Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Одакле ти информација да су стубови од претходно напрегнутог бетона? То појефтињење од 2-3 пзта можда важи за хоризонталне или лучне бетонске конструкције али не и стубове који превасходно примају силу протиска.
 
Hm,mozda je laicko pitanje ali sta znaci ovo rasciscavanje terena na poslednjim slikama,blizu zeleznicke pruge,sta se tu gradi?
 
Nisi pazio na času. . . petalja u obliku deteline :laugh:
 
nije detelina nego je oblika kao ostružnička petlja na obilaznici.
 
110815-OBIL-01.jpg
 
После реконструкције Р267 направљена је нова деоница која спаја Р267 са обилазницим, претпостављам да је ово почетак градње мреже сервисних саобраћајница. Отприлике овде се налази
put.png
 
Nikakve servisne saobracajnice kroz tajkunske njive ne treba graditi. Tajkuni su dovoljno profitirali prodajom zemljista za gradnju. Necu da ulazim u to kako su stekli te oranice, to je posao istraznih i drugih organa, ali ukoliko svoje njive zele da prodaju kao opremljene parcele sa prilazom, onda nek ih iz sopstvenih izvora i opremaju.
Grad i drzava imaju puno precih investicija od "servisnih saobracajnica".
Nego, mene zanima zasto se stalo sa izgradnjom obilaznice???
Jos "onomad" uoci zadnjih republickih izbora je bilo hvalisanja kako su uspeli da ustede znacajna sredstva i kako se se paralelno sa nastavkom gradnje u pravcu B. Potoka poceti i druga traka od Dobanovaca ka Savi. Od svega toga naravno nista, na obilaznici se ne izvode nikakvi radovi osim na petlji kod Batajnice gde se posao radi brzinom puza...
Koliko je meni poznato obilaznica je deo koridora 10 i to najoptereceniji deo, ali nikako da dobije kakav takav peioritet za izgradnju.
Ima li kraja ovom mrtvilu i ucmalosti??? Treba li da kao pre 50-60 godina organizujemo radne akcije? Ako nema drugog nacina nek se raspise poziv, evo ja cu da idem da lopatam, kopam, nabijam, ravnam, armiram, samo da se vec jednom pokrenemo sa mrtve tacke!


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Sta se desava sa petljom Orlovaca ? Dali su krenuli sa kompletiranjem ?
 
Ljudi,jedno pitanje. Mozda je i bilo govora o tome u ovoj temi,al ajde da pitam. Hoce li se graditi drugi most preko Save kod Ostruznice na obilaznici?
 
Hoce i to je deo kredita od Ebrd..ili se pregovara a mozda i uskoce Kinezi.. :kafa:
 
Postoji li neki planirani datum kada bi trebala poceti njegova izgradnja?
 
Ne. Bojim se da su prethodni postovi bili previše optimistički po tom pitanju. Mislim da se o tom pitanju čak ni ne pregovara trenutno. Tako da u narednih par godina ne treba očekivati nikakve vesti o tom delu obilaznice.
 
Naravno da ne treba ocekivati, jer je to volja tajkunsko politickog lobija.
Na taj nacim ce se lakse opravdavaju suludu varijantu ulaska autoputa iz Pozege levom obalom Save... :kafa:
 
Nedavno ministar Antić reče na tv ,da će se uskoro raditi driga traka do Ostružnice sa mostom..
 
2012":2riwwe2e je napisao(la):
Nedavno ministar Antić reče na tv ,da će se uskoro raditi driga traka do Ostružnice sa mostom..

Isti onaj ministar koji je pre 4 dana izjavio da je u 2013. u Srbiji izgrađeno 58,1km autoputa?!?!?

Pametnome dosta.
 
To je prica koju sporadicno cujemo jos od proslih republickih izbora...
Paradoksalno, potez od Dobanovacke petlje do Ostruznickog mosta je delimicno odradjen, tacnije osim samog mosta tu nema preteranog posla. Jos u vreme Milosevicevog rezima je nasuta druga traka za taj potez, kao i stubovi za most ako se ne varam...
Verujem da ce, ako se raspisu republicki izbori, ovaj potez biti ekspresno zavrsen , bar do mosta... Stara skola, vec vidjeno vise puta...
 
Стубови за сам мост су изграђени кад и за овај садашњи, ево пар слика из јула 2011.године, а снимио сам код насипа "Галовица":

-правац према самом Остружничком мосту односно према Остружничкој петљи




Стубове за другу траку прилаза мосту и од моста треба још да се изграде, сликано у правцу аутопута Београд-Шид. Мислим, колико сам бројао, да треба да се изгради по 16 стубова пре и после моста, а који треба још да се гради:
 
18.12.
Plasim se da ce sledeca foto-avantura morati da saceka ili prolece ili debeli minus jer slikati po ovom blatu ravno je samoubistvu sa predumisljajem.

