Jedina dva tranzitna mosta u Beogradu su ,,Pupin" i Ostružnički, što se tiče terentnih vozila, preko ostalih ne bi smela, što na znakovima jasno piše.
E sada, ne postojih zakonski mehanizam da nekome ko se vraća sa mora, a ide u Suboticu, obraničine da umesto da kod Bubanj Potoka skrene na obilaznicu, nastavi pravo peko ,,Gazele" do Dobanovaca i tu skrene za Novi Sad i Suboticu. Jer ,,tako je naučio". A zakon ga ne ograničava.
Pošto se pusti obilaznica do Bubanj-Potoka u punom profilu autoputa, da se putem medija apeluje i na vozače putničkih vozila koji su u tranzitu kroz Beograd, da se za te stvari koristi obilaznica, a ne autoput kroz Beograd, pa ce se mozda neki procenat smanjiti.
Na ,,Gazeli" je, kada pogledate, sa obe strane ,,levak" sistem. Što je prevazidjeno pre 20-30 godina. Tranzit, plus, saobraćaj iz dva velika gradska naselja, Zemun i Novi Beograd, treba da se sliju u 3 trake...normalno da je guzva.
Čak i da se apeluje na Novobeogradjane, a i ostale da više koriste Most na Adi. Ulupane onolike pare, isforsiran projekat pre mnogih bitnijih, a ne koristi se kako treba. U vecini slucajeva kruzim malo, ali idem preko tog mosta, umesto preko ,,Gazele".
Trenutno, po meni, mozda nisam u pravu, tunel Autokomanda-Hipodrom i bolja povezanost Bulevara Heroja s Kosara sa autoputem kroz Beograd je jedan od prioritetnijih projekata.