Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Да се постави испред Транпшпеда па да настане још већа пометња? Неко ко пролази први пут би се можда искључио на Траншпеду уместо на Бубањ потоку. Не може испред једног искључења да се стави најава за неко друго.
Има тако нешто код Лукоил пумпе после аеродрома у смеру ка Шиду и Новом Саду. Путокази за скретање ка Новом Саду су испред искључења за пумпу (https://www.google.com/maps/@44.834...xHZSJsmf9Jz0f91g!2e0!7i13312!8i6656?entry=ttu). Истина је да пише 1000 метара, али већина возача прво види да је искључење па тек онда удаљеност.
Нисам сугерисао да се најава петље стави непосредно испред искључења за Траншпед, него да се стави на неколико места после наплатне рампе Врчин, укључујући и сâму рампу (ту бар у ово прво време). Не верујем да ће неко ко жели да иде према Будимпешти или Загребу, скренути код Траншпеда, толико ваљда знају да читају :)
 
Koliko god ko da vozi u levoj traci on I snosi odgovornost za prekoracenje brzine. Leva je PRETICAJNA TRAKA I kad se zavrsi preticanje vraca se u desnu traku, bez obzira na ogranicenje. To je univerzalno pravilo sirom sveta gde se vozi desnom stranom I obrnuto gde se vozi levom. Kraj!
 
Leva traka se ne blokira ako vozi maksimalno dozvoljenom brzinom. Za sve učesnike u saobraćaju za SVE je ograničenje 130. Nema prioriteta. Ako je ograničenje 100 onda je toliko maksimalno dozvoljeno u levoj traci kao i u desnoj. Po zakonu samo uključena rotacija i zvučni signali dozvoljavaju brzinu veću od dozvoljene na bilo kom putu....
Ne da se ne slazem, nego ti tvrdnja nije u skladu sa zakonom. Ne smes da ometas nekoga ko vozi 160, bez obzira sto krsi zakon. Policija ce utvrditi razloge za njegovo krsenje zakona, a tvoje je da sacekas da te pretekne, pa da ti krenes u preticanje. Tome je bio posvecen jedan deo emisije SAT pre mozda godinu-dve (moze da se nadje na Youtube-u)
E sad, cesto se desava da kolona kamiona vozi desnom trakom bez razmaka da se uvuce auto. Ukoliko pretices takvu kolonu maksimalnom dozvoljenom brzinom, nisi u obavezi da se sklonis iz leve trake, ukoliko neko vozi brze, odnosno, vozilo iza ne moze da te natera na prekrsaj da prekoracis brzinu. Ukoliko te sustize vozilo pod rotacijom, duzan si da ga propustis na bezbedan nacin, ali je diskutabilno sta je bezbedan nacin. Da li ces pokusati da ubrzas i prekoracis brzinu ili ces se uglaviti izmedju kamiona, nije tacno definisano.
Svakako, u bilo kom slucaju, duzan si da se posle preticanja vratis u desnu traku.
Moj nacin je da ubrzam malo, ukoliko me neko vozilo stize, da ga sto manje ometam, a za kola pod rotacijom se potrudim da maksimalo ubrzam ili da se uglavim izmedju kamiona, jer nikad ne znas da li nekome zavisi zivot od brzine prolaska tih kola. Te situacije se ne desavaju u sekundi, vec te kola pod rotacijom sustizu neko vreme, koje ti je dovoljno da razmislis da li ubrzavas ili spustas na brzinu kolone koje pretices i "zamolis" za malo mesta.

E sad, posebna je prica slucaj od Dobanovaca ka BG gde se desnom trakom vozi 80-90, a levom trakom vozi zgusnuta kolona 100-110. Vrlo cesto svi ostanu u levoj traci, jer ako predjes u desnu, niko te vise nece pustiti da pretices i ostaces zaglavljen iza onih koji voze 80-90. U takvom slucaju je dosta vozila u prekrsaju i u teoriji bi trebalo da se svi sklone u desnu traku, da ih onaj poslednji pretekne, pa pretposlednji i tako redom, sto znaci da bi prvenstvo krenulo od nazad, sto nije bas normalno i logicno.
 
meni se cini da je covjek imao potrebu da kaze kada je guzva u saobracaju i zauzete su obe vozne trake
da nema potrebe da onaj iza svira i blica kad je nemoguce da se sklonis u desnu traku
a toga u beogradu imas koliko hoces , a na samom autoputu je manje izrazeno
isto kada kamion pretice kamion,treba imati strpljenja dok on ne zavrsi tu radnju,
bez obzira sto meni samom nije jasno zasto se oni preticu kad je razlika u brzini svega nekoliko kilometara na sat
jasno mi je kad me covjek pretice sa 160km\h a ja vozim 130km\h ,razlika je velika
vozaci kamiona imaju mozda neko objasnjenje
 
