Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Dovoljno je da ovde nastavimo u okviru teme ;)
 
Evo jedna odozgo, sa puta Kijevo-Resnik
e013268746afa9a0f7bb41e61f392d47.jpg


Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
Snimci od Četvrtka.

Resnik - Avalski put:
Resnik-A.put.jpg



Beli Potok - Bubanj Potok:
B.Potok-B.Potok.jpg
 
Pa napreduje petlja Bubanj potok. Vide se dve žute mrlje uz sam autoput. To bi trebalo da budu rampe za most preki nive trase obilaznice. To je ustvari priključak iz pravca Beograda ka Vrčinu.
 
Iznenadio sam se prosle nedelje kad sam prolazio da se obilaznica uliva na autoput ka Nisu cak kod prosirenja bivse naplatne stanice, tj gde je sad punjac za elektrokola. Znaci petlja je siroka skoro 1 km, bas ogromno.
 
A radi se i u Batajnici pristup obilaznice samom naselju.
Novi radovi svetlo žute boje:

bataj.bulevar.jpg
 
28.06. oko 19h
na obilaznici dosta vozila , zakrpa je asfaltirana
malo ljulja ali je bolje od prethodnog resenja.
Ono što mi je privuklo pažnju a uspeo sam i da slikam je stub koji je izgeda deo desne trake obilaznice.
Ako je to tako onda se mora izmestiti deo kružnog puta , pruga ostaje.
Caribrodova teorija o pustanju polu profila ima smisla , pustiti saobraćaj levom stranom obilaznice dok se izmešta Kružni put. Hvala caribrode.
 

Prilozi

  • 1.jpg
    1.jpg
    326 KB · Pregleda: 4.384
  • 2.jpg
    2.jpg
    637,2 KB · Pregleda: 4.387
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=752100#p752100:xxncliao je napisao(la):
Earthmoving » 27 Jun 2020 05:51 pm[/url]":xxncliao]Iznenadio sam se prosle nedelje kad sam prolazio da se obilaznica uliva na autoput ka Nisu cak kod prosirenja bivse naplatne stanice, tj gde je sad punjac za elektrokola. Znaci petlja je siroka skoro 1 km, bas ogromno.
To je dupla petlja, ne samo za prelazak sa jednog na drugi autoput, već i sa Kružnim putem. Tu će biti veliki promet, jer kolko vidim od Orlovače neće biti moguće uključenje, pa će se tu slivati dossta vozila. Postojeća petlja zavisi od onog uzanog mostića, to sve treba zameniti infrastrukturom većeg kapaciteta.
 
Od Orlovace? Pa valjda su promenili da bude izlaz i kod Avale, bilo bi suludo da ne bude, jer nije to neki deo Srbije gde ima 20.000 ljudi na 30km pa moze manje izlaza sa autoputa, ovde je velika gustina naseljenosti 50.000 na 5-10km pa moraju gusca iskljucenja... Zapravo idejno autoput, gde god se gradi ne samo Bg obilaznica, bi prvo trebao kotistiti lokalnim ziteljima, pa tek onda tranzitu, a ne obrnuto smanjiti broj izlaza cime se tranzitu daje veca vaznost, tj ispadaju vazniji ljudi koji tu jednom mesecno prolaze od ljudi koji tu zive svaki dan sto je glupa polazna ideja. Posle Avale, na spustu za Bubanj potok, sa desne strane vidi se vec jedan visok stub mosta koji ce od autoputa ici iznad pruge, pa sam shvatio da ce njima biti iskljucenje za Avalu, Jajince i taj deo?
 
Problem je što nema petlje za Resnik. Btw, i da ima 100 izlaza to ne škodi posebno tranzitu na obilaznivi, btw 2 za lokalno stanovništvo je namenjen kružni put, koji će biti oslobođen prisustva tranzita i btw 3 obilaznice svuda, na istoku i na zapadu, služe da odvuku pre svega tranzit iz centralnih delova, pa tek onda za zadovoljavanje potreba lokalnog stanovništva, sviđalo se to nama ili ne...

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=752100#p752100:33kv6znj je napisao(la):
Earthmoving » Sub Jun 27, 2020 6:51 pm[/url]":33kv6znj]Iznenadio sam se prosle nedelje kad sam prolazio da se obilaznica uliva na autoput ka Nisu cak kod prosirenja bivse naplatne stanice, tj gde je sad punjac za elektrokola. Znaci petlja je siroka skoro 1 km, bas ogromno.

