Ne znam zasto smo je i gradili
Jedino sto ce postati proslost su guzve na kruznom putu... a inace je neverovatan broj ljudi s kojima kad pricam o ovome, i znaju da se ovo radi, i misle da ce nestati guzva na gaueli kad se ovo otvori. Kakav sudar sa realnoacu ih ocekuje...
1) Narod je očekivao da će nestati gužve na Gazeli kada je uređena obilaznica u poluprofilu. od Dobanovaca do Orlovače,
rasteretilo se nekoliko meseci i vratila se zagušenja na Gazelu.
2) Posle, dograđuje se obilaznica, delimično pun profil, obilaznica povuče cirka 20.000 vozila,
rasteretilo se nekoliko meseci i vratila se zagušenja na Gazelu.
3) Gradimo Most na Adi povuče 35000 vozila još pre Bulevara heroja sa Košara,
rasteretilo se par godina i vratila se zagušenja na Gazelu.
4) Sada završavamo poslednji segment glavnog tranzitnog dela obilaznice,
rasteretiće se nekoliko meseci i vratićt se zagušenja na Gazelu.
Do sada je Most na Adi povukao verovatno preko 50000 vozila, obilaznica će povući 30.000-40.000 dok će na Gazeli ostati 160.000 vozila dnevno. Čak i sa toliko puta manje vozila nego Gazela, obilaznica i Most na Adi su otplatili sebe, i omogućili kretanja i poslovanje. Drugi je problem što su izostala ulaganja u brzi javni prevoz, a sa naprednjacima infrastruktura brzog prevoza prepolovljena, navodno, "investitoru" smetao masovni, brzi, ekološki, snažno-identitetski prevoz.
Fan fakt je da od Ostružnice pa sve do Bubanj potoka obilaznica neće presecati ni jedan jedini prigradski bulevar niti brzi put, i bez jednostvne veze sa bilo kojom železničkom stanicom bilo koje dvokolosečne pruge. Utisak da prolaziš kroz seljanu, a ne jednu od najgušće naseljenih zona u Srbiji, sa očajno zakržljalom infrastrukturom.