А ова страна држављанка је вероватно имала два темпомата :cool: , онај други је изгледа била цигла, претеча темпомата код турских гастарбајтера.
Поднета пријава против стране држављанке, возила 250 км на час
https://www.politika.rs/scc/clanak/...rotiv-strane-drzavljanke-vozila-250-km-na-cas
 
---a na samom autoputu je manje izrazeno...
Slabo voziš autoputem, bar od NS do Niša. Mislim čak da je toga u Beogradu mnogo manje nego pre nekih 10 godina, ali je zato sve češće sečenje srednje i desne trake, često i bez migavaca.

Možda je leva po zakonu preticajna, ali u praksi se dešava da moraš da voziš njom ako nećeš 95km/h sa kamionima.
 
Нисам сугерисао да се најава петље стави непосредно испред искључења за Траншпед, него да се стави на неколико места после наплатне рампе Врчин, укључујући и сâму рампу (ту бар у ово прво време). Не верујем да ће неко ко жели да иде према Будимпешти или Загребу, скренути код Траншпеда, толико ваљда знају да читају :)
А шта би писало на тој најави?
Рецимо:
- За 6 километара успори ка Београду
- За 6 километара вози десном траком ка Београду
- За 6 километара ПРАТИ ПУТОКАЗЕ!

Ја не знам који редован саобраћајни знак би могао да се постави. Евентуално да пише "ЧВОР БУБАЊ ПОТОК" и испод 6 километара. Али опет може да се помеша са Траншпедом, који је на 5 километара од наплатне рампе. И не мислим да би могли да промаше они који иду за Будимпешту и Загреб, они углавном прате неку навигацију, већ баш они који иду за Београд. То смо и видели на многим снимцима.

На крају крајева, мислим да ће ово да се реши када људи навикну на ново искључење. Било је проблема и када је уведено јединствено искључење за Нови Сад код наплатне рампе Нови Сад југ, много возачи су промашивали па су возили до Змајева, али сада знају да морају да се искључе ту без обзира којим правцем улазе у Нови Сад.

EDIT: Можда најбоље поставити патролу саобраћајне полиције са упаљеном ротацијом одмах иза Траншпеда. Тако ће сви успорити и боље видети саобраћајну сигнализацију. :LOL:
 
Poslednja izmena:
Baš sam bio znatiželjan oko ovog isključenja za Beograd centar sa obilaznice i pre neki dan sam baš tuda i prošao od pravca Niša. Pa šta znam prvo sam jednom proverio sa google maps trasu, što uvek radim kada dolazim u BG, naročito ako je prvi dolazak. Meni je skretanje u sasvim redu, prilično logično i jasno. Čini mi se pet znakova ili četiri nisam siguran. Ako si dovoljno pažljiv, oprezan i pripremljen za put nema problema. I tačno je zapažanje manje je stranih tablica. Ipak obilaznica polako odrađuje posao...
 
Jutros primetih kod Umčara u pravcu Beograda na VMS-u ispis "For transit use Belgrade Ring Road", piše i ćirilicom na srpskom.
Digla se nepotrebna polemika na X stranica i žvaće se jedno te isto, po meni je još veći problem petlja Dobanovci u smeru ka Novom Sadu i obilaznici i petlja Zmaj u bilo kom smeru.
Naime, kompletiranjem obilaznice do BP, trebalo je da u jednačinu uključe i proširenje na Dobanovcima, jer trenutna situacija sa Lukoil pumpom, skretanjem za NS i obilaznicu je po meni mnogo veći problem.
 
Moze i ovde da se stavi velika tabla za Beograd desno (bilo bi korisno) ali to opet ne garantuje da neko nece da zajase levu traku pa da se prestroji u poslednjih 150 m. Bice valjda bolje kad prorade Google mape
Zemljak ovih dana google mapira . Evo danas je kroz Ic proslo vozilo .
 
@nikolino

A je l postoji neka jacina u zakonima i prekrsajima koja ti nalaze da moras da se sklonis?

Sto osoba A(u prekrsaju jer se ne sklanja, vozi 130h,ne obilazi kolonu) mora da se skloni osobi B(prekoracenje brzine) pa ce onda policija da utvrdi u kolikom je prekrsaju osoba B? Samim tim osoba B tera osobu A da prekine sa krsenjem propisa(paradoks?) time sto ce se A skloniti da osoba B prodje. Isto tako osoba A moze da se ne skloni i da time fakticki "natera" ovog B da uspori i (opet paradoks) izvede ga iz zone prekrsaja, a na policiji je da se pojavi i utvrdi da je A u prekrsaju i napise mu kaznu

Je l postoji kao neka jacina zakona? Osim one kazne od 5000 koju smo vec apsolvirali?


