Malo sam drugačijwg mišljenja od Caribroda:
za btw 1 mislim da puno izlaza ometa saobraćaj autoputa jer povećava broj prestrojavanja, menjanja traka (svi koji cesto prolaze autoputem kroz Bg znaju da je dodatna pažnja i opreznost potrebna kada idu, a vozila se ubacuju na autoput kod Plavog mosta, Autokomande i sl)
za btw 2 i 3 je uvredljivo da se lokalno stanovništvo tera da koristi kružni put - jednu traku na tolko veliki broj ljudi/prometa, u velikoj vecini mesta i u Srb i u svetu bi za tolki lokalni promet postojale bar po 2 ili 3 trake, a ovde se traži da ljudi koriste losiji put dok u Njihovom "dvrorištu" prolazi autoput od 6 traka za strance. Time se stranci tranzita stavljaju iznad ljudi sto tu zive, sto je ludost, valjda svako treba ima veća prava u svojoj kući, ne tuđoj. Mislim da obilaznice oko velikih gradova upravo koriste registracije Tih gradova (bar sam tako video u Bg, Budimpesti, Becu, Minhenu itd) sto je u suprotnosti tvrdnje btw 3 da nisu najvecim delom u koristi lokalnog stanovništva.
Slična loša filozofija saobraćaja je i kod mene na Bulevaru gde onaj što živi tu je stavljen u lošiji položaj da em semafor čeka 2 minuta, em traje tolko kratko da ne može pređe ulicu, a sve da bi veci komfor imao onaj sa strane što ide za MMLug, tj da tranziter ne bi cekao duze od 1 sekunde da tuda proleti. Ne može tako, prioritet Uvek mora imati lokalno stanovništvo, to je osnovna zdravorazumska logika i domaćinski princip. To važi i za mene kad sam domaćin isto kao i kad ja idem u goste, znači univerzalno, ne lično.