1.jpg


2.jpg


e odavde krece igranka,u toku su zemljani radovi za buduci bat. bulevar,

3.jpg


ova traka obelezava parcele koje su sporne

4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


takodje se i na ovoj slici u desnom uglu vidi kako sporna parcela sprecava da se radi pun profil

12.jpg


13.jpg


poceli su zemljani radovi i ka toplani

14.jpg


15.jpg


16.jpg


i ovde ima spornih parcela

17.jpg


18.jpg


19.jpg


20.jpg


21.jpg


22.jpg


ovuda bi trebalo da se provuce bat.bulevar (pored toplane)

23.jpg


24.jpg


i evo najzad ostalo je jos par dana do spajanja sa vec zavrsenim putem iz pravca Dobanovaca

25.jpg


26.jpg


27.jpg


28.jpg


29.jpg


30.jpg


31.jpg
 
Ekstra fotke, plus od mene! Ne daj se Jankauskas. Može to i po blatu samo treba čizme dobre ili ako smrezne a nema snega.

Nažalost opet po starom neke stvari.

Krade se oprema za osvetljenje iz trafostanica. :violina:
Ovo je prevršilo svaku meru. Ovo je za metodu - Kill at the site! :rant:
Oće li država da stane na put ovome?
Jel treba da doćekamo da nam i batajanička petlja bude očerupana?
 
@laki72 prijatelju dao sam ti plus za onaj post od 13. dao bih ti 10 da mogu

morao sam da naglasim, posto za slike standardno ostavljam pluseve i to smatram normalnim, ali ovamo si rekao sve sto bih i ja rekao

kako bese jedan vijadukt je otvoren pred izbore kolko bese meseci pre roka 8, a drugi ce da kasni ako je tako evo vec10 meseci, u opste mi nije jasno jel postoje rokovi ili ne. Jer da su ovako svo vreme radili drugi vijadukt kao sto su pred sam pocetak zime ubrzali on bi vec bio gotov a petlju necu da komentarisem, samo cu reci "koridor 11" rade na spornoj zemlji pod zakupom a ovde kao ne moze. Sa jedne strane imamo Panevrpski koridor X, saobracajni koridor najveceg ranga a ne moze a sa druge strane izmisljeni koridor a tu itekako moze.

Da je RTS slobodni medij, u dnevniku bi trebalo podsetiti ove iz MBA na izjavu njenog direktora od 3. maja. 2012. godine

"Direktor firme "MBA Miljković", Branko Miljković je rekao da su srpske firme dokazale da mogu da rade na tako velikim projektima i da su završile posao osam meseci pre predviđenog roka."

Mora da su 2 gradjevinske sesone odradili u nekom drugom paralelnom univerzumu posto su ovde uradili za to vreme kolko i za 1 MESEC, uzmimo april za primer, pred izbore odrzane pocetkom maja. 2012.
 
@edgeman

tek sad videh poruku jer pisah prethodnu

Nista posto nase vlade vole vise uredbe od zakona, nek donesu uredbu da se takve kradje na autoputu i zeleznici kao i telekomunikacionoj infrastrukturi smatra za akt TERORIZMA i kao prema takvom da se primenjuju adekvatne metode represije i sile i kaznena politika. Dok ne pogine neko dete od nekog ministra ili se neki putnicki voz surva sa nasipa nece niko reagovati od politicara a kolko vidim narod ima visok prag osetljivosti na ovakve stvari, nikoga nista licno ne dotice sto ima uticaj na siru drustvenu zajednicu dok se ne desi njemu licno ili nekom njemu najblizem.
 
Kakav tek idiotizam ovo sa zemljanim radovima. Rade po kineskoj metodi - autoput oko zgrade. Znači imamo sporne parcele za bulevar i za rampe. I onda će da zbrze. Ovamo tampon slegao ovamo nije isl. Ovo sve poskupljuje radove zbog spore birokratije.

Probleme postoje i na već izgrađenoj trasi batajničkog bulevara u Batajnici. Potrebno je pomeriti trafostanicu i onaj kanal za remont lokomotiva ili vagona, skinuti jedan sloj asfalta i presvući sve novim i ujedno pokrpiti rupe i neravnine.
 
onaj kanal za remont lokomotiva ili vagona moze slika ovoga ili bing lokacija o cemu se radi
 
Vrh