Planirano je da sva tri mosta budu završena do maja ove godine, kao i trasa autoputa od petlje Orlovača do tunela Straževica (sektor B5).
Ukupna dužina obilaznice od Dobanovaca do Bubanj potoka iznosi 47,4 kilometra i, prema najavama "Puteva Srbije", trebalo bi, sa punim profilom, odnosno sa šest traka i projektovanom brzinom od 120 kilometra na čas, da bude gotova do kraja 2013.
markobg":3gra3028 je napisao(la):Ja ne znam sto prvo u punom profilu lepo ne odrade sremsku stranu, dakle sve do mosta. Posle u Šumadiji polako, prvo lakše pa onda teže deonice.
markobg":1fyi42ri je napisao(la):Što se mene tiče od Pojata do Preljina ne mora ni 4+4, može i "Poluautoput", baš ono što je izgrađeno oko Kruševca (tamo čak postoje i zakržljale zaustavne trake na obe strane). Samo je jako bitno da su raskrsnice denivelisane ili one najvažnije u najmanju ruku kružni tokovi, da su krivine ispravljene a posebno da se zaobilaze naseljena mesta i ne dozvoljava traktorima i biciklistima da koriste put (o pešacima da ne pričam). Ograničenje 100 km/h i uživancija.
medjutim":zhbxyrg1 je napisao(la):kad sam rekao 4 trake, mislio sam na 2+2, ne 4+4 nek bude kao put za Obrenovac na izlazu iz Beograda, da ima ogradu da ne može da se tera st*** preko njega i da ne ide kroz centar svakog sela koje se tu nađe, sasvim dovoljno.
zelja87":gysxgeu6 je napisao(la):едит: @shumar у односу на кога смо скромни? на румуне и бугаре нисмо, а ни хрвате, а ни мађаре.
shumar":29iazv9k je napisao(la):zelja87":29iazv9k je napisao(la):едит: @shumar у односу на кога смо скромни? на румуне и бугаре нисмо, а ни хрвате, а ни мађаре.
Na brzinu moram odgovoriti jer žurim, imaš na SSC-u planove okolnih zemalja i ex-Yu. Meni recimo kosovski planovi deluju kao SF, a i mađarski planovi nisu mnogo realniji. Npr. Bosna planira još 5 AP itd.
markobg":h7gb3pcg je napisao(la):Moj lapsus, izvinjavam se! Htedoh reći ne mora ni 2+2 dovoljno je 1+1, dakle uraditi jedan poluprofil auto-puta i koristiti do nekog boljeg vremena. Pošto poznajem prilike na tom putu mislim da je jedino na delu od Preljine do Mrčajevaca (gde se odvaja put za Kragujevac) realno potrebno 2+2, naravno sve do Kragujevca. Takođe je neophodna obilaznica oko Kraljeva i to pod hitno jer tu se ulazi u najstroži mogući centar grada.
medjutim":foh2t5q5 je napisao(la):Ne znam za celu dužinu puta, ali 25 km od autoputa do Kruševca itekako ima rezona za 2+2. Ali svejedno, ako nema para kao što nikad nema, nek bude i 1+1
medjutim":foh2t5q5 je napisao(la):ali da se čuva prostor za drugu traku u perspektivi..