Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

И те како има додирних тачака за обилазницом. Изгледа да ће све више бити оваквих протеста. Један од доказа да мост код Винче треба почети градити што пре.

Protest poljoprivrednika u Vinči zbog visoke cene prevoza preko reke
Preko 40 voćara i povrtara na traktorima, protestovalo je ispred skele u Vinči, zbog, kako kažu, previsoke cene prevoza preko reke, koju plaćaju da bi se prevezli do banatskih sela, gde su im povrtnjaci i voćnjaci.
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/31...a-u-Vinci-zbog-visoke-cene-prevoza-preko-reke

Иста вест и у Новостима, само мало различите бројке :D
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:372604-Smederevski-put-Blokirali-ulaz-u-gradsku-deponiju
 
Њима Винчански мост не би значио пуно јер трактори не смеју на аутопут, а прва петља са банатске стране је тек између НИС-а и Старчева.
 
Nek se onda samoorganizuju i kupe skelu ili tako nesto.Ocigledno da nema vajde za njih od mosta.
 
Потпуно глупа ствар што са обилазнице не можеш да се искључиш ка Сремчици (на излазу из Железника)
 
@bosko
Слажем се. По мени треба да буде и код Раковице и код Авалског пута. А касније и на Смедеревском путу. Не знам да ли је то густо за обилазницу и дали захтева већи профил.
 
Batajnica 30.03.
Zbog nocasnje kise nisam bio u mogucnosti da odem i do pruge,tako da sam se fokusirao na radove oko starog nadvoznjaka.

p3300429.jpg


p3300430.jpg


p3300431.jpg


p3300432.jpg


p3300445.jpg


p3300433.jpg


p3300434.jpg


p3300435.jpg


p3300436.jpg


p3300437.jpg


p3300438.jpg


p3300439.jpg


p3300440.jpg


p3300441.jpg


p3300443.jpg


p3300442.jpg


p3300444.jpg


A tu je i narodna Milicija da nas stiti od nezadovoljnih seljaka

p3300449.jpg
 
Јанкаускас, велики плусићћћ за слике, а посебно за истрајност и "борбу" са смрадовима који су ти онемогућавали да сликаш. Битно је да сад можеш да се слободно крећеш по грађевини и шкљоцаш, вероватно је јавна критика утицала на извођача :D, вероватно прате Беобилд.
Надам се да ће ти и двоглед помоћи при некој шпијунској слици :cool: , само немој да гледаш ..... као Бата Стојковић и екипа шта су радили Штимац и Арнерићка на ливади :D :rolleyes:
Морамо да се и мало нашалимо, надам се да се не љутиш!
 
Veliki plus za naseg Litvanca :) .
I dalje mi nije jasno kako misle da stignu do izbora da zavrse i drugu stranu Batajnicke petlje :bash:
 
+ od mene za Jankauskasa.
Ostalo je malo do kraja pa da kompletiraju prvi nadvožnjak. Sa stubovima je gotovo, jedino su one 2 rampe ostale za silaz i penjanje, mada mislim i da su tu svi stubovi gotovi.

Drugi nadvožnjak ostaje da se radi koji mi se čini da će biti nešto duži.
Ovaj ima (ako sam dobro izbrojao) 52 stuba+2 krajnja dok ovaj pored će imati čini mi se jedan više ili možda ne? Na konto svega ovog moraće da sruše stari navožnjak da bi ovaj novi prošao.

Kako će se onda raditi novi nadvožnjak na mestu starog? Da li mogu da iskoriste postojeće šipove i temelje od prvog na nekim delovima tj. koristiti stare temlje i samo izliti nove stubove? Ovo bi ubrzalo taj deo radova. Ako ništa drugo mislim da će ti temelji možda odgovarati za rampu koja tu treba da prođe jer ona ide umesto starog nadvožnjaka. Opet je pitanje koliko se to sve poklapa ali videćemo već. Sam taj završetak je nekih 6-7 segmenata plus rampa, koji bi mogli da se puste i pre celog nadvožnjaka u smeru ka NS. Dovoljno je samo da naprave od kraja do batajničkog puta (ili i segmet preko njega, zavisno kako je moguće ostaviti radove) i rampu koja se penje na to i saobrajaćaj može da ide sa i iz pravca Zemuna. Da li će se to prvo raditi ili će stari nadvožnjak čekati zadnji momenat, tj. kad sve drugo bude gotovo? Ove radove je jako bitno tempirati u vreme kad nema gužvi i kad može relativno brzo da se radi a to je leto, jer kad se jednom sruši stari nadvožnjak svi koji idu iz Zemuna mojaju na stari batajnički drum ili okolo autoputem.
 
