Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

vucko":1bzuao93 je napisao(la):
Vinjete su najbolja stvar,samo je pitanje da li ce nasi to prihvatiti jer nece moci da se krade.
Ovo je najbitniji razlog zasto ce drzava izbegavati vinjete sve dok bude moglo.
 
Pa sad, mozda, a mozda i ne :) Ako prikupis vise, onda je malo manji procenat na vise = vise nego malo veci procenat na manje :p

U svakom slucaju, Drzava ce lepo proracunati da li joj se vinjete isplate, a isplate se i samim time sto se maximalno smanjuje aparat zvan naplatna rampa. Ovako vinjete prodaju pumpe, a kupi se 5 automobila za kontrolu koji voze sever-jug i smaraju ljude :)

Drugo, efekat samih vinjeta je ogroman: unistava se motivacija slepera da izbegavaju autoput cime se dosta stedi na odrzavanju regionalnih puteva (jednom sam prolazio tim "alternativnim pravcima" na severu Srbije i putevi su bili kao u Ulan Batoru).

Vinjete ce placati svi pri ulazu u zemlju (mislim na strance), i niko nece dolaziti u iskusenje da recimo iz pravca Bugarske gledano, negde kod Nisa pomisli "ma daj da ga spicim preko Aleksinca, ustedecu 50 Evra". Ova misao naravno na turskom :) itd, itd, itd...
 
Vau, te vinjete su stvarno super stvar!Zna li neko kako se zovu na engleskom i koje zemlje u evropi/regionu ih koriste?
 
Najbolji su bili kada su uveli sistem elektronskog placanja putarine od krnjisevaca do sida...Osim za potrebe snimanja niko nikada nije platio to. Zarasle su im te rampe... A kostao je 100 000 000 000 mnogo dinara/eura/maraka ne znam tacno...ali je mnogo kostao.

eGo_tabla.jpg
 
Taj elektronski sistem je bio bacanje para. Nas narod je u sustini lenj - planiranje i samim time i prepaid putarina je nekompatibilna sa nasim mentalitetom.

Vinjete su druga stvar. Moramo da pitamo Dinkica sta je on to zamislio :)
 
Smem li uzeti tu slobodu da mu vinjete nisu ni protrcale umom osim u vidu nekih kosmara? :cool:
 
Ovo nam je nekako promaklo.. dakle, premijer Srbije pre neki dan

Predsednik Vlade je naznačio da će međunarodni tender za izgradnju deonice od Leskovca do bugarske granice biti raspisan sredinom decembra. U narednoj godini, kako je najavio srpski premier, sredstvima iz budžeta biće potpuno završena obilaznica oko Beograda i započeta izgradnja magistrale prema južnom Jadranu.

"Konačno su izdvojena sredstva za tunel Straževica, odnosno, za okončanje obilaznice oko Beograda, spajanjem sa Bubanj Potokom", predočio je premijer Srbije.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=12&dd=05&nav_category=11&nav_id=396482
 
to pominju i danas

Vlada Srbije obezbedila je oko sedam milijardi dinara za izgradnju severnog kraka Koridora 10, autoput Beograd-južni Jadran i završetak obilaznice oko Beograda.

U Predlogu budžeta za 2010. godinu, u izdacima Ministarstva za infrastrukturu predviđeno je i oko sedam milijardi dinara, iz sredstava Nacionalnog investicionog plana.

Pritom je navedeno da je za severni krak Koridora 10 namenjeno četiri milijarde dinara, za početak gradnje autoputa Beograd-južni Jadran oko dve milijarde i za tunel "Straževica", na obilaznici oko Beograda, milijardu dinara.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2009&mm=12&dd=07&nav_id=396722
 
Prema ciframa koje se spominju, deluje mi da će u Vojvodini opet biti dva puta po 20 km...

Za obilaznicu, da li je stvarno tunel Straževica jedina stvar koja ostaje do spajanja sa Bubanj potokom? Nemam baš jasnu sliku šta je izgrađeno između Orlovače i B.Potoka...
 
Aha, "zavrsice" obilaznicu tako sto ce napraviti 2 trake, tj. "poluautoput". Izvinjavam se, ali "poluautoput" nije zavrsena obilaznica.
 
Eh...I dobra im obilaznica kad nece biti do Panceva preko vince,moci ce da je zovu trecinom prstena oko BG-a,a da je do Panveca polovinom.
 
Ipak, sve što će odvući bar % saobraćaja sa Gazele treba pozdraviti... :kk:
 
Ako Vlada prihvati ponudu putara koji su završili privh 20km puta ka Horgošu, onda iz budžeta ove godine i na moraju da odrede značajnija sredstva, a završiće se ceo potez (velika većina naplate bi bila u 2011.), a 1 mlrd za deo do Bubanj potoka deluje obećavajuće, jer do sada se nije pominjalo ništa. Za tih 10-ak kilometara puta je potrebno nekoliko milijardi dinara ili čak svih 10 milijardi, ali ajde bar jednu lopatu da vidimo.
 
Сигуран сам да са једном милијардом можда могу да заврше само Стражевицу, али то није довољно за довршетак полуаутопута од Орловаче до Бубањ Потока. Ова деоница није ништа лакша ни јефтинија од Остружница-Орловача, врло мало посла је одрађено, а треба се сетити да само оном несрећном Плануму дугују сличну суму (уз гомилу новца која је већ исплаћена), па упоредити.

С друге стране, било би супер када би полуаутопут на овом потезу био окончан до краја 2010. То би значило да нико ко путује из правца Загреба ка Нишу (и обрнуто) не би морао да пролази кроз Београд.
 
Сектор 5.

