relja
Professional
- Učlanjen(a)
- 13.12.2006.
- Poruke
- 16.846
- Pohvaljen
- 19.023
U pravu si, ta linija ne bi bila duža od 7-ice ili 9-ke. Što više razmišljam o tome, sve mi se više čini da bi putovanje tramvajem sa Banovog do 45 i bilo brže od putovanja od Ustaničke do 45. Samo u mojoj firmi ima 10-tak ljudi koji iz tog dela grada putuju svaki dan na posao u Airport City i dnevno gube po 3-4 sata u prevozu zbog Gazele, Sajma...Jeste da bi ta linija išla dužim putem okolo-naokolo, ali kako stvari sada stoje sa prelaženjem Gazele, mislim da bi ova alternativa stvarno dobro došla ...a i po ovim rekosntruisanim šinama tramvaji dosta brže voze nego ranije. Meni zvuči krajnje logično...
Okretnica kod Železničke? Ne znam kada je napravljena, možda je ranije neka linija tu okretala (nema je na onim avio - snimcima iz 1934). Da može da posluži, to je sigurno, samo....ovo je Srbija
Meni je, opet, neobjašnjivo kako da u blizini Hajata (Ušće, Sajmište, taj kraj) nema okretnice. Znamo da svaki put kada je Tramvajski most iz nekog razloga zatvoren za tramvaje, ceo NBG ostaje bez tramvaja, što je tek šašavo. Da postoji okretnica, putnici iz pravca blokova ("samo"oko 1/3 stanovnika opštine) bi mogli da presedaju i kod Sava centra i kod Hajata, autobusi ne bi bili prebacivani na tramvajske linije (i sve što ide uz to), bla bla...
Za takvu okretnicu bi trebalo manje prostora od one na tašu kod crkve Sv. Marka, a u široj okolini Hajata ima dovoljno mesta. Kad već imamo zrakastu, a ne prstenastu mrežu tramvajskih pruga, treba bar pokušati da se izvuče što veća efikasnost iz onoga što imamo.
Okretnica kod Železničke? Ne znam kada je napravljena, možda je ranije neka linija tu okretala (nema je na onim avio - snimcima iz 1934). Da može da posluži, to je sigurno, samo....ovo je Srbija
Meni je, opet, neobjašnjivo kako da u blizini Hajata (Ušće, Sajmište, taj kraj) nema okretnice. Znamo da svaki put kada je Tramvajski most iz nekog razloga zatvoren za tramvaje, ceo NBG ostaje bez tramvaja, što je tek šašavo. Da postoji okretnica, putnici iz pravca blokova ("samo"oko 1/3 stanovnika opštine) bi mogli da presedaju i kod Sava centra i kod Hajata, autobusi ne bi bili prebacivani na tramvajske linije (i sve što ide uz to), bla bla...
Za takvu okretnicu bi trebalo manje prostora od one na tašu kod crkve Sv. Marka, a u široj okolini Hajata ima dovoljno mesta. Kad već imamo zrakastu, a ne prstenastu mrežu tramvajskih pruga, treba bar pokušati da se izvuče što veća efikasnost iz onoga što imamo.