Šta je novo?

Pančevački most

vucko":1egqb5ya je napisao(la):
A mene zanima kako bi spajanjem sa dunavskom resili problem pesackih i biciklistickih staza?Mozda im to poskupljuje celu ideju.

^ To je jako bitno pitanje, zato što su Dunavska ulica i Pančevački most zvaničan deo Dunavske biciklističke rute Atlantik - Crno more!
 
vucko":1ty1zn80 je napisao(la):
A mene zanima kako bi spajanjem sa dunavskom resili problem pesackih i biciklistickih staza?Mozda im to poskupljuje celu ideju.

Pesacko/biciklisticka staza na rampama ka Dunavskoj. Hint: Most na Adi, a mogu i bolje da se urade tj. sire. Od Dunavske pesacki prelazi i staze do Bulevara D. Stefana
 
Veliki Vracar":2sl8gcxj je napisao(la):
GOJE":2sl8gcxj je napisao(la):
Od tebe sam navikao na racionalne komentare a ovaj to nije.

Ček da zahvalim na ovom komplimentu, ali i navike su čudo, nije ih se lako osloboditi :cool:

A sad i objašnjenje: Vidiš da sam post započeo sa "realno". Pošto si navikao na racionalne postove od mene, da bi bili realni moram da napišem i poneki iracionalan, čak i više od preko nekoliko takvih, jer svi znamo da je skup realnih brojeva unija skupova racionalnih i iracionalnih brojeva,

Pardoniram za off.
 
A kako patrljci uopšte mogu da se spoje sa Dunavskom kad je ona 100 metara severnije od njih?
Eventualno sa Poenkarovom...
pmost.jpg
 
NMCBK.jpg


Što se mene tiče, osposobljavanje samo jedne strane Pančevca za bicikliste i pešake je više nego dovoljno i ovo pije vodu. Koliko vidim, ispod pruge postoji podvožnjak koji bi mogao da se proširi i eto veze sa Dunavskom.

Edit: a za drugi pravac ne mogu da razmišljam xD
 
Ни мени није баш најјасније где је планирано спуштање тих патрљака? Да ли је ико имао увид у оригиналне пројекте петљи?
Ајд, ова лево би слазила у Поенкареову, али ова десно нема куд. Потребан је урбанистички план за Аду хују, да би она имала где да се спусти.
 
@Goje :kk: za matematičko objašnjenje iracionalnog!
Inače onih 20% smanjenja vozila bi za Bogosloviju značilo spas (i most na adi se pravda sa sličnim doprinosom smanjenja saobraćaja na Gazeli) tako da ostajem pri stavu da je krađa ove rampe čisti hir NBG lobija (tu podrazumevam tvrdo jezgro gradske uprave na čelu sa riđim iz blokova) a onaj komentar za momke sa NBG-a se na njih odnosio... Klasično ponašanje - nekom majka, a nekom maćeha (a i ona bi napravila ovu rampu :rant: )
 
Iscitah urbanisticki plan oko ovih petlji za most od koje ce samo graditi jednu.

Pohvalno je sto ce biti dodate dve trake zbog automobila ali ce time ukinuti i pesacki prelaz koji sada postoji ispod mosta.Dakle,ostace samo onaj levo ka policji kod autobuskih stanica sto ce i destimulisati koriscenje bg voza.

U planu stavise podzemni pesacki prolaz bas na mestu pesackog prelaza sto i ima smisla ali ga planirase na istom mestu.A ne malo istocno ka stanici bg voza :bash:

Plan ove dve ne zavrsene rampe koje pominjemo nema jer nikad nije ni uradjen,jer se cekala ekspropriacija prostora ispod nje.

I da,u planu stoji da se na bogosloviji nece izmestati saobracaj sve dok se ne spoji tuda UMP sa pancevcom.Efektivno vezase ruke razvoju tog dela grada.
 
Uvod: Nadam se da će Veliki Vračar ovaj post shvatiti racionalnije od onog iracionalnog.

Razrada: Ako se jednog dana izgrade prilazi mostu preko patrljaka, nikakav problem nije da se tim patrljcima spuste i bicikli i pešaci sa mosta i to mnogo pristojnije nego trenutno rešenje. Bicikli bi mogli da dobiju i direktan pristup budućem keju (jednog lepog dana - Libeskindov projekat) i da se time upotpuni biciklistički koridor u ovom delu grada.

