Šta je novo?

Održavanje vozila

IK-97

Intermediate
Učlanjen(a)
02.03.2020.
Poruke
171
Pohvaljen
344
Sada gledam ovu fotografiju hladnjaka i stvarno teskog srca moram priznati da je IK-201 po malo ne dovrsen.
Evo sta bih ja uradio.Uklopio bih interkuler i ovaj hladnjacic motornog ulja u jedan lim i postavio izmedju njih i lima keder.Isto bih izmedju tog lima i poklopca postavio keder,a na poklopac bih stavio mrezicu.Tako da bi mrezica sprecavala da se interkuler i hladnjak ulja prljaju,a lako bi mogla da se svako vece izduva kompresorom u garazi.
Eh sada hladnjak motora bih isto zastitio mrezicom koja bi stajala izmedju njega i interkulera i ist bi mogla bi da se odrzava na isti nacin samo sto bi za njeno skidanje morao da se podigne autobus.
I onda ostaje jos ono sto je cini mi se @Žika ranije vec spominjao a to je lim u produzetku hladnjaka i ispod motora koi bi sprecavao da se topao vazduh koi se odbija o motor vraca nazad u hladnjake.
 

Žika

Expert
Učlanjen(a)
23.03.2014.
Poruke
6.321
Pohvaljen
8.067
Svašta su stavljali, lepili ali nije pomagalo , jednostavno u održavanju nisu kapirali dinamiku vazduha a đubre lišće, lese, prašina sa blatom se i dalje lepila što po čelu interkulera zatim i između.

IK97 lepo si se setio o čemu sam pisao ali ni to nije nasrečnije rešenje ali opet daleko bolje nego bez donjeg lima.
Hladnjak po sredini posle prve osovine je sa zaštitnom gumon po celoj širini vozila iza prednje osovine bolje rešenje ali veliki nedostatak je maliprostor za hladnjak. Rešetke karoserije su bila velika prepreka za hladnjak većeg kapaciteta i interkuler.
Jedino rešenje je postavka hladnjaka na veću visunu ali to je na uštrb putničkog prostora.

Što se tiče utiiska vožnje srećom nisi ni probao, nepregledan (stariji modeli sa ukošenim bočnim staklima), položaj za volanom katastrofa, sedište nisko / pogrbljen u vožnji nikakav, teško se održava pravac, osetljiv na neravnine, previše naginjanja, ljuljanja i pri svakom naginjanji menja pravac kretanja pa ga loviš po putu, noćna mora za vozača koji non-stop muze volan. Na klizavom su nepredvidljivi, verovatno i zbog veza trapova sa karoserijom koje dozvoljavaju veća uvijanja. I vrhunac svega je nezadihtovan prostor pa večito duva odnekud- za reumu i profesionalna obolenja neprevaziđen.
Daleko se bolje voze Sanosi ili Mečeke stare po 50 godina.
 
Vrh