Steva
Advanced
- Učlanjen(a)
- 08.12.2006.
- Poruke
- 4.412
- Pohvaljen
- 8.149
markobg":1bnlaoa8 je napisao(la):I da, slažem se sa svima da Beogradu i Srbiji treba mnogo više "Puteva rezervisanih za saobraćaj motornih vozila" (Što kaže naš zakon) nego auto-puteva! Em su jeftiniji za gradnju, em su praktični i ekonomični (100 km/h je odlično ali nije najbitnija maksimalna već prosečna brzina, jer kad sklonite traktore i ostala spora vozila i kad nema krivina ništa vam ne smeta i ona je veća, a ne kao sad na magistralama gde se krećete od 20 kad naletite na traktor, preko 50-60 na oštrim krivinama, pa do 80 koliko je ograničenje). U perspektivi dugoročno, kad se pojavi potreba, mogu transformisati u pravi auto-put. I o tome treba što više da se govori, da ljudi shvate da postoji odlična alternativa koja je kod nas potpuno neiskorišćena! I ne samo neiskorišćena nego je većini ljudi i potpuno nepoznata ta vrsta puteva!! A samo se prodaju priče da su klasični auto-putevi potrebni...
Naravno da postoji, a to se narodno zove "poluautoput", mislim da ti poluautoputevi odlično služe svrsi za većinu regionalnih pravaca u Srb! Naravno, glavni pravci trebaju biti u formi autoputa... ali npr. ibarska magistrala ili možda buduća magistrala u istočnoj srbiji treba biti u formi poluautoputa sa sve obilaznicama, petljama i sl.