Nikakve servisne saobracajnice kroz tajkunske njive ne treba graditi. Tajkuni su dovoljno profitirali prodajom zemljista za gradnju. Necu da ulazim u to kako su stekli te oranice, to je posao istraznih i drugih organa, ali ukoliko svoje njive zele da prodaju kao opremljene parcele sa prilazom, onda nek ih iz sopstvenih izvora i opremaju.
Grad i drzava imaju puno precih investicija od "servisnih saobracajnica".
Nego, mene zanima zasto se stalo sa izgradnjom obilaznice???
Jos "onomad" uoci zadnjih republickih izbora je bilo hvalisanja kako su uspeli da ustede znacajna sredstva i kako se se paralelno sa nastavkom gradnje u pravcu B. Potoka poceti i druga traka od Dobanovaca ka Savi. Od svega toga naravno nista, na obilaznici se ne izvode nikakvi radovi osim na petlji kod Batajnice gde se posao radi brzinom puza...
Koliko je meni poznato obilaznica je deo koridora 10 i to najoptereceniji deo, ali nikako da dobije kakav takav peioritet za izgradnju.
Ima li kraja ovom mrtvilu i ucmalosti??? Treba li da kao pre 50-60 godina organizujemo radne akcije? Ako nema drugog nacina nek se raspise poziv, evo ja cu da idem da lopatam, kopam, nabijam, ravnam, armiram, samo da se vec jednom pokrenemo sa mrtve tacke!
Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2