@Jankauskas
+1
Bice interesantno videti kako ce u stvarnosti (sa papira u delo) biti urađeno isključenje iz pravca NS na stari (NS) Batajnički put
upravo zbog vrlo skučenog prostora između nadvožnjaka sa jedne i postojećih kuća sdruge strane
a sada se liju stubovi po sredini dosadašnjeg silaznog puta
Takođe baš me zanima kakav su planirali drenažni sistem, duž i okolo petlje, i kako će funkcionisati
jer nakon dubine manje od 1 metra oranice, nalazi se vrlo veliki sloj ilovače
koja baš i ne propušta vodu (zato su postojale mnoge ciglane na tom terenu).Putna podloga je pesak izolovan platičnom crnom folijom . Pesak na vodi baš i nije stabilan, mada tako je urađena i petlja kod Krnjače teren jeste sličan ali nije isti
Tamo za razliku od Batajnice ima dosta okolnih starih kanala (pecao sam na nj. kedere kao dete ) Postaje sve interesantnije i interesantnije
Edit
Pamtim da je na početnim stranam ove teme bilo priče oko podvodnosti terena iznetim primerom iz Krnjače
ali terenen nije isti samo liči a Jankauskas je vec u predhodnoj reportaži - postu dokazao različitost u problemu sa vodom