Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Ovo oko izlaza sa petlje avala mi se čini kao idealna lokacija za odmorište i parkiralište kamiona.

1679855872510.png


Tu da se prebaci ovaj parking, a može i restoran.
1679856001616.png


Mogli bi tu da izgrade i benzinsku pumpu, kao i neki manji motel za kamiondžije.
Ima dovoljno neiskorištenog prostora.
 
Najiskrenije se nadam da neće. Taj podavalski kraj još uvek nije baš totalno uništen i nagrđen, kao što je recimo Resnik ili Bubanj potok, još uvek ima pomalo i zelenila, tu i tamo poneki proplanak i livada.

Inače, prođoh danas tuda, krajičkom oka sam primetio da se već crni asfalt na tom prilazu od petlje do KP.
 
ojek, sad je Vesara rekao otvaranje svega 1. juna, poprilično samouvereno da se za devet nedelja sve može završiti, aj da vidimo i to čudo.
 
Vesic je toliko puta pogrešio i/ili otvoreno prevario da nema bilo kakav kredibilitet i njegovim izjavama ne treba pridavati pažnju, a po mom mišljenju, iz istog razloga, ne treba ih ni prenositi.
 
Naravno da se sve ovo može za devet nedelja završiti.
Ne vidim šta je to toliko krupno ostalo za gradnju.
Moje misljenne je da moze i do uskrsa, ostalo sve mogu i kasnije. Ostalo im je tunel, asfaltiranje skoro celog dela i betoniranje postavljenig greda na skretanje za Bg iznad obilaznice(ostatak kasnije).
Takve su im i izjave. CELI sektor do 1 juna.
 
News FLASH!!!!
Pušten saobraćaj od tunela Straževica, novim bajpasom preko nasipa nadvožnjaka do Tužnog toka i dalje Kružnim putem!!!
Ponovo radi bioskop, tj imamo normalno uključenje i isključenje mi iz Resnika. Do asfaltiranja deonice Obilaznice...
 
Sićve najavio otvaranje obilaznice 1. juna, 2023. godine

2012. ce se ubuduce oznacavati novu eru.
Pre nove ere je izgradjeno 596 km autoputeva i to ne od Titovog vremena, nego od pre 300.000 od pracoveka pa do 2012. odnosno nove ere.
U novoj eri, eri savremenog coveka, od 2012. pa do danas je izgradjeno 381 km, a za 10 godina od 2012. ce biti izgradejno 530.
E sad ili je snimak bajat, star par godina ili je Vesic juce greskom vratio sat unazad par godina, pa ne zna da je 2022. godina prosla i da vise nikad nece biti ili laze. Ali zasto bi lagao?
Ali je vazno da ce izgraditi jos 900 km puteva, ali ne znam gde. (Ostavite nam trave za goveda...)
Pozarevac - Golubac ide svojim tokom (izmedju nekad i nikad)
 
2012. ce se ubuduce oznacavati novu eru.
Pre nove ere je izgradjeno 596 km autoputeva i to ne od Titovog vremena, nego od pre 300.000 od pracoveka pa do 2012. odnosno nove ere.
U novoj eri, eri savremenog coveka, od 2012. pa do danas je izgradjeno 381 km, a za 10 godina od 2012. ce biti izgradejno 530.
E sad ili je snimak bajat, star par godina ili je Vesic juce greskom vratio sat unazad par godina, pa ne zna da je 2022. godina prosla i da vise nikad nece biti ili laze. Ali zasto bi lagao?
Ali je vazno da ce izgraditi jos 900 km puteva, ali ne znam gde. (Ostavite nam trave za goveda...)
Pozarevac - Golubac ide svojim tokom (izmedju nekad i nikad)
Kome smeta Sićve ministar? 🤭
 
Moje misljenne je da moze i do uskrsa, ostalo sve mogu i kasnije. Ostalo im je tunel, asfaltiranje skoro celog dela i betoniranje postavljenig greda na skretanje za Bg iznad obilaznice(ostatak kasnije).
Takve su im i izjave. CELI sektor do 1 juna.
Što bi rekli u reklami, "a onda je mrmot zavio čokoladu".
Otvoriće oni-sigurno ali pitanje je u kojem stepenu gotovosti. Za narod će se zacrneti (asfalt) a to je većini dovoljno.
Isto kao što će otvoriti za vikend i Surčin - NBGD.
 
News FLASH!!!!
Pušten saobraćaj od tunela Straževica, novim bajpasom preko nasipa nadvožnjaka do Tužnog toka i dalje Kružnim putem!!!
Ponovo radi bioskop, tj imamo normalno uključenje i isključenje mi iz Resnika. Do asfaltiranja deonice Obilaznice...
Jesu li oba smera sad prebačena na KP, ili samo onaj ka Nišu?
 
Oba idu preko KP i KT, pa se pred tunelom dele svako na svoju cev...
Blokiran je izlaz na Obilaznicu kod bajpasa gde su bili sudari (pre nadvožnjaka za Jajince iz smera Avalske petlje) i blokiran je nadvožnjak pred tunelom Straževica - nema prolaza za Rakovicu.
 
Imam jedno pitanje koliko kosta prevoz skelom za automobil iz Ritopeka ili Vince na drugu stranu i da li ima asfalt sa Pancevacke strane do Panceva dok ne urade most?:D
 
ovo mi je najveći smor jer iz pravca Miljakovca (smer od Capitol Parka, DMB-a, Manastira Rakovica) mora da se kruži i dođe do petlje Avala ili je pak i dalje najbrže uključiti se na Petlovom brdu. Smor.
 
ovo mi je najveći smor jer iz pravca Miljakovca (smer od Capitol Parka, DMB-a, Manastira Rakovica) mora da se kruži i dođe do petlje Avala ili je pak i dalje najbrže uključiti se na Petlovom brdu. Smor.

Ja sam se ovde žalio na isto, pa su me neki Vračarci isprozivali što se nismo bunili kad je bio javni uvid u projekat ili se nismo organizovali da protestvujemo zbog tog plana, dok je još moglo. Generalno, ovde postoji ta priča kako "ne može svaka selendra da ima svoj priključak na AP".

Za pravac ka Nišu postoje dve blago utešne okolnosti: prvo - KP će biti potpuno prazan, bez gužve i zastoja, pa će se njime mnogo brže i bezbednije prolaziti. I drugo - nova Petlja Avala je na oko 3 km od ranijeg skretanja iz Rakovice na KP. Ako se na KP krećeš prosečnom brzinom od recimo 60km/h, a na auto-putu celih 120km/h, to znači da ćeš dodatnom vožnjom preko KP na tih 3 km utrošiti nekih 90 sekundi više vremena, nego da si mogao odmah iz Rakovice da se uključiš na Obilaznicu. To i nije strašno.

Na drugu stranu, kad se ide prema Surčinu, jeste mnogo gore i gubi se barem desetak minuta ili više, jer ne postoji put koji ide paralelno sa Obilaznicom, već moraš da se probijaš kroz Kijevo i Petlovo brdo sve do sledeće petlje. Ako si negde bliže Manastiru Rakovica, verovatno će čak biti brže ići nazad do Petlje Avala i uključivati se tamo.
 
Vrh