Pazi argument"sta ako mu se zuri? ". Sto je njegova zurba veca od necije zelje da vozi 130kmh i potrosi 5L goriva umesto da se njaka izmedju kamiona i potrosi 7L goriva na ubrzavanje i ubacivanje?

Pazi, ne moze da te natera da prekoracis 130 tako sto ti blica, ali zato moze svojim divljanjem i zeljom da prodje da te natera da budes u prekrsaju jer neces da se sklonis... Lud zbunjenog

Pricamo o realnim situacijama u okolini Beograda, a ima ih i svuda po Srbiji s vremena na vreme. Ne pravdam ovime jahace leve trake po noci koji kad nema nikog sami krstare istom
 
Poslednja izmena:
А шта би писало на тој најави?
Рецимо:
- За 6 километара успори ка Београду
- За 6 километара вози десном траком ка Београду
- За 6 километара ПРАТИ ПУТОКАЗЕ!

Ја не знам који редован саобраћајни знак би могао да се постави. Евентуално да пише "ЧВОР БУБАЊ ПОТОК" и испод 6 километара. Али опет може да се помеша са Траншпедом, који је на 5 километара од наплатне рампе. И не мислим да би могли да промаше они који иду за Будимпешту и Загреб, они углавном прате неку навигацију, већ баш они који иду за Београд. То смо и видели на многим снимцима.

На крају крајева, мислим да ће ово да се реши када људи навикну на ново искључење. Било је проблема и када је уведено јединствено искључење за Нови Сад код наплатне рампе Нови Сад југ, много возачи су промашивали па су возили до Змајева, али сада знају да морају да се искључе ту без обзира којим правцем улазе у Нови Сад.

EDIT: Можда најбоље поставити патролу саобраћајне полиције са упаљеном ротацијом одмах иза Траншпеда. Тако ће сви успорити и боље видети саобраћајну сигнализацију. :LOL:
Кад боље размислим, није проблем са онима који настављају за Будимпешту и Загреб, него са онима који „скрећу“ за Београд. А они су навикли да не гледају много знакове. Док не навикну, надајмо се да неће бити трагичних случајева :(
 
Ne znam kako mi je promakla tema, no da ostavim i ja (sramotnu) ispovest.

Iskreno ne koristim često tu deonicu, do 10, 15x puta godišnje, računajući odlazak u Ikeu. Sad nekako valjda smo svi navikli da su tu radovi i da te put uspori i usmeri u dve krajnje desne trake, bar je tako bilo duže, pa i pretposlednji put kad sam išao tu, pre nešto više od mesec dana.

E sad, ja sam imao jednu (tada lepu i korisnu) naviku i foru koju mi je prodao 1 profi vozač dok je još naplatna rampa bila na starom mestu i u 2 reda. Kako nemam tag, išao sam redovno na (tada jedini) krajnji desni prolaz bez naplatnih kućica koji te vodi na drugi red rempi, a onda bukvalno svesno hvatao krajnju levu naplatnu kućicu u drugom redu, dakle pravio sam velika dijagonalna kretanja. Tada nije bilo prestrojavanja, jer si iz jedne trake išao u 10 npr (tj koliko ima kućica). U vreme najvećih letnjih špiceva, tom taktikom nisam čekao više od 5 vozila nikada!

Inače se vodim devizom da vozim tako da zbog mene niko ne mora da menja način vožnje, brzinu i sl. Dakle koristim srednju traku kad mogu uvek, ne vozim nežno, const blizu 130, nekad se desi i da prekoračim malo i to da ne bih zadržavao nekoga (a koji opet ne mora ni da koči, ni da pusti gas), što znači da sam pola vremena u levoj, obilazeći šlepere, autobuse itd, redovno se pomeram unutra kad ide neko 160, iz bontona prosto, ne zanimaju me njihovi razlozi. E sad, ostala mi navika da idem u tu krajnju levu na naplatnoj, što posle malo smara zbog prestrojavanja kad ih ima ovoliko. Uljuljkan u blaženom neznanju promene, već malo i pad koncentracije, 350 km solo vožnje bez pauze, a onda totalni ŠOK onim šta sam video, umalo da se prestrojim preko ostrva. 😳 Na kraju je sve ispalo bezbedno uz ekspresno resetovanje koncentracije.
 
imam utisak da nismo rekli da vozilo treba da bude u desnoj traci samo ako je ona slobodna,a u fazi preticanja bez obzira i da neko vozi 250km/h,
vi ne podlijezete kazni jedino bih vam preporucio zbog vase sigurnosti brzo se vratite u desnu da pilot prodje
 
Ovo, naravno, nije tačno... Taj što nailazi iza tebe nije Vučić pod pratnjom pa da svi moraju da mu se sklanjaju, već mora svoju brzinu da prilagodi situaciji na putu i drugim učesnicima u saobraćaju. Dok pretičem, taj što mi blica može da dobije samo srednji prst..

