Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

E pa ako ni neki stanovnici BG ne razumeju smisao obilaznice onda uzdravlje.
Mada moram da priznam da mi izbor trase izgleda kao glavni razlog zasto je sve otislo u krivom smeru. Da pojasnim, ne smatram da je trasa pogrešno postavljena, samo nekako mi deluje da je pre 30 godina donesena odluka da se prvo napravi severni deo prstena oko BG da bi on već odavno postojao. Prosto na toj deonici jedina dva kapitalna objekta bi bila dva mosta preko Dunava. Da znam, sadašnja trasa obilaznice je bitna i zbog Ibarske magistrale. S druge strane na severnoj trasi bi se odavno povezalo Pančevo (a s obzirom na kapacitete industrije tamo to je verovatno i ozbiljan izvor saobraćaja - bar je bio u ta doba). Osim toga ta severna strana bi povezala trase ka Rumuniji i dodatnu trasu ka Mađarskoj kroz Banat. Možda u ta doba kada je planirano te dve zemelje nisu izgledale kao nešto perspektivne, ali ...
Prosto mislim da je ta severna trasa mogla biti lakše napravljena, uz mnogo pozitivnih efekata - čak i samo unutrašnjih - bolje povezivanje većih banatskih gradova sa svim delovima BG, pa kad bi ona već proizvodila pozitivne efekte, čak i istim tempom kao danas (jer sporije ne može) bi se dala raditi ova južna strana prstena. Ovako smo krenuli da pravimo zahtevniju stranu prvo, pa smo i dalje tu gde jesmo.
Isto tako nije mi nikada bilo jasno zašto se ta severna trasa nije razmatrala kao alternativa skroz od Smedereva do Zemuna, prosto mislim da bi prirodno produženje autoputa pored Smedereva u Banat bilo mnogo povoljnije pogotovo za teretni saobraćaj od sadašnje trase sa usponima na Begaljičku kosu i posle opet bilo usponom iznad Malog Mokrog Luga bilo "obilaznicom" uspon prema Rakovici.
Da je napravljeno račvanje auto puta kod Smedereva gotovo sam siguran da bi kompletna severna trasa bila brzo gotova. No možda grešim.
 
Kartograf":xyrw70mx je napisao(la):
ma... svi vole da se prave pametni

zna se da se putokaz za grad koji se nalazi u inostranstvu uvek po standardu obeležava latiničnim pismom, najčešće na engleskom jeziku ako grad ima naziv na ENG koji je različit od naziva na nativnom jeziku.

Europski "standard", koji se primjenjuje u većini zemalja je da se gradovi u inozemstvu nazivaju njihovim pravim imenima. Na putokazima u zagrebačkom čvoru zato ne piše Budimpešta nego Budapest, u Istri ne piše Kopar nego Koper, piše Trieste a ne Trst itd. Slovenci koriste i svoje nazivlje, pa pišu "Gradec/Graz", "Beč/Wien", "Trst/Trieste".
 
Slovenci teško da bi pisali Beč, jer je to mađarizovana varijanta naziva grada, a slovenačka verzija naziva Wien (eng. Vienna) je Dunaj (Dunajska ulica na slovenačkom praktično znači Bečka ulica na našem - Dunav je s druge strane Donava).
 
Istina, zabuna s moje strane. Pogledao sam - oni ni nemaju Beč na putokazima, jer vodi se do prvog slijedećeg interregionalnog čvora, a to je Gradec/Graz.
 
