Јуче откуцам пост и када сам хтео да га поставим, нешто се ''поремети''. :bash:
Елем, оставио сам пост на 11. страни, у коме сам изнео став зашто сматрам зашто би било боље изградити само петљу за пењање на мост. Могуће је да се део саобраћаја са Богословије премести у Деспота Стефана, кад она ''продише'' изградњом петље, чиме ће се решити оба проблема. И даље мислим да је највећи проблем за изградњу пуне ''детелине'' то што би се у њеном центру нашла јако оптерећена аутобуска станица. Могу мислити какав би то хаос био. Волео бих да ме неко демантује.
Нешто друго ме занима. Да ли мислите да је 2,5 милиона свра заиста довољно за све планиране радове? По приказаном рендеру додаваће се две траке у смеру ка мосту, са друге стране стуба носача моста, које би остало на острву. То захтева насипање земље још од објекта Градске чистоће (који је одмах након раскрснице, преко оног патрљка пута, где стоје комбији за Панчево), затим копање брежуљка одмах након моста и прављење рампе. А ту је и подземни пролаз. Стварно се не разумем у цене градње, па ме занима ваше мишљење.
@Вучко, ако један улаз у подземни пролаз буде ишао у правцу станице П. мост (тако да пешаци не морају да прелазе силазну рампу са моста), онда неће бити проблем то што је мало више померен ка станици. Да ли је сам пролаз планиран тачно испод садашњег прелаза или ипак мало источније? Ако је ово друго, нема зиме, веруј ми, уз додатни улаз који сам поменуо.
Иначе, пре неких шест месеци је обновљен тротоар у том делу од семафора до моста. Питам се, зашто, ако се већ знало да ће да се ради све у комплету?