Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

У ком смеру? У којој документацији се то види или има ли негде вест о томе? Није баш безбедно правити укључења и искључења испред и иза тунела.
 
Uh kako si se nažestio. Daj odmah sve crno na belo, ništa rekla-kazala. :D Pa sigurno nije između tunela i petlje. Ostavljeno je pre tunela iz smera B . Potoka. Pogledaj neki od mnogobrojnih snimaka na YouTube i biće ti jasno gde. A što se tiče uključenja pa sama petlja Avala je baš tako kao što si napisao. Bukvalno čim izađeš iz tunela kreće odvajanje za petlju. Isto tako i uključenje sa petlje na obilaznicu.
 
Није баш безбедно правити укључења и искључења испред и иза тунела.

Miseluk.jpg


Miseluk, Novi sad. Odvajanje pocinje vec u tunelu. Uz malo saobracajne kulture funkcionise vec 40 godina bez vecih problema. Osim kad se ilegalno trkaju na kruznoj stazi, ali to je druga tema.
 
Ima i jedan fin tunel u Sloveniji kad se krene auto-putem od Ljubljane do njihovog aerodroma. Čak i kul deluje. Sve je u signalizaciji.
 
Uh kako si se nažestio. Daj odmah sve crno na belo, ništa rekla-kazala. :D Pa sigurno nije između tunela i petlje. Ostavljeno je pre tunela iz smera B . Potoka. Pogledaj neki od mnogobrojnih snimaka na YouTube i biće ti jasno gde. A što se tiče uključenja pa sama petlja Avala je baš tako kao što si napisao. Bukvalno čim izađeš iz tunela kreće odvajanje za petlju. Isto tako i uključenje sa petlje na obilaznicu.
Много си ме насекирао. :LOL: Слободно ти то што је рекла-казала шири даље, као Влогзила. Чуј, „остављено је пре тунела“. Тако свако може да каже да је негде остављено местао. Ево, ја видео да су оставили места између Орловаче и Железника.
Да су хтели да оставе место, другачије би извелу регулацију потока. Урадили би као ово: https://www.google.com/maps/@44.7976119,20.2550695,396m/data=!3m1!1e3?entry=ttu
Има добрих 500 метара од излаза из тунела до самог искључења. Наравно, трака за искључење се отвара раније, али не „буквално чим изађеш из тунела“ (
). Иста прича и за укључење. На крају крајева, петља „Авала“ није најсрећније решење, али очигледно није било много избора. Ако је већ петља на 500 метара од тунела, не мора да се гура и бензинска пумпа са друге стране тунела. Постоји „Еко“ пумпа код Врчина.

Miseluk, Novi sad. Odvajanje pocinje vec u tunelu. Uz malo saobracajne kulture funkcionise vec 40 godina bez vecih problema. Osim kad se ilegalno trkaju na kruznoj stazi, ali to je druga tema.
Прво, ту је ограничење брзине 80 км/ч, а на београдској обилазници 130 км/ч. Друго, функционише, али није добро решење, нарочито укључење ка Новом Саду.

Ima i jedan fin tunel u Sloveniji kad se krene auto-putem od Ljubljane do njihovog aerodroma. Čak i kul deluje. Sve je u signalizaciji.
Постоји свашта у свету (на пример, ово: https://www.google.com/maps/@32.725...AE2EhYdSlEGOqJbQ!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu), али не значи да је оно што је негде у свету изграђено увек добро решење. И нису увек упоредиви случајеви. Осим тога, мењају се правила и препоруке кроз време. Наравно, оно што је изграђено по старим правилима и препорукама се неће рушити, али не значи да и ново треба да буде такво.
 
Juče sam se vraćao iz smera Niša i pored svog predznanja jedva sam se isključio za Beograd. Doduše, sve znake sam jasno video, ali bila je kolona kamiona u desnoj traci. Verujete mi da za tih kilometar koliko postoje oznake, nije bilo uopšte lako da se prestrojim u uletim izmneđu kamiona (plus je bilo po neko vozilo već ubačeno).

Kad se vozi 100 km/h, u teoriji imamo jedan minut da se prestrojimo. U realnosti - 40-ak sekundi (jer se neprestrojavamo kod "šiljka"). Pošto realno prilazimo sa 130, pa usporavamo, pa se nadamo da ćemo uspeti da se prestrojimo u narednih 30 sekundi, zaista je premalo vremena u situacijama kao opisanoj. Jeste bila gužva (kod Vrčina su sve rampe radile i bilo je oko 5 vozila na svakoj)

I da, većina vozila je išla na obilaznicu. Pored svih tih kamiona, naravno bilo je i sigurno 20-ak automobila od kojih je samo 4-5 skrenulo za Beograd.

Sve ovo se dešavalo oko 18h.
 
Тај мек је био Содома и Гомора,
кад смо већ код тога, могли би и на облазници да направе неки садржај, бар пумпу са рестораном и слично.
Imaju sve kod AVA parka: pumpu, prodavnice, drogeriju, restorane..
 
Miseluk.jpg


Miseluk, Novi sad. Odvajanje pocinje vec u tunelu. Uz malo saobracajne kulture funkcionise vec 40 godina bez vecih problema. Osim kad se ilegalno trkaju na kruznoj stazi, ali to je druga tema.
Nadam se da ne zamerate,zbog cega je pravljena ovolika skalamerija,tj.sta je planirano pa su napravljene ove silne petlje?
 
