Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

и треба да се уради ренумерација путева. и лепо, А1 је Е-75, а не као раније да пут 1 буде бивши Братства и јединства. оно што би исто требало урадити, ако се буде правио АП до Вршца, да он буде А3, тако да и Е-70 кроз Србију има један број
 
JohnnyLee":2dvafpra je napisao(la):
јесте ли знали за ово?


страва. нисам знао.. оно што је добро је што се нпр из хрватске наставља А3 до бг. Било би добро да се сви настављају тј да постоји неки међународни систем номенклатуре (ако не постоји).

А сад ово значи да се мењају сви М-21 итд? Није ми јасно баш чему то... Видим да је неко брљао већ по гугл мепсу али би у св сл то требало сада свуда испромењати

Нисам саобраћајни инжењер, што ми у потпису и пише.
 
drum1":2xxgnasw je napisao(la):
страва. нисам знао.. оно што је добро је што се нпр из хрватске наставља А3 до бг. Било би добро да се сви настављају тј да постоји неки међународни систем номенклатуре (ако не постоји).

Pa sistem medjunarodne nomenklature su ti E putevi: E-70, E-75, itd.

http://en.wikipedia.org/wiki/Internatio ... ad_network

Ali da, slazem da nije lose da isti autoput sa obe strane granice ima istu oznaku, kada je vec to isti put (gradjen pre nego sto je tu bila granica) i kada se vec koriste iste oznake (Ax).
 
Da, ispalo je tako sa A3, ali to nije namera vec koincidencija.
Inace Madjari su svoju obilaznicu 'krstili' M0 i to je po meni logican potez koji bi i mi trebali da uradimo jer je to prsten ili poluprsten kojim povezujemo jedan isti autoput na dva kraja Beograda (A1 Batajnica i A1 B. Potok), ali i dva razlicita autoputa (Recimo A2 i A3).

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Slazem se sa Lakijem, obilaznica da bude A0 ili A1, i od nje da se dalje nabrajaju AP-ovi.
 
@Goje
Kako si lepo, kratko, jasno i bez grubih i ruznih reci opisao nasu stvarnost...

Ogroman +

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
hazard":2j6d1vv9 je napisao(la):
drum1":2j6d1vv9 je napisao(la):
страва. нисам знао.. оно што је добро је што се нпр из хрватске наставља А3 до бг. Било би добро да се сви настављају тј да постоји неки међународни систем номенклатуре (ако не постоји).

Pa sistem medjunarodne nomenklature su ti E putevi: E-70, E-75, itd.

http://en.wikipedia.org/wiki/Internatio ... ad_network

Ali da, slazem da nije lose da isti autoput sa obe strane granice ima istu oznaku, kada je vec to isti put (gradjen pre nego sto je tu bila granica) i kada se vec koriste iste oznake (Ax).

Чему онда те ознаке? Зашто не оставимо Е-70, као и до сада?
 
Ostaju E Evropske oznake, ali postoje i nove A nacionalne oznake.


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
drum1":32chnx7v je napisao(la):
Чему онда те ознаке? Зашто не оставимо Е-70, као и до сада?

Pa pod jedan, E oznake ne pokrivaju sve moguce puteve vec samo odredjene glavne pravce. Nema svaki autoput, a kamoli lokalni ili regionalni put, u Evropi E oznaku. Mnogi ih imaju, ali ne svi. U Srbiji npr. imas 7 E puteva - daleko manje nego sto je ukupni broj puteva. E put je put koji je vazan evropski pravac. Mi mozemo da imamo neki autoput koji je jako bitan za nas na lokalnom nivou, ali da nije bitan na evropskom nivou, pa samim tim ne bi imao ni E oznaku.

Pod dva, E put nije nuzno autoput. E put je, kao sto rekoh, neki vazan evropski pravac. E put moze biti autoput, motoput, ili magistrala. Vecina onih najglavnijih E puteva danas jesu autoputevi, ali nisu svi. Zato postoji potreba za tim A oznakama koji ti govore da se radi o (postojecem ili buducem) autoputu.
 
