Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Na strani prema Rakovici definitivno još uvek nema ograde na rampi, ali na drugoj strani mi se čini da je urađena negde do polovine rampe, vide se na snimku neke tačkice:

1686311805211.png
 

Prilozi

  • 1686311610747.png
    1686311610747.png
    282,6 KB · Pregleda: 190
Javljaju na radiju da je zastoj pred petlju iz pravca Niša. Šta se dešava, neke novine ?
 
Како ће изгледати табле испред искључења на обилазницу ( то јест главни правац сада) кад се иде из правца Шимановаца, да ли ће поред Ниша писати и Софија, Атина, Истанбул и слично и обавезан транзит за теретна возила и аутобусе?
 
Javljaju na radiju da je zastoj pred petlju iz pravca Niša. Šta se dešava, neke novine ?
Neki sudar je ka Nišu, možda se nešto desilo i u suprotnom pravcu.
Petak, špic, stanje redovno.
, да ли ће поред Ниша писати и Софија, Атина, Истанбул и слично и обавезан транзит за теретна возила и аутобусе?
Bilo bi logično, kao što kod Naisa sve to piše.
 
Како ће изгледати табле испред искључења на обилазницу ( то јест главни правац сада) кад се иде из правца Шимановаца, да ли ће поред Ниша писати и Софија, Атина, Истанбул и слично и обавезан транзит за теретна возила и аутобусе?

Prema projektu saobraćajne signalizacije (via @Sander ) to bi trebalo ovako da izgleda:

1686332429083.png


1686332445777.png


Ako uopšte stavljaju internacionalne pravce onda mi je prirodnije da stave samo Sofija i Skopje, tu je direktna veza. Istanbul i Atina su prilično daleko a i veza nije najdirektnija baš, uostalom niti je praksa u Evropi da se obeležavaju tako daleki smerovi.
 
To da piše Solun je OK pošto je to praktično krajnja tačka autoputa/magistrale koji se nastavlja na A1.
 
Mogle bi više da se koriste oznake za susedne države, to je kratko i jednoznačno.

Ovo je pre obilaznice oko Budimpešte:
1686338331416.jpeg


Ovo je pre Beča:
1686338385186.jpeg


A ovde bi moglo bar jedno RO da stoji, E70 preko Vršca je glavni pravac ka Rumuniji.
1686338523779.jpeg
 
Добар снимак.
Питање:
Да ли ће укључивање са кружног пута (из смера бубањ потока) на скретање ка авалском путу бити боље регулисано?

Односно да ли ће сам спој авалског и кружног бити боље регулисан?

Кружни ток, семафор, више уливних трака?

Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
 
Definitivna potvrda da će nadvožnjak ka budućem BP tunelu biti iskorišćen za privremeno skretanje ka BG.

Rekao bih da je i ovo pobeda pritiska javnosti.
 
Definitivna potvrda da će nadvožnjak ka budućem BP tunelu biti iskorišćen za privremeno skretanje ka BG.

Rekao bih da je i ovo pobeda pritiska javnosti.
Ovo nije nikakva pobeda pritiska javnosti već iznuđeno rešenje. Pošto se planirano TRAJNO isključenje preko pijace neće završiti sigurno par meseci.
Čak sam mišljenja da se ono neće završavati dokle god ne bude krenulo iskopavanje tunela ka Pančevu.
 
U prvim projektima nije bilo ni jednog ni drugog i naravno da je uzrok saltanja fertutma koja je nastala zbog toga.

Ovako sada je jeftinije nego ratovati oko zatvaranja pola pijace sa povezanim tipovima, budući da će tunel ko zna kada, a brzo svakako ne. Do tada, lakše je ovako.
 
Ovo nije nikakva pobeda pritiska javnosti već iznuđeno rešenje. Pošto se planirano TRAJNO isključenje preko pijace neće završiti sigurno par meseci.
Čak sam mišljenja da se ono neće završavati dokle god ne bude krenulo iskopavanje tunela ka Pančevu.
Da bi završili isključenja ka BG-u potrebna će biti neka rušenja, ukoliko će se praviti kružni tok na sadašnjoj raskrsnici kružnog puta i isključenja/uključenja na autoput.
Tu verovatno treba odraditi eksproprijacije i definitivno će biti malo većih redukcija saobraćaja dok se bude pravio kružni tok pa je to, po meni, razlog zašto se to sada ne završava.
Ja idem sa pretpostavkom da će biti kružni tok jer je to najlogičnije a i čini mi se da je Sander negde poslao neki plan ili je dao komentar da će biti tako.
Nararavno dok ne budemo videli i uverili se kako će biti kad budu krenuli sa radovima ne možemo biti sigurni 100%.
 
Nikada nismo videli pravi plan koji bi uključivao kružni tok za isključenje ka BG.

Jedini bilo kakav dokument koji smo našli na tu temu je ova reklamna brošura Direkcije za građevinsko zemljište još iz 2015. godine:
https://www.beoland.com/wp-content/...da/Infrastructure_investments_in_Belgrade.pdf

U njoj je na 24. strani prikazan plan u 4 etape razvoja infrastrukture u privrednoj zoni u blizini IKEA centra:

1686389007612.png


Pitanje je šta je od svega toga zaista ušlo u finalni projekat Obilaznice. Trenutno stanje na terenu veoma liči na ovaj deo:

1686389231666.png
 
Radovi između Batajnice i Dobanovaca na obilaznici su počeli pre neki dan. Neverovatno, ali ponovo su samo znakovima obeležili da se leva i srednja traka ulivaju u srednju i zaustavnu u smeru ka Dobanovcima i to da se obe preusmeravaju za jednu u desno, a horizontalne signalizacije nigde.. Samim tim, niko ne prelazi u zaustavnu traku, tako da vozila iz leve trake nemaju svoj pravac. Identična situacija kao kad se iz Niša išlo ka petlji BP, pa su posle godinu dana crtali žute linije ali nikad nije profunkcionisalo ni to.

I ne planiraju da nauče na greškama, ne planiraju da iscrtaju usmeravanje koja traka ide gde, ne planiraju ni gumenim odbojnicima ni stubićima da preusmere traku u svoju novu traku.

Ja stvarno ne razumem kako niko do sad to nije nekom rekao, preneo, požalio se i slično…
 
Ljudi su totalni debili znakovi su na svakih 500m.
Prošao sam sve sa desne strane jer ovca za ovcom idu, čak i po sred bele trake...
Kad sviraš ne kontaju zašto, i sigurno u svojim glavama kao gledaj ovoga što pretiče sa desne strane koji debil haha....

Što kaže onaj poster, šta nepismen misli kad vidi da neko napiše ne znam?
 
Ljudi generalno jesu debili u saobraćaju, ali treba da postoji neko ko će da bude svestan da su ljudi debili i da to reši na najbolji način a i samim tim da ih disciplinuje. Postoje zemlje gde ima mnogo manje debila nego kod nas pa opet je sve pripremljeno kao za debile zato što je dovoljan jedan da utiče na sve ostale učesnike.
 
Vrh