miki_ns":16fmug7m je napisao(la):
E pa ako ni neki stanovnici BG ne razumeju smisao obilaznice onda uzdravlje.
Da pojasnim, ne smatram da je trasa pogrešno postavljena, samo nekako mi deluje da je pre 30 godina donesena odluka da se prvo napravi severni deo prstena oko BG da bi on već odavno postojao...
...Da znam, sadašnja trasa obilaznice je bitna i zbog Ibarske magistrale..
...S druge strane na severnoj trasi bi se odavno povezalo Pančevo (a s obzirom na kapacitete industrije tamo to je verovatno i ozbiljan izvor saobraćaja - bar je bio u ta doba). .
Osim toga ta severna strana bi povezala trase ka Rumuniji i dodatnu trasu ka Mađarskoj kroz Banat. Možda u ta doba kada je planirano te dve zemelje nisu izgledale kao nešto perspektivne, ali ...
Prosto mislim da je ta severna trasa mogla biti lakše napravljena, uz mnogo pozitivnih efekata - čak i samo unutrašnjih - bolje povezivanje većih banatskih gradova sa svim delovima BG, ..
Da je napravljeno račvanje auto puta kod Smedereva gotovo sam siguran da bi kompletna severna trasa bila brzo gotova. No možda grešim.
Mislim da gresis, iz dobre namere :)
Severna trasa ( slobodno me ispravite) nikada nije ni razmatrana i kao takva ( Zemun - Vinca a kamoli Kovin i dalje) ne postoji.
Jednostavno , obilaznica je trebalo da "prespoji" glavni pravac i zaobidje BG.
Ja sam na temi BG - Temisvar malo dotakao ono o cemu ti govoris vezano za Banat-Rumunija-Madjarska ali kao sto vidis iz prilozenog(sev.tangenta)
nasi stratezi radije prave "gradsku ulicu " kroz kukuruz nego li autoput koji bi povezao Pa-Zemun.
Ako pogledas kartu ,videces da je najlogicnija veza Temisvar - BG ,seveno od PA direkt na sev.tangentu ( na drugu stranu sto je AP ka Temisvaru
logicnije graditi prema ZR a ne VS -ukupna duzina je ista) ali , jesi li ikada cuo nesto o tih 15-ak km ?!
Jedan od bitnijih razloga je i to sto mi nikada nismo imali para za puteve,pa time ni samostalnost u odlucivanju, vec sve finansira EB i svetska banaka.
Mozda i ja gresim... :kk: :sesir:
 
Sigurno nam eb i svetska banka ne određuje ti potrebno da idu.

Uostalom, ulicu kroz kukuruz su kinezi finansirali

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Dokle se stiglo sa radovima? Da li ce uskoro otvaranje deonice Dobanovci-Ostruznicki most?
 
MilisaV":2zx7cyrl je napisao(la):
Sigurno nam eb i svetska banka ne određuje ti potrebno da idu.

Uostalom, ulicu kroz kukuruz su kinezi finansirali

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока

A zasto ?
Zato sto EB takve umotvorine i ne finansira.
Da li je nasa potreba da AP BG-TM die pored gradica od 25000 st a ne pored grada od 125000 ?
Ja mislim da nije.Ali , to je E - 70 i time u igri za EB Kredit bez koga tog puta nema.
 
Sta se desava sa obilaznicom ,dali su prikrajcili deonicu dobanovci-ostruznica ?
 
večeras sam primetio da su od Ostružničkog mosta počeli s montiranjem bandera za osvetljenje, stigli su do onog prvog traktorskog nadvožnjaka, e sad dali će cela deonica do surčinske petlje biti osvetljena ili samo ovaj deo bliže mostu videćemo...
 
Juče prođoh tom deonicom.

Stubovi za rasvetu stigli su skoro do Surčina.
Završni sloj asfalta ide oko 400m od mosta pa sve dokle su postavljene bandere.
Ispod surčinskog nadvožnjaka spremno za asfaltiranje kao i kod OMV pumpe.
 
.
Petak, 13-ti, oko 14.30h.