Batajnica , 07.02.2014.
I dalje ne markiram pozicije sa kojih fotografisem.

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


16.jpg
 
Jankauskas +1 :)
eto nije zamrlo gradilište , ima fotka sa radnicima
 
Tri nova mosta u Beogradu do 2020.
"Večernje novosti" | 09. 02. 2014. - 10:08h | Foto: N. Marković - Ilustracija | Komentara: 0

Do kraja ove decenije u prestonici će biti izgrađena još tri mosta, pišu "Novosti". Pored mosta Zemun-Borča, u planu su i most kod Vinče i most za metro.
237546_most-zemun-borca-065-foto-nebojsa-markovic_f.jpg

Tri nova mosta u Beogradu do 2020.

Vozači u Beogradu, za prelazak sa jedne na drugu obalu Save i Dunava, zasada koriste pet mostova - Most na Adi, Gazelu, Stari savski most, Brankov i Pančevački most, a prema planovima u vezi sa nastavkom izgradnje kapitalnih saobraćajnih projekata, dobiće još tri.



Nedavno je postavljen i poslednji betonski segment mosta između Zemuna i Borče, koji će biti otvoren za saobraćaj do kraja godine, a već je najavljena izgradnja novog mosta u Vinči, u sklopu obilaznice oko Beograda.

Ukoliko se obistine najave članova Privremenog organa grada, i u naredne četiri godine počne izgradnja metroa, staro jezgro i Novi Beograd će spojiti još jedan most, tik pored Brankovog.

Francuska kompanija "Ežis" uradila je studiju i dala predloge, a realizacija beogradskog metroa podeljena je na dva dela.

Prva faza - definisanje koncepta metroa, završena je, sledi druga faza - izrada idejnog projekta, objašnjavaju u "Ežisu".

Kao što je ranije predviđeno, prva linija će ići od Ulice Aleksandra Dubčeka u Zemunu do raskrsnice Bulevara kralja Aleksandra i Ustaničke, gde se trenutno nalazi tramvajska okretnica.

Na novobeogradskoj strani trasa metroa će ići pored Energoprojekta, Bulevarom Zorana Đinđića, pored Arene, ka Brankovom mostu, gde je predviđena izgradnja još jednog mosta pored Brankovog, nizvodno, na koji bi se nastavljao tunel čiji će ulaz biti ispod spomenika u parku na Kosančićevom vencu.

Ministar saobraćaja Aleksandar Antić nedavno je najavio da je planirano da se u budućnosti izgradi još jedan most preko Dunava, kod Vinče, i da će tek onda u potpunosti biti izmešten teretni saobraćaj iz Beograda. On je napomenuo da će Ministarstvo finansirati izradu tog projekta, koji je deo beogradske obilaznice.

Novi most na Dunavu kod Vinče trebalo bi da bude železničko-drumski, dužine između 2.100 i 2.200 metara i širine najmanje 30 metara, sa drumskim trakama od po devet metara.

Izgradnja bi trajala oko tri godine, a imao bi izuzetno važnu ulogu u prevozu robe. Most će biti neka vrsta sabirnog centra za više domaćih i evropskih saobraćajnica.



Roba koja stiže preko magistralne pruge Beograd - Bar imaće izlaz za sever Evrope preko Vinče i Pančeva. To isto važi i za transportne tokove koji vode iz Bugarske i Grčke ili Nemačke i Austrije. Njime će biti skraćen prevoz, što će doprineti tome da se troškovi transporta smanje, a Beograd će biti pošteđen tranzitnog saobraćaja.



Izgradnja južnih pristupa Mostu na Adi je privedena kraju, a glavni radovi su završeni sa zvaničnim otvaranjem svih pravaca na Radničkoj petlji prošle godine. Na red je došlo uređenje i ozelenjavanje.



Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda pri kraju je postupka za izbor izvođača na uređenju i ozelenjavanju terena oko petlje Hipodrom. Radovi uključuju pripremne i zemljane radove, sadnju sadnica, podizanje travnjaka, a posle uređenja i jednogodišnje investiciono održavanje tog zelenila. Rok za završetak radova je 65 dana od uvođenja izvođača u posao.



Rekonstrukcija Pančevačkog mosta je započeta pre šest godina, a posle duže pauze trebalo bi da bude nastavljena u martu, za kada je najavljen početak radova na postojećoj pruzi i izgradnja drugog koloseka od mosta do stanice "Pančevo - Glavna".

Premošćavanje reka je od velikog značaja za srpsku prestonicu jer će, osim većeg izbora saobraćajnih veza, omogućiti i bolju protočnost vozila, s ozbirom na to da broj automobila svake godine raste.
Извор: http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/441253/Tri-nova-mosta-u-Beogradu-do-2020


Занимљиво да нико годинама не помиње сектор Б6. Ево, чак пре ће причати о мосту код Винче, него о нечему што је заиста неопходно брзо изградити...
 
ѕаборавили су да спомену и мост код остружнице на београдској обилазници. то је 4 моста.
 
Pripreme za izgradnju mosta preko Dunava kod Vinče - Nacrt plana na javnom uvidu
Ponedeljak, 10. 02. 2014.|16:01 | Izvor: eKapija
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... va-kod-Vinče-Nacrt-plana-na-javnom-uvidu

obilaznicamostvinca10021.jpg


Komisija za planove Skupštine grada Beograda utvrdila je Nacrt plana detaljne regulacije za deo autoputske i železničke obilaznice oko Beograda (autoputska deonica Bubanj potok – Vinča – Pančevo, železnička deonica Beli potok – Vinča – Pančevo), sa drumsko-železničkim mostom preko Dunava, gradske opštine Voždovac i Grocka sa Izveštajem o strateškoj proceni uticaja predmetnog plana na životnu sredinu.

Plan će biti na javnom uvidu u zgradi Gradske uprave grada Beograda u Ulici 27. marta 43-45 (sala 2 u suterenu) i u gradskoj opštini Grocka u Bulevaru oslobođenja 39, od 10. februara do 14. marta, svakog radnog dana od 9 do 18 časova.

Javna sednica Komisije za planove Skupštine grada Beograda održaće se u zgradi Gradske uprave grada Beograda u Ulici 27. marta 43-45 (sala 2 u suterenu) 8. aprila u 13 časova. U toku javne sednice, sva prisutna fizička i pravna lica koja su podnela primedbe u vezi s Nacrtom plana u pisanom obliku mogu ih obrazložiti pred članovima komisije.

Primedbe na planirana rešenja, u pisanom obliku, mogu se dostaviti Sekretarijatu za urbanizam i građevinske poslove preko pisarnice u Ulici 27. marta 43-45 najkasnije do 14. marta.
 
Već. Pozitivno sam iznenađen

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Комплет документација, укључујући слике одозго и још доста додатних, може да се прузети одавде. Има око 500МВ материјала, па скините и уживајте :)
 
Evo da kažem i ja koju.

Što se tiče Banatske strane, nije loše. Dobro je što će i Pančevo da dobije obilaznicu koja spaja sva tri puta ka istoku, tj. ka Smederevu, Kovinu i Vršcu.
Ne sviđa mi se pozicija petlje Starčevo, ali pretpostavljam da je tako rešeno iz finansijskih razloga, da bude samo jedna veća petlja.
Dobro bi bilo da Pančevo dobije jednog dana i neku severnu obilaznicu, ali...

Sa druge strane, žao mi je što je ovaj projekat dobio prednost u odnosu na deonicu SMT koju ja priželjkujem, od Ade Huje do autoputa, koja je drastično jeftinija i ne zahteva most. Ali sa druge strane ni ne rešava obilaznu prugu.
Što me dovodi do motiva, a to je famozni Beograd na vodi, od kog će možda zaista nešto i biti ako se ovo brzo realizuje.
 
Видим, два километра аутомобилских тунела... Колико милијарди евра? :D
 
Vrh