Šta je novo?

Održavanje vozila

Sto se 891 i 1388 tice sve je to prezvakano, stanovnicima Jakova je ogroman problem same linije, koja od nema Novog Beograda nikad losije nije funkcionisala... Primera radi, sa Novim Beogradom je bilo super da si imao 85% ostvarenih polazaka, sada je to ispod 70%... Autobusi na 610 ni za stocni prevoz nisu, odvaljeni podovi, otvaranje vrata u pokretu... Sa Novim Beogradom toga nije bilo!
 
#3498 sa 704, sramota. Po podu su iglice od jelke sto znaci da nije ciscen bar od kraja decembra jer je neko verovatno nosio kuci da je okiti...Inace ni grejanje nije radilo.

N3r9ERa.jpg
 
И Космајеви су добрано штрокави изнутра, бар ови са 405, нису прани сигурно откако су стигли.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692476#p692476:2ws63ysn je napisao(la):
Žika » Сре Дец 25, 2019 7:05 pm[/url]":2ws63ysn]Tzv noćni pregled, ništa različit nego u GSP-u.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8i8P2KXP2FM[/youtube]

Ови ликови што чисте сами навозе аутобусе у перионицу. Да ли њима треба "Д" категорија или имају неке интерне обуке?

Изненађен сам количином реклама на аутобусима. Али, ту свака сличност са ГСП престаје...
 
27.06.20 IK112LE na 87. Ne videh gb. Slike u spojleru.


Brojač putnika mokar, voda kaplje putnicima na glavu. Na taj način ih hladi jer klima koja vrišti eto samo duva topao vazduh kao kalorifer.

I ispred trećih vrata sve teče ispod panela. Iza pravi jezero na sedištu. Ne znam, možda to neki novi sistem lađenja **da/**zde, malo kad se lade zaposleni nek se lade i putnici.

Ista priča u Solarisu na 85 (opet ne videh gar. br). Da repaš s maskom a klima vrišti. Kada staviš ruku s rukavicama kod rešetki umesto da duva hladan vazduh samo se sliva znoj niz ruku. Sve crno. Ako ovako nastave umesto korone dobićemo koksaki.

Klime rade na papiru, ajde Vesiću legendo da prošetamo tu inspekciju.
 
Pozdrav.
Nisam baš vešt sa forumima pa ću svoja pitanja postaviti ovde a ako sam pogrešio molim Vas prebacite.

Inferesuje me na koliko se vrše tehnički pregledi autobusa u GSP Beograd, na koliko je lekarski pregled vozača i na koliko se vrši testiranje opreme?
 
Taj 3221 je pre neki dan bio šihtaš na 307 i mogu sa kažem da je teška kanta. Ubacuje izduvne gasove, rastresen je katastrofa i motor mu nenormalno tandrče.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773375#p773375:1r06veb3 je napisao(la):
Filozof u pokušaju » Sre Sep 09, 2020 8:02 pm[/url]":1r06veb3]Pozdrav.
Nisam baš vešt sa forumima pa ću svoja pitanja postaviti ovde a ako sam pogrešio molim Vas prebacite.

Inferesuje me na koliko se vrše tehnički pregledi autobusa u GSP Beograd, na koliko je lekarski pregled vozača i na koliko se vrši testiranje opreme?
Sva vozila za javni prevoz podležu obaveznom šestomesčnom pregledu, poput onog pri registraciji kola. Tako se radi i sa vozilima GSP.
GSP svake noći, po završetku radnog dana vozila u garaž ima noćni pregled, gde se kontrolišu najvitalniji sklopovi (ili bi bar trebalo).
Vozači idu na zakonski lekatski pregled na 3 godine (identičan onom za polaganje D kategotije).
U istom intervalu GSP ima i svoj pregled: psihotest i provera motorike i koordinacije
 