Nisi u pravu ako taj sto je iza tebe i ide brze u levoj traci je vec u postupku preticanja, ti ako si u desnoj traci moras da ga pustis da prodje jer za preticanje tj prelazenje na levu traku moras da das zmigavac i proveris da li neko vec pretice, tek kad se uveris da nikome ne uleces u traku mozes preci sa desne na levu traku.

U pravu si ako kad si poceo preticanje taj sto juri levom trakom se nalazi bas daleko od tebe pa i ako ti se priblizio jako brzo jer juri 220 onda on mora da ukoci i onda se slazem da nije tvoj problem da li ablenduje ili ne.
 
Poslednja izmena:
@nikolino

A je l postoji neka jacina u zakonima i prekrsajima koja ti nalaze da moras da se sklonis?
...
Negde se ne razumemo. Zakon vazi za svakoga ponaosob i svako odgovara za sebe. Zabranjeno je voziti preticajnom trakom, ako se niko ne pretice ili obilazi, tacka. Zabranjeno je voziti brzinom vecom od 130 km/h bilo gde u Srbiji, tacka. Ako vozis 140 km/h preticajnom trakom, dok je desna ili srednja prazna, napravices 2 nezavisna prekrsaja. Ako ne vezes pojas, to je treci, ne upalis svetla, to je cetvrti...
Znaci, ako neko ne veze pojas i time cini prekrsaj, ne znaci da ne moras da ga propustis ako ima prvenstvo prolaza u raskrsnici.
Drugim recima, necije krsenje propisa, ne oslobadja tebe tvojih obaveza. Cesta zabuna kod vozaca je, da pesaka mora da propusti na pesackom prelazu, a ne mora van, sto nije tacno tumacenje. Pesaku je dozvoljeno da prelazi ulicu na obelezenom pesackom prelazu, a nije dozvoljeno van prelaza, ako je prelaz blizi od 150m itd. ali vozac motornog vozila mora uvek da ne udari pesaka. Pa sta je razlika? Razlika je u konsekvencama po vozaca, a i po pesaka. Nije isto ako vozac udari pesaka na pesackom prelazu ili van. Takodje, nije isto i na pesackom prelazu, kad je pesak dzogirao i iznenada istrcao, ili je stao i dao ti sansu da ga vidis i propustis. Van pesackog nije isto ako si vozio prilagodjenom brzinom i pesak je iznenada iskocio ispred tebe ili se on uverio da nema nikoga, a ti iza krivine izleteo neprilagodjenom brzinom, pa bez svetala, pa pijan, neispravan auto.. Znaci, tvoje je da ga po svaku cenu ne udaris, a njegovo da prelazi ulicu na predvidjenom mestu. U slucaju udesa, pesak ce platiti kaznu za prelazak van pesackog, a vozac za voznju neprilagodjenu uslovima na putu, a svaki km/h vise je otezavajuca okolnost, plus ako je vozac popio, pa vozilo neispravno itd.
Jedan nemili dogadjaj koji objasnjava situaciju je, kada je moj komsija vozio kombi u sred noci magistralom i 2 devojke (jedna iz njegove ullice) su se vukle za ruke i kada su se pustile, jedna je pala pred njega i nastradala je. On je osudjen na neku kracu zatvorsku kaznu zbog toga (krivicno gonjen). Nije utvrdjena krivica devojke iz njegove ulice, jer se ne zna koja je koju vukla i pustila, ali je njegova krivica bila sto nije usporio ili se odmakao kad je video pesake, pogotovo u situaciji da se voku, guraju, tuku ili sta god. Drugim recima, nije prilagodio brzinu uslovima na putu. Na tom mestu je bilo ogranicenje 50 km/h, ali je to brzo, ako se prolazi tik pored pesaka koji se tuku.
 
Da, to je ta naša debilna sudska praksa - pešak gurne pešaka pod kola i vozač mora u zatvor 'bar malo' - još jedan od plodova pervertiranih obrazovanih umova, njihove scijentizacije i stvaranja paralelnih svetova kao zamene za neostvarene životne naslade, usled izostanka plate od 5.000€ - isto kao i u slučaju projektovanja ove moronske petlje. Nekad nas okupirala Austro-Ugarska, sad Kretensko-Retardska.

