Нисам сигуран да ли си то хтео да кажеш, али испада да када претичеш колону камиона (или било чега другог) и успораваш некога ко вози 160 да си дужан да се вратиш у десну траку чим се укаже безбедна прилика а не тек кад претекнеш целу колону. Ја тако не видим. На пример кренуо си да претичеш 3 камиона који возе 100 и између којих је растојање до 100 метара. Иза тебе наиђе баџа који иде 170 и још из даљине ти блица да му се помериш да он неби којим случајем морао да спусти брзину на 130 неких 20-ак секунди. И ако имам простора да се убацим између камиона, то не видим као своју дужност јер сам започео претицање које нисам завршио и на тај начин бих ја морао да успорим на 100. Е сад колики треба да буде размак између камиона да би то сматрали као одвојено претицање више камиона а не појединачно претицање колоне не знам, али да је размак 300 метара свакако би се вратио и пустио брже возило без обзира да ли аблендује или не.Ne da se ne slazem, nego ti tvrdnja nije u skladu sa zakonom. Ne smes da ometas nekoga ko vozi 160, bez obzira sto krsi zakon. Policija ce utvrditi razloge za njegovo krsenje zakona, a tvoje je da sacekas da te pretekne, pa da ti krenes u preticanje. Tome je bio posvecen jedan deo emisije SAT pre mozda godinu-dve (moze da se nadje na Youtube-u)
E sad, cesto se desava da kolona kamiona vozi desnom trakom bez razmaka da se uvuce auto. Ukoliko pretices takvu kolonu maksimalnom dozvoljenom brzinom, nisi u obavezi da se sklonis iz leve trake, ukoliko neko vozi brze, odnosno, vozilo iza ne moze da te natera na prekrsaj da prekoracis brzinu. Ukoliko te sustize vozilo pod rotacijom, duzan si da ga propustis na bezbedan nacin, ali je diskutabilno sta je bezbedan nacin. Da li ces pokusati da ubrzas i prekoracis brzinu ili ces se uglaviti izmedju kamiona, nije tacno definisano.
Svakako, u bilo kom slucaju, duzan si da se posle preticanja vratis u desnu traku.
Moj nacin je da ubrzam malo, ukoliko me neko vozilo stize, da ga sto manje ometam, a za kola pod rotacijom se potrudim da maksimalo ubrzam ili da se uglavim izmedju kamiona, jer nikad ne znas da li nekome zavisi zivot od brzine prolaska tih kola. Te situacije se ne desavaju u sekundi, vec te kola pod rotacijom sustizu neko vreme, koje ti je dovoljno da razmislis da li ubrzavas ili spustas na brzinu kolone koje pretices i "zamolis" za malo mesta.
E sad, posebna je prica slucaj od Dobanovaca ka BG gde se desnom trakom vozi 80-90, a levom trakom vozi zgusnuta kolona 100-110. Vrlo cesto svi ostanu u levoj traci, jer ako predjes u desnu, niko te vise nece pustiti da pretices i ostaces zaglavljen iza onih koji voze 80-90. U takvom slucaju je dosta vozila u prekrsaju i u teoriji bi trebalo da se svi sklone u desnu traku, da ih onaj poslednji pretekne, pa pretposlednji i tako redom, sto znaci da bi prvenstvo krenulo od nazad, sto nije bas normalno i logicno.
Ni ja to tako ne vidim, a ne vidim ni da sam tako napisao Uzgred, kamioni idu 90 maksimalno. A logicno je da neces sa 130 da krvnicki kocis na 90 i uleces izmedju kamiona, da onaj iza ne bi sa 160 morao da pipne kocnicu. Btw. bez obzira da li vozite preko ogranicenja, ne preticite kolonu koja ide 90 sa 160 ili vise, svasta moze da krene po zlu!Нисам сигуран да ли си то хтео да кажеш, али испада да када претичеш колону камиона (или било чега другог) и успораваш некога ко вози 160 да си дужан да се вратиш у десну траку чим се укаже безбедна прилика а не тек кад претекнеш целу колону. Ја тако не видим.
Које смо ми среће да сва лоша привремена решења по правилу остају заувек а ово једно једино добро ревносно укидају и мењају новим трајним које је горе од привременог.
Ma da i nikad nisu u pretovaru.Uzgred, kamioni idu 90 maksimalno.
Treba dopuniti zakon tako da si OBAVEZAN da se skloniš, ako taj što iza tebe vozi 170 u Škoda Superb / Octavia ili Kodiaq.Нисам сигуран да ли си то хтео да кажеш, али испада да када претичеш колону камиона (или било чега другог) и успораваш некога ко вози 160 да си дужан да се вратиш у десну траку чим се укаже безбедна прилика а не тек кад претекнеш целу колону. Ја тако не видим. На пример кренуо си да претичеш 3 камиона који возе 100 и између којих је растојање до 100 метара. Иза тебе наиђе баџа који иде 170 и још из даљине ти блица да му се помериш да он неби којим случајем морао да спусти брзину на 130 неких 20-ак секунди. И ако имам простора да се убацим између камиона, то не видим као своју дужност јер сам започео претицање које нисам завршио и на тај начин бих ја морао да успорим на 100. Е сад колики треба да буде размак између камиона да би то сматрали као одвојено претицање више камиона а не појединачно претицање колоне не знам, али да је размак 300 метара свакако би се вратио и пустио брже возило без обзира да ли аблендује или не.
Uboli su vreme kada ce da menjajuSa instagrama
Treba ih kritikovati jer i oni doprinose svinjariji u 16h popodne.Ne treba kritikovati ove što ispravljaju sad. Projekat je loš.
Pored 4 trake ljudi zauzeli i zaustavnu.