Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

markobg":1bnlaoa8 je napisao(la):
I da, slažem se sa svima da Beogradu i Srbiji treba mnogo više "Puteva rezervisanih za saobraćaj motornih vozila" (Što kaže naš zakon) nego auto-puteva! Em su jeftiniji za gradnju, em su praktični i ekonomični (100 km/h je odlično ali nije najbitnija maksimalna već prosečna brzina, jer kad sklonite traktore i ostala spora vozila i kad nema krivina ništa vam ne smeta i ona je veća, a ne kao sad na magistralama gde se krećete od 20 kad naletite na traktor, preko 50-60 na oštrim krivinama, pa do 80 koliko je ograničenje). U perspektivi dugoročno, kad se pojavi potreba, mogu transformisati u pravi auto-put. I o tome treba što više da se govori, da ljudi shvate da postoji odlična alternativa koja je kod nas potpuno neiskorišćena! I ne samo neiskorišćena nego je većini ljudi i potpuno nepoznata ta vrsta puteva!! A samo se prodaju priče da su klasični auto-putevi potrebni...

Naravno da postoji, a to se narodno zove "poluautoput", mislim da ti poluautoputevi odlično služe svrsi za većinu regionalnih pravaca u Srb! Naravno, glavni pravci trebaju biti u formi autoputa... ali npr. ibarska magistrala ili možda buduća magistrala u istočnoj srbiji treba biti u formi poluautoputa sa sve obilaznicama, petljama i sl.
 
"Poluautoput" je bas to - jedna polovina autoputa, kao obilaznica sad. Dakle pola profila klasicnog autoputa. "Narodno" bi se ti 2+2 motoputevi isto tako zvali autoputevi, jer je vecini put koji ima bar 2+2 trake, fizicki odvojene smerove i rezervisan je za automobilski saobracaj i denivelisan je u glavi "autoput", bez obzira na to ima li zaustavnu traku i sta sve vec ostalo "pravi" autoput treba da ima.
 
мислим да полу-аутопут није никакво решење, јер имамо дефакто две односно по једну и по траку. вишеструко је боље, по мени 2+2, ван насеља и без семафора. дакле мост преко и "тангентно" укључење, може чак и на раскрснице са попречних, као код генекса-горња (семафори). На мање прометним без семафора - доња или горња.

untitled.jpg


edit:поготову ако је аутопут знатно скупљи због експропријације - ширине појаса - и осталих ствари који морају уз њега. камо среће да правимо 2+2 појате-пожега и БГ-ЗР-СУ...а можда тако треба и за БГ-БА. Не видим шта добијамо аутопутем?
 
izgradnja samo jedne trake autoputa je katastrofalno rešenje samo iz bezbednosnih razloga... bilans sa ove polu-obilaznice-polu-autoputa dovoljno govori o tome.

Jedino rešenje kod nas su jersey barijere celom dužinom takvog puta (užasno skupo i neracionalno), da se ne vozi u 4 trake kao sad na potezu Dobanovci-Orlovača i kao što se deceniju i po vozilo Horgoš-Novi Sad i bilo mrtvih na sve strane.
 
Valjda se ti 2+2 magistrale zovu brzi putevi, a moguce je da se strucno zovu i poluautoputevi , ne znam.

Po Srbiji bi to bio spas, samo sto mislim da je "problem" sa njima sto se ne naplacuju, a to Srbiji i njenim prokletim upraviteljima sigurno ne bi odgovaralo.
 
Po našem zakonu se zovu "Putevi rezervisani za saobracaj motornih vozila". Kao što je već rećeno nije bitna njihova širina, oni mogu biti 1+1, 1+2, 2+2, trake mogu biti odvojene "ostrvom" ali i ne moraju. Ključno kod njh je da su im sve raskrsnice denivelisane ili kružni tokovi, da su radijusi krivina manji i da je na njima zabranjen saobraćaj pešacima, traktorima, zapregama i ostalim "sporim" vozilima i da je ograničenje 100 km/h. Putarina u teoriji može da se naplaćuje, nikakvih pravnih prepreka za to nema. Inače Srbija ima, koliko ja znam (ispravite me ako grešim) samo dva ovakva puta.
 
Opet da razjasnimo, po novom zakonu o bezbednosti saobraćaja postoje autoputevi i motoputevi. Motoput odgovara onome što se ranije nazivalo: "put rezervisan za saobraćaj motornih vozila". Takav motoput je po definiciji 2+2, uglavnom denivelisan, bez semafora, i sa značajno užom ukupnom bruto širinom od autoputa.

Ne postoji nigde definicija šta se naplaćuje a šta ne. To je samo tehnička odluka. To znači da će se deonice motoputeva koje su dovoljno udaljene od velikih gradova naplaćivati isto kao i autoputevi.
 
GOJE":2zhcafmz je napisao(la):
Ne postoji nigde definicija šta se naplaćuje a šta ne. To je samo tehnička odluka. To znači da će se deonice motoputeva koje su dovoljno udaljene od velikih gradova naplaćivati isto kao i autoputevi.

