Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Svratih juce do medjunarodne svemirske stanice da iskoristim lepo vreme i okinem jednu slicicu :cool:

120317beg.jpg


vidi se fino trasa od Orlovace do tunela Strazevica

snimak od 17/03/2012

izvor: DigitalGlobe
 
Danas Mrka na Studiju B javno rekao da je obilaznica deo Koridora 10 :p
 
Обезбеђен новац за Стражевицу

http://www.rts.rs


Kad sam pročitao naslov rekoh super, eto sad će raspisati tender i za levu tunelsku cev kao što skoro i obećaše, zašto uvek mora neko ali, međutim pare su obezbeđene za završetak desne cevi.
 
Batajnica 20.03.

p3200429.jpg


p3200430.jpg


p3200431.jpg


p3200432.jpg


p3200433.jpg


p3200434.jpg


p3200435.jpg


p3200436.jpg


p3200437.jpg


p3200438.jpg


p3200439.jpg


p3200440.jpg


p3200441.jpg


Nisam stigao da odem i do pruge ali i tamo ima napretka u odnosu na nedelju.
 
@Jankauskas
+1 :) , super su sličice
od mog fotoa aparata ,, canon ixus ,, - nema ništa , po majstoru -slomio se plastični točkić u mehanizmu koj uvlači objektiv, šmrc. . . .
a radovi napokon iz ,,divljine,, došli u civilizaciu
U svakum slućaju dobro je što još ima voljnih BBa da slikuju :) :kk:
 
Pa šumadijski deo je mnogo skuplji!! Bolje da urade pun profil u ravnom Sremu sve do Ostružničkog mosta pa onda polako da krenu po brdima... Ali...
 
markobg":izw4iv3c je napisao(la):
Pa šumadijski deo je mnogo skuplji!! Bolje da urade pun profil u ravnom Sremu sve do Ostružničkog mosta pa onda polako da krenu po brdima... Ali...


Kako to misliš polako da krenu šumadijski deo? Pa oni su krenuli tamo da rade pre 20 godina. Kad oni uspore to znači da radova nema.
 
Haha, inronija je zdrava stvar. :D Dobro, ne moraš da izvlačiš sad svaku reč iz konteksta i bukvalno je tumačiš. :p Poenta onoga što sam hteo da kažem je da je bolje prvo uraditi Sremski deo jer je jednostavnije, brže i jeftinije.
 
Poluprofil je ubitačno rešenje. Pogotovo kako se sad obeležava isti. Vozi se preko zaustavne linije a kad se pretiče prelazi se preko središnje. Ako hoće da povecaju bezbednost jednostavno najbolje je da odseku tu 3 traku da se ne koristi i to onim betonskim ogradama. Ali ne, ipak se daje prednost ovakvom rešenju jer bi kamioni ugušili saobraćaj. Ovako se ljudi provlače i kockaju s životom dal će kamion da se skloni u stranu ili ne.

Ljudi ginu ne samo kod nas na takvom putu nego i u intostanstvu.
Primer je Grčka gde postoje (ili su postojala) još u nekim delovima ovakva polu rešenja kao kod nas.

Problem je kad se takav put napravi previše dugačko kao kod nas gde ima tunela i vijadukta koji nedostaju a onda se samo produbljuje problem. Onda se naidje na deonicu kao ova koja rešava ključni problem obilaznice a to je prebaciti Straževicu i izbeći Kijevski put. Dalje je lako i može i starim (kružnim) putem. Onda ispada da je ovo bolje rešenje nego da imamo pun profil od Orlovače do Dobanovaca. Na ovo i idu trenutno. Koja je svrha graditi pun profil na B5 kad fale vijadukti na B4.
Da voze malo puno a malo na pola. To i vara ljude pa ginu.

Kad budu napravili pun profil od Dobanovaca do ostružničkog mosta problem će se prebaciti na sektor B4-5 koji ostaju u poluprofilu. Samo se nadam da će ljudi biti tu oprezniji zbog krivina, tunela i mostova nego preko Save u ravnici.

Sektor B6 treba odmah graditi u punom profilu i onda okrenuti nazad ka Ostružnici raditi druge tunele i vijadukte i spojiti pun profil.
 
