Рипањац 405 » Uto Sep 15, 2020 12:14 pm[/url]":z22a29q1]@ Dart
Мислим на технички за бусеве, мени није јасно како многи аутобуси успеју без проблема да изађу на улицу и поред евидентних недостатака насталих штап-и-канап одржавањем.
Узгред, паде ми нешто на памет, па пишем овде јер мислим да спада у домен ове теме, а дешавало се да контролом СЈП-а буду откривене неисправне клим, што ипак спада у домен (не)одржавања. И за неисправну климу би се падао технички да се ја питам. Просто, нешто што је пре 50-60 година било ствар избора имајући у виду да је тада она друга (то јест метеоролошка) клима била неупоредиво хуманија у односу на данас, данас постаје обавезна ствар јер недостатак исте може да угрози нечије здравље.
Што се путника тиче, од промаје нико није умро.
Укочио си се због промаје? Не кукумавчи, него отрпи, проћи ће те чим намажеш нешто против тога.
И да, паметно би било да се у сва возила уграде сензори који би аутоматски активирали кочнице возила и зауставили га уколико је температура путничког салона неадекватно висока. Радило би се о сензорима 2 различита типа: у возилима која фабрички немају климу исти би имали задатак да зауставе возило уколико неко затвори прозор, док би у климатизованим њихова сврха била да зауставе возило ако неко отвори прозор док клима хлади. Чик да видим како би се онда бунили људи којима смета промаја јер, као, не ваља за бубреЗе или јер можеш, кобајаги, да фасујеш фацијалис... Таква технологија не постоји нигде у белом свету, али хајде да и ми будемо пионири у нечему корисном.
Драстични проблеми захтевају драстична решења, очигледно је то једини начин да се стане на крај себичлуку појединих људи. Толико од мене за сада што се тиче клима.