Na primer, u Rumuniji se naplacuju moto putevi i magistralni putevi preko vinjeta.
 
aha, hvala. inace , marko rece da znas dva ovakva puta, koja? ja znam ovaj sto ide od Krnjace do Panceva, mada taj put ima semafore, da li se i on svrstava u ove moto puteve, ili ima drugaciju definiciju od denivelisanog puta iste sirine.
 
jedan je od batočine do kragujevca a drugi je put od čukarice do umke.
 
Bio je od autoputa do Pozarevca ne znam da li je i danas tako oznacen.
 
има и обилазница око Смедерева у једном делу ознаку као да је мото пут
 
MilisaV":2k2vj0x7 je napisao(la):
jedan je od batočine do kragujevca a drugi je put od čukarice do umke.

Na ta dva sam i mislio. Kao što vidim možda ima i još koja denonica.
 
Budite bez brige, sve će lihvarska banda da naplati. :D

I po Sloveniji zelenaše za neke auto-putiće (ja stvarno ne znam šta je ono, te nema zaustavne trake, te ima, ali nekakave uzane... ma, šibicarenje), ista cena kao za normalne auto-puteve, tj. sve se plaća vinjetom.
A u Hrvatskoj su skoro (valjda) završili Istarski ipsilon, koji nije auto-put, a naplaćuje se u celosti.

Nekada su države gradile podanicima puteve i vodile brigu o njima i za to uzimale porez, a danas i uzimaju porez i naplaćuju putarine i kojekakve besmislene kazne, takse... i kao ako nećeš da platiš, vozi se putem od pre 50 godina. Ma ajde...

Još malo će da naplaćuju i globu za podzemni prolaz, samo da poživimo i doživimo. Šta, ti bi besplatno na pokretne stepenice, plati baba, pa onda... :laugh: Žaliće se za zulumom :grand:
 
markobg":1fk8kb0q je napisao(la):
Po našem zakonu se zovu "Putevi rezervisani za saobracaj motornih vozila". Kao što je već rećeno nije bitna njihova širina, oni mogu biti 1+1, 1+2, 2+2, trake mogu biti odvojene "ostrvom" ali i ne moraju. Ključno kod njh je da su im sve raskrsnice denivelisane ili kružni tokovi, da su radijusi krivina manji i da je na njima zabranjen saobraćaj pešacima, traktorima, zapregama i ostalim "sporim" vozilima i da je ograničenje 100 km/h. Putarina u teoriji može da se naplaćuje, nikakvih pravnih prepreka za to nema. Inače Srbija ima, koliko ja znam (ispravite me ako grešim) samo dva ovakva puta.

Маркобг, траке на брзом путу морају да буду раздвојене, иначе не би био брзи пут него магистрални. За остале податке си у праву.

Управо сам о томе написао коментар на теми "Regionalni razvoj » Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)" : http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=161105#p161105, а реч је о томе, да ли ће се у Црној Гори градити аутопут или брзи пут !

Пут од Крњаче до Панчева, тј. до петље где се раздваја обилазница око Панчева (то је брзи пут) и стари пут за Панчево, није брзи пут него магистрални, јер су све раскрснице у нивоу, а и траке нису физички раздвојене.
Део Обреновачког пута је брзи пут, јер постоје банкине које раздвајају 2+2 траке
 
Једино ако све од трафоа до последње сијалице спада у ово.
 
Eh,ljudi nikako da shvate da je Beograd Republika i da ako ti on radi ekspropriaciju otkines se od love a ako je drzava nagrabusio si.

To me i dovodi do razmisljanja,da grad malo ne preteruje sa novcem za ekspropriaciju,sta mislite?

Posto vidim da na svim projektima je ekspropriacija rak rana grada Beograda.
 
čovek kaže da mu nude 10% tržišne vrednosti.


znači čovek hoće da mu kvadrat u batajnici plate 4.5 soma a ar placa 18.000.

uglavnom njemu nude 60.000 evra. on želi 600.000, kao da živi na dedinju, a ne u nekoj raspaloj kući koja je stara 5 decenija.


btw evo šta u bataji može da se kupi za 60 soma. još je ovo cena u oglasima ko zna za kolko bi moglo da se dobije.

http://www.mojkvadrat.rs/nekretnine/prodaja/kuca/beograd/27253


edit: grad baš preteruje. ko ima tu sreću da mu se kuća nalazi na sred puta i uz to ima neku šupu taj je završio posao za života. dobiće oko milionče i to lepo na u banku na kamatu i godišnje kapne 60 soma živiš ko bog. (vojvođanska)

a to je sve zbog toga što je u građevinarstvu haos pa su samim tim stanovi i zemljište precenjeni, a grad deli i šakom i kapom.
 
Meni se cini da je 60.000 eur za onu kucu vrlo postena cena za danasnje uslove, a blagi sok sam doziveo kada je cova rekao da mu uzimaju za oko realne 10% vrednost :shok: i . Nije mi jasno kako moze i da pomisli da ona kuca sa placem vredi 600.000eur...
 
Meni je jak utisak i da je ovo već treće odlaganje rušenja, a što se tiče tog čoveka ne bi me iznenadilo da je u svojoj glavi počeo da licitira od milion evra pa spustio do 600.000 evra ispod kojih neće da proda jer toliko mu minimum treba.
 
10% se odnosi na plac (1800 prema 18000 kod mosta na Dunavu)
 
Vrh