Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

miki00":1juwkpfz je napisao(la):
Novom Beogradu je blize da predje Gazelu ili Novi most(zirafu :) ) i da dodje do ostruznicke petlje (zuto i crveno na mapi)nego da ide preko ove petlje,ili da se ide preko tosinog bunara i da se izadje na autoput. Pisao sam vec o tome gore negde. Samo Surcin ima sustinski i veliki znacaj od ove petlje.

Kada vec pominjes NBG-Obren. Ima tu jedna stvar o kojoj niko ne prica a koja je sasvim moguca i lako izvodljiva. Jednostavan i prirodan produzetak Jurija Gagarina ....evo slika dole. Kada bi se to napravilo i kada bi se ta ulica pruzila do Obilaznice ne bih imao nista protiv Petlje na tom mestu.
1. Nije samo bitno kome je i kuda bliže, nego je strašno bitno obezbediti alternativne pravce.
2. Ova petlja nije toliko bitna zbog Surčina, nego zbog logističkih kompanija iz Dobanovaca, Surčina i okoline. To je onaj saobraćaj (teretni), koji najviše usporava putne pravce.
3. Apsolutno mora da se obezbedi i druga petlja odmah posle ostružničkog mosta (koju si označio plavom).
 
Red bi bio da produze Jurija Gagarina i da popune taj deo Beograda do obilaznice i da se aktivira treci beograd jer je stari prebukiran dovoljno :gobb:
 
To bi bilo savrseno logicno i ne toliko skupo. Jurija Gagarina glat moze da se produzi do obilaznice kao bulevar.
 
Ta zona je zaštićena zbog vodoizvorišta, a možda u nekoj srednjoj budućnosti - što da ne?
 
miki00":3izts88q je napisao(la):
Novom Beogradu je blize da predje Gazelu ili Novi most(zirafu :) ) i da dodje do ostruznicke petlje (zuto i crveno na mapi)nego da ide preko ove petlje,ili da se ide preko tosinog bunara i da se izadje na autoput. Pisao sam vec o tome gore negde. Samo Surcin ima sustinski i veliki znacaj od ove petlje.

Kada vec pominjes NBG-Obren. Ima tu jedna stvar o kojoj niko ne prica a koja je sasvim moguca i lako izvodljiva. Jednostavan i prirodan produzetak Jurija Gagarina ....evo slika dole. Kada bi se to napravilo i kada bi se ta ulica pruzila do Obilaznice ne bih imao nista protiv Petlje na tom mestu.
Goje lepo reče, treba da postoje alternativni pravci, a još važnije je imati mogućnost putovanja od jednog predgrađa do drugog, bez prolaska kroz okolinu centra grada.
Izlazak NBG na obilaznicu (i posle nje - dalje), BEZ prolaska kroz Radničku/Obrenovački put je za mene sasvim logična stvar.

A što se tiče produžetka J. Gagarina, pričalo se još poodavno o tome na forumu, nekoliko puta, čak mislim da sam to upravo ja na forumu prvi put spomenuo, pa sam dobio "drugarske kritike" :)
 
Bila je magla i brod se ljuljao i ljuljao...
img2666.jpg

img2667.jpg

img2668.jpg

img2671.jpg
 
Jel ja ovo dobro vidim da se ipak dogradjuje druga traka (drugi smer) autoputa i na to kaci petlja? Miki, ispravi me ako gresim, ipak si ti bio na brodu :)
 
Slikacu danas. Pa cu okaciti,Valjda nece biti magla. :)

Ne moze jos da se zakljuci sta ce da nabudze.
 
OK. S' obzirom na velicinu/sirinu gradilista, deluje mi kao da ce dodati jos jednu traku (naravno, to bi bilo i logicno ako zele da ostanu verni patentu poluautoputa :) ).
 
Svaka cast ljudima,svidja mi se kako se bore za svoj tesko zaradjeni novac

Грађевинци „преузимају” обилазницу
Главни извођач „Планум” најављује да ће наредне недеље сектор четири трајно затворити за саобраћај