U Nemačkoj se lekarski radi na 5 godina (ukoliko nema smetnji) i neuporedivo je manje zahtevan. Daje se urin, švabe dalje najviše gledaju oči i taj pregled traje najduže, rade se prosti testovi inteligencije i na kraju završni lekar pregleda pokretljivost zglobova, malo ravnoteže i to je sve. Prolaze ljudi sa dijabetesom ko od šale.
Dok naši kao da radiš pregled za astronauta, psiholog, neuropsihijatar, kardiolog, oftamolog, ORL, pulmolog, analiza krvi urina i ako je šećer poviše ništa od uverenja. GSP ima svoju da kažem ordinaciju gde tim psihijatra radi procenu svakog vozača, rade se testovi intilegencije, brzina reagovanja i tek na kraju se možda dobije lekarsko uverenje.
Prošao sam i jedno i drugo , zaključak daleko je teže u Srbiji dobiti lekarsko uverenje za prof. vozača.
I još jedan paradoks sa zapada , ovde dekice bez problema voze i sa preko osamdeset godina. Kod nas je to već siva zona.
Lekarsko u DE za prof vozača autobusa je oko 130 evra i završi se za možda jače od sat vremena.
 
Pa i u Srbiji dekice voze kod privatnika, a lekarski se vrlo lako prolazi po privatnim domovima zdravlja.
GSP jeste previše rigorozan za nase uslove, ali i treba održavati neki standard. Inače psiho laboratoriju ima i vecina velikih preduzeća na zapadu.
 
Samo što se kod nas stiče utisak da ta psiho laboratorija baš i ne obavlja posao kako treba, jer ima vozača koji znaju da se ponašaju histerično i kada nema razloga za tako nešto.
 
Мени је од ГСП справа за мучење на прегледу тешко падало гашење сијалица.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774245#p774245:2g4qiswc je napisao(la):
Dart » Sub Sep 12, 2020 11:55 pm[/url]":2g4qiswc]Pa i u Srbiji dekice voze kod privatnika, a lekarski se vrlo lako prolazi po privatnim domovima zdravlja.
GSP jeste previše rigorozan za nase uslove, ali i treba održavati neki standard. Inače psiho laboratoriju ima i vecina velikih preduzeća na zapadu.
Iskreno nisam čuo. Ovde sve uvale kod privatnika i skidaju odgovornost sa sebe. Neće puno da se petljaju sa vozačima.
Jednom video bakicu i pomislim mučena izgubila svoju grupu ali srećom bar našla bus, kad ono ona otvara bus i seda za volan ??? Kod nas su za nijansu humaniji pa te sje*******u na lekarskom i uzmu ti profi kategorije pa ti budi čuvar ako baš hoćeš da radiš.
Nije normalno da tako stari voze, ipak gube se refleksi, slabi vid, sluh a i pitanje je kad nešto može da te strefi. Nije normalno ni bezbedno.
 
