Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

ivana-bg":33q5wuun je napisao(la):
fino izgleda. mene zanima, zasto se i onaj deo ne uradi gde su leti baste na obil.vencu? Ili se i to radi??? ne vidim poentu da to stoji tj.obican trotoar (ne znam strucne nazive pa se pomazem rechima he he)..a plus tu ulaze kola i parkiraju se dok ljudi piju kaficu a imaju garazu ispred nosa. tu treba staviti zabranu, zardinjere ili slicno. moze da izgleda kao mali trgic ako zele da lepo uobliche taj deo sa cvecem, poplachano bez kola i ostalog s....
Zato što i stanari treba negde da se parkiraju. Preko zime se taj deo koristi kao parking.
 
To znam i toga sam svesna. ALi isto tako ti stanari se tamo ne parkiraju u kasno prolece, celo leto i ranu jesen...znachi, gde onda idu? neka isto tako i leti idu negde drugde ako traze parking a ne samo zimi. Znachi postoji mesto gde su obezbedjeni. Ovi koji tamo parkiraju leti, ulaze bezobrazno jer nece da plate 30din.za garazu. Stanarima ce biti lepse da gledaju trg, cvece a ne smrdljive automobile ispred nosa. Imaju plus garazu ispred kuce!! sigurno imaju neki deal za parkiranje. Nesto tu nije jasno..ali tu ulicu treba poplachati i spojiti je sa onim delom koji je poplachan kod Majestica. Tu dolaze stranci u hotel i bilo bi lepo da cim izadju iz hotela vide trg ..
 
Ne bih se složio sa tobom da postoji obezbeđeno mesto za parkiranjestanara. Parkira se kako se ko snađe. Ali što se mene lično tiče, ja bih celu ulicu popločao, zatvorio za saobraćaj, a u garažu nek se ide samo kroz Maršala Birjuzova, pa ko voli - nek' izvoli da dolazi u centar kolima.
 
Kada se radi o parkiranju u tom delu grada, lokalni stanari su ugrozena vrsta. Obiliceva Venac je parkiraliste za sve one koji kolima dodju u centar. Resenje bi bilo u izgradnji jos jedne garaze ili da se za stanare obezbedi izvestan broj parking mesta koji bi samo za njih bio rezervisan.
 
шта је било раније на месту где је сада ова ружна гаража на о. венцу, нису валда рушили неку лепу зграду да би изградили оно? еееее, а генијалац који је "измислио" локацију за гаражу је тек за сваку осуду! :bash:
 
Судећи по томе где зверке ноћас спавају, на реду је Скендербегова...
Skenderbegova1.jpg

skenderbegova2.jpg


Иначе, на машини са прве слике је налепљено резервисано за инвалида. Ех, тај весели дух Београд пута...
 
@borris73

Nemam pojma, ali ce zato jednog dana postati prava bombona - zvanican projekat rekonstrukcije:

vepp_obilicev_venac_02.jpg

vepp_obilicev_venac_03.jpg
 
Isto tako, ona ulicica..cini mi se da je Nusiceva-gde je cumicevo blizu i bgkuca--tu je sada prazno, jedva da ima dva automobila..ne vidim poentu da ima trotoar i ulicu..(ovi kojima treba da snebdevaju kafice u toj ulicici, mogu lako da se snadju)..i tu treba da se poplacha i napravi neki trgic..nesto slatko. to je gubljenje prostora..tu cak moze i koje drvo da se zasadi.
Cesto mi pada na pamet, tamo gde je Gepartova i Balkanska i par jos ulica koje se seku, gde se izlazi posle na Brankov most--ee tu moze ladno da bude kruzni tok i trg sa cvecem...
 
@Nurko7000

Ili smo komšije ili često navraćaš u moj kraj. Sigurno ću te kad tad opaziti kako pažljivo nameštaš sokoćala sa skalamerijama :cool:

Svaka čast na fotkama.
 
Трамваји кроз Булевар војводе Мишића тек од Нове године
Постављање нових шина у овој улици биће готово данас, али ће трамвајски саобраћај кренути тек када буду завршени радови у Савској улици
r7psuu.jpg

Замена дотрајалих трамвајских шина у Булевару војводе Мишића биће завршена данас, као што је најављивано, али ће трамваји овом улицом кренути у најбољем случају до краја године. Разлог за ово кашњење је недовршен посао у Савској улици где Предузеће за путеве „Београд” тренутно поставља нов канализациони колектор, па због тога шинска возила већ месецима не могу да саобраћају од Железничке станице до Бановог брда.

Бранко Смиљанић, заменик секретара за саобраћај, каже да је комплетна пруга у Булевару војводе Мишића замењена, као и да би у наредна два дана требало да буду завршени још неки ситни радови.