Batajnica danas , sto zbog mraka sto zbog botova sa gradilista uradio sam samo par snimaka. Obzirom kakvu smo konverzaciju vodili bojim se da sam zavrsio sa foto izvestajima sa ovog gradilista.

p3230429.jpg


p3230430.jpg


p3230431.jpg


p3230432.jpg


p3230433.jpg


p3230434.jpg


p3230435.jpg


p3230436.jpg


p3230437.jpg


p3230438.jpg


p3230439.jpg


p3230440.jpg
 
Jankauskas + za fotke, ali nisi smeo da dozvoliš da te oteraju da više ne možeš da se vratiš. Ne moraš da se približavaš toliko gradilištu već nekako izdaljine okidaj. Koncentriši se na ono što se dešava kod starog nadvožnjaka a ono tamo dalje izdalje slikaj. Kreneš peške preko starog nadovžnjaka i prekrstiš ruke i okidaš na slepo a kao prelaziš nadvožnjak. Vidi ramisli i pa probaj ako smeš. Ne znamo šta ti je rekao taj sa gradilišta kad te je tolko zaplašio...

Jbg Mrka ne želi da ga izvalimo da ovo možda neće biti gotovo do 1 maja.
E kad bi bar jednom taj čovek bio od reči.
 
@Jankauskas
+1 :) bravo :)
Nedostaju slčice sa dela gde je planirano kružno isklj.-uključ- (između pruge i raskrsnice)
al nek ostane nešto i za drugu foto reportažu :) :kk:
 
Da krenem po redu , mene niko nije zaplasio vec sam iznapusavao nekog odgovornog lika koji mi je rekao da ne smem da slikam upravo sa nadvoznjaka. Jajara je podmetnuo cuvara koji ima platu 16000 i nije primio ni dinara od 31.12. i kome sam lepo rekao kada budem video tablu sa zabranom fotografisanja onda mozemo da razgovaramo. A ovom sam smradu rekao da ima srece jer se smracilo pa ne mogu da nastavim slikanje i da se vracam koliko vec sutra u podne. E sad sutra bas ne mogu ali videcu ovih dana da li ce ostvariti obecanje da vise necu prici gradilistu.
Inace sto se tice samih radova , rece mi jedan radnik da su napravili neku glupost kod pruge,tamo protice kao neki kanal i ovi strucnjaci su ga zatrpali u delu posle pruge ka Dobanovcima pa sada muku muce sa jezerima koja se pojavljuju . Kako rece ovaj , silan kamen i sut su nasuli i ne pomaze i upravo danas su nalivali neke betonske ploce koje ce postaviti da bi kamioni nesmetano prolazili po gradilistu.
Nisam zaboravio,nego bas tu je i doslo do prvog susreta,inace su bas tada vrsili betoniranje jednog segmenta,imas sliku iz daljine.
 
Daleko od toga da se petlja Batajnica završava.
Kad bude pušten taj jedan nadvožnjak to će biti nekih 35-40%. Još tu ima da se radi.

Baš me interesje kako će se ljudi isključivati iz pravca Dobanovaca u Batajnici? Neće moći ako se nešto privremeno ne napravi pre nadvožnjaka pa onda preko pruge al ne verujem da će biti išta od toga.

Još veći problem će tu biti kad krenu da ruše stari nadvožnjak. Jedan deo saobraćaja će biti prebačen na novi nadvožnjak i novu rutu ali oni koji idu iz Zemuna neće moći na NS autoput jedno vreme već će biti preusmereni na batajnički drum. E sad kad bi posle nekako mogli da se vrate na NS autoput. Možda preko onog batajničkog naselja (Belarička beše) ako ima asfaltiranih ulica i samo izlaz da urade. Nego ako i budu to uradili većim kamionima treba zabraniti jer ne bi mogli da skrenu po 90 stepeni na uskim ulicama i sve bi raskopali. Pitanje je koliko se isplati to jer bi samo tu izlaznu rampu sa krajem mogli brzo da urade i puste u saobraćaj bez ostatka nadvožnjaka.