Хумано друштво. Радиш док не умреш. :wink:
И поред свих наших прегледа, опет нам се дешавају свакојаке ствари на путевима и у возилима, јер је и лична и колективна свест јако ниска, прописи служе да би се заобилазили.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774254#p774254:34wu1ymu je napisao(la):
solecar » Ned Sep 13, 2020 12:18 am[/url]":34wu1ymu]Samo što se kod nas stiče utisak da ta psiho laboratorija baš i ne obavlja posao kako treba, jer ima vozača koji znaju da se ponašaju histerično i kada nema razloga za tako nešto.
Labaratorija odlično radi i pravi dobru selekciju nekad i preveliku. Svi koji ne prođu psiho test završe ili nastavljaju kod privatnika.
Baš sam pričao sa poznanicom koja radi i žalila se da se na nju i koleginice vrše veliki pritisak da puste sve živo kako bi se popunio broj vozača. Srećom ostali profesionalci.
To što neki reaguju kako reguju ipak zavisi od druge strane kako pristupi. Veruj mi tako je. Na lepu reč niko ti neće zalupiti vrata ili bilo šta ružno uraditi. Opet ostaje i ona druga priča da se jednostavno vožači menjaju i postaju kao putnici, jer gomila provokacija, zaje*******a.vanja, bahatosti , ružnih reči ostavljaju tag na kamenu a neće na nekog ko mora da trpi celo radno vreme. Zar ne ?
Možeš pričati šta hoćeš i tvrditi da ti ne bi ali vreme i ljudi oko čoveka čine svoje.
Znam vrlo dobro, jer veliki broj ljudi kao da uživa da procira vozača (ne samo njih ali u Srbiji to je najlakše).
Vidiš u Nemačkoj je ogromna razlika u vozilo ulaze sa osmehom, pozdravom kao da su ti rod, plaćaju karu i na izlasku pozdrav. Milina raditi, nikad ni jedna ružna reč , povišen ton ili ne daj bože rasprava. I ako ima bilo kakva nepravilnost okrenu telefon firme ili email. Radi i funkcioniše. Pa čak ikada se krene ranije sa stajališta , prijavi se događaj i dostavi konto iTaxi račun ,pare se refundiraju za tren.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774298#p774298:13jt92q0 je napisao(la):
branik » Ned Sep 13, 2020 10:23 am[/url]":13jt92q0]Мени је од ГСП справа за мучење на прегледу тешко падало гашење сијалица.
Ma onaj glupi strug, ima i za njega rešenje. Udariš prečicu i samo jedna greška, probao i radi ako ne vide i ne čuju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774314#p774314:14as1xby je napisao(la):
Žika » 13 Sep 2020 12:22[/url]":14as1xby]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774254#p774254:14as1xby je napisao(la):
solecar » Ned Sep 13, 2020 12:18 am[/url]":14as1xby]Samo što se kod nas stiče utisak da ta psiho laboratorija baš i ne obavlja posao kako treba, jer ima vozača koji znaju da se ponašaju histerično i kada nema razloga za tako nešto.
Labaratorija odlično radi i pravi dobru selekciju nekad i preveliku. Svi koji ne prođu psiho test završe ili nastavljaju kod privatnika.
Baš sam pričao sa poznanicom koja radi i žalila se da se na nju i koleginice vrše veliki pritisak da puste sve živo kako bi se popunio broj vozača. Srećom ostali profesionalci.
To što neki reaguju kako reguju ipak zavisi od druge strane kako pristupi. Veruj mi tako je. Na lepu reč niko ti neće zalupiti vrata ili bilo šta ružno uraditi. Opet ostaje i ona druga priča da se jednostavno vožači menjaju i postaju kao putnici, jer gomila provokacija, zaje*******a.vanja, bahatosti , ružnih reči ostavljaju tag na kamenu a neće na nekog ko mora da trpi celo radno vreme. Zar ne ?
Možeš pričati šta hoćeš i tvrditi da ti ne bi ali vreme i ljudi oko čoveka čine svoje.
Znam vrlo dobro, jer veliki broj ljudi kao da uživa da procira vozača (ne samo njih ali u Srbiji to je najlakše).
Vidiš u Nemačkoj je ogromna razlika u vozilo ulaze sa osmehom, pozdravom kao da su ti rod, plaćaju karu i na izlasku pozdrav. Milina raditi, nikad ni jedna ružna reč , povišen ton ili ne daj bože rasprava. I ako ima bilo kakva nepravilnost okrenu telefon firme ili email. Radi i funkcioniše. Pa čak ikada se krene ranije sa stajališta , prijavi se događaj i dostavi konto iTaxi račun ,pare se refundiraju za tren.
Razumljivo zašto ih braniš, ali nije uvek tako kako kažeš. Zato sam i napisao to što sam napisao. Ogradio sam se u startu, jer dosta koristim gradski prevoz i imao sam prilike da vidim raznorazne tipove vozača. Od onih koji su toliko fini da pomisliš da su zalutali na mesto vozača, preko onih koji voze krajnje pažljivo, do onih koji daju nogu na gas, ili gledaju da na stanicama sa više linija maltene ni ne zaustavljaju, ili onih koji se za najmanju sitnicu izderu na tebe...
Jednom prilikom, ulazim sa majkom u autobus, mesec dana nakon operacije kuka. Još dok smo ulazili u autobus, vozač je zatražio da su ustupi mesto pored vrata i nije hteo da krene dok majka nije sela i namestila se u odgovarajući položaj. Drugom jednom prilikom, ulazi majka sam u autobus, i tek što se popela uz stepenike, vozač dao gas i krenuo. Sva sreća pa se držala za šipku, inače bi pala. Ovako je samo istegla mišiće u zglobu, pa je desetak dana osećala bolove.
Kada putnik zaje*******ava vozača, u redu je adekvatno odgovoriti, ali ne i napadati (izdirati) iz čista mira. To su dve različite stvari.Eto, recimo, koliko me nervira neadekvatno ponašanje pojedinih vozača , toliko i situacija u kojoj neka bu**** izleti ispred vozača i on onda naglo zakoči, pa poletimo u vozilu i onda uzmu putnici da se deru na vozača kako ne ume da vozi ili da gleda kuda vozi...
 