Početna pozicija - devijacija posle OMV pumpe:
Pogledajte prilog 60
Pogledajte prilog 59
Pogledajte prilog 58
Pogledajte prilog 57
Pogledajte prilog 56

... prema Bataji:
Pogledajte prilog 55
Pogledajte prilog 54
Pogledajte prilog 53
Pogledajte prilog 52
Pogledajte prilog 51

Surčinski nadvožnjak:
Pogledajte prilog 50
Pogledajte prilog 49
Pogledajte prilog 48

... naravno gde bi Srbin da ne krši propise.

Prema OMV-u:
Pogledajte prilog 47
Pogledajte prilog 46
Pogledajte prilog 45
Pogledajte prilog 44
Pogledajte prilog 43
Pogledajte prilog 42
Pogledajte prilog 41

... i prema Ostružnici:
Pogledajte prilog 40
Pogledajte prilog 39
Pogledajte prilog 38
Pogledajte prilog 37
Pogledajte prilog 36
Pogledajte prilog 35

Na parkingu posle servisnog nadvožnjaka:
Pogledajte prilog 34
Pogledajte prilog 33
Pogledajte prilog 32

Na novoj trasi, posle servisnog nadvožnjaka:
Pogledajte prilog 31
Pogledajte prilog 30
Pogledajte prilog 29
Pogledajte prilog 28
Pogledajte prilog 27

Sa nadvožnjaka:
Pogledajte prilog 25
Pogledajte prilog 24
Pogledajte prilog 23
Pogledajte prilog 22
Pogledajte prilog 21

... i prema Surčinu:
Pogledajte prilog 20
Pogledajte prilog 19
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16

Sa sledeće stajanke prema Surčinu:
Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12

Idemo dalje prema Surčinu:
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8

Na krivini kod groblja:
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4

OMV pumpa, i dalje odsečena od sveta:
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1


Ovo je verovatno poslednji izveštaj sa ovog gradilišta. Kraj je vrlo blizu :)
 
Hvala Vlasto sjajne fotke.

Hteo bih da te zamolim da obavezno fotografije sa dodaj.rs prebacis na neki drugi pic share sajt posto dodaj.rs prestaje sa radom krajem novembra i sve fotografije ce nestati.
 
Igor":1s99u4rr je napisao(la):
Hvala Vlasto sjajne fotke.

Hteo bih da te zamolim da obavezno fotografije sa dodaj.rs prebacis na neki drugi pic share sajt posto dodaj.rs prestaje sa radom krajem novembra i sve fotografije ce nestati.

зна ли се што?
 
Nisu postavili objasnjenje zbog cega. Verovatno finansijske prirode. Inace mislim da nisu trebali da omoguce upload od momenta kada su najavili gasenje sajta ali to je njihova uredjivacka i poslovna politika na koju ne mozemo uticati.
 
Jesu li oni završili deonicu Dobanovci Ostružbica?
 
Utorak, 22 decembar, oko 12h.

Početak - devijacija kod petlje:
Pogledajte prilog 28
Pogledajte prilog 27
Pogledajte prilog 26
Pogledajte prilog 25
Pogledajte prilog 29

Sa Surčinskog nadvožnjaka:
Pogledajte prilog 24
Pogledajte prilog 23
Pogledajte prilog 22
Pogledajte prilog 21
Pogledajte prilog 20
Pogledajte prilog 19
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16

Svašta se koristi da se prebrode prepreke:
Pogledajte prilog 15

.. a neki su platili skupu cenu:
Pogledajte prilog 14

Kod servisnog nadvožnjaka:
Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8

OMV pumpa je povezana na novu traku:
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5

Ostalo je da se od pumpe do petlje urade kaskadni odvodi za kišnicu, spoje glavni odvodni kanali sa obe strane pumpe
i uradi jedan deo oplate kanala posle pume:
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1


Iz priloženog se vidi da netje da može da bude gotovo za 8 dana.
Na novoj deonici nije montiran ni metar bankine.
Na staroj ista je u prekidu na više mesta.
Treba odraditi i horizontalnu signalizaciju.
.
 
Vrh