Радници поручили: „Док не буде исплаћен, пут припада ономе ко га је градио” (Фото З. Анастасијевић)
Запослени у грађевинском предузећу „Планум” јуче су, по други пут у последњих 15 дана, блокирали саобраћај преко сектора четири обилазнице око Београда, незадовољни чињеницом да држава игнорише већи део њихових потраживања укупне вредности 800 милиона динара, као и најавом Министарства за НИП да ће до јуна следеће године исплатити „тек” 155,8 признатих милиона.
Револтирани грађевинци најавили су да ће следеће недеље обилазницу у потпуности ставити ван функције, позивајући се на чињеницу да јој је пре три месеца истекла привремена употребна дозвола.
– Сектор четири је по прошлогодишњем отварању добио привремену дозволу на неколико месеци, чиме је остављен период да се изведу завршни радови и поставе сигнализација и опрема на петљи Орловача, односно у тунелима Железник и Липак. Када су пресекли врпцу, председник и министри потпуно су заборавили да је за тај посао неопходно још 350 милиона динара, као и да за раније радове „Плануму” треба надокнадити 800 милиона. Дозвола је истекла, ми смо одговорни за обилазницу и не можемо да допустимо да саобраћај пролази преко небезбедне трасе. Док не буде исплаћен, објекат припада ономе ко га је градио – категорични су грађевинци.
Ратомир Тодоровић, директор „Планума”, рекао је да ће Секретаријату за саобраћај наредне седмице бити упућен допис о изузимању обилазнице из саобраћаја, као и да ће радници на улаз са Ибарске магистрале и пред тунелом Липак поставити бетонске баријере и знакове за преусмеравање.
Миодраг Миловић, председник синдиката грађевинских радника Београда, констатовао је да „Планум” није изолован случај, односно да држава избегава плаћање већини домаћих извођача.
– Пројекте за које постоји новац раде иностране грађевинске фирме, док су домаћи извођачи остављени да се самостално задужују код банака како не би обустављали радове. Накнаду од владе или чекају изузетно дуго или је никад ни не добију. Држава домаћој оперативи дугује барем 30 милијарди динара, а у међувремену су стране фирме добиле да раде нове мостове у Београду, реконструишу „Газелу”, зидају пут код Кокиног Брода, депоније у Пироту и Лесковцу, пругу Голубовци – Батајница и друге. Тендери су такви да где има пара домаће фирме не задовољавају услове – објаснио је Миловић.
Штету због дуговања „Плануму” директно трпи око 20 домаћих подизвођача међу којима су „Ратко Митровић”, „Мостоградња”, „Иван Милутиновић”, „Минел”... Тодоровић истиче намеру „Планума” да обједини домаћу оперативу и тиме је учини конкурентном за наступ на текућим тендерима, али подсећа да је за „останак у игри” потребно више од добре воље.
– Дугорочно, ми не можемо да опстанемо у игри за послове ако сваког дана бележимо штету, радницима не исплаћујемо плате и доприносе, а све приходе трошимо на намирење камата које дугујемо. У току је конкурс за деоницу Коридора 10 код Димитровграда и ми смо једино предузеће из Србије које испуњава све задате услове. Питање је да ли ћемо их испуњавати за годину дана ако у међувремену не добијемо средства која нам припадају – навео је Тодоровић
Радници су на јучерашњем протесту поновили да су последње плате примили у мају и да од тада многи „ни не одлазе кући”, него седе у колективном центру предузећа где „бар имају ручак и вечеру”. А о томе колико дугови „прождиру” „Планумов” капитал сведочи и чињеница да је 54 одсто радничких акција за годину и по дана девалвирало са 5.200 на 1.850 динара по акцији.

М. Л.
[објављено: 25/11/2009]

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Gradjevinci-preuzimaju-obilaznicu.sr.html
 
Niko ne moze da me ubedi da za puteve i slicne stvari nema para...para ima za sve vazne projekte, samo treba odrediti prioritete...i tu se vracamo na ono sta drzava treba da radi i koje su njene nadleznosti. Nasi politicari imaju filozofiju da drzava treba da radi sve, daje pare za sve, mesa se u sve, naravno dok to 'sve' njima donosi glasove. I naravno da onda 'nema para', i mnogo bogatije drzave imaju problem kada krenu da se razbacuju sa kesom na sve strane.

To je isto kao kad gradske vlasti krenu da trose pare na ono sto nije u njihovoj nadleznosti zbog kupovine glasova, umesto da trose na ono sto jeste i sto je neophodno.
 
Svaka čast Planumovim, pošto ih je država toliko puta do sada ispalila, treba da se bore do kraja, tj. dok im ne daju poslednji dinar, tek onda da otvore. Na žalost, očigledno je zašto država ima tako negativan odnos prema Planumu - jer je 54% vlasništva u radničkim rukama.
 
Ovo zatvaranje obilaznice dokazuje da se ona smatra drugorazrednom saobraćajnicom u sklopu Koridora 10. Tužno je, takođe, da je mnogi uključeni u proces odlučivanja o izgradnji saobraćajne infrastrukture ne povezuju sa nesrećnim koridorom, iako je jasno da oni koji tranzitiraju više vremena izgube putujući kroz Beograd, nego da se zatvori po jedna traka na E70 i E75 ka Sidu i Novom Sadu.