Ne branim nikog već ti kažem kako je činjenično stanje.
Kakvi su putnici takvi su vozači.
Zašto daje gas ? Šta misliš koliko bi mu kretena u toku dana došlo i pravilo se pametni govorili mu kako treba da vozi kad bi vozio lagano ?
Šta misliš kako bi tekao razgovor sa šefovima, otpravnicima kad bi svaki pravac kasnio jer želi da vozi po pravilima ?
To što neko gleda celu priču veoma plitko i kaže da bilo koga branim je potpuno promašena priča, jednostavno svi se mešaju i prave pametni a samo trebaju da puste čoveka da normalno i bez stresa radi.
 
To ti kažeš iz ugla vozača, a ja iz ugla putnika. Ono što ja smatram normalnim, ali ne i pojedini vozači, je da se sačeka malo nakon ulaska poslednjeg putnika, a ne odmah da se seda na papučicu za gas. Onda da se vozi normalnom brzinom, pri kojoj bi putnik mogao normalno da se drži za šipku , a da ne leti po vozilu. Dokle god se traži opravdanje za jurcanje, a to je da će da vozač ima problema sa šefovima zato što ne stiže turažu, podjednako plitko koliko i tvoje viđenje stvari u mom prethodnom komentaru. Ako je problem stizanje turaže, onda se lepo uzme i konstantno prijavljuje taj problem. Meni je to mnogo logičnije da se radi.
Takođe, da se ne zaboravi, napisao sam i da ima finih vozača, kojima je bezbednost putnika i humani odnos prema njima, na prvom mestu. A to se ne zaboravlja. Zato takve vozače uvek pohvalim i to onima kojima treba.
Ako smatram da je ponašanje određenog vozača neadekvatno ili smatram da se na bilo koji način ugrožava moja bezbednost, govoriću o tome, isto kao i o dobrim vozačima.
 
Kako to da se tebi uvek dešavaju neke čudne stvari ?
Nikad nisam leteo po vozilu prilikom pokretanja, bilo je kočenja što naglih , što oštrijih. Ali puno puta sam gledao nenormalno ponašanje putnika i time se ne baviš.
Možemo na tu temu daleko više da pišemo i na namerne padove, ležne povrede kako bi se izvukle pare i sličmo.
 
A letanje u tramvaju dupla katica zadnji vagon pun gas prije nego zadnji točkovi izadju iz skretnice vrlo cesto i sa svajcarcima jednom za sad sa spancima ....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774473#p774473:2ggzgw6x je napisao(la):
Žika » 13 Sep 2020 23:51[/url]":2ggzgw6x]Kako to da se tebi uvek dešavaju neke čudne stvari ?
Nikad nisam leteo po vozilu prilikom pokretanja, bilo je kočenja što naglih , što oštrijih. Ali puno puta sam gledao nenormalno ponašanje putnika i time se ne baviš.
Možemo na tu temu daleko više da pišemo i na namerne padove, ležne povrede kako bi se izvukle pare i sličmo.
Zanimljivo kako svaki put kada sa nekom grupacijom ljudi raspravljam o nečemu, vide samo ono što njima odgovara, a nikako da se vidi i ona druga strana, u ovom slučaju i kritika određenog broja putnika koji zaje*******avaju vozača bez razloga.
Namerne povrede su nešto sasvim drugo, i normalno da tako nešto ne podržavam, ali to nema veze sa onim što sam pričao, već je skretanje od onoga o čemu pričam. Ne znam zašto je teško prihvatiti činjenicu da i vozača i putnika ima koji su super, ali i onih koji su namćori, i to i jedni i drugi iz čistog mira, bez nekog specijalnog razloga.
 
Zanimljivo kako neka grupacija ljudi uvek ima probleme dok 99% ljudi ne. Rekao bi da je nešto drugo u pitanju isto kao što si mislio da je neko obavezan da tebe čeka dok trčkaraš okolo.
Ponašaš se normalno , poštuješ drugu stranu i nećeš imati problema.
 
Vrh