Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Na celom sektoru do Bubanj potoka provlače trasu na žilet između stubova mostova. Zar nisu mogli da povećaju bar po metar raspon!!
 
Na celom sektoru do Bubanj potoka provlače trasu na žilet između stubova mostova. Zar nisu mogli da povećaju bar po metar raspon!!
Немој тако, па мора и све најгоре Србије од нечега да живи. Мало им је, мораш разумети, силикони, Ламборџини, Малдиви, дипломе свих врста. Нису су то мале паре...
 
Ne bi potrošili ništa više, a ovako mi deluje nebezbedno da stub bude na samoj ivici asfalta. Ne mogu ni elastično-odbojnu ogradu da postave. Konkretno sam primetio na nadvoznjaku kod tunela Straževica i na petlji BP.
 
Kako se rešavaju one velike denivelacije, kod ulaska i izlaska iz tunela beli potok?
Meni to opet, nikako ne uliva nadu u završetak 1 juna.
 
Ne bi potrošili ništa više, a ovako mi deluje nebezbedno da stub bude na samoj ivici asfalta. Ne mogu ni elastično-odbojnu ogradu da postave. Konkretno sam primetio na nadvoznjaku kod tunela Straževica i na petlji BP.
Kako misliš da ne mogu da postave elastično-odbojnu ogradu?
Šta je ovo? I ako su mogli sa leve tako će isto uraditi i sa desne strane.
U pitanju je lokacija kod nadvožnjaka Straževica.
Screenshot_20230330_111704.jpg
 
Kako misliš da ne mogu da postave elastično-odbojnu ogradu?
Šta je ovo? I ako su mogli sa leve tako će isto uraditi i sa desne strane.
U pitanju je lokacija kod nadvožnjaka Straževica.
Loša ti je slika ako si hteo da pokažeš da mogu da se stave odbojnici. Ovde ne može zbog kanalčeta za odvod vode.
 
Loša ti je slika ako si hteo da pokažeš da mogu da se stave odbojnici. Ovde ne može zbog kanalčeta za odvod vode.
Naravno da ima mesta i da mogu da stave i staviće ogradu. Živi bili pa videli.
A apropo "skarabudževine" kod nas. Evo fotke sa nemačkog auto puta i udaljenosti stuba od kolovoza i udaljenost zaštitno odbojne ograde i samog stuba nadvožnjaka.
Screenshot_20230330_120624.jpg
 
Hm...recimo...bezbednost?? Nečiji život? Ili misliš da je moguće raditi skarabudževine na putevima gde se juri 120-130kmh?
U pravu si što se tiče bezbednosti učesnika u saobraćaju ali realno se malo preuveličava ta opasnost.
Naravno da bi bilo idealno kada bi sve bilo tako napravljeno da ne postoji ni promil šanse da dođe do nezgode.
Ali, kažeš da se jurca 120-130... a šta onda reći za magistralne puteve na kojima je ograničenje 80km/h gde nema nikakvih sigurnosnih elemenata.
Tu bi se moglo reći ne da se jurca već da se vozi brzinom svetlosti...
Druga stvar je da između stuba i trake u kojoj je dozvoljen sobraćaj postoji tzv zaustavna traka.
U svakom slučaju ukoliko je nekome, što se kaže, suđeno neće ga spasiti ni elasto-odbojna ograda ni da je lebdeći stub....
 
Sergio je postavio snimak petlje Bubanj potok koji je najavio... neću da ga postavljam pre njega, izbegavam to da radim ukoliko su oni koji su snimili video i članovi foruma...
Na snimku se lepo vidi konfiguracija terena sa desne strane buduće ulazne cevi u tunel prema Pančevu.
Da li bi neko mogao da mi obrazloži zašto tu nije napravljen "treći list deteline" koji bi odvajao saobraćaj ka Beogradu.
Nemoguće da je jednostavnija ova naknadna vratolomija koju sada prave.
Pitanje je verovatno za nekoga ko je saobraćajne struke...
 
