Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Asfaltiranje rampe kojom se petljom Avala sa Kružnog puta ide na AP ka Vojvodini je gotovo.
Ispod slika asfaltiranog profila gde treba još samo postaviti horizontalnu i vertikalnu signalizaciju te prekide u kontinuitetu zaštitnih ofrada gde je mehanizacija izlazila i prilazila tokom radova
89903775-152E-4B2B-B0BA-F8CC7E555275.jpeg
B90F21D8-3C2E-4A4B-8B3B-80CBA069D4AD.jpeg

83A04D38-3485-4E29-9A6A-4007B73533EC.jpeg
 
Pored pruge odmah.
Ovde se pričalo da je za površinsku vodu al po profilu i veličini sigurno nije (samo) za to.
 
Да није за приступ механизације до пруге?
 
Za sve bicikliste moram da kažem da je spust od Avalske petlje do Straževice prosto FE-NO-ME-NA-LAN! Na celom tom potezu trenutno nema nikakvih radova, ni mehanizacije, ni radnika, put je potpuno čist, a asfalt divan i gladak. Moraću da probam ovih dana i drugu stranu, prema BP :).
 
Zaboravih da kažem da na raskrsnici Kružnog puta i petlje Avala nisam video radove koji ukazuju na moguću semaforizaciju te raskrsnice. Problem kod nadvožnjaka je što nijedan nema rasvetu, kao da su seoski putevi.
 
Ne znam zasto smo je i gradili :)

Jedino sto ce postati proslost su guzve na kruznom putu... a inace je neverovatan broj ljudi s kojima kad pricam o ovome, i znaju da se ovo radi, i misle da ce nestati guzva na gaueli kad se ovo otvori. Kakav sudar sa realnoacu ih ocekuje...
1) Narod je očekivao da će nestati gužve na Gazeli kada je uređena obilaznica u poluprofilu. od Dobanovaca do Orlovače, rasteretilo se nekoliko meseci i vratila se zagušenja na Gazelu.
2) Posle, dograđuje se obilaznica, delimično pun profil, obilaznica povuče cirka 20.000 vozila, rasteretilo se nekoliko meseci i vratila se zagušenja na Gazelu.
3) Gradimo Most na Adi povuče 35000 vozila još pre Bulevara heroja sa Košara, rasteretilo se par godina i vratila se zagušenja na Gazelu.
4) Sada završavamo poslednji segment glavnog tranzitnog dela obilaznice, rasteretiće se nekoliko meseci i vratićt se zagušenja na Gazelu.

Do sada je Most na Adi povukao verovatno preko 50000 vozila, obilaznica će povući 30.000-40.000 dok će na Gazeli ostati 160.000 vozila dnevno. Čak i sa toliko puta manje vozila nego Gazela, obilaznica i Most na Adi su otplatili sebe, i omogućili kretanja i poslovanje. Drugi je problem što su izostala ulaganja u brzi javni prevoz, a sa naprednjacima infrastruktura brzog prevoza prepolovljena, navodno, "investitoru" smetao masovni, brzi, ekološki, snažno-identitetski prevoz.

Fan fakt je da od Ostružnice pa sve do Bubanj potoka obilaznica neće presecati ni jedan jedini prigradski bulevar niti brzi put, i bez jednostvne veze sa bilo kojom železničkom stanicom bilo koje dvokolosečne pruge. Utisak da prolaziš kroz seljanu, a ne jednu od najgušće naseljenih zona u Srbiji, sa očajno zakržljalom infrastrukturom.
 

"MINISTAR građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić izjavio je da je sve spremno da izvođači do 15. juna završe radove na delu obilaznice oko Beograda do Bubanj potoka nakon čega je, kako kaže, potrebno sedam do deset dana da se radovi prime kako bi do kraja juna, kao što je i obećano, taj deo obilaznice bio pušten u saobraćaj."


Više o tome na:

 
Vi se izgleda ne sećate gazele pre ostružničkog mosta, kada je kolona kamiona puzala srednjom trakom od bubanj potoka do dobanovaca. Uključenje 88 od sajma do mosta je trajalo po sat vremena.

Sada je prilično otčepljeno, a kada navigacije počnu da pokazuju da je nekada brže obilaznicom i to će odvući neki procenat vozila.

Današnja gužva na gazeli je uzrokovana autokomandom i nju će smanjiti tek tunel prema mostu na Adi ili takva rešenja koja će dati alternativu vozilima koja idu u tom pravcu. Možda bi bilo najbolje denivelisati kružni tok autokomandu i propustiti pravac bulevar JNA a posle nameštati ostale pravce kroz neki kružni tok na stubovima kao kod arene.
 
"tunel prema mostu na Adi ili takva rešenja koja će dati alternativu vozilima koja idu u tom pravcu. Možda bi bilo najbolje denivelisati kružni tok autokomandu i propustiti pravac bulevar JNA a posle nameštati ostale pravce kroz neki kružni tok na stubovima kao kod arene."

Kada pročitam ovo padne mi na pamet ona reklama koja ide nešto kao "a onda je Mrmot umotao čokoladu"...
Nažalost mislim da će se ovo što si naveo u ovom postu a što bi verovatno dalo rezultat koji pretpostavljamo desiti kada Mrmot bude umotao čokoladu...
 
Vrh