Earth mislim da će to ulivanje biti još duže,evo "pomeranja zemlje" i kod Ikee.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=752100#p752100:2bba45dk je napisao(la):
Earthmoving » 27 Jun 2020, 18:51[/url]":2bba45dk]Iznenadio sam se prosle nedelje kad sam prolazio da se obilaznica uliva na autoput ka Nisu cak kod prosirenja bivse naplatne stanice, tj gde je sad punjac za elektrokola. Znaci petlja je siroka skoro 1 km, bas ogromno.

Čime se opet pobija tvrdnja da je naplatna rampa pomerena zbog IKEA :roll:
 
Malo sam drugačijwg mišljenja od Caribroda:
za btw 1 mislim da puno izlaza ometa saobraćaj autoputa jer povećava broj prestrojavanja, menjanja traka (svi koji cesto prolaze autoputem kroz Bg znaju da je dodatna pažnja i opreznost potrebna kada idu, a vozila se ubacuju na autoput kod Plavog mosta, Autokomande i sl)
za btw 2 i 3 je uvredljivo da se lokalno stanovništvo tera da koristi kružni put - jednu traku na tolko veliki broj ljudi/prometa, u velikoj vecini mesta i u Srb i u svetu bi za tolki lokalni promet postojale bar po 2 ili 3 trake, a ovde se traži da ljudi koriste losiji put dok u Njihovom "dvrorištu" prolazi autoput od 6 traka za strance. Time se stranci tranzita stavljaju iznad ljudi sto tu zive, sto je ludost, valjda svako treba ima veća prava u svojoj kući, ne tuđoj. Mislim da obilaznice oko velikih gradova upravo koriste registracije Tih gradova (bar sam tako video u Bg, Budimpesti, Becu, Minhenu itd) sto je u suprotnosti tvrdnje btw 3 da nisu najvecim delom u koristi lokalnog stanovništva.
Slična loša filozofija saobraćaja je i kod mene na Bulevaru gde onaj što živi tu je stavljen u lošiji položaj da em semafor čeka 2 minuta, em traje tolko kratko da ne može pređe ulicu, a sve da bi veci komfor imao onaj sa strane što ide za MMLug, tj da tranziter ne bi cekao duze od 1 sekunde da tuda proleti. Ne može tako, prioritet Uvek mora imati lokalno stanovništvo, to je osnovna zdravorazumska logika i domaćinski princip. To važi i za mene kad sam domaćin isto kao i kad ja idem u goste, znači univerzalno, ne lično.
 
Zemljani, brate, mašiš temu... Mom ocu A4 prolazi bukvalno na 20 metara, deli ga bukobran od autoputa, pa mora da vozi po 10-15 km solidno opterećenog 259 ili kroz naselja da bi se uključio na njega. Kružni bez tranzita će se rasteretiti prilično. Uporedjivati Resnik, Beli potok ili Kijevo sa gradskim naseljima, najvećim u zemlji, duž autoputa kroz grad je potpuno bezveze. Isto kao i gradsku saobraćajnicu i obilaznicu. Gradski autoput će dok je sveta i veka imati višestruko veći saobraćaj od obilaznice. Tvoja pretpostavka da će sad cela BG Šumadija da se sjuri na obilaznicu je onako, paušalna, ali ako se rasporedi na kružni i obilaznicu biće Ok, osim možda u špicu. MKAD je u stalnom kolapsu, zato što je Moskva 7x veća od BG, a samo Podmoskovlje takođe dosta veće... Ali niti je Resnik Himki, niti je Zuce Čehov, niti je Jakovo Ramenskoe, niti ima 3 aerodroma koja su 5x prometnija od NT uz obilaznicu. Taman da svakoj kući napraviš priključak na AP neće to biti strašno za propusnu moć jer će saobraćaj biti mnogo ali mnogo manji nego na deonici Bubanj potok - Mali Požarevac, pa i dalje do Smedereva, pa se i tamo prolazi uglavnom bez veće muke sa 130.
Ali da ponovim - mislim da je bzvz što Resnik/Kijevo nemaju petlju, mada je preblizu tunel pa i to ima uticaja vrv.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Pa dobro, meni je ok ako ima petlja Avalski put, pa se ka Resniku vrate par km, nije veliko kruženje. Ali da nema ni ta petlja bio bi problem jer čini mi se da Rakovica, Resnik, Jajinci, podavalska naselja.. imaju priličan promet, za šta je po meni kružni put sa samo po jednom trakom mali da primi sav taj saobraćaj, onda bolje da deo prihvati i Obilaznica.
 
