Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Svi stubovi u vodi već postoje

ostruznicki-1.jpg


ostruznicki-2.jpg


Stubovi na kopnu treba da se naprave i da se "duplira" postojeća petlja.

Znam gde živimo, ali 2 godine za sve to mi je ipak previše.
 
Gagina fotka

Ovi stubovi fale pritom ovo je fotkano sa jedne strane a fale i sa druge :). Velika je duzina mosta ne raunajuci celicni deo ukupno 1965m
ost03.jpg
 
@astrodule

sigurno jeste, ali zanemarujes broj stubavo koje je potrebno napraviti :)
 
Pa mogu da urade temelje za 5 stubova paralelno pa dok nih armiraju i saluju da urade temelje za sledecih 5 itd
Kod nas sve polako sporije
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366842#p366842:1oak1ut5 je napisao(la):
Igor » 14 Јан 2016 03:03 pm[/url]":1oak1ut5]Gagina fotka

Ovi stubovi fale pritom ovo je fotkano sa jedne strane a fale i sa druge :). Velika je duzina mosta ne raunajuci celicni deo ukupno 1965m
ost03.jpg
На левој обали Саве треба да се уради 16 стубова, а на десној обали треба да се уради 20 стубова, а скоро сви ће бити различитих висина.
 
I da treba 50 stubova da se uradi, dve godine je previse.
Zelim reci sledece, obecano je da ce Koridor 10 i njegovi krakovi biti gotovi do najkasnije Aprila 2017, tako da obilaznica oko Dimitrovgrada mora da bude gotova za godinu dana a obilaznica oko BG-a ne mora jer nije obecao Vucic pred kamerama.
 
Овај комотни рок је ту да аустријски пилићари на лицу места измишљају компликације како би нас по свом добром старом обичају (алпина) финансијски ојадили. Очекујем дуплирање цене радова.
 
Bre, neverovatno, pa zasto konacno ova nasa "Limuun-sargarepa-banana drzava" ne dodeli jednom pouzdanom izvodjacu da uradi celu obilaznicu oko BG-a, to je toliko isparcano, poludovrseno,sa polu-zavrsenom tunelskom i ostalom infrastrukturom.

Na pr. dajte sve Kinezima, oni su se pokazali pouzdani, zavrse sve u roku i na vreme, zaposle nase podizvodjace itd.

Ili, dajte po posebnom ugovoru Azerbejdzancima(AZER), i oni su makar pouzdaniji od ovih komicnih tendera koji se sprovode, usitnjavaju, i tako se ugradjuju sitne duse iz naseg politickog vrha. Jezivo koliko smo mi na svim nivoima korumpirani, providni i jadni. I posle Mrke- Mrka !!
 
Ja sam mislio da ste do sada shvatili da to nema veze ni sa Mrkom, ni sa Veljom...
:D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366763#p366763:1ao3600t je napisao(la):
GOJE » Thu Jan 14, 2016 9:19 am[/url]":1ao3600t]Za ostružnički most, postoje samo stubovi na jednom delu deonice, a obilaznica oko Dimitrovgrada je većim delom izgrađena (mislim oko 55%). Neka me neko (@caribrod) ispravi ako grešim.

Ne znam baš tačno u procenat, ali si otprilike u pravu. Svih 7 mostova (od čega su 4 obični podvožnjaci, a ostala 3 su baš zahebani, ali ih je Alpina još 2011-12 u dobroj meri završila) su 80-90% gotovi, svi su sa stubovima i betonskom pločom, na 2-3 su delimično ili potpuno postavljene ograde. Fali uglavnom hidroizolacija, asfalt, preostale ograde, možda poneka prelazna ploča. Trasa je oko 1km na 1.sloju asfalta, ostatak otvorene trase je što na 0-31, što na 0-63, dakle nasipi su skoro gotovi, čim izvođač bude uveden u posao i vreme dozvoli može da radi cementnu stabilizaciju i asfalt. Jedino krupno što je ostalo je masivno miniranje na nekih 300-400m, između mostova 6 i 7 kod s. Gradinje, na izlasku iz Srbije, gde je projekat blago rečeno katastrofalan i gde su "pali" i Bugari. Pitanje kako će to uopšte i da se reši, u svakom slučaju potrebno je 3-4 meseca planskog miniranja, da bi se uopšte došlo do 0 i da bi se počeo graditi autoput.
Potpuno je neuporedivo sa Ostružničkim mostom, gde tek treba izgraditi 20+ stubova na močvarnom tlu pored reke, raditi kompletnu konstrukciju iznad vode, gde zaista postoje stubovi u reci, ali neće biti nimalo lako ni brzo to sve postaviti. Pored toga, radi se i prepravljanje ostružničke petlje sa poluprofila na pun profil i sve to pod saobraćajem, što dodatno komplikuje situaciju. Konačno, biće odrađeno i "prespajanje" na dva mesta, kao i nešto otvorene trase skoro do ulaza u tunel Lipak, tako da je rok OK i lepo bi bilo da se ispoštuje, jer je tu projekat manje-više jasan, izvođači znaju šta ih očekuje, za razliku od obilaznice Dimitrovgrada, gde npr. potok počne da teče posred trase!? :bash:
Jedino što mi nije jasno: zašto nisu tenderisali još par stotina metara dalje da spoje sa levom cevi tunela Lipak, koji je odavno gotov i da možda pun profil obuhvati i taj tunel, odnosno ~1km više. Možda planiraju da tu deonicu između 2 tunela (Lipak i Železnik) uskoro izbace na tender, mada je i tu veliki most iznad izvora Sv. Petke. Ono što me brine je što se skoro ne pominje B5-B6 od Resnika (tunel Straževica) do Bubanj potoka, gde se koristi Kružni put. Jedino što sam čuo neke priče da će verovatno da ponude Azvirtu kad završi deonicu na A2 prema Čačku, da završi obilaznicu iz azerbejdžanskog kredita.
 