Izradnju druge trake obilaznice Mrka nigde ne pominje, a deonica od Bubanj potoka do Orlovače će čak i tako obogaljena biti skraćena. Da li je potrebno naglasiti da obilaznica neće biti završena ni kada, jednog dana, izadje na Bubanj potok, već treba raditi čvor, tunel ka Vinči, most i dalje ka budućem putu PA -VŠ. Toga se danas samo retki sećaju...

Ovde ne vredi govoriti o koristi koje od nje ima Beograd, jer nas to vraća na Veljinu priču o beogradizaciji i sličnim glupostima. Đilas je pokušao da skrene Mrkinu pažnju, ali ministra to nije mnogo ganulo.
 
Kalanovićeva: Obilaznica iznad cene
30. novembar 2009. | 01:24 | Izvor: Blic
Beograd -- Ministarka za Nacionalni investicioni plan Verica Kalanović tvrdi da je bilo finansijskih zloupotreba tokom izgradnje obilaznice oko Beograda kod Bubanj potoka.

Ministarka Kalanović je za list “Blic” rekla da očekuje da po tom pitanju nadležni državni organi urade svoj posao. “Imamo svu dokumentaciju za gradnju koridora 10 i stavićemo im na uvid sve što zatraže, jer su kod nas građeni i najskuplji kilometri autoputa u Evropi”, tvrdi ona.

Kalanovićeva kaže i da su dve deonice Koridora 10 - između Horgoša i Novog Sada, koje su otvorene u nedelju, a gde su izvođači radova bila domaća preduzeća - prvi kilometri tog koridora izgrađeni po razumnoj ceni.

“Početkom maja ove godine, kad smo otvorili radove na toj severnoj deonici, postavljeno je pitanje da li ćemo nastaviti sa starom praksom. A ona podrazumeva nedovoljno definisane ugovore, nenormalno visoke cene, najskuplje puteve u Evropi i rokove kod kojih se ne zna tačno kad će nešto da bude završeno”, kaže Kalanovićeva.

Ministarka dodaje da je tada odlučeno da će ovih 20 kilometara biti završeno krajem novembra, da neće biti aneksa ugovora i da će biti praćen utrošak svakog dinara.
Izvor: B92
Link: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=11&dd=30&nav_category=206&nav_id=395408
 
Pa zena zeli da kaze izmedju redova : " hapsite Velju selju !! "....to je jasno kao dan .
 
Mrka je vec odgovorio "Necu da komentarisem gluposti".

Inace, ono sto mi nije jasno u samom tekstu je o kojoj se to obilaznici kod Bubanj potoka radi? O obnovi kruznog puta (by the way, sta se sa time desava??) ili su se malo zeznuli i mislili na Orlovacu?
 
Nenad":d954nj9s je napisao(la):
Mrka je vec odgovorio "Necu da komentarisem gluposti".

Inace, ono sto mi nije jasno u samom tekstu je o kojoj se to obilaznici kod Bubanj potoka radi? O obnovi kruznog puta (by the way, sta se sa time desava??) ili su se malo zeznuli i mislili na Orlovacu?
desava se to da se ne moze od ibarske ka Knezevcu nikako. Tranzit (cak ima i znak za kamione, belive or not) preusmeravaju na petlju kod Labudovog brda, pa kroz potpuno urbani deo LB i PB dalje ka Knezevcu, ko zna kuda.

Kada sam ja bio na kruznom putu pre 10-tak dana, moglo se samo jednom trakom i to u pravcu od ibarske ka Knezevcu.

Sada je sve zatvoreno.

Ne znam kakvo je stanje sa druge strane tunela Strazevica, kao i sa samim tunelom. Anyone?
 
Tunel je zatvoren. A prosirili su dosta put od resnika do bubanj potoka. Nije jos gotovo ali se vidi da rade.
 
Vidi se da "rade" već 2 godine. Mislim da se radi o jednom od najgorih poslova vezanom za puteve u Srbiji.
 
А шта је најгоре? Што ће велики део возила са тог пута прећи на обилазницу (када и ако буде некад довршена). Тако испада толики посао због привременог решења. :kafa:
 
To je alternativni put. Obilaznica ce biti deo autoputa i koliko se secam, naplacivace se. Po svim standardima uz puteve (autoputeve) koji se naplacuju mora da postoji neka alternativa.
Drugo, GSP nece koristiti autoput (obilaznicu), vec taj kruzni put.
Kako god da okrenes, neophodan je.
 
Vrh