Zaključak: Opet za Velikog Vračara. Slažem se sa činjenicom da bi i rasterećenje od 20% fino uticalo na kružni tok, ali bojim se da cifra nije ni 20%, i da ako baš mora da se bira, onda prednost ima ovaj krak deteline koji je i predviđen kao prvi.
 
Јуче откуцам пост и када сам хтео да га поставим, нешто се ''поремети''. :bash:

Елем, оставио сам пост на 11. страни, у коме сам изнео став зашто сматрам зашто би било боље изградити само петљу за пењање на мост. Могуће је да се део саобраћаја са Богословије премести у Деспота Стефана, кад она ''продише'' изградњом петље, чиме ће се решити оба проблема. И даље мислим да је највећи проблем за изградњу пуне ''детелине'' то што би се у њеном центру нашла јако оптерећена аутобуска станица. Могу мислити какав би то хаос био. Волео бих да ме неко демантује.

Нешто друго ме занима. Да ли мислите да је 2,5 милиона свра заиста довољно за све планиране радове? По приказаном рендеру додаваће се две траке у смеру ка мосту, са друге стране стуба носача моста, које би остало на острву. То захтева насипање земље још од објекта Градске чистоће (који је одмах након раскрснице, преко оног патрљка пута, где стоје комбији за Панчево), затим копање брежуљка одмах након моста и прављење рампе. А ту је и подземни пролаз. Стварно се не разумем у цене градње, па ме занима ваше мишљење.

@Вучко, ако један улаз у подземни пролаз буде ишао у правцу станице П. мост (тако да пешаци не морају да прелазе силазну рампу са моста), онда неће бити проблем то што је мало више померен ка станици. Да ли је сам пролаз планиран тачно испод садашњег прелаза или ипак мало источније? Ако је ово друго, нема зиме, веруј ми, уз додатни улаз који сам поменуо.

Иначе, пре неких шест месеци је обновљен тротоар у том делу од семафора до моста. Питам се, зашто, ако се већ знало да ће да се ради све у комплету?
 
Cu da odgovorim kasnije,evo novog rendera do tada :)

16204064874f182debe8cae815219713_orig.jpg


Evo i plana,gde je planiran pesacki prolaz.Obratite paznju koliko je daleko od mosta i stanice pancevacki most.

Posle pogleda na plan,mislim da ne prave levu petlju jer bi morali i pesacki prolaz,ovako do tada ostaje sadasnji pesacki prelaz istocno od stanice koji ce postati samo opasniji jer ce prelaziti 6 umesto 4 trake.A ko zna,mozda ga i ukinu i sa zapadne strane stave pesacki umesto planiranog podzemnog?Sve u svemu ne svidja mi se resenje,pogotovu jer je stanica pancevacki most sada jos dalje nego ranije.

I da,od tog planiranog pesackog prelaza,podzemnog prolaza nema nigde pesackog prolaza istocno od mosta sve do ukrstanja sa Mije kovacevica na cosku sa Visnjickom kod policije.

most.jpg
 
120119-PAMP-01.jpg


120119-PAMP-02.jpg


120119-PAMP-03.jpg


120119-PAMP-04.jpg


Vece rezolucije i veci izbor kao i vest na prvoj strani sajta ;)

za veci prikaz klik desno dugme pa "View Image"
 
Cekaj a te barake ce se rusiti i napraviti park ili je to samo ovako stavljeno?

Bas bi bilo super da bude park. :D
 
Baš bi to bio mirisan park sa prijatnim akustičkim ambijentom...
 
шта је то подземно, као неке шине, што иде испод моста ка вишњици-ади хуји? жел. крак за индустрију?

није ми јасно да ли ово проширење дес. стефана не обухвата коначно "спајање" са вишњичком?

едит: какво је то раздвајање кракова моста1 и моста2? да није неко научнофантастично -подземно спајање са рузвелтовом? (западни -крак ПА-БГ данас не постоји, а не знам где би ишао, осим да раздвоји колоне на семафору). мада видим да тај део као да никада није изведен по плану...или је ово неки нов план?
 