Ne bi potrošili ništa više, a ovako mi deluje nebezbedno da stub bude na samoj ivici asfalta. Ne mogu ni elastično-odbojnu ogradu da postave. Konkretno sam primetio na nadvoznjaku kod tunela Straževica i na petlji BP.
Potrosili bi vise, i ne samo to, nego bi morao most da bude visi i da samim tim bude veci uspon na rampi itd itd. A bezbednost je identicna jer se bezbednost zavrsava ogradom. Posle toga moze da bude drvo, stub, provalija. Naravno da ce staviti ogradu, ne znam odakle ti ideja da ce tu biti put bez ograde.
 
Da li bi neko mogao da mi obrazloži zašto tu nije napravljen "treći list deteline" koji bi odvajao saobraćaj ka Beogradu.
Nemoguće da je jednostavnija ova naknadna vratolomija koju sada prave.
Pitanje je verovatno za nekoga ko je saobraćajne struke...
Nisam iz struke ali mogu da ti napišem :) Deteline su prevaziđen model petlji za ukrštanje visokofrekfentih petlji. Kao prvo, dolazi do veoma jakog usporavanja saobraćaja kod "lista" a onda i do mešanja smerova (crveno) na dosta malom prostoru između npr. fiktivnog silaska sa obilaznice (plavo) i ulaska sa trase iz grada (zeleno).

1680183218337.png


To onda još i dodatno usporava saobraćaj na samoj traci autoputeva, dolazi često zbog čukanja pošto je prostor za menjanje traka dosta kratak i zahteva se brza reakcija vozača da se ne promaši pravac.

To se može donekle izbeći ali razmak između ulaska / silaska sa obilaznice, odnosno između "plavog" i "zelenog" lista mora da bude dooosta veći nego što teren dozvoljava.
 
Kako misliš da ne mogu da postave elastično-odbojnu ogradu?
Šta je ovo? I ako su mogli sa leve tako će isto uraditi i sa desne strane.
U pitanju je lokacija kod nadvožnjaka Straževica.
U odnosu na nadvoznjak petlje Nis Istok ovaj je mala beba.Ovde kamioni retroizorima kace stub.




ni.JPG
 
Sada zamislite scenario gde zbog xzy razloga kamion pun tereta udara u taj stup i koji štetu on može da napravi. Svi koji misle da ograda može da zaustavi natovaren šleper su u grdnoj zabludi.
Takav dizajn na novom putu je neprihvatljiv,
 
Sada zamislite scenario gde zbog xzy razloga kamion pun tereta udara u taj stup i koji štetu on može da napravi. Svi koji misle da ograda može da zaustavi natovaren šleper su u grdnoj zabludi.
Takav dizajn na novom putu je neprihvatljiv,
Sad ti nama reci koliko bi optimalno bilo da stub bude daleko od kolovoza. 3,5,7 metara? Dao sam primer nemačkog autobana gde je stub odmah do elastično odbojne ograde i gde se vozi preko 300 pa niko ne pravi problem oko toga.
 
Slike govore sve. Na petlji BP su pokušali sa jednim centralnim stubom ali nisu mnogo dobili. Na prvoj slici sa okruglim stubom su bar uspelu da postave ogradu ali biće bez pune funkcije. Kod nadvožnjaka kod tunela jedan stub je do zaustavne pa nije toliki problem, ali drugi je u preticajnoj traci. Vidim da su projektanti svesni da su pogrešili pa su obeležili te rizične stubove.
Screenshot_20230330_162015_YouTube.jpg
Screenshot_20230330_161200_YouTube.jpg
Screenshot_20230330_160816_YouTube.jpg
Screenshot_20230330_160743_YouTube.jpg
Screenshot_20230330_160643_YouTube.jpg
 
@mvbg1
nema potrebe da bude previše udaljen, ali mora da bude mnogo bolje zaštićen, a verujem da ćeš da se složiš sa konstatacijom da mu i nije baš neka zaštita.

Na slici u prilogu se vidi dobro rešenje kako bi to trebalo da izgleda.
tvoj primer iz Nemačke je loš iz razloga pošto je to star nadvožnjak i takva rešenja se više ne primenjuju.

Da li mislite da su englezi ludi što postavljaju betonske barijere između pravaca i ovakve zaštite? Svabe nikad neće stići engleze po kvalitetu i sigurnosti autoputeva.



stub.jpg
 
Vrh