I onda ko ima bogatstvo da plati određenog advokata, može da zgazi i vod časnih sestara, i neće u zatvor.

100 im milih majki, i sve po spisku, od srca.
 
Većina tih što voze 150+ to rade iz bahatosti, ne zato što im se žuri negde, ali tim što ga zadržavaš u levoj traci stavljaš i sebe i sve druge u opasnost i naravno tu su situacije kad je neko u smrtnoj opasnosti i zbog toga žuri, a ti rešiš da izigravaš policajca @Belgrade-south .

Kad će Srbi sa shvate da saradnjom sa drugim vozačima u vožnji svi stižemo bezbednije i brže gde smo planirali. Teraš inat nekome koga verovatno više nikad u životu nećeš da vidiš.
 
Post je napisan u prvom licu jer sam izgoreo citajuci ovde raznorazne nebuloze

Niti kampujem u levoj traci, niti vozim preko ogranicenja, niti izigravam policajca

Samo bih malo da teoretisem i sa kontra strane

Bas se odnosi specifican primer na okolinu Beograda jer svi znamo kakva je situacija. Nesto ne verujem da ovi sto se sami voze u 7 i u 17 voze trudnice, pre ce da im se zuri kuci i da su jednostavno bahati i tako su navikli

Svako moze da navede neki razlog zasto zuri kada bi divljao, samo sto je opravdanih divljanja sa razlogom toliko malo da je prosto degutantno pozivati se na te argumente

Ko onaj iz Kengura, prodao 2 karte za prvi red i ne da da se premeste jer "sta ako nagrne grupna poseta??? A vojska???"


Ta saradnja izgleda tako sto oni divljaju, kazne niko ne pise, a normalan svet im se sklanja. I zato oni konstantno divljaju

Ne bih stvarno vise da se nastavljam na ovu temu

Over and out
 
Ta saradnja izgleda tako sto oni divljaju, kazne niko ne pise, a normalan svet im se sklanja. I zato oni konstantno divljaju

Upravo, ta pasivnost i generalna preplašenost ovog naroda hrani divljaštvo.

Tek kad se otvorila naplatna stranica Vrčin, neki ludak je izašao iz kola, verovatno da me nauči pameti, pošto mu nisam dozvolio da se ubaci ispred mene na rampi, jer je ta kolona u kojoj je on bio, jelte, išla suviše sporo za njegov ukus. I izgledao je mnogo opasno i naoštreno sve dok i ja nisam izašao iz auta. Tad je krenuo da beži oko kola... Naravoučenije: Treba gamadi pokazati zube...
 
Čalanovi zakona su tako pisani da uvek izgleda da onaj ko vozi po propisu "ugrožava" poštenog čoveka kome se žuri i ako da su uvek u korist onog ko vozi brže. Što bi se reklo zakon jačeg. Nema govora da taj što je u prekoračenju ugrožava onog ko hoće propisno da pretekne i mora da koči jer ne može da se prestroji od užurbanih ksenona koji ablenduju. I uvek se žuri luksuznim autima, kako se nikad žena ne porađa u Puntu, i on može da ide 180 kad se zaleti.
Često ni pogled u retrovizor nije relevantan jer kada neko ide znatno brže od 130 on je u jednom trenutki predaleko, a sekund kasnije na braniku. Do 160 ti auto prilazi polako i možeš da proceniš kako da kreneš u prestizanje ali preko je opasno.

Meni je jednom lik blicao na braniku 12 kilometara, a ispred mene je u levoj kolona koja ide 100 a u desnoj kolona koja ide 80, formirana zbog nečega. Predpostavljam da smo svi iz leve trebali da isečemo u desnu da čovek ne čeka.
 
Meni je jednom lik blicao na braniku 12 kilometara, a ispred mene je u levoj kolona koja ide 100 a u desnoj kolona koja ide 80, formirana zbog nečega. Predpostavljam da smo svi iz leve trebali da isečemo u desnu da čovek ne čeka.
Pa baš u tome i jeste poenta, leva kolona ide 100 jer je nekom 80 sporo, ali mu se nesto je*e da ode desno na minut-dva dok cela kolona prođe, pa je iza sebe napravio kolonu koja ide 100. Nije samo to, realno su u nekim periodima velike gužve na auto putu i teško je da bilo ko vozi 130, jer nema dovoljno mesta da se drži iole bezbedno odstojanje pri toj brzini. Gužva je i mora malo sporije da se vozi.
 
Vrh