– До понедељка ће све бити готово, али трамваји још не могу да иду Булеваром јер Дирекција за грађевинско земљиште није окончала посао у Савској. Тамо су радници, због постављања колектора, ископали ровове дубине око седам метара и то баш надомак трамвајске пруге, тако да не желимо да доводимо живот људи у опасност. Боље је да сачекамо још неко време, највероватније до Нове године, да Предузеће за путеве „Београд” у потпуности заврши овај изузетно важан посао – истиче Смиљанић.

У Дирекцији тврде да су максимално ускладили радове у Савској са поправком шина у Булевару војводе Мишића и очекују да ће посао бити завршен у наредних неколико недеља.

– Трамваји ће, највероватније, кренути до краја месеца, али ће превозити путнике само у току зиме, јер на пролеће Секретаријат за саобраћај планира нову замену шина, овог пута на потесу од ресторана „Господарска механа” према Бановом брду – најављује Ненад Бајић, шеф Информативне службе Дирекције за грађевинско земљиште.

У Секретаријату су раније наговештавали да после радова у Булевару војводе Мишића следи темељна обнова Пожешке улице на Бановом брду, као и поправка шина у Карађорђевој улици.

– Већ од јануара трамваји ће моћи да иду знатно брже од Новог Београда, где смо прошле године поправили шине, преко Старог савског моста који је обновљен ове године, Савском и Булеваром војводе Мишића, па све до Чукарице, а тамо нас на пролеће очекује обиман посао – истичу у Секретаријату за саобраћај и додају да је у плану и обнова трамвајске пруге у Булевару краља Александра.

За замену дотрајалих шина у Булевару војводе Мишића издвојено је око 470 милиона динара, а новац је обезбеђен делом из градске касе, а делом од кредита Европске инвестиционе банке у склопу пројекта „Обнова инфраструктуре Београда”.

Н. М.
[објављено: 15/12/2008]

Izvor: Politika
Link: http://www.politika.rs/rubrike/Beog...ar-vojvode-Mishica-tek-od-Nove-godine.sr.html
 
Pa kako ce im krenuti tramvaji kroz Bulevar vojvode Misica kada im sine u Savskoj sluze kao stovariste materijala i parking za kamione? Neodgovornim bitangama iz Beoputa!
 
Vidim, druze. Ulica jeste svinjac, ali sinama nije nista i dalje su na mestu i sasvim ispravne (barem koliko se vidi na fotkama), a da se prerilja bastica i zasadi frtalj metara nove zelene trave je posao koji traje tri dana maksimalno.

Jbg, kad krecis kucu, pa ti je sranje po celoj gajbi, a kamoli da rekonstruises celu ulicu. Sigurno da to sada ni na sta ne lici, ali mislim da ponekada malo preterujemo u kritizerstvu.

Objektivno, sinama nije nista - one su postavljene na tvrdu podlogu i veoma su izdrzljive (zaboga napravljene su da tramvaji idu po njima), a travica je samo dekoracija.
 
Da, ali to ne menja cinjenicu da sinama nista ne fali. Nadjite mi jedu ostecenu sinu i ja vas sve castim pivom - gajba jelena.

Kada bismo mogli da teleportujemo kamione preko sina bilo bi kul, ovako , moramo da se nosimo s tim dok se rekonstrukcija ne zavrsi.

Iskreno, zabole me za par meseci blata u Savskoj dok se posao odradi kako treba.
 
Homer Jay":3jdjop1z je napisao(la):
Da, ali to nema cinjenicu da sinama nista ne fali. Nadjite mi jedu ostecenu sinu i ja vas sve castim pivom - gajba jelena.
Smatraj da smo se dogovorili :lol:
 
Homer Jay":tw2mvmtp je napisao(la):
Objektivno, sinama nije nista - one su postavljene na tvrdu podlogu i veoma su izdrzljive (zaboga napravljene su da tramvaji idu po njima), a travica je samo dekoracija.
Мислим да није велики проблем док је тежина камиона на самој шини и док она трпи вертикално оптерећење...проблем настаје када се точак камиона набије између две шине и тада шине трпе хоризонтално оптерећење, за које нису предвиђене...зато се на прелазима нелива бетон...
 
Kamioni teško da mogu da oštete šine. Koliko se sećam, ispod trave, a iznad betona, je krupan tucanik koji će primiti opterećenje sa šine, raspon šine izmedju dva betonska praga nije veliki, šina je u osnovi "I" profil... čelik je to, može da izdrži to poprečno opterećenje.
 
Tezina kamiona sa 5 osovina ide preko 40 tona. Na kipere guraju i vise,zavisi od zapreminske mase zemlje. U principu ne bi smeli da predju vise od 8 tona po osovini,to je zakonski. Ali prosta je racunica. Ako natovare 20% vise svaki kamion onda imaju 20% manje tura da izvezu.

bigvlado...5-6 tona...toliko ima Tamic natovaren. :)
 
Vrh