Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Све честитке за власти и предивну фото репортажу. :)
 
"Rece mi jedan co'ek"...
... da se na prolece (mart, april) krece sa radovima na drugom mostu preko Save kod ostruznice! :)
 
@MilisaV
To samo Bog zna ;)

Info za most je od jednog prijatelja, ciji brat radi nesto oko analize materijala i zemljista na K10 - istocni krak.
Navodno, od proleca bi trebalo da se 'busi' tlo na desnoj obali, te postavljaju sipovi za stubove.
Uzmite sve ovo sa rezervom...
 
20151227_142208.jpg

sta li ce ovo biti ?
 
Predpostavio sam, ovo je genijalno.
Inace postavljeni su trafoi za struju, samo je pitanje trenutka kada ce da zasvetli obilaznica u delu od groblja u Surcina do Ostruznice.
 
Nije lepo najdzel postavio fotku tj link fotografije ispravio sam post sada se vidi.
 
nemoj da gledaš ovo što je citirano nego gledaj originalni post.
 
Nadam se da nece biti samo ploce, vec da ce biti i nesto vertikalnog zelenila...
 
Danas sam prošao trasom.

I dalje na novoj deonici nema ni metar zaštitne ograde.
Sređuje se zemljani pojas između obe trake, kao i odvodni kanal kod OMV-a.
Nosači za bukobran su povećali metražu u odnosu na prošli izveštaj.

Sretno svima

:vops:
 
Последња вест:

Потписан уговор за градњу моста преко Саве код Остружнице

БЕОГРАД, 13. јануара (Танјуг) - Путеви Србије потписали су данас уговор са аустријским конзорцијумом за градњу другог моста преко Саве код Остружнице, у дужини од 1.964 метара, у оквиру обилазнице око Београда.

Укупна вредност уговора је 3,57 милијарди динара, без ПДВ-а, а рок за завршетак радова је 26 месеци.

Мост ће бити изграђен у оквиру изградње друге фазе аутопута Е-70/Е-75 на делу од петље "Добановци" до петље "Орловача".

Конзорцијум, који чине фирме"ЈВ Страбаг АГ - Ед. Зублин АГ - Дywидаг Бау Гмбх - ПЗП Зајечар", имао је најбољу понуду на међународном тендеру, саопштили су Путеви Србије.

Поред грађевинских радова на мосту и саобраћајници изводиће се и радови на одводњавању, кишној канализацији са постројењем за пречишћавање, саобраћајно-техничкој и сервисној опреми пута, јавном осветљењу, електро и телекомуникационој инфраструктури и радови на заштити и озелењавању путног појаса.

Пројекат предвиђа изградњу леве траке ауто-пута иза моста у зони петље "Остружница" дужине 1.000 метара, као и уклапање две рампе.
 
Izvor: Beobuild.rs

Potpisan ugovor za most kod Ostružnice
ostruznica2b.jpg


Šest meseci nakon objavljivanja javnog poziva za izgradnju mosta preko Save sa pratećom infrastrukturom, “Putevi Srbije” danas su potpisali ugovor sa ponuđačem koji je na tenderu ponudio najnižu cenu. Od 20 kompanija koje su otkupile tendersku dokumentaciju, tri konzorcijuma su se prijavila na tender. Sa ponudom od 3.57 milijardi dinara bez PDV-a, konzorcijum JV Strabag AG - Ed. Zublin AG - Dywidag Bau Gmbh - PZP Zaječar A.D. dobio je posao da kompletira most kod Ostružnice. Konkurenti pobedničkom konzorcijumu bili su grčki Aktor S.A. sa ponudom od 3.84 milijarde dinara i kinesko-srpski konzorcijum CRBC – Ratko Mitrović niskogradnja sa ponudom od 4.56 milijardi dinara. U procesu nije bilo odbačenih ponuda.

Postojeći most kod Ostružnice je samo desna konstrukcija, a radovi obuhvataju izgradnju još jedne mostovske konstrukcije čime će kapacitet mosta biti proširen na pun profil autoputa. Radi se o vrlo solidnom objektu koji sa prilazima i inundacijama ima raspon od 1.965 metara, a konstrukcija se sastoji od četri zasebna segmenta.

Prva mostovska konstrukcija nalazi se na levoj obali Save, a u pitanju je prethodno napregnuta betonska konstrukcija dužine 594 metara. Za njom sledi čelična mostovska konstrukcija iznad reke Save dužine 586 metara, dok se na desnoj obali na čelicnu mostovsku konstrukciju nastavljaju dve betonske konstrukcije ukupne dužine 785 metara. Isto tako, radovi uključuju izgradnju i levog polu-profila u dužini od 956 metara na desnoj obali, kao i uklapanje nove deonice sa rampama na Ostružničkoj petlji.

Pored mosta tender podrazumeva i prateću infrastrukturu, a ona obuhvata radove na kišnoj kanalizaciji, saobraćajnoj signalizaciji i opremi puta, javnom osvetljenju, instalacijama naponske mreže i električnim podstanicama, telekomunikacionoj insfrastrukturi i uređenju putnog pojasa. Radovi se finansiraju iz kredita Evropske investicione banke, a tenderski rok za završetak svih radova je 790 dana ili 26 meseci. Izvođač će vrlo brzo biti uveden u posao, pa se moze očekivati da pripremni radovi počnu krajem meseca.
 
Tender dobila firma koja je otjerana sa drugih gradilista zbog neozbiljnosti a mostogradnja ce dobiti mrvice vjerovatno
 
Pa nisam siguran bas da ce Mostogradnja ista dobiti. Svojevremeno sam imao info da su oni u opciji bas sa Strabagom ali je Mostogradnja u stecaju u skladu sa UPPR-om.
 
Za taj most za koji stubovi vec postoje je rok 2 godine, a za obilaznicu oko Dimitrovgrada 300 dana: "Dužina ove deonice iznosi 5,8 km, a predviđeno je i 7 mostova dužine od 20m do 500m, raspona 30-35m.".
 
Za ostružnički most, postoje samo stubovi na jednom delu deonice, a obilaznica oko Dimitrovgrada je većim delom izgrađena (mislim oko 55%). Neka me neko (@caribrod) ispravi ako grešim.
 
Vrh