Naravno da Resnik mora da ima petlju i uopšte ne znam koji je genijalac smislio da nema.

BG obilaznica ima višestruki značaj, a najvažnije je prvo ono zbog čega je početa, da smanji pritisak na autoput kroz grad. Neka uzme samo 10% saobraćaja sa Gazele ona je opravdala svaki evro.
Sa druge strane, nesumnjivo ima značaj i u oživljavanju prigradskih naselja pored kojih prolazi.
-
 
vezano za resnik i prikljucak za obilaznicu... resnik ce imati blizi i laksi prilaz obilaznici nego sto ga imaju zeleznik, vidikovac, sremcica... nedostajuca petlja kod starog tunela vise ce nedostajati ostalim ziteljima opstine rakovica, resnicanima ce od sadasnjeg kruznog toga do buduce petlje na avali trebati manje od minuta
 
Obilaznica vec postoji, pa nije jasno zašto očekivati smanjenje prometa na Gazeli 10 ili 20%? Mislim, ja bi voleo da je tako, ali i sada svi koji trebaju/moraju, idu tuda. Naravno olakšaće promet, biće 5-10 min brže i bezbednije. Ono što ozbiljno hoće rasteretiti grad je nastavak od Bubanj potoka do Pančeva, jer sva kola idu na Pančevac, a neki kamioni mora kruže oko grada obilaznicom pa preko Pupinovog mosta. Ova sekcija bi rasteretila petlju kod Zmaja, guzve oko Altine i Galenike, ka Pupinovm mostu, obilaznicu za tranzit koji zbog toga kruži, veliki deo guži na Zvezdari (autoput Plavi most V. Ilica od Medaka do Gospodara Vucica, Bulevar, D Tucovica, Bogosloviju). Deonica B Potok-Pančevo je stoga mnogo važnija što se tiče rasterećenja grada, na sadašnjem delu obilaznice već ima bliska alternativa odma pored, a tamo nema desetinama km okolo.
Rešenja Gazele i gužvi 5km niz i uz autoput NEMA do završetka Unutrašnjeg Magistralnog Prstena i Spoljne Tangente!!!
 
Pa realno moze se sve prebaciti uvodjenjem semafora duz trenutnog puta kroz BGD. Meni se licno dopada resenje puta blizu arene sa kruznim tokovima i dodatnim trakama za ukljucenje i iskljucenje. E sad pitanje je koliko je to izvodljivo celom duzinom puta kroz BGD (sa novom ili poboljsanom gazelom) ))
 
Verovao ti ili ne postoje ljudi (a ne samo šleperi) koji putuju iz Niša, Kruševca, Vranja, Sofije, Atine, Istanbula za Novi Sad, Suboticu, Sremsku Mitrovicu, Budimpeštu, Zagreb, Minhen, Beč. Postoje i takvi autobusi, turistički i redovne linije... Turski talas da i ne pominjem.
E tim ljudima (taj sam) je isplativije da rizikuju na i oko Gazele nego da prolaze horor od Bubanj potoka do Ostružnice. Skoro niko ko ne mora (šleperi) ne ide tamo.
Pančevo... iz pravca juga sektor C je praktično neupotrebljiv, jer i sada retko ko ide preko Zvezdare. Skoro svi idu na Smederevo-Kovin-Bavanište. Iz pravca severa, severozapada i jugozapada bi značio dosta upravo u smislu rasterećenja Pančevca i Pupinovog mosta, kod Zmaja takođe.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Cenim da je Izmedju 20&40% od ukupnog protoka gazele otpda na tranzit. Mozda gresim......
 
lukarts":1i3h09uy je napisao(la):
Cenim da je Izmedju 20&40% od ukupnog protoka gazele otpda na tranzit. Mozda gresim......
Ako uzmemo u obzir i interni gradski, domaći međugradski, onda verovatno da, u protivnom ne verujem. Ako dodamo ono što već ide obilaznicom onda sigurno da.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Prema podacima od pre 15 i koju godinu više, u popodnevnom špicu je 3% tranzitnog saobraćaja na Gazeli. Sada, najpre će biti, i manje.
 
Vrh