Hvala za plusice , u principu i dalje brane da se slika ali malo na bezobrazluk a vise na upornost nekako uspevam. Sto se tice zavrsetka prve trase do 01.05. plasim se da je pitanju klasicno predizborno navlacenje , jer kako mi je rekao jedan radnik veoma je tesko to obaviti za mesec dana,pogotovo sto im se pojavio neki problem sa zemljom(nisam siguran sta je u pitanju). Isto tako rekao mi je da nije u planu zavrsetak silazno-ulaznih rampi , tako da Batajnica nece imati neke koristi od obilaznice u tom momentu
Samo da naglasim da sam potpuni amater kada su pitanju strucni komentari i samo fotografisanje tako da se unapred izvinjavam na kvalitetu slika i nedostatku komentara istih.
 
Pa ok, za početak i bez rampi u Batajnici, ovo će drastično poboljšati iskoristivost auto puta iz pravca Novog Sada, jer će konačno to postati smislen pravac i za aerodrom i za Obrenovac i za Ibarsku magistralu (sad nije zbog kruženja Batajnica-Zemun-petlja Zmaj-Aerodrom).
Sve u svemu raduje me da radovi zaista vrlo vidljivo napreduju, nije u našem stilu "kreni-stani-batali na 5-6 godina".
 
Acika":3etwz55v je napisao(la):
Veliki plus za naseg Litvanca :) .
I dalje mi nije jasno kako misle da stignu do izbora da zavrse i drugu stranu Batajnicke petlje :bash:
Ne misle,nju ostavljaju za pred izbore 2016.
 
Ipak se ne radi ni o kakvim "smradovima" kod izvodjača, uostalom očigledno da su slike napravljene. Postoji samo ligičan i uobičajen postupak prijavljivanja da bi se omogućilo fotografisanje i prolazak kroz gradilište. Tako je svuda u svetu na svim gradilištima. Verujem da tu nema ništa neobično i da je jasno da gradilište nigde na svetu nije šetalište i promenada. Za bilo kakvu nezgodu "samovoljnog fotografa" direktno bi odgovarao direktor projekta i šef gradilišta. Da li neko zaista misli da je uobičajeno da kako kome padne na pamet upadne bilo gde bez najave i slika ! Ipak bih molio za malo razumevanja i poštovanja procedure. Budimo ljudi, iako smo Srbi, što jednom reče počivši patrijarh.
 
Vidi ovako,ne znam kakve veze ima stari nadvoznjak sa gradilistem, u principu ne znam kome bi trebao da najavim dolazak,jedino da napisem dopis i cekam na odgovor ,taman da se zavrsi cela deonica. Uostalom rekao sam dezurnom inzinjeru,moje je da slikam a tvoje da mi zabranjujes kada sam direktno na gradilistu ali dokle god budem slikao sa nadvoznjaka , koje inace jos uvek nije zona radova,nema nista od mog prekida fotografisanja. :vops:
 
Naravno da stari nadvoznjak nema nikakve veze, i da odatle svako moze da fotografise i da se po njemu seta. Rec je o fotografijama napravljenim u zoni gradilista, izmedju stubova, i slicno.
Ponavljam, zona gradilista ( ne i starog nadvoznjaka ) je u privremenom vlasnistvu izvodjaca ( svuda u svetu ), naravno i odgovornosti. Verujem da i Vama mora zvucati nelogicno da je normalno da svako kome padne na pamet uzme foto aparat i sunja se po mostovima, tunelima i zgradama u izgradnji (!). Razumem ljude sa izrazenim paparaco-sindromom, ali verujem da ni oni ne bi blagonaklono gledali na upade drugih fotografa ili bilo kojih neovlascenih lica na svoje posede ! Pokusajte to slicno da izvedete na nekom gradilistu Alpine ili Porr-a u Beogradu, ili bilo kom gradilistu u svetu. Pozdrav, i bez srdzbe :)
 
@MBA

Хајде да некако помиримо потребу да имамо што чешће фоторепортаже и Вашу потребу да не стрепите да ли ће се неком нешто десити на градилишту.

Ово је огроман и значајан пројекат и разумљива је жеља да будемо у току.

Предлажем да поставите неколико камера преко којих би могли да надгледамо радове, а обезбедите и неке термине кад се може проћи са фотоапаратом и сликати детаљи.
 
Nema brige drugari, obilasci ce biti zvanicni od strane Beobuilda na tom i ostalim sektorima na kojima se radi uz korektnu saradnju o strane MBA.
 
Vrh