требао је да се прави овај пут који сада коначно граде од Фрушке горе ка Руми
 
Sto kaze her Zika blagodarim! Gledao sam i ranije mape i GE pa mi nista nije jasno.
 
@JohnnyLee Malo je komplikovanije od toga:
Screenshot_20230804_012519_Chrome.jpg

Screenshot sa https://dans.org.rs/dans-85-86-decembar-2019/
Jedan deo će uskoro biti zavšen, u vidu puta koji će od autoputa Beograd - Novi Sad, preko mosta na Dunavu koji se već uveliko gradi kod Petrovaradina (samo se o tome malo priča) doći do ovde i nastaviti ka tunelu. Naravno, ne kako je planirano i tek nakon 50 godina od pravljenja plana! Ostatak verovatno neće nikad. Ovo je dobar pokazatelj toga šta možemo da očekujemo od nastavka obilaznice, jednog dana za par decenija će neko pitati zašto je pravljena tolika petlja koja vodi u brdo...
 
Наводно су јутрос постављени неки нови знакови код петље Бубањ Поток. Ако може неко ко ће пролазити или ко пролази често да баци поглед само и да нас овде обавести шта је ново.
 
Ja sam danas sa Avale vozio obilaznicom do Batajnice i mogu reci da je obilaznica prepuna stranaca. Negde oko 11 se sve desavalo.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Večeras pred čuveni "špic" iz smera Niša, idući ka Obilaznici sam prešao u skroz levu traku, da me ne bi slučajno neko presekao pred samo račvanje. Međutim, neki lik krenuo uporno da mi ablenduje, hoće da se sklonim da bi me pretekao. Nisam to uradio, baš da me ne bi slučajno isekao na kraju. Njemu se na kraju toliko žurilo pa me pretekao sa desne strane i, kao što sam očekivao, u poslednjem trenutku presekao belo zebrasto ostrvo i skrenuo za BG.
 
Večeras pred čuveni "špic" iz smera Niša, idući ka Obilaznici sam prešao u skroz levu traku, da me ne bi slučajno neko presekao pred samo račvanje. Međutim, neki lik krenuo uporno da mi ablenduje, hoće da se sklonim da bi me pretekao. Nisam to uradio, baš da me ne bi slučajno isekao na kraju. Njemu se na kraju toliko žurilo pa me pretekao sa desne strane i, kao što sam očekivao, u poslednjem trenutku presekao belo zebrasto ostrvo i skrenuo za BG.
Ma odgovorno tvrdim da je samo pitanje vremena kada će doći do neke žestoke saobraćajne nesreće na tom špicu, ajd što je loše odrađeno račvanje, nego što su po mom mišljenju trebali da stave na znakovima za obilaznicu strelice u smeru KA LEVO, dok za Beograd (centar) da ostanu strelice pravo. To bi koliko-toliko doprinelo da ljudi koji nisu navikli da idu autoputem lakše skapiraju gde treba da idu.
 
Ja citam ovo i razmisljam o mojim iskustvima u poslednjih godinu dana i shvatam da smo mi Beogradjani postali jako egocentricni. Pazi bato kako to moze da bude iskljucenje za Beograd, navikli smo da nas auto put vodi pravo u centar Beograda. Svet se vrti oko Beograda? Idem na seminare i skupove po evropi sa dosta mladih ljudi iz Beograda. Kada se predstavljamo drugim ucesnicima, svi govore I am from Greece, Italy, Slovenia, Hungary, Albania..., samo nasi mladi ljudi kazu - I come from Belgrade. Kao da svaki Evropljanin mora znati gde je Beograd i da auto put ide pravo u Beograd. Smesni smo.
 
A i nije baš da imamo mnogo petlji gde se ukrštaju dva autoputa. Dobanovci, Niš i B. Potok. Ono kod Surčina za Miloša neću da računam. Jer je građeno poput obične petlje.
 
Večeras pred čuveni "špic" iz smera Niša, idući ka Obilaznici sam prešao u skroz levu traku, da me ne bi slučajno neko presekao pred samo račvanje. Međutim, neki lik krenuo uporno da mi ablenduje, hoće da se sklonim da bi me pretekao. Nisam to uradio, baš da me ne bi slučajno isekao na kraju. Njemu se na kraju toliko žurilo pa me pretekao sa desne strane i, kao što sam očekivao, u poslednjem trenutku presekao belo zebrasto ostrvo i skrenuo za BG.

Ovo se ispostavlja kao najsigurnije i najbezbednije rešenje.
 
Ovo se ispostavlja kao najsigurnije i najbezbednije rešenje.
Tako vozim kod Naisa godinama i uvek mi se neko zalepi.
Mislim da za ovu sezonu na BP ne mogu ništa pametno da urade, osim da ograniče brzinu još od Transšpeda na 80, možda neko treptuće žuto.

A i nije baš da imamo mnogo petlji gde se ukrštaju dva autoputa. Dobanovci, Niš i B. Potok. Ono kod Surčina za Miloša neću da računam. Jer je građeno poput obične petlje.
Ima i Pojate i Batočina, za sad.
Obe su najobičnije petlje, što smatram da je velika sramota.
Kod Batočine iz smera BG je često kolona na samom autoputu, kao i na Surčin 2 u smeru iz NS, mada tu nisam video da stoje.
 
Vrh