Немој тако, па мора и све најгоре Србије од нечега да живи. Мало им је, мораш разумети, силикони, Ламборџини, Малдиви, дипломе свих врста. Нису су то мале паре...Na celom sektoru do Bubanj potoka provlače trasu na žilet između stubova mostova. Zar nisu mogli da povećaju bar po metar raspon!!
Zasto? Sta je benefit toga? S kojim ciljem treba da potrose jos, recimo, milijardu nasih dinara da bi to ucinili?Na celom sektoru do Bubanj potoka provlače trasu na žilet između stubova mostova. Zar nisu mogli da povećaju bar po metar raspon!!
Kako misliš da ne mogu da postave elastično-odbojnu ogradu?Ne bi potrošili ništa više, a ovako mi deluje nebezbedno da stub bude na samoj ivici asfalta. Ne mogu ni elastično-odbojnu ogradu da postave. Konkretno sam primetio na nadvoznjaku kod tunela Straževica i na petlji BP.
Hm...recimo...bezbednost?? Nečiji život? Ili misliš da je moguće raditi skarabudževine na putevima gde se juri 120-130kmh?Zasto? Sta je benefit toga? S kojim ciljem treba da potrose jos, recimo, milijardu nasih dinara da bi to ucinili?
Koje skarabudževine?Hm...recimo...bezbednost?? Nečiji život? Ili misliš da je moguće raditi skarabudževine na putevima gde se juri 120-130kmh?
Loša ti je slika ako si hteo da pokažeš da mogu da se stave odbojnici. Ovde ne može zbog kanalčeta za odvod vode.Kako misliš da ne mogu da postave elastično-odbojnu ogradu?
Šta je ovo? I ako su mogli sa leve tako će isto uraditi i sa desne strane.
U pitanju je lokacija kod nadvožnjaka Straževica.
Naravno da ima mesta i da mogu da stave i staviće ogradu. Živi bili pa videli.Loša ti je slika ako si hteo da pokažeš da mogu da se stave odbojnici. Ovde ne može zbog kanalčeta za odvod vode.
U pravu si što se tiče bezbednosti učesnika u saobraćaju ali realno se malo preuveličava ta opasnost.Hm...recimo...bezbednost?? Nečiji život? Ili misliš da je moguće raditi skarabudževine na putevima gde se juri 120-130kmh?
Potrosili bi vise, i ne samo to, nego bi morao most da bude visi i da samim tim bude veci uspon na rampi itd itd. A bezbednost je identicna jer se bezbednost zavrsava ogradom. Posle toga moze da bude drvo, stub, provalija. Naravno da ce staviti ogradu, ne znam odakle ti ideja da ce tu biti put bez ograde.Ne bi potrošili ništa više, a ovako mi deluje nebezbedno da stub bude na samoj ivici asfalta. Ne mogu ni elastično-odbojnu ogradu da postave. Konkretno sam primetio na nadvoznjaku kod tunela Straževica i na petlji BP.
Nisam iz struke ali mogu da ti napišem Deteline su prevaziđen model petlji za ukrštanje visokofrekfentih petlji. Kao prvo, dolazi do veoma jakog usporavanja saobraćaja kod "lista" a onda i do mešanja smerova (crveno) na dosta malom prostoru između npr. fiktivnog silaska sa obilaznice (plavo) i ulaska sa trase iz grada (zeleno).Da li bi neko mogao da mi obrazloži zašto tu nije napravljen "treći list deteline" koji bi odvajao saobraćaj ka Beogradu.
Nemoguće da je jednostavnija ova naknadna vratolomija koju sada prave.
Pitanje je verovatno za nekoga ko je saobraćajne struke...
Ako moze bez patetike i kukanja za necijim zivotom. Malo visi nivo diskusije.Hm...recimo...bezbednost?? Nečiji život? Ili misliš da je moguće raditi skarabudževine na putevima gde se juri 120-130kmh?
U odnosu na nadvoznjak petlje Nis Istok ovaj je mala beba.Ovde kamioni retroizorima kace stub.Kako misliš da ne mogu da postave elastično-odbojnu ogradu?
Šta je ovo? I ako su mogli sa leve tako će isto uraditi i sa desne strane.
U pitanju je lokacija kod nadvožnjaka Straževica.
Ovde ograda cista kozmetika, nema prostora da odradi svoju funkciju. Kakav pakao.U odnosu na nadvoznjak petlje Nis Istok ovaj je mala beba.Ovde kamioni retroizorima kace stub.
Pogledajte prilog 157816
Sad ti nama reci koliko bi optimalno bilo da stub bude daleko od kolovoza. 3,5,7 metara? Dao sam primer nemačkog autobana gde je stub odmah do elastično odbojne ograde i gde se vozi preko 300 pa niko ne pravi problem oko toga.Sada zamislite scenario gde zbog xzy razloga kamion pun tereta udara u taj stup i koji štetu on može da napravi. Svi koji misle da ograda može da zaustavi natovaren šleper su u grdnoj zabludi.
Takav dizajn na novom putu je neprihvatljiv,
E ovo je katastrofa. Ja ne znam kako je ovo potpisano i primljeno.Ovde ograda cista kozmetika, nema prostora da odradi svoju funkciju. Kakav pakao.