Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Dobro dosao na bb sto duze ostao zelim lijepo vrijeme bez vjetra slikama se nadam
 
pa250132.jpg


pa250133.jpg


pa250134.jpg


pa250135.jpg


pa250136.jpg


pa250137.jpg


pa250138.jpg


pa250139.jpg


pa250140.jpg


pa250141.jpg


pa250142.jpg


pa250143.jpg


pa250144.jpg


pa250145.jpg


pa250146.jpg


pa250147.jpg


pa250148.jpg


pa250149.jpg


pa250150.jpg


pa250151.jpg


pa250152.jpg


I za kraj ostavljam suvenir koji sam pronasao na gradilistu ,

pa250153.jpg
 
Sve je lepo ali ocu silaznu rampu is pravca NS u Batajnici. Ova rampa je najveći prioritet kako bi se smanjile gužve i oni imaju problem sa njom. kako bi mi olakšala putovanje do posla i obilaženje Batajnice. Jankauskas kao i obično dobija :kk: od mene za reportažu.

Aktivirali su radove na zemlji. Prilazi južnom pomoćnom nadožnjaku se rade uveliko.
Mislim da ih Planum radi ali nisam siguran. Samo ako bude neke koristi od toga dok ne počnu snegovi tj. bar da puste jedan deo a pokodak bi bio ona silazna rampa.
 
Pa vest i nije tako nova, a nije ni potpuno tacna. Naime, tuneli nisu u mraku vec neko vreme, ali u njima je ukljucena svaka 10-ta svetiljka... pretpostavljam da izvodjacima i isporuciocima opreme nije jos uvek placeno pa je zato takvo stanje.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Radjena je zamena pokradene opreme i vrsena su funkcionalna ispitivanja sistema za kontrolu i nadzor saobracaja, protipozarnih i protivprovalnih sistema (u jednoj tunelskoj cevi). Sledeca faza je povezivanje sva 4 tunela, sa sistemom za nadzor ostruznicke petlje i Gazele sa komandno-kontrolnim centrom Gazela.

Sa testiranja u tunelu Zeleznik
 
@Nikolaj

Kako ti se cini u praksi osvetljenje u tunelu Zeleznik i Lipak. Prilikom poslednjeg obilaska tj dok su trajali radovi radilo je samo ovo "pomocno" svetljenje ili mozda nije pomocno pomocno posto se je po zavrsetku radova 2008 takodje ono bilo u funkciji.

http://www.beobuild.rs/visuals/data/med ... GOB-60.jpg
http://www.beobuild.rs/visuals/data/med ... GOB-65.jpg

Takodje i fotke sa obilaska po otvaranju tunela 2008god
http://www.beobuild.rs/visuals/data/med ... BLZ-08.jpg

Pitanje je da li su sada postavljene nove lampe koliko bi rekao na fotografiji duze tj vece nego ove ranije sto sam okacio fotke

tunel.jpg
 
Na zalost, slikao sam u pokretu pa mislim da su reflektori samo "razvuceni" zbog odbljeska. Ako pogledas one u daljini deluju kao i oni koji su bili. Nisam bio tokom radova vec samo tokom ispitivanja i to vise u onoj kucici pored nego u samom tunelu. Ono sto je definitivno jeste da je zaista dobro osvetljen (ne bljesti ko terazijski, al mene terazijski nekad zaslepi).
 
Nema na cemu , nego zaboravio sam da sa vama podelim par informacija,
za 20-k dana planiran je zavrsetak strane ka Dobanovcima,a onda sledi rusenje starog nadvoznjaka,
e tu postoje par problema,kako rekose gradjevinci prvi problem je taj sto se ne zna ko je vlasnik istog jer taj nadvoznjak je gradila drzava i pri tom nije izvrsila tehnicki prijem i objekat nema upotrebnu dozvolu tako da tu postoji pravni problem,
2.problem je taj sto jos uvek nisu resili gde ce preusmeriti saobracaj sa B.druma tj ulice Majora Z.R.takodje vlasnik zemlje gde bi trebalo da se rade silazno ulazne rampe(NS-DOB.)jos uvek ucenjuje sa nebuloznim potrazivanjima.
Samo da se ogradim od ovih informacija jer izvor mi je bio jedan od radnika a neko zvanicno lice.
 
Svaka čast Jankauskas. + od mene.
Kakav pravni problem? Nema upotrebnu dozvolu, nije bezbedan(što nije daleko od istine) -> ruši. Samo treba neko da iz vrha pogura malo to. Ubijaju nas sa tim pravnim problemima. Da treba nekom nesrećniku bespravno podignuta kuća ili lokal da se sruše onda to ide brže a kad je država gradila onda zateži. To dok neko stavi potpis ovde negde u svetu bi beton već bio samleven za podlogu isl. a armatura u čeličani na topljenju.

