Нисам сугерисао да се најава петље стави непосредно испред искључења за Траншпед, него да се стави на неколико места после наплатне рампе Врчин, укључујући и сâму рампу (ту бар у ово прво време). Не верујем да ће неко ко жели да иде према Будимпешти или Загребу, скренути код Траншпеда, толико ваљда знају да читајуДа се постави испред Транпшпеда па да настане још већа пометња? Неко ко пролази први пут би се можда искључио на Траншпеду уместо на Бубањ потоку. Не може испред једног искључења да се стави најава за неко друго.
Има тако нешто код Лукоил пумпе после аеродрома у смеру ка Шиду и Новом Саду. Путокази за скретање ка Новом Саду су испред искључења за пумпу (https://www.google.com/maps/@44.834...xHZSJsmf9Jz0f91g!2e0!7i13312!8i6656?entry=ttu). Истина је да пише 1000 метара, али већина возача прво види да је искључење па тек онда удаљеност.
Ne da se ne slazem, nego ti tvrdnja nije u skladu sa zakonom. Ne smes da ometas nekoga ko vozi 160, bez obzira sto krsi zakon. Policija ce utvrditi razloge za njegovo krsenje zakona, a tvoje je da sacekas da te pretekne, pa da ti krenes u preticanje. Tome je bio posvecen jedan deo emisije SAT pre mozda godinu-dve (moze da se nadje na Youtube-u)Leva traka se ne blokira ako vozi maksimalno dozvoljenom brzinom. Za sve učesnike u saobraćaju za SVE je ograničenje 130. Nema prioriteta. Ako je ograničenje 100 onda je toliko maksimalno dozvoljeno u levoj traci kao i u desnoj. Po zakonu samo uključena rotacija i zvučni signali dozvoljavaju brzinu veću od dozvoljene na bilo kom putu....
Slabo voziš autoputem, bar od NS do Niša. Mislim čak da je toga u Beogradu mnogo manje nego pre nekih 10 godina, ali je zato sve češće sečenje srednje i desne trake, često i bez migavaca.---a na samom autoputu je manje izrazeno...
А шта би писало на тој најави?Нисам сугерисао да се најава петље стави непосредно испред искључења за Траншпед, него да се стави на неколико места после наплатне рампе Врчин, укључујући и сâму рампу (ту бар у ово прво време). Не верујем да ће неко ко жели да иде према Будимпешти или Загребу, скренути код Траншпеда, толико ваљда знају да читају
Zemljak ovih dana google mapira . Evo danas je kroz Ic proslo vozilo .Moze i ovde da se stavi velika tabla za Beograd desno (bilo bi korisno) ali to opet ne garantuje da neko nece da zajase levu traku pa da se prestroji u poslednjih 150 m. Bice valjda bolje kad prorade Google mape
Кад боље размислим, није проблем са онима који настављају за Будимпешту и Загреб, него са онима који „скрећу“ за Београд. А они су навикли да не гледају много знакове. Док не навикну, надајмо се да неће бити трагичних случајеваА шта би писало на тој најави?
Рецимо:
- За 6 километара успори ка Београду
- За 6 километара вози десном траком ка Београду
- За 6 километара ПРАТИ ПУТОКАЗЕ!
Ја не знам који редован саобраћајни знак би могао да се постави. Евентуално да пише "ЧВОР БУБАЊ ПОТОК" и испод 6 километара. Али опет може да се помеша са Траншпедом, који је на 5 километара од наплатне рампе. И не мислим да би могли да промаше они који иду за Будимпешту и Загреб, они углавном прате неку навигацију, већ баш они који иду за Београд. То смо и видели на многим снимцима.
На крају крајева, мислим да ће ово да се реши када људи навикну на ново искључење. Било је проблема и када је уведено јединствено искључење за Нови Сад код наплатне рампе Нови Сад југ, много возачи су промашивали па су возили до Змајева, али сада знају да морају да се искључе ту без обзира којим правцем улазе у Нови Сад.
EDIT: Можда најбоље поставити патролу саобраћајне полиције са упаљеном ротацијом одмах иза Траншпеда. Тако ће сви успорити и боље видети саобраћајну сигнализацију.
Ovo, naravno, nije tačno... Taj što nailazi iza tebe nije Vučić pod pratnjom pa da svi moraju da mu se sklanjaju, već mora svoju brzinu da prilagodi situaciji na putu i drugim učesnicima u saobraćaju. Dok pretičem, taj što mi blica može da dobije samo srednji prst..
Negde se ne razumemo. Zakon vazi za svakoga ponaosob i svako odgovara za sebe. Zabranjeno je voziti preticajnom trakom, ako se niko ne pretice ili obilazi, tacka. Zabranjeno je voziti brzinom vecom od 130 km/h bilo gde u Srbiji, tacka. Ako vozis 140 km/h preticajnom trakom, dok je desna ili srednja prazna, napravices 2 nezavisna prekrsaja. Ako ne vezes pojas, to je treci, ne upalis svetla, to je cetvrti...@nikolino
A je l postoji neka jacina u zakonima i prekrsajima koja ti nalaze da moras da se sklonis?
...
Ta saradnja izgleda tako sto oni divljaju, kazne niko ne pise, a normalan svet im se sklanja. I zato oni konstantno divljaju
Pa baš u tome i jeste poenta, leva kolona ide 100 jer je nekom 80 sporo, ali mu se nesto je*e da ode desno na minut-dva dok cela kolona prođe, pa je iza sebe napravio kolonu koja ide 100. Nije samo to, realno su u nekim periodima velike gužve na auto putu i teško je da bilo ko vozi 130, jer nema dovoljno mesta da se drži iole bezbedno odstojanje pri toj brzini. Gužva je i mora malo sporije da se vozi.Meni je jednom lik blicao na braniku 12 kilometara, a ispred mene je u levoj kolona koja ide 100 a u desnoj kolona koja ide 80, formirana zbog nečega. Predpostavljam da smo svi iz leve trebali da isečemo u desnu da čovek ne čeka.