Мост бр. 13 - "Кијевски поток" 563м
Мост бр. 14 - 72м
Мост бр. 15 - "Топчидерска долина" 586м
Тунел Стражевица 730м
Мост бр. 16 - "Пружни прелаз" 432 м

Сектор 6.

Тунел Бели Поток 370м
Мост бр. 17 - 22м
 
vucko":xjeoegc4 je napisao(la):
Eh...I dobra im obilaznica kad nece biti do Panceva preko vince,moci ce da je zovu trecinom prstena oko BG-a,a da je do Panveca polovinom.
Баш тако... И онда ће рећи да је завршена обилазница, па кад буду отварали другу траку завршаваће је поново, па кад буду урадили део до Панчева завршаваће је поново, па од Батаје до Добановаца завршаваће је поново... Биће ту доста завршавања, сликања и пресецања врпце. Свако завршавање пута 4 године мандат - за 20 година имаћемо комплетну обилазницу у пуном профилу, а и то је минималан термин, јер некоме може да падне на памет да отвара сваки мост и тунел.
 
sreda, 19. novembar 2008
Ministar za infrastrukturu Srbije Milutin Mrkonjić najavio je juče da će obilaznica oko Beograda, od Batajnice do Bubanj potoka, biti završena 1. maja 2010. godine.
Sta su sve obecali:))), blizi se maj,verovatno su godinu promasili:) ovo je rekao kada su otvorili deonicu od ostruznice do orlovace...
 
Ce nece da moze , polako so obecanje polako so pare Panjkovicu... :violina:

Ja vise ne znam ko normalan moze da im veruje.

Koridor 10 u narednih 6 godina.
Juzni jadran ni tad.
Kroz sjevernu Srbiju ce onu ravnicu da sklepaju za 3 godine jer ce uticati vlada Voj.....cega li vec.
Obilaznica oko BG polu profil kraj 2012 a pun tesko dozivim.
Ona polu petlja kod orlovace i nedovrsena servisna linija te ibarske magistrale ce vjecno onako ostati.
 
Buha i Lazarević ne daju zemljište
15. decembar 2009. | 09:23 | Izvor: Blic
Beograd -- Vojin Lazarević i Ljubiša Buha, vlasnici najkrupnijih poseda kod obilaznice oko Beograda, odbili su ponudu države za eksproprijaciju zemljišta.

Njima je za zemljište na trasi koridora 10 Batajnica-Beograd, ponuđena isplata u zavisnosti od klase zemljišta od 1.500 do 2.000 dinara po kvadratnom metru. Na ovo su Buha i Lazarević uzvratili žalbama, na koje će konačnim rešenjem odgovoriti opština Surčin u toku iduće nedelje. To je ujedno konačni rok za sprovođenje eksproprijacije na ovoj trasi.

Geodetski zavod, utvrdio je da Lazarevićeva agencija „Taurunum nekretnine” ima pet hektara, 85 ari i 28 metara kvadratnih na ovoj trasi, a Poreska uprava procenila je vrednost na od 87.792.000,00 do 117.056.000,00 dinara, piše Blic.

Druga njegova agencija „Rang nekretnine” ima osam hektara, 25 ari i 78 metara kvadratnih vrednosti od 123.867.000,00 do 165.156.000,00, a Buha na ime firme MC&N četiri hektara, 76 ari i pet kvadratnih metara zemljišta vrednosti od 71.407.500,00 do 95.212.000,00 dinara.

Kako je ranije najavljeno, država u ovom postupku neće voditi pregovore jer je zakonska procedura jasna. Ona nalaže da na osnovu pravosnažnosti rešenja o eksproprijaciji JP „Putevi Srbije” dostavlja ponudu za isplatu na osnovu procene Poreske uprave. Eventualno u slučaju da Uprava poljoprivrede ima zemljište za razmenu i ako na to pristanu vlasnici zemljišta, novčane isplate neće biti.

Vlasnik imovine koja se ekspropriše može da prihvati ili odbije ponudu. Pregovora o ceni nema. Ukoliko se ne postigne sporazum, predmet se upućuje nadležnom sudu radi određivanja naknade po pravilima vanparničnog postupka. U slučaju da se ponuda prihvati, zaključuje se sporazum o naknadi.


Geodetski zavod utvrdio je konačno ko su korisnici zemljišta, izvršio je cepanje parcela i započeta je eksproprijacija državne nepokretne imovine.

Osim Lazarevića, čija agencija „Taurunum nekretnine” ima pet hektara, a agencija „Rang nekretnine” osam hektara, i Buhe sa firmom MC&N sa četiri hektara zemljišta, identifikovano je još 19 sitnih privatnih vlasnika koji ukupno poseduju oko 10 hektara.

Vlasnik preostalog zemljišta je država kroz preduzeća „Železnice Srbije” - 41 hektar, Vodoprivredno preduzeće „Galovica” - 10 hektara, PIK „Zemun” - oko 150 hektara. Na teritoriji opštine Zemun ima 11 privatnih vlasnika sa ukupno oko 13 hektara, sama opština poseduje oko 31 hektar, dok PIK „Zemun” raspolaže sa 3,5 hektara.

Dužina deonice Batajnica-Dobanovci je 10 kilometara, a površina je 147 hektara. Postupak eksproprijacije na obilaznici Beograda započeo je u septembru administrativnim prenosom. Ako se obezbede novčana sredstva, eksproprijacija bi mogla biti završena do kraja godine.
Izvor: B92
 
Ali meni nije jasno zasto se tek sad ta prica prebacila na sud??
Koliki su rokovi za prihvatanje ili odbijanje ponude?? Covece...kakav javašluk :grand:
 
Vrh