@Jankauskas
   +1    
 
 
Bice interesantno videti kako ce u stvarnosti (sa papira u delo) biti urađeno isključenje iz pravca NS na stari (NS) Batajnički  put 
upravo zbog vrlo skučenog prostora između nadvožnjaka sa jedne i postojećih kuća sdruge strane  
a sada se liju  stubovi  po sredini dosadašnjeg silaznog puta 
Takođe baš me zanima kakav su planirali  drenažni sistem, duž i okolo  petlje, i kako će funkcionisati 
jer nakon dubine manje od 1 metra oranice,  nalazi se vrlo veliki sloj ilovače
 koja baš i ne propušta vodu (zato su postojale mnoge ciglane na tom terenu).Putna podloga je pesak izolovan platičnom crnom folijom . Pesak na vodi baš i nije stabilan, mada tako je urađena i petlja kod Krnjače teren jeste sličan ali nije isti
Tamo  za razliku od Batajnice ima dosta okolnih starih kanala (pecao sam na nj. kedere kao dete ) Postaje sve interesantnije i interesantnije
Edit
Pamtim da je na početnim stranam ove teme  bilo priče oko podvodnosti terena  iznetim primerom iz Krnjače
ali terenen nije isti samo liči a Jankauskas je vec u predhodnoj  reportaži - postu dokazao različitost u problemu sa vodom