraviti denivelisane spojeve Bulevara despota Stefana i Pančevačkog mosta, ali takođe i prilaze mostu iz Dunavske ulice za koje su i predviđeni postojeći patrljci na samom mostu.
 
Slažem se! Negde videh da je plan da paralelno sa Višnjičkom, bliže Dunavu, bude izgrađena Nova Dunavska ulica, koja bi spajala taj patrljak s budućim mostom kod Ade Huje, i naravno dalje preko SMT-a prema Kaluđerici i dalje Bubanj potoku. Ali meni i te denivelisane raskrsnice koje pominješ zvuče kao naučna fantastika, a tek ovo...
 
Umesto drugog koloseka ,predlazem posto zeleznica nema para a vec se uvatio koren, da posade jedan red drvoreda radi estetskog izgleda da se ne vidi rdja na celicnoj konstrukciji.. :rolleyes:

Serbia%2C_Belgrade%2C_Pancevacki_most%2C_truss_construction%2C_25.04.2011%2C_2.jpg
 
Vrh