Markoticevic » Thu Jul 02, 2020 9:43 am[/url]":3qvzc1vv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=753298#p753298:3qvzc1vv je napisao(la):
razgradjevinar » Čet Jul 02, 2020 4:02 am[/url]":3qvzc1vv]kad mi dan pocne ovakvim postom dodje mi nekako bas tuzno. koja je to muka u coveku da ne razume da ump nije autoput, da je obilaznica bez pristupnih rampi neupotrebljiva, da puteve i rampe projektuju saobracajni strucnjaci a ne politicke partije na zahtev botova, da novac na racunu mora da ima pravno poreklo...
Da malo pojasnim.
Vidi slike ovde.
http://beobuild.rs/dugoro%C4%8Dni-plano ... p2770.html Jel to izgleda kao autoput ili ne? Tvrdis da nije? Nije g*** nego se pas posro. To izgleda kao autoput. Efekat je isti, da ide kroz komsiluke.
Trebas da odbacis to zastarelo misljenje da je svaka izgradnja dobra zato sto je izgradnja. Pocni ovde:
https://en.wikipedia.org/wiki/Highway_revolt , mozda preko mnogo primera mozete da vidite da imaju problemi kad ogromne automobilske ceste se zidaju kroz gradove. Eto, jel ti lepse da sam to napisao umesto "autoput"?
Onda predlazem da se uputis u termin "induced traffic", ili sto neki kazu "induced demand". Vise zidas puteve, vise ce ljudi da koriste, i samo ce biti gore. To sam suvise skratio, ali sustina je da izgradnja autoputeva je u mnogim slucajima sledilo da stanje bude GORE. Pogotovo u gradovima gde nije na pravilni nacin ulagano u gradski prevoz.
Evo, jer verovatno necete ni da mrdnete prstom kad je u pitanje ovo.
https://www.wired.com/2014/06/wuwt-traf ... ed-demand/
https://www.bloomberg.com/news/articles ... ced-demand
https://usa.streetsblog.org/2017/06/21/ ... noring-it/
https://www.sierraclub.org/sites/www.si ... firmed.pdf
Dakle to je to.
Ko je rekao da ne zelim da ima rampi na obilaznici? Presvega obilaznica vec ima rampe. Ja sam pisao o tome da je meni vaznije da se to izgradi. Rampe ili ne, to je drugi red prioriteta. Prvi prioritet je da se izgradi, jer SVRHA obilaznice je da se rastereti koliko bilo promet kroz grad radi smanjenje guzve (sto znaci smanjenje izduvnih gasova, sto je jako bitno).
Naravno da ce biti raznih ulazala i izlaza sa obilaznice. Ali meni to uopste nije vazno u ovome momentu. Eto recimo na autoputu ka bugarskoj granici sada zidaju novu rampu jer su mestani nekih sela to trazili. Dakle ako ima potrebe i smisla, bice izgradjeno. To nije sporno. Ono sto je najbitnije je da se sto pre zavrsi obilaznica. Ako se ja pitam, mozda bi bilo najbolje da i ne zidaju rampe prvo, nego da samo puste da to ide u promet, a posle da se dograde rampe nakon otvaranja. Sto pre se krene sa preusmeravanjem tog prometa, sto bolje. A sta jos, to ce biti trn u oku onim genijalcima koji trube kako "nece se nikad izgraditi obilaznica".
I kao zadnje, nije u pitanju pravno poreklo. U pitanju je neka suma novca koja je osoba nasledila. Kroz pakao je osoba prosla da uspe da uzme novac koji njima pripada. I da nisu imali te dokumente iz inostranstva imali bi mnogo vece probleme.
Ovo za specijalne priviligije za strance nije nista novo. Na razne nacine drzava drzi njih na prva mesta. Neko mi je cak rekao da ako se stavi novac na recimo rajhazen banku u beogradu, da ne moze da se podigne taj isti novac recimo u nemackoj. Itd ima raznih stvari oko kojih mozemo da pricamo tri dana.
A to da ste tuzni, sta vam ja mogu. Mnogi su tuzni sa obzirom na razna stanja u zemlji. Neki su cak tuzni kad se ova obilaznica gradi cak, jer to ukazuje kako je im lose ophodjenje (da tvrde da se nikad nece izgraditi). Ako zelite da budete malo radosniji, posmatraj te ovako - da se nesto barem gradi i da ce biti nekakav boljitak od toga. Eto, ima novi most kod Ostruznice, mozda ce vas to obradovati. A za cinjenice koje nisu lepe, pa sta tu mozemo. Rezim voli da iznapada i da populjuje sve kritike - i trenutni i prosli. Ne moj te biti kao oni. Jedna od najvaznijih stvari za grad je metro, a vidimo kakav su corsokak isplanirali za to. Za to trebamo svi da budemo tuzni. Ali ako vam je lepse da kmecite, slobodno, mada mislim da drugima to ne prija da gledaju.