Ja svako jutro idem kroz Batajnicu bespotrebno zbog toga što neko tvrdi pazar. Isplatiti mu cenu zemlje po kategoriji i to je to.
Ako neće treba ga gurnuti u aps zato što opstruira projekat od vitalnog značaja za mesto, region i državu. On ima pravo da to radi ali ne treba da ispaštamo svi mi zbog njega. Država treba oštrim zakonima da spreči ovakve stvari.

Trošim gorivo badava. Punto mi ima potrošnu 5,7-5,9l zbog njega(kolone) a mogao bi da ima 5-5,5l a gde je još vreme i izbegavanje gužvi. Svi trpimo zato što neko ne da ~3ha zemlje i ucenjuje državu.

Nego ovih ~3ha nije ništa šta tek treba da urade za spoj i novi batajnički bulevar. Već vidim u najavi prvipremeno rešenje tako što će se ispod nadvožnjaka od bat. druma izvući put ka rampi od ~200m i prakrično kopirati rešenje Šimanovačke petlje gde se put ka Krnješevcima spaja na rampu (koja ima prednost) a ova dva nadvožnjaka će premoštavati praznu trasu budućeg puta.

Batajnička glavna ulica neće izdržati još mnogo. Već je ispucalo asfalt i potrebno je ponovno asfaltiranje. Najbolje bi bilo kada bi od nadvožnjaka do pumpe uradili 2+2 za šta realno ima prostora ali nema se para izgleda. Možda jednog dana kad postane opština ako ikad postane.
 
Nesreća u Rakovici, ima stradalih
Izvor: Beta, Tanjug

Beograd -- Jedan mladić (20) je poginuo, a dva muškarca su povređena u saobraćajnoj nesreći koja se jutros dogodila u tunelu u Rakovici, na novoj obilaznici oko Beograda.

U zdravstvenu ustanovu prevezena je i jedna desetomesečna beba, rečeno je Tanjugu u Informativnoj službi MUP-a.

"Lekari su pokušali reanimaciju na licu mesta, ali nazalošt prema kasnije pristiglim informacija, dvadesetogodišnji mladić je preminuo", rekla je portparolka beogradske Hitne pomoći Nada Macura.

Nesreća se dogodila oko 9.20 časova na mestu koje se nalazi oko 500 metara ispred tunela Straževica, odnosno na izlazu iz tunela ka magistrali, a u njoj su učestvovala tri putnička vozila i tegljač "Beograd puta".

Najpre su se direktno sudarili putničko vozilo "opel astra" i tegljač, oba vozila beogradskih tablica. Na licu mesta preminuo je vozač "opel astre", a povređeni su vozač i suvozač iz teretnog vozila i prevezeni u Urgentni centar.

Na tegljač, koji se iskrenuo od siline udarca, naleteo je "sitroen sara", borskih registarskih tablica, a iz toga vozila je jedna 10-mesečna beba prevezena u zdravstvenu ustanovu.

Potom je naletelo i treće vozilo marke "tojota", beogradskih tablica, ali u njemu nije bilo povređenih osoba.

Trenutno je kompletna obustava saobraćaja na celoj toj deonici u oba smera, a uviđaj je u toku, istakli su u Informativnoj službi MUP-a.
 
pretpostavljam da se nesreća dogodila na ukrštanju obilaznice i kružnog puta.
 
Lepo napreduju, samo će ih sneg ako padne odnedelje malo omesti. Valjda neće mnogo da naveje tako da bar završe ovaj pravac ka Dobanovcima do nove godine a i ovaj drugi nadvožnjak kompletno iznad budućeg novog bulevara.
 
04.12.
pc040132.jpg


pc040133.jpg


pc040134.jpg


pc040135.jpg


pc040136.jpg


e ovde sam nahebao kao zuti , upao sam u blato i jedva sam kasnije ocistio patike i trenerku

pc040137.jpg


pc040138.jpg


pc040139.jpg


pc040140.jpg


pc040141.jpg


pc040142.jpg


pc040143.jpg


pc040144.jpg


pc040145.jpg


pc040146.jpg


pc040147.jpg


pc040148.jpg


pc040149.jpg


pc040150.jpg
 
живо ме занима да ли су и колико поскупели пројекат овакви стубови.... много су лепи! пре свега зато што су другачији а елегантни! мислим да би свуда требало да се праве или овакви или свуда неки другачији, лепи...као на петљи радничка
 
drum1":2kxzmq8q je napisao(la):
живо ме занима да ли су и колико поскупели пројекат овакви стубови.... много су лепи! пре свега зато што су другачији а елегантни! мислим да би свуда требало да се праве или овакви или свуда неки другачији, лепи...као на петљи радничка
Иако немам података о правим ценама, ово би требало да појефтини, а не поскупи радове. У питању је преднапрегнути бетон, који може са 2-3 пута мањом масом бетона имати исту снагу и носивост као обичан армирани бетон.
 
Vrh