Jesu, samo u njihovim glavama kao Romi u komunističkim stanovima. Dobili ljudi stanove, komplet s parketom za loženje vatre (misleći da je to ok). :roll:
Ne, biće da nije za njih autobus, posebno ne onaj stari. Rizikuje narod da strada u prevozu. Sećam se da su Zijačama zaboravljali da vrate poklopac, ali to je bilo davno. Ovo je nedopustivo.
Nego, danas skoro prazan 3169 s ispravnom klimom jedva savladao nagib u Kneza Višeslava. Praktično izgubio obrtni moment. Motor je zvučao kao malolitražni M936G (CNG mečka) pa obarao broj obrtaja. Nije režao kako treba, obrtaji se osetili bez "brundanja izduva" što znači da je unutar cilindra ulazilo manje goriva, nedovoljno za stvaranje rezonancije prilikom iduva veće količine gasova. Safe mode sa klimom na duigačkom usponu? Vukao se kao puž i po ravnom, kamoli uzbrdo. Napravio kolonu bar pola kilometra. Mislim se jadna li mu majka kod Beograđanke, odnosno na Karaburmi. Ne dao mu Bog da ga pošalju na 31. Stao bi na po' puta od Hotela Srbija do Šumica. Posle došao 3109 kojem ni traktorska prikolica nije ravna. Kad stane u rupu strada ti sve živo ispod glave. Svaku neravninu pokupi kao da tramvaj po šljunku vozi. Jezik da izujedaš dok ne stigneš na destinaciju.
3109 ima izuvijanu i otkačenu/odvojenu, ali čitavu harmoniku. Ovako spolja izgledaju odlično, iznutra relativno u redu, ali svaki vodi svoju politiku, odnosno mora da ima neku svoju falinku. Solarisi me sve više podsećaju na atinske posle godinu dana korišćenja, odnosno na rimske Iveco/Irisbuse posle nekoliko godina nemara. Ima i lošije održavanih autobusa u svetu, ali zaista bi mogli da posvete više pažnje skupljim vozilima. Po mom mišljenu, još malo pa neki od njih postaju zreli za ljudski remont (ne šminkanje niti generalnu popravku vuče, već kompletne završne obrade). Najvažnija stvar - samonoseća karoserija izuzetno je čvrsta.