Да, пешачки прелаз је планиран на истом месту где је и сада и у праву си Вучко када кажеш да ће постати још опаснији за прелазак. :bash: С обзиром да се укида други прелаз који је сада тачно испод крака који је ближи граду, да би се од воза дошло до аутобуске станице, пешаци морају да пређу прво парче пута које води од полазне станице 48/33/58, затим силазак са моста, па онда и Булевар. Понекад идем туда и бојим се да ће постати игра преживљавања. Да би се заобишао прелазак преко силазне рампе са моста, постоји још једна опција, а то су степенице које са једне стране излазе ближе железничкој станици (али захтевају прелазак пута ван пешачког прелаза, или бисте морали да се опет пењете скоро до Булевара), а са друге стране излазе тачно на станицу али у правцу према граду, тако да мора поново да се искушава срећа преласком Булевара. Те степенице и њихова околина су у трагичном стању.

Један подземни пролаз паметно постављен, са више улаза, од којих би један излазио ближе железничкој станици би сасвим решио проблем за пешаке, а саобраћај би био значајно убрзан.

На рендеру нигде не видим аутобуску станицу. Где ли је она планирана?

@зељо87, краци моста су и сада раздвојени при преласку изнад Булевара Деспота Стефана (још од железничке станице). Практично, у том делу то јесу два моста. Не видим да је планиран нови крак.
 
Barkley":2ualnhtv je napisao(la):
@зељо87, краци моста су и сада раздвојени при преласку изнад Булевара Деспота Стефана (још од железничке станице). Практично, у том делу то јесу два моста. Не видим да је планиран нови крак.

Мост до партизанског пута на овом плану долази са 4 (2+2) крака. Данас је са два. На то мислим.
 
A na to ukljucenje sa sredine mislis.To su krakovi UMP-a koji nece bar 20 godina biti tuda...Slobodno zaboravi na taj deo.
 
Аха, сад је и мени јасно. ;)

Него, Вучко, по овом плану са две рампе, буска стајалишта (у правцу ка Карабурми) би била померена сто метара даље ка граду (тако да би, по слици, градски бус стајао тамо где сада стају Панчевци и Вршчани, а они би били померени јошближе граду). Да ли имаш идеју да ли тако планирају да буде иако се гради само улазна рампа?
 
Vidim da još nije prokomentarisao glavni razlog zašto se gradi samo pola petlje za penjanje na Pančevački most, a vrlo je jednostavan: na mestu izostavljene rampe nalazi se nekoliko objekata od čvrstog materijala, a eksproprijacija je u današnje vreme najskuplja stavka projekta. Plus sa te otkazane strane su objekti aktivni, u jednom je i narodna kuhinja, tuda od mosta ide i jedna slepa uličica (beše Glamočka?) koja ima zvaničan status iako nije ni asfaltirana a izgleda da vodi na privatne placeve. Govorim o blatištu pored mosta sa stepenicama u pravcu Dragoslava Srejovića. Tako da bi imalo više smisla uličicu potpuno raseliti nego i njenu infrastrukturu nepotrebno ugrađivati u ceo projekat. Previše komplikacija da bi se rešilo do izbora i zato ostaje za neku sledeću godinu...
Sada su se ograničili da urade uzlaznu rampu koja će brzo doneti ogroman benefit a može da se privede kraju za jednu sezonu.
 
Ne znam provereno ali mislim da ce to graditi zbog te dodatne dve trake i razdelnih ostrva koji su ucrtani na planu.
 
Barkley":3t1e3py0 je napisao(la):
Да, пешачки прелаз је планиран на истом месту где је и сада и у праву си Вучко када кажеш да ће постати још опаснији за прелазак. :bash: ... Понекад идем туда и бојим се да ће постати игра преживљавања.....

Један подземни пролаз паметно постављен, са више улаза, од којих би један излазио ближе железничкој станици би сасвим решио проблем за пешаке, а саобраћај би био значајно убрзан.

Podzemni prolaz je dobro rešenje, ali kad već ovoliko štede mogli bi bar da naprave pasarelu i to ekstremno jeftinu tako što bi sa obe strane postavili stepenice i eventualno proširili trotoar na nadvožnjacima mosta?!...
Ovaj predugački pešački prelaz na renderima je opasan, nepraktičan, a ujedno će i dalje da koči saobraćaj na tom pravcu pa će biti ono uobičajeno "džabe ste šiljili ovaj širili..." :p
 
Тренутно стање. Рушења неће бити много, страдаће неколико мањих објеката и коначно ће бити уређен простор испод моста који је права депонија...

























m9aa7p.jpg


es989h.jpg
 
Vrh