Pitanje za Caribrod-a ! Kakva je stvarna situacija na istocnom kraku ? Imal li sanse da se sve zavrsi za godinu dana ! jel skripi i kod Dimitrovgrada i kod Proseka !
Svaka pohvala za prethodni post , i na odlicnim informacijama ! Nadam se da ce uskoro i taj tender za deonicu Ostruznicka petlja - Orlovaca ! Jer bas je nezgodno da posle 3trake ide suzenje ni manje ni vise nego u TUNEL !!!
 
U najkraćem, stanje na istočnom kraku redom gledajući od Niša po deonicama je sledeće: Prosek - tunel Bancarevo (Terna) jesen 2016.; sam tunel Bancarevo (Subterra) proleće/leto 2016. pa elektromašinsko opremanje nov tender; tunel Bancarevo - Crvena Reka (Aktor) nema šanse da se u bilo kakvom funkcionalnom obliku završi tih ~11km pre sredine 2017., možda čak ni tada, a bez te deonice nikakvim devijacijama ne mogu da se koriste prethodne 2; Crvena reka - Čiflik (Aktor) biće završeno, ovo kažem jer sada NIJE završeno iako je pompezno pušteno u saobraćaj 30.12.15. - fale habajući sloj, 1/2 velikog mosta kod Crvene reke i još po koja sitnica, Čiflik-Staničenje (Rubau, ubedljivo najozbiljniji), rok im je do kraja godine i ispoštovaće ga siguran sam u to, a pritom ne verujte u to što pišu da je pušten poluautoput, pošto se zaustavna uopšte ne koristi, a pritom fali i habajući; Staničenje-Pirot istok nema šanse pre proleća 2017.; Pirot istok - Dimitrovgrad (Trace) - proleće/leto 2016.; Dimitrovgrad (obilaznica) zavisiće umnogome ko će dobiti tender u februaru jer nije nemoguće da se završi za 7-8 meseci, isto važi i za elektromašinsko opremanje 2 tamošnja tunela, a bez te poslednje deonice džaba će ova prethodna biti gotova, jer "visi" kao Ub-Lajkovac. Tu je i paralelni put Pirot-Bela Palanka (Aktor), jedan deo će biti gotov do leta, onaj drugi niko živ ni ne zna gde uopšte prolazi!?
Nemojte misliti da je na južnom kraku iole bolja situacija, tamo će tek da se čeka deo kroz Grdeličku klisuru...
I pošto prethodno napisano zaista nije za ovu temu, da dodam koju i o obilaznici BGD: leva strana od ostružničke petlje do Orlovače nije nimalo naivna, iako su tu gotove obe cevi tunela Lipak i Železnik. Ima tu posla... Zato mi stvarno nije jasno što nisu ubacili u tender za most par stotina metara pre i posle tunela Lipak, kako bi barem on bio stavljen u funkciju završetkom ostružničkog mosta i petlje.
 
Почело...


Почели радови на изградњи моста преко Саве код Остружнице

БЕОГРАД, 19. јануара 2016. (Бета) - Изградња другог моста преко реке Саве код Остружнице, од петље "Добановци" до петље "Орловача", дужине 1.964 метра, почела је данас, а радови би требало да буду завшени за 26 месеци.

Мост се гради у оквиру пројекта изградње обилазнице око Београда, а вредност пројекта је 3,57 милијарди динара.

Главни извођач радова је аустријски конзорцијум на челу са Штрабагом.

Обележавању почетка градње моста присуствовали су премијер Србије Александар Вучић и министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић.

Вучић је казао да је изградња моста важна за Србију јер је боља инфраструктура услов за долазак нових инвеститора.

Он је истакао да је за две године у Србији отворено 300 мањих и великих мостова и да су убрзани радови на довршетку Коридора 10.

Најавио је да ће 1. фебруара бити пробијен тунел "Савинац" на аутопуту за Чацак и да ће се од марта 2017. од Београда до Чачка стизати аутопутем за нешто више од једног сата.

"Нису то само километри пута, то је посао за наше грађевинске раднике, али и инвеститори желе да буду близу аутопута. Нама сваки нови километар значи стотине нових радних места", рекао је Вучић.


Иако је ово подебљано офф, нисам могао да одолим :)
 
Nalupetao se za medalju jel to do cacka sa rotacijom sto ga niko ne upita kojom brzinom
 
Dobro, nije čovek precizirao čime i kako do Čačka za malo više od 60 minuta. Na potpuno praznom autoputu od Obrenovca do Preljine se može dobrim sportskim autom za pola sata. Plus taman još pola sata od Obrenovca do Bg i još 10 minuta od Preljine do Čačka.

Eto, naš premijer nije ništa slagao a vi ga odmah napadate.
 
Na B92 su preneli " od Dobanovaca do Čačka sat, sat i nešto"

U tih "nešto" se krije djavo..
 
Baljezga, skuplja bodove za izbore, busevima dovozi botove- poslusnike,; jadno i bedno je sve to, i nema veze sa infrastrukturom.
 
Vrh