Šta je novo?

Pančevački most

Можда ће да звучи као јерес али бих ја у првој фази направио само једну петљу, и то ону за укључење на мост из Булевара Деспота Стефана. Бојим се да ће са две петље да буде исто ако не и више проблема.

Неко је већ коментарисао да ће бити проблема зато што ће они који прелазе Дунав и укључују се са моста у Булевар у правцу ка Карабурми, да се укрштају са онима који се у Булевару престројавају удесно ради укључења на мост. Плус, ту је изузетно оптерећена станица ГСП- а , а мало пре ње и стајалиште панчевачких и вршачких бусева. Папазјанија у најави. Ако не буду могли да се искључе са моста правиће гужву која ће са искључења да се прошири и на мост. Истина је да и сада зна да буде хаоса на семафору на крају моста (код скретања ка Богословији, односно Пиониру), који се продужи и до садашњег искључења са моста ка граду. Дакле, мислим да ново искључење неће ништа да реши. У најбољем случају остаће исто стање.

Из тог разлога, сада бих само направио укључење на мост, чиме би се убрзао саобраћај из правца Карабурме, јер не би више морали да чекају да прођу они што се укључују на мост из правца града, што и јесте основна намена ове петље. Поред тога, склонио бих оне објекте са десне стране (када се гледа из центра), продужио онај ''џеп'' на станици ГСП-а, јер ту зна да се наређа и по шест-седам бусева, а такође бих направио сличан ''џеп'' (јбг, не знам како се стручно зове :) ) мало иза ове станице, који би служио за поменуте панчевачке и вршачке бусеве. Ту би морало да се мало насипа, ради ширења коловоза и тротоара, али мислим да је то једноставно. То би сигурно убрзало саобраћај ка Карабурми и ка мосту. Такође би се проширило и место за путнике, јер је то једна од најфреквентнијих станица које знам, а накрцана је трафикама и осталим објектима, па не може да се прође од људи.

Још кад бих умео да нацртам... :lol:
 
Na proleće sređivanje prilaza Pančevačkom mostu
06. Novembar. 2011 | 17:42, Izvor : Studio B,

Na proleće sledeće godine počeće radovi na rešavanju problema- uključenja na Pančevački most iz Bulevara despota Stefana.

Obrenovački most se, završava, a na jednom drugom beogradskom mostu, Pančevcu, uskoro počnje rešavanje višedecenijskog problema - uključenja na most iz Bulevara despota Stefana.

Najverovatnije već u martu trebalo bi da krene gradnja petlje, kojom će sadašnje ukrštanje puteva biti izbegnuto.

Izvor : Studio B
 
Da, sinoć je na Studiju B bila opširna reportaža, onako kako oni znaju :)
 
A jesu li dodali koliko je Pančevac dug i kako je simbol Beograda?
 
Trebali su da pomenu i da je pancevac deo UMP-a :D
Pisu u novinama vec danas o toj petlji.Covece,ala je spora birokratija,godinu i po dana spremaju papire i dozvole.
 
vucko":1cmivihx je napisao(la):
Covece,ala je spora birokratija,godinu i po dana spremaju papire i dozvole.

A ja mislim da će radovi krenuti baš u pravom trenutku :p
 
Najzad da pocne resavanje jos jednog problema posle 100 godina.

Inace, ovo nije Pancevac:

n1191332935_30205714_8685.jpg


Osim ako BIGZ pre WW2 nije bio na Dunavu :D
 
Wile E. Coyote":2wmhmdf2 je napisao(la):
А шта је ово? :/


Njile, to je stari, stari železnički most.
Sagrađen je 1884, pa rušen 1914, pa rušen 1941.


Evo loše slike koja, nadam, se makar može dočarati kako je izgledao taj deo grada posle I rata
senjak.jpg








Evo i da vidite više detalja.




senjakpanorama9652.jpg
 
Dali se pri pravljenju novog nadvoznjaka u planu ima i prosirenje ulice koja spaja visnjicki bulevar sa bulevarom despota stefana?
trenutna siguacija ispod pancevca je haos, neobelezeno na momente 1 traka preraste u 3 itd...
 
Lebanon":14omjjrb je napisao(la):
Dali se pri pravljenju novog nadvoznjaka u planu ima i prosirenje ulice koja spaja visnjicki bulevar sa bulevarom despota stefana?
trenutna siguacija ispod pancevca je haos, neobelezeno na momente 1 traka preraste u 3 itd...

Planom detaljne regulacije je predviđeno rešenje spajanja Bulevara despota Stefana i Višnjičke ulice, a da li je ono predviđeno ovim radovima, ko će ga znati. Obzirom da su predviđena rušenja, nisam optimista.

pancevac.jpg
 
Hvala puno Blagoje, odlican prikaz.

Mislim da sve te "veze" treba raditi uporedo tipa, mirjevski bulevar, visnjicka, despota stefana kako bi se saobracaj dodatno ubrzao, jer dzaba ti izlaz iz mirijeva ili sa banje kad dodjes i cekas na semforu i posle haos...
 
Nbumbic,jel su ovo zgrade tehnickih fakulteta kod Vuka koje se dobro vide gore desno na slikama?

10.5 metara po smeru,dakle tri trake.Ko zna,mozda i prosire taj deo jer recimo radise Mije Kovacevica,radise rekonstrukciju trotoara u 29 novembra a sada rade i u Visnjickoj.A trenutno sredjuju i parkic izmedju Bogoslovije i pancevca.

Kad prosire 29 novembra,urade petlje i rekonstruisu most kako valja sa izgradnjom drugog koloseka onda ostaje samo da se jednog dana UMP ili makar deo UMP-a nakaci na pancevac.

Dobih ideju oko stanice bg voza/beovoza koja je ispod,postavicu post tamo da ne offtopicimo ovde.
 
Vuko pa zar ne prepoznajes mlin? slikao si ga pre nekoliko dana. Sava je to...;)
 
Бумбић и Благоје по + за детаљна објашњења. Слике говоре више од речи. :kk:

(Бумбићу, где нестаде ових месеци? :) )
 
vucko":ya2cc86s je napisao(la):
Nbumbic,jel su ovo zgrade tehnickih fakulteta kod Vuka koje se dobro vide gore desno na slikama?


Sigurno ne.

Označio sam par objekata koji su i danas poznati.

senjak-oznacene%20zgrade.jpg






Vajfertova pivara i stari mlin




2113Bulevar-vojvode-Misica-Jeremija.jpg





Železnički depo danas



27121328.jpg






Vučko, nisam siguran za zrade gore desno.
Palo mi je na pamet da se vidi dvorski kompleks i zgrade kasarni.
Problem je jedino što zgrada dvora nije orjentisana tako, da bi se iz ugla fotografisanja videla punom širinom

Dedinje.jpg




Inače kasarna je posle pretvorena u Banjički logor

big_thumb_17678073a61a4ac04d330fe966945e8a.jpg
 
Lep je off, pa ne mogu da izdržim a da ne postavim ovu iz suprotnog pravca.

 
Odlicne slike mogli bi se aktivirati u sekciji stare slike beograda imamo tu temu
 
nbumbic":3t4714ix je napisao(la):
Vučko, nisam siguran za zrade gore desno.
Palo mi je na pamet da se vidi dvorski kompleks i zgrade kasarni.
Problem je jedino što zgrada dvora nije orjentisana tako, da bi se iz ugla fotografisanja videla punom širinom

Definitivno su u pitanju topčiderske kasarne, prepoznaje se i odgovarajuća spratnost i orijentacija jugozapad-severoistok. Dvorski kompleks je daleko manji po gabaritima od ovih trospratnih kasarni i vidi se kao mala mutna kockica na vrhu brda gore desno u odnosu na kasarne.

senjak-oznacene%20zgrade.jpg


nbumbic":3t4714ix je napisao(la):
Inače kasarna je posle pretvorena u Banjički logor

Pažnja, logor je bio u kasarni na Banjici, ne u Topčideru. Dakle banjička kasarna ne može biti u desnoj polovini panorame a na maketi se jasno vidi da stil objekta pripada kasnijem periodu, tridesetim godinama.

big_thumb_17678073a61a4ac04d330fe966945e8a.jpg
 
Ispamovao me je nbumbic.A i ekran mi je bio u nekom modu sa suzenom slikom jer sam radio nesto pa nisam nista mogao lepo videti.Rekao bih da je ovo offtopic.Imamo temu o starim slikama,a mogli bi da se vratimo na pancevac :)
 
Ovo je već poznato, ali ove konkretne vesti nije bilo: http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:352481-Petljom-do-quotPancevcaquot


OSIM rekonstrukcije kolovoza na mostu i železničkog koloseka, druga faza radova podrazumeva i sanaciju pristupnih saobraćajnica. Planirano je da se zbog radova na kolovozu, kako ne bi obustavljali drumski saobraćaj, prostor na mostu predviđen za železničke šine - poploča. Time bi se dobile kolovozne trake koje bi se koristile dok traju radovi. Ali železnički saobraćaj bi bio obustavljen, najkraće godinu. Sredstva za rekonstrukciju Pančevačkog mosta trebalo je da obezbede: NIP - 1,6 milijardi, Direkcija za gradsko građevinsko zemljište - 600 miliona i AP Vojvodina - 200 miliona dinara.

Na šta ovo liči, odseći Pančevce od Beograda tek tako na godinu dana... Uostalom, koje bi ploče ovaj jadan most izdržao, a da se ne sruši?

Btw, nije nam još uvek poznato kako će da petlja izgledati, ne?
 
Odseceno bi bilo Pancevo,a samim tim bi i medjunarodni voz za Bukurest morao da polazi iz Vrsca,a teretni zeleznicki saobracaj ne znam kako bi bio organizovan :rolleyes:
 
To o poplocavanju je idotluk milili su da poplocaju dio gdje nema sina .Misli da su od toga odustali i da ce pojacati takt beovoza a raditi most slicno kao gazelu .Mislim da je ovo samo jedan kopi pejst tekst sa malim izmjenama :bash:
 
Vrh