Onda po planovima postoje 2 verzije kako će se uraditi petlja na novom batajničkom bulevaru. Po koridoru10.rs tu je nacrtano da će bulevar imati nadvožnjake a na beobuildu stoji da će priljučni put ići na nadvožnjak. Možda je u planu tu mini tunel koji će proputiti 2 trake a iznad 4 trake za bulevar? Planum je tako radio u Železniku na obilaznici a i u Dobanovačkom račvanju na autputu imamo takvo rešenje. Videćemo kako će to uraditi.
 
Imao sam sjajan pogled na radove na Obilaznici iz jedne kuće u Tunelskoj, pa evo panorama.

Desni klik, View image da možete da zumirate, ili sačuvajte.

h8TgZ.jpg


TKJuQ.jpg


Stanar dotične kuće kaže da rade u tri smene, odnosno da su radovi 00-24
 
@Jankauskas
+1 :)
Bice interesantno videti kako ce u stvarnosti (sa papira u delo) biti urađeno isključenje iz pravca NS na stari (NS) Batajnički put
upravo zbog vrlo skučenog prostora između nadvožnjaka sa jedne i postojećih kuća sdruge strane
a sada se liju stubovi po sredini dosadašnjeg silaznog puta

Takođe baš me zanima kakav su planirali drenažni sistem, duž i okolo petlje, i kako će funkcionisati
jer nakon dubine manje od 1 metra oranice, nalazi se vrlo veliki sloj ilovače
koja baš i ne propušta vodu (zato su postojale mnoge ciglane na tom terenu).Putna podloga je pesak izolovan platičnom crnom folijom . Pesak na vodi baš i nije stabilan, mada tako je urađena i petlja kod Krnjače teren jeste sličan ali nije isti
Tamo za razliku od Batajnice ima dosta okolnih starih kanala (pecao sam na nj. kedere kao dete ) Postaje sve interesantnije i interesantnije
Edit
Pamtim da je na početnim stranam ove teme bilo priče oko podvodnosti terena iznetim primerom iz Krnjače
ali terenen nije isti samo liči a Jankauskas je vec u predhodnoj reportaži - postu dokazao različitost u problemu sa vodom
 
+ i od mene za Jankauskas-a.

boca-ica":18iwxek3 je napisao(la):
Bice interesantno videti kako ce u stvarnosti (sa papira u delo) biti urađeno isključenje iz pravca NS na stari (NS) Batajnički put upravo zbog vrlo skučenog prostora između nadvožnjaka sa jedne i postoječih kuća sdruge strane a sada se liju stubovi po sredini dosadašnjeg silaznog puta

Neće biti više silaženja u Bataji na tom mestu. Možda sad ako ima mesta i ostave privremeno pored, a kasnije će jedno 200-300 m dalje na rampu pa u novi batajnički bulevar i u Bataji si ali će morati posle izlaziti na glavni put.

Konkretno najveće usko grlo se i stvara pred nadvožnjak kad oni koji izlaze iz one ulice, pre nadvožnjaka, bočno na bataknički drum. Kad se napravi taj novi batajnički bulevar ljudi će konačno moći da izađu i uđu u Batajnicu da ne prođu kod nadvožnjaka.


Imam utisak da će tek da bude interesanto kad budu izlivali preko batajničkog druma.
Nadam se da neće biti zagušenja dole. Videćemo koje će biti rešenje. Izmeštanje rute u stari ili kombinovano.

Npr. Pravac iz Zemuna da ide desno kao da pore onog dvostrugo stuba od starog nadvožnjaka pa onda da se vrati nazad a oni koji idu iz batajnice da prodju kroz jednosmerni "tunel" od potpora, slično kao sad što stoji kod Hipodroma jedan.

Mislim da su završili sa šipovima na ovom nadvožnjaku. Sad ostaje da se uradi šipovi za one 2 rampe ako fali neki i mašina koja radi to može da navali na šipove za drugi nadvožnjak.
Još malo 2-3 dana i mislim da će i poslednji stub biti završen.
 
Kartograf":pwe5uel4 je napisao(la):
Svratih juce do medjunarodne svemirske stanice da iskoristim lepo vreme i okinem jednu slicicu :cool:

120317beg.jpg


vidi se fino trasa od Orlovace do tunela Strazevica

snimak od 17/03/2012

izvor: DigitalGlobe

Mozes li mi dati direktan link, jer tamo